The Psychoactive Vault

Toimistossa ylläpito ilmoittaa muutoksista, korjauksista ja mistä nyt pitääkään kertoa.
TiiEitsKay
Lepakko
Posts: 188
Joined: 2006-05-29 21:44

Post by TiiEitsKay »

jesuiitta wrote:Miksi mä en pääse suljetulle osastolle?
Koska oot poliisi ja siel myydään HUUMEITA!!11
User avatar
Jeshu
OD
Posts: 1939
Joined: 2005-09-22 15:35

Post by Jeshu »

TiiEitsKay wrote:
jesuiitta wrote:Miksi mä en pääse suljetulle osastolle?
Koska oot poliisi ja siel myydään HUUMEITA!!11
Jaadajaada :wink:
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
User avatar
Jeshu
OD
Posts: 1939
Joined: 2005-09-22 15:35

Post by Jeshu »

Vastatkaa nyt oikeasti miksi en pääse suljetulle osastolle, joku joka tietää. Mikä se on?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
User avatar
Shro
Apteekki
Posts: 322
Joined: 2005-09-21 20:43

Post by Shro »

Siellä on varmaan ylläpitäjien omaa keskustelua sekä testejä ym shaibaa. Sekä tietysti se kuuluisa huumekauppa :roll:
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6177
Joined: 2005-09-22 01:40

Post by tRip »

Mä ostinkin sieltä vähän äcidiä ja kaikkee muuta kivaa ja kun on viellä huokeat hinnatkin. Enpähän tue huumeliigoja kun voin valita itsekasvatetun äcidin :D :D

Oikeesti sinne pääsee vaan sekopäisimmät ja häiriintyneimmät. Nii-in miksiköhän itse sinne pääsin :roll:
User avatar
Asidyyli
LD50
Posts: 2143
Joined: 2005-09-22 14:25
Location: Hki

Post by Asidyyli »

Kai joku voi lisätä jesuiitan suljetulle osastolle.

Siellä on jesu niin hurja meininki päällä että et uskokaan. Potilaat huutaa ja sekoilee ja PCP-prätkäjengi tarjoilee killeri-huumetta!!!
Ahab

Post by Ahab »

Parannusehdotukseni tuohon profile ikkunaan olisi että siitä voisin myös hakea kyseisen käyttäjän alottamat topicit niin kuin hamppufoorumilla. Näin löytää helpommin jonkun topicin josta muistaa kuka sen aloitti.
Olisi myös hyvä jos siinä kävisi ilmi onko käyttäjällä moderator oikeuksia, onhan ihmisillä oikeus tietää?
User avatar
Lasipallo
Kameleontti
Posts: 872
Joined: 2005-09-21 17:09

Post by Lasipallo »

Asidyyli wrote:Kai joku voi lisätä jesuiitan suljetulle osastolle.

Siellä on jesu niin hurja meininki päällä että et uskokaan. Potilaat huutaa ja sekoilee ja PCP-prätkäjengi tarjoilee killeri-huumetta!!!
Jos sinne suljetulle tahtoo rähisemään, niin pitää kiltisti eka kysyä lupa. Vaikka minulta.
Ahab wrote: Parannusehdotukseni tuohon profile ikkunaan olisi että siitä voisin myös hakea kyseisen käyttäjän alottamat topicit niin kuin hamppufoorumilla. Näin löytää helpommin jonkun topicin josta muistaa kuka sen aloitti.
Olisi myös hyvä jos siinä kävisi ilmi onko käyttäjällä moderator oikeuksia, onhan ihmisillä oikeus tietää?
Tuskin saadaan aikaan tuota ominaisuutta ennen phpBB3:n julkaisua.

Kaikki modet ei välttämättä halua erottua mitenkään joukosta, mutta teen toimistoon vaikka pienen ketjun mihin halukkaat modet voi ilmottautua.
Last edited by Lasipallo on 2007-01-29 22:44, edited 1 time in total.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Ahab

Post by Ahab »

Öh tossa quotessa on jotain outoa sikäeli että en muista sanoneeni noin :lol:
User avatar
Jeshu
OD
Posts: 1939
Joined: 2005-09-22 15:35

Post by Jeshu »

Asidyyli wrote:Kai joku voi lisätä jesuiitan suljetulle osastolle.

