DXM ja 1000mg C-poretabletit

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Maor
Kameleontti

DXM ja 1000mg C-poretabletit

Post by Maor »

Enpä nyt ihan tarkalleen muista oliko tämä joskus plinkissä vai jossain toisaalla.

Mutta jos oikein muistan niin joku puhui DXM:n erottelusta juuri näiden c-poreiden avulla? Onko tämä mahdollista ja miten prosessi käytännössä toimii?

Hyvää viikonloppua kaikille!
-:- We're All Mad Here -:-
zero
Kameleontti

Post by zero »

Samallailla kuin normaalistikin, mutta sitruunahappo korvataan c-vitamiinilla.

edit:
aivoruoska wrote:heität vaan tarvittavan määrän vettä ja pari sellasta poretablettia siihen. thäts it
Pari? Eikö yks 1000mg riitä?
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Minäkin olin muistelevinani jotta yksi 1000mg tabu riittäisi. Kiitos nopeista vastauksista!
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

minä ainakin olen erotellut aina yhdellä 1000mg poretabletilla 2 pulloo resilaria.....
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Soveltuuko yksi tabu yhden pullon erotukseen?
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

Sitruunahappo on sen verran halpaa ja hyvin saatavilla olevaa(joka apteekissa),että miksei sitä käyttäisi jos kerran tuota paskaa haluaa juoda?
zero
Kameleontti

Post by zero »

alypaa wrote:Sitruunahappo on sen verran halpaa ja hyvin saatavilla olevaa(joka apteekissa),että miksei sitä käyttäisi jos kerran tuota paskaa haluaa juoda?
Saako sitä ihan vain kysymällä? Mihin muuhun tota käytetään jos sattuu kyselee?
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Ja miksei sitten käyttäisi näitä c-poreita, koska niitä saa kaupasta mitään kyselemättä, ja kaikenlisäksi vielä vitamiinit kaupan päälle.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Itse käyttäisin mielummin sitruunahappoa ihan vaan siitä syystä että: . A. Se on halvempaa. B. Se on puhtaampaa kuin c-vit. pore. Luulisi, että sitruunahappo ja askorbiinihappo toimivat ihan yhtä hyvin tuohon tarkoitukseen.

Tuskin kukaan mitään kysyy on sen verran yleistä, eikä se puhuminen ketään tapa. Sitruunahappoa saa myös kotiviiniliikkeistä ja vastaavista.
Sitä käytetään tosi moneen tarkoitukseen :säilömiseen, puhdistukseen (esim. uunin), viinin valmistukseen (makua) jne.
Ahab

Post by Ahab »

Niin saisiko tuon ohjeen linkin jos se siinä jollain on hyppysissä niin säästyn minä googlettamisen vaivalta :wink:
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

http://soul.fiveam.org/~robsku/dihkal/dxm_erottelu.html

mielestäni paras ja selkein ohje erotteluun
Aftermath
Psykonautti

Post by Aftermath »

Mulla meni aina se yks 1000mg poretabletti / iso pullo.
I'm going upstairs now to turn my mind off
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

zero wrote:
alypaa wrote:Sitruunahappo on sen verran halpaa ja hyvin saatavilla olevaa(joka apteekissa),että miksei sitä käyttäisi jos kerran tuota paskaa haluaa juoda?
Saako sitä ihan vain kysymällä? Mihin muuhun tota käytetään jos sattuu kyselee?
Pari kertaa olen tuota apteekista ostanut eikä siellä mitään kysellä ja jos kyseltäisi niin olen varautunut sanomaan,että kotiviinin tekemiseen.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Jos sitruunahappoa käyttää ja apteekki pelottaa niin suoraan sitten sinne käymispisteeseen, elikkä kotiviinikauppaan. Minulla kun nyt noita c-poreita on, niin joutunee tässä joku päivä testata erotusprosessi näilläkin. Ovat muuten sitruksen makuisia.
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

Olen käyttänyt c-vitamiinia, juuri poretabletteja ja on ihan hyvin toiminut. En ole käyttänyt kyllä sitruunahappoa koskaan, joten en tiedä toimiiko paremmin. Ei näillä kai suuria eroja ole?
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

itse käytän aina soodatuhkaa natron lipeän siasta, ovat kuulemma aika nihkeitä myymään lipeää apteekissa.... ja kodin putkimieskin kuulemma toimii, en ole kyllä ikinä kokeillut mutta sitä ne "ennenvanhaan" kuulemma käyttivät.
Ahab

Post by Ahab »

Joo kylhän mä ton linkin tiesin en vaan ollu taas ihan messissä. Mut joo tää täytyy kyl testaa.

Nii ja tyhmä kysymys: soodatuhka?
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

Soodatuhkaa saa kun laittaa ruokasoodan olisikohan ollut tunniksi uuniin. Siitäkin on tuossa samassa linkissä missä ovat nuo erotteluohjeet.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Itse olen aina pitänyt 250asteessa 3-4tuntia. Että varmasti tulee soodatuhkaa
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

itse aina sen ohjeen mukaan, olikohan se tunti 175 asteessa... tai jotain
ja joka kerta on onnistunut :wink:
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Soodatuhkaa valmistaessa varmaan kannattaa pitää mieluummin ylipitkän ajan uunissa, kuin liian vähän aikaa, mutta ph:n voi tietysti testata yleisindikaattoripaperilla ennen käyttöä...
Madi
Psykonautti

Re: dextrometorfaani ja 1000mg C-poretabletit

Post by Madi »

Toimii ihan samanlailla kuin sitruunahappo, mutta maistuu huomattavasti paremmalle. Ennen tein sitruunahapolla, enään en.
sakustar
Karvakuono

Post by sakustar »

Madi wrote:Toimii ihan samanlailla kuin sitruunahappo, mutta maistuu huomattavasti paremmalle. Ennen tein sitruunahapolla, enään en.
Mun mielestä taas C vitamiinilla eroteltu litku oli vieläkin kauheemman makuista. Miksei vaan suoraan osta jauhetta, se on huomattavasti halvempaakin kuin itse erotteleminen.. Paitsi putkittamisriski kasvaa kyllä kun ei tarvi kestää sitä makua :D
"Jännää tää pevekki, sanoi kettu pihlajanmarjoista."

"ILOISESSA ALAMÄESSÄ OLET ELÄMÄSSÄ - OTA LISÄÄ VAUHTIA OLET NOPEAMMIN POHJALLA"
dredi
LD50

Re: DXM ja 1000mg C-poretabletit

Post by dredi »

Miksette käytä etikkaa? Etikan sisältämä etikkahappo on volatiili happo, mikä tarkoittaa että se haihtuu helposti veden mukana - näin ollen kun liuoksesta haihduttaa veden jää jäljelle puhdas DXM-asetaatti-suola. Tämän pulverin voikin sitten pommina napata kätevästi eikä tarvitse turhia nyrpistellä.

Eli korvaat vain vesi+sitruunahappo-seoksen vahvalla väkiviina-etikalla, bensan ja etikan erottamisen jälkeen laitat etikka-dxm-liuoksen lasipurkkiin, lasipurkin kattilaan vesihauteeseen ja kiehutat hiljalleen kunnes etikka haihtuu ja jäljelle jää DXM-asetaatti. Jauhemaisena ja kätevänä.

Disclaimer: menetelmää ei ole testattu käytännössä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Sand
Karvakuono

Post by Sand »

sakustar wrote:
Madi wrote:Toimii ihan samanlailla kuin sitruunahappo, mutta maistuu huomattavasti paremmalle. Ennen tein sitruunahapolla, enään en.
Mun mielestä taas C vitamiinilla eroteltu litku oli vieläkin kauheemman makuista. [...]
C-vitamiini ei ainakaan itsessään maistu oikein miltään, tämän voi kokeilla ennen dekstrometorfaanin lisäystä.

Erottelin pitkästä aikaa sitruunahapolla ja huomasin vain kaksi asiaa: 1) maistuu kitkerämmältä ja 2) erottuu bensiinistä todella hitaasti. Bensiinikerros päällä jää ohuemmaksi ja liuos pysyy sameana, kunnes sitä keittää vähän aikaa. Ts. bensaa (ja aikaa) menee enemmän hukkaan. Ja ei voi myöskään suositella liuoksen juomista keittämättä ensin..
Madmike
Lepakko

Re: DXM ja 1000mg C-poretabletit

Post by Madmike »

askorbiinihappo on tosi heikko happo sitomaan DXM molekyyliä mun kokemuksien mukaan. Sitruunahappoa sisältävällä vitamiinipuristeella (c-vit 60 mg) tulee huomattavasti vahvempi lopputulos eli hyötysuhde on korkeampi.

Tuo etikkahappo vihje näyttää järkevältä. Koitin viimeksi 10% etikkahappo-liuosta ja koska en kiehuttanut vettä pois , liuos maistui juomakelvottomalta. :down:
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.