Ilokaasu aka hippie crack!

Niin kivaa mutta samalla niin turhaa (varsinkin sellasenaan)
Tämä dissosiatiivien crack on tullu hyvinkin tutuksi ajan saatossa. Jopa niin tutuksi että sen kanssa on mennyt niinsanotusti överiksi. Eka kerta vei mennessään, joten innostuin ekan kokeilun jälkeen niin paljon et ostin eräänä päivänä kaupasta X 10 pakettia sekä sifonin. Sinä samana päivänä menin istumaan yksikseni puiston penkille ja aloin imemään niitä kapseleita yksi kerrallaan kunnes homma meni överiksi!

Aloin kiinnittämään kapseleita nopeemmin ja nopeemmin sifoniin mutta jossain vaiheessa oli pakko hidastaa , koska käteni olivat aivan tunnottomia. Jossain vaiheessa olin niin ilokaasupärinöissä että olin tipahtanut penkiltä enkä edes muista miten

Oli kyl hyvät pärinät mutta sitten huomasinkin että vierelläni lojuu muutamankymmentä tyhjää nossepatruunaa, on se ilokaasu vaan niin jännää tavaraa :J
Tämän kyseisen disson yks huonompia puolia on pärinän lyhyt kesto sekä sen koukuttavuus. Se on vaan jotenkin niin perseestä ettei tämä substanssi pärise kauempaa ku max 2 min, aina joutuu vetää kapselia kapselin perään vaikka kädet ovat aivan tunnottomia ja koordinaatio jotenkin vaan off.
Vaikka ilokaasu onkin päihteenä lelu, niin ganjan kaa kombotettuna aivan loistavaa. Välillä tullu kannabis+N20 kombosta pieniä visuaaleja (lähinnä näkökentän blurrisuutta sekä hetkittäistä tunnelinäköä , välillä näkyny myös hassuja kaksoiskuvia ), puhumattakaan mukavasta euforiasta. Paikkojen puutuminenkin on jännää, siitä oppinut jopa itseasiassa nauttimaan aina ilokaasua ottaessa.
Summa summarum: Sellaisenaan aika turhaa mutta pajarin kanssa hauskaa

Ai että ku ilokaasua pääsisi nauttimaan sienissä tai mämmeissä, olen lukenut juttua et N20 toimii todella hyvänä euforiaboosterina varsinkin sienissä