Siellä on jesu niin hurja meininki päällä että et uskokaan.
Nii-in mä haluun suljetulle osastolle, en pärjää muuten. Leponexia ja lepositeitä!
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
User avatar
Shro
Apteekki
Posts: 322
Joined: 2005-09-21 20:43

Post by Shro »

Ei tääl osastolla hullumpaa oo ,kuuntelee radioo ja syö nameja
Kaverini suusta.
User avatar
Lasipallo
Kameleontti
Posts: 872
Joined: 2005-09-21 17:09

Post by Lasipallo »

Ahab wrote:Öh tossa quotessa on jotain outoa sikäeli että en muista sanoneeni noin :lol:
Äh, pitäisi varmaan lukea mitä on sanomassa. Korjattu.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
User avatar
Ayrenum
Lepakko
Posts: 210
Joined: 2007-04-17 09:37

Post by Ayrenum »

Tuli tällainen pikkukehityskehotusajatusehotus mieleen, että mitä jos tuo vasemmassa yläkulmassa oleva The Psychoactive Vault -teksti toimisi linkkinä etusivulle?

Eipä muuta, hyvin toimii ja värit miellyttää silmää!
olet oikeassa.
User avatar
psyvault
Karvakuono
Posts: 22
Joined: 2005-09-21 18:17

Post by psyvault »

Ayrenum wrote:Tuli tällainen pikkukehityskehotusajatusehotus mieleen, että mitä jos tuo vasemmassa yläkulmassa oleva The Psychoactive Vault -teksti toimisi linkkinä etusivulle?
Nyt toimii.
mysticman
Karvakuono
Posts: 33
Joined: 2007-08-24 13:46

Re: The Psychoactive Vault

Post by mysticman »

Kukas täällä muuten ylipäätänsä pyörittää tätä foorumia, kuka on admin ja ketkä toimivat moderaattoreina?
Ja mikä vittu toi Google [Bot] on tuolla Registered users: kohdassa?
User avatar
artemisia absinthium
Apteekki
Posts: 463
Joined: 2005-10-04 14:38

Re: The Psychoactive Vault

Post by artemisia absinthium »

mysticman wrote:Kukas täällä muuten ylipäätänsä pyörittää tätä foorumia, kuka on admin ja ketkä toimivat moderaattoreina?
Ja mikä vittu toi Google [Bot] on tuolla Registered users: kohdassa?
memberlist.php?mode=leaders

ja googlebotti tyksii vaa hengailla tääl, sekin on hUUmeissa o__o;
Ahab

Re: The Psychoactive Vault

Post by Ahab »

Uusitaas tää katselmus reilun vuoden jälkeen edellisestä.
Vaultissa on tällä hetkellä 728 jäsentä ja 33 105 viestiä ja on ollu käynnissä loppusyyskuusta 2005.
Tässä kuussa on tullut 35 jäsentä.
Ja enemmän tilaston kuin vertailun vuoksi:
Apothecassa on 815 jäsentä ja 23 346 viestiä ja se on ollut pystyssä alkusyyskuusta 2005 lähtien.
Taikasienessä on 1226 jäsentä ja 10 235 viestiä elokuun puolivälistä 2005.
Hampussa 5184 jäsentä ja 229 787 viestiä jostain loppuvuodesta 2000.
User avatar
Jeshu
OD
Posts: 1939
Joined: 2005-09-22 15:35

Re: The Psychoactive Vault

Post by Jeshu »

Mikä toi kumman googlebot muuten oikeasti on?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
User avatar
Usoda
LD50
Posts: 2083
Joined: 2007-01-29 04:06

Re: The Psychoactive Vault

Post by Usoda »

Käsittääkseni googlen hakukoneen botti joka kerää dataa foorumista että sivut löytyy googlella hakemalla. Tää uusi foorumiversio on sen verran viisas että se tajuaa sen paikallaolon toisin kun edellinen ei sitä listannut.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
sxoxyvg
OD
Posts: 1624
Joined: 2007-06-19 01:22

Re: The Psychoactive Vault

Post by sxoxyvg »

Ei tarttis kuuklen kaikkea nähä :foil:
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
User avatar
Touchet
Moderator
Posts: 1711
Joined: 2007-05-18 13:45

Re: The Psychoactive Vault

Post by Touchet »

sxoxyvg wrote:Ei tarttis kuuklen kaikkea nähä
Helppohan se on sulkea saitilta ulos. Mutta kyllä ainakin itse löysin Vaultin Google-haun kautta. Hyvähän se on, että tälläiseltä foorumilta voi löytää tietoa mitä ei muuten internetistä löytyisi. Parhaimmassa tapauksessa se opettaa ihmisiä käyttämään aineita oikein ja poistaa kamankäytön haittoja. Lisäksi täältä löytyy muistakin vähemmän yleisistä aiheista todella asiantuntevaa ilmaisua.
Jos virallisessa asemassa olevia tahoja pelkäät, niin mitä turhaan? Kyllähän niitäkin on jo täällä hakemassa ja jakamassa tietoa. ;)
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
User avatar
Aukikco
OD
Posts: 1492
Joined: 2007-08-29 00:42

Re: The Psychoactive Vault

Post by Aukikco »

Olisikohan tuo googlebot mahdollista bannia vain tietyltä keskustelualueelta? Mielestäni se, että se rekisteröi kaiken myös tuhkakupista on aika tarpeetonta. En näe hyötyä; muiden osioiden suhteen homma on ok.
User avatar
D.E.S
Kameleontti
Posts: 705
Joined: 2006-10-26 00:06

Re: The Psychoactive Vault

Post by D.E.S »

Aukikco wrote:Olisikohan tuo googlebot mahdollista bannia vain tietyltä keskustelualueelta? Mielestäni se, että se rekisteröi kaiken myös tuhkakupista on aika tarpeetonta. En näe hyötyä; muiden osioiden suhteen homma on ok.
Komppaan.En näe syytä minkä takia ihmisten varsin henkilökohtaisetkin avautumiset/tilitykset ovat googlen avulla täysin luettavissa.
"Taste
admin
Site Admin
Posts: 116
Joined: 2005-08-20 17:02

Re: The Psychoactive Vault

Post by admin »

Toimisto sekä tuhkakuppi ovat nyt alueita jonne Botit eivät pääse.
User avatar
korolli
Apteekki
Posts: 473
Joined: 2006-06-16 11:50
Location: Babylon suburbia

Re: The Psychoactive Vault

Post by korolli »

Mitenköhän tuon signaturen sais kokonaan pois? Eilen keksin mukamas jotain hauskaa ja nyt alkoi vähän hävettää...
User avatar
Touchet
Moderator
Posts: 1711
Joined: 2007-05-18 13:45

Re: The Psychoactive Vault

Post by Touchet »

korolli wrote:Mitenköhän tuon signaturen sais kokonaan pois? Eilen keksin mukamas jotain hauskaa ja nyt alkoi vähän hävettää...
ucp.php?i=profile&mode=signature
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
User avatar
korolli
Apteekki
Posts: 473
Joined: 2006-06-16 11:50
Location: Babylon suburbia

Re: The Psychoactive Vault

Post by korolli »

Ja sieltä..? Reset napista ei ainakaan tunnu tapahtuvan mitään.
Ahab

Re: The Psychoactive Vault

Post by Ahab »

Laitat tilalle tyhjää ja Submit.
User avatar
korolli
Apteekki
Posts: 473
Joined: 2006-06-16 11:50
Location: Babylon suburbia

Re: The Psychoactive Vault

Post by korolli »

Tulee viesti "Your message contains too few characters."

Houston, I think we have a problem.
admin
Site Admin
Posts: 116
Joined: 2005-08-20 17:02

Re: The Psychoactive Vault

Post by admin »

Yrtit alueen nimi on nyt Muut ja kuvaus kuuluu "Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä, kuten kannabis ja inhallantit." Tämän muutoksen mukana on ketjuja hieman siirrelty alueelta toiselle ja pikahakemistot päivitetty sen mukaisesti.
Post Reply