DXM ja 1000mg C-poretabletit
-
Maor
- Kameleontti
DXM ja 1000mg C-poretabletit
Enpä nyt ihan tarkalleen muista oliko tämä joskus plinkissä vai jossain toisaalla.
Mutta jos oikein muistan niin joku puhui DXM:n erottelusta juuri näiden c-poreiden avulla? Onko tämä mahdollista ja miten prosessi käytännössä toimii?
Hyvää viikonloppua kaikille!
Mutta jos oikein muistan niin joku puhui DXM:n erottelusta juuri näiden c-poreiden avulla? Onko tämä mahdollista ja miten prosessi käytännössä toimii?
Hyvää viikonloppua kaikille!
-:- We're All Mad Here -:-
-
zero
- Kameleontti
-
Maor
- Kameleontti
-
HUUHAA
- Apteekki
-
Maor
- Kameleontti
-
alypaa
- Psykonautti
-
zero
- Kameleontti
-
Maor
- Kameleontti
-
Kalastaja
Itse käyttäisin mielummin sitruunahappoa ihan vaan siitä syystä että: . A. Se on halvempaa. B. Se on puhtaampaa kuin c-vit. pore. Luulisi, että sitruunahappo ja askorbiinihappo toimivat ihan yhtä hyvin tuohon tarkoitukseen.
Tuskin kukaan mitään kysyy on sen verran yleistä, eikä se puhuminen ketään tapa. Sitruunahappoa saa myös kotiviiniliikkeistä ja vastaavista.
Sitä käytetään tosi moneen tarkoitukseen :säilömiseen, puhdistukseen (esim. uunin), viinin valmistukseen (makua) jne.
Tuskin kukaan mitään kysyy on sen verran yleistä, eikä se puhuminen ketään tapa. Sitruunahappoa saa myös kotiviiniliikkeistä ja vastaavista.
Sitä käytetään tosi moneen tarkoitukseen :säilömiseen, puhdistukseen (esim. uunin), viinin valmistukseen (makua) jne.
-
Ahab
-
Aftermath
- Psykonautti
-
alypaa
- Psykonautti
Pari kertaa olen tuota apteekista ostanut eikä siellä mitään kysellä ja jos kyseltäisi niin olen varautunut sanomaan,että kotiviinin tekemiseen.zero wrote:Saako sitä ihan vain kysymällä? Mihin muuhun tota käytetään jos sattuu kyselee?alypaa wrote:Sitruunahappo on sen verran halpaa ja hyvin saatavilla olevaa(joka apteekissa),että miksei sitä käyttäisi jos kerran tuota paskaa haluaa juoda?
-
Maor
- Kameleontti
-
Dalph
- Psykonautti
-
HUUHAA
- Apteekki
-
Ahab
-
alypaa
- Psykonautti
-
Shro
- Apteekki
-
HUUHAA
- Apteekki
-
Asidyyli
- LD50
-
Madi
- Psykonautti
Re: dextrometorfaani ja 1000mg C-poretabletit
Toimii ihan samanlailla kuin sitruunahappo, mutta maistuu huomattavasti paremmalle. Ennen tein sitruunahapolla, enään en.
-
sakustar
- Karvakuono
Mun mielestä taas C vitamiinilla eroteltu litku oli vieläkin kauheemman makuista. Miksei vaan suoraan osta jauhetta, se on huomattavasti halvempaakin kuin itse erotteleminen.. Paitsi putkittamisriski kasvaa kyllä kun ei tarvi kestää sitä makuaMadi wrote:Toimii ihan samanlailla kuin sitruunahappo, mutta maistuu huomattavasti paremmalle. Ennen tein sitruunahapolla, enään en.
"Jännää tää pevekki, sanoi kettu pihlajanmarjoista."
"ILOISESSA ALAMÄESSÄ OLET ELÄMÄSSÄ - OTA LISÄÄ VAUHTIA OLET NOPEAMMIN POHJALLA"
"ILOISESSA ALAMÄESSÄ OLET ELÄMÄSSÄ - OTA LISÄÄ VAUHTIA OLET NOPEAMMIN POHJALLA"
-
dredi
- LD50
Re: DXM ja 1000mg C-poretabletit
Miksette käytä etikkaa? Etikan sisältämä etikkahappo on volatiili happo, mikä tarkoittaa että se haihtuu helposti veden mukana - näin ollen kun liuoksesta haihduttaa veden jää jäljelle puhdas DXM-asetaatti-suola. Tämän pulverin voikin sitten pommina napata kätevästi eikä tarvitse turhia nyrpistellä.
Eli korvaat vain vesi+sitruunahappo-seoksen vahvalla väkiviina-etikalla, bensan ja etikan erottamisen jälkeen laitat etikka-dxm-liuoksen lasipurkkiin, lasipurkin kattilaan vesihauteeseen ja kiehutat hiljalleen kunnes etikka haihtuu ja jäljelle jää DXM-asetaatti. Jauhemaisena ja kätevänä.
Disclaimer: menetelmää ei ole testattu käytännössä.
Eli korvaat vain vesi+sitruunahappo-seoksen vahvalla väkiviina-etikalla, bensan ja etikan erottamisen jälkeen laitat etikka-dxm-liuoksen lasipurkkiin, lasipurkin kattilaan vesihauteeseen ja kiehutat hiljalleen kunnes etikka haihtuu ja jäljelle jää DXM-asetaatti. Jauhemaisena ja kätevänä.
Disclaimer: menetelmää ei ole testattu käytännössä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Sand
- Karvakuono
C-vitamiini ei ainakaan itsessään maistu oikein miltään, tämän voi kokeilla ennen dekstrometorfaanin lisäystä.sakustar wrote:Mun mielestä taas C vitamiinilla eroteltu litku oli vieläkin kauheemman makuista. [...]Madi wrote:Toimii ihan samanlailla kuin sitruunahappo, mutta maistuu huomattavasti paremmalle. Ennen tein sitruunahapolla, enään en.
Erottelin pitkästä aikaa sitruunahapolla ja huomasin vain kaksi asiaa: 1) maistuu kitkerämmältä ja 2) erottuu bensiinistä todella hitaasti. Bensiinikerros päällä jää ohuemmaksi ja liuos pysyy sameana, kunnes sitä keittää vähän aikaa. Ts. bensaa (ja aikaa) menee enemmän hukkaan. Ja ei voi myöskään suositella liuoksen juomista keittämättä ensin..
-
Madmike
- Lepakko
Re: DXM ja 1000mg C-poretabletit
askorbiinihappo on tosi heikko happo sitomaan DXM molekyyliä mun kokemuksien mukaan. Sitruunahappoa sisältävällä vitamiinipuristeella (c-vit 60 mg) tulee huomattavasti vahvempi lopputulos eli hyötysuhde on korkeampi.
Tuo etikkahappo vihje näyttää järkevältä. Koitin viimeksi 10% etikkahappo-liuosta ja koska en kiehuttanut vettä pois , liuos maistui juomakelvottomalta.
Tuo etikkahappo vihje näyttää järkevältä. Koitin viimeksi 10% etikkahappo-liuosta ja koska en kiehuttanut vettä pois , liuos maistui juomakelvottomalta.
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.