2C-E

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Pen
OD

Re: 2C-E

Post by Pen »

Jotenkin tosi kirkkaalta kyllä tuntuu mieli, lievästi mämmimäinen olo.. Voisin kuvitella et abaut tältä pitäis tuntua stimuissa, ku porukka aina sanoo että on vitun kirkas mieli.
Toi vatsan vääntö on kyl erikoinen. Ei oo mistään päihteestä tullu tällästä oloa.. Ei niinku tunnu lihasjumilta vaan mitehän totakin voi kuvailla.

Mutta joo, pitänee koittaa paastota ja ottaa se 25mg ens kerralla. Pitäis kyl 2C-B:kin testata.. Harmi kun noita viikonloppuja on niin harvoin :P
LeeviON
Lepakko

Post by LeeviON »

Olen huomannut että inkivääri(tee) auttaa todella hyvin pahoinvointiin, kokeilkaa! Lähti kertaheitolla nauseat ja bodyloadit kokonaan pois.
zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
Not even milk can stop me now!
Rawr
Karvakuono

Post by Rawr »

2C-E:tä tuli nautittua kahtena iltana peräkkäin, suun kautta molemmissa. Ensimmäisenä 10-15 mg, plus hyvää polttoa muutama gramma. Ihan chilli meininki, hyvät olot ja juttu luisti kaverin kanssa. Hieman petyin, että tässäkö tämä nyt oli, mutta hauskaa silti. Seuraavana päivänä 20 mg, jälleen polttoa rammoittain. Nyt tuntui olevan vain hemmetin skarppi olo, ei vaikuttanut juuri yhtään. Lähdimme tovereiden kanssa liikenteeseen, kävimme kapakassa yhdillä ja painuimme kebabin kautta kaverille jatkamaan iltaa. Tähän mennessä tutkarin nauttimisesta oli kulunut jotain viisi-kuusi tuntia. Kun pääsimme kaverin luokse mässäämään, polttelemaan ja tölläämään televisiota, alkoi visuaalit vilistä ja olot parantua, tuli samankaltaiset nousut kuin psilokeissa. Tätä jatkui sitten noin kuutisen tuntia. Oli mielettömän hyvät olot ja sopivan kesyt visuaalit pitkän aikaa, vielä nukkumaanmennessä joskus aamukasilta. Liekkö poltto + puoli litraa IV-olutta (juon todella harvoin alkoholia ) -kombo teki tehtävänsä.

Maku on aika kehno, todella lääkkeinen, mutta sai kuitenkin huuhdeltua juomalla nopeaa alas. Nenään en edes kokeillut, vaikka olisi varmaan pitänyt parikytä mg heti nuuskata. Ei vaan kiihota ajatus kivuliaasta nokittamisesta.
getto
Apteekki

Post by getto »

En ollut vielä rekisteröitynyt tänne kun tätä söin 2010. Ja vielä ihan hyvään tahtiin. Sain kapseleita jotka sisälsivät 80mg jauhetta, joista yleensä nautin kerralla puolet. En ollut ennen juurikaan kuurittanut psykedeeleillä, enkä ottanu mahdollisia haittoja kovinkaan vakavasti. Yhden trippipäivän jälkeen tuli aina afterglow, ja kun se alkoi hälvenemään söin taas lisää. Aloin sitten olla ihan jatkuvasti tripillä, missä milloin olinkin. Muistan tulostaneeni jonkun artikkelin yhden lain blogista, ja antaneeni sen lukioni rehtorille lopettaessani. Taisi käsitellä jotain egojuttuja :D Lähipiiriä alko ärsyttämään huolella se kun koitin ettiä jotain mystistä ja syvällistä ihan kaikesta, must tuntu et oisin koko ajan jyvällä jostain suuresta ja sit maailma antaa niikö jotain johtolankoja tai tippejä, joihin sitten aloin kiinnittämään huomioni esimerkiks sosialisoinnin ja hauskanpidon sijasta. Viimeisellä kerralla Tampereen keskustassa taisin ottaa vähän liikaa, olin jo siihen aikaan niin stressaantunu ettei trippaaminen tuntunu enää kovin mukavalta. Näiden matkojen jälkeen ei ole tätä kemikaalia vastaan tullut, afterglow kesti aikas pitkään enkä oikein erota että koska se oisi päättynyt.
Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni »

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305984087141

Tässä hauska uutinen tätä ainetta koskien :D Taino aika törkeetä heittää jotain ihan överi annoksia ja viellä tolleen ettei ihmiset tiedä mitä ottaa :!

Itselläni tästä on vaan hyviä kokemuksia harmi vaan, että niistä on niin kauan aikaa. Ehdottomasti mukavin 2C-sarjalainen. Työpäivän päätteeksi kun tulee kotiin ja ottaa 15mg 0.5l karhulla alas huuhtoen ja polttaa nousuissa pure power planttia, niin menee kyllä tosi deepiksi ja visuaaliseksi toiminta :mrgreen: Harmi ettei ole tullut aikoihin vastaan. Yks negatiivinen kokemus on kerran oksensin about 1h päästä kun olin nauttinut kapselissa 10mg annoksen, oksennus oli AIVAN mustaa limaa. Laatotuksen jälkeen tuli hyvä olo ja reissu käynnisty :up:
maskissa
Psykonautti

Post by maskissa »

Kokeilin eka kertaa eilen jotain 15-20mg oraalisesti. Oli kyl tujakka annos, jälkeenpäin mietittynä oisin voinu hyvin jakaa ton vaikka kahteen osaan.. Mut ihan huippua tavaraa. Siivosin vaa monta tuntia putkeen lattialistoja myöten ku yhtäkkiä osasin tehdä sen jotenki tosi vaivatta ja keskittyä täydellisesti ja suunnitella lennosta mitä teen samalla ku pystyin keskittyä miettimään ihan muita juttuja. Siis kuin olisi asetuksista vaan napsauttanu jonku siivousrobotin päälle, joka itekseen puuhaili ilman että tarvitsi ohjata. Yleensä siivoominen ja asioiden suunnittelu on mulle tosi vaikeeta ja aivovamman takia kauheesti ongelmia nuiden juttujen kans.

Mut tosi freesi trippi, tuntuu että sain tosta henkisestikki paljon enemmän irti ku mitä muista psykedeeleistä tosi pitkään aikaan. Tuli mega analyyttinen olo ja keskittymis/muistivaikeudet oli jokseenki poissa tai huomaamattomia. Harmi että tuntuis olevan aika vaikee löytää mistään nykyisin, tästä tuli kertaheitolla mun suosikkideeli :D Vois pienillä annoksilla olla hyvä asioidenhoitamis douppi.

Alkuun tuli iha himmeä bodyloadi, joka kääntyi lopulta mukavaksi kehotietoisuudeksi ja tuli venyteltyä myös paikkoja auki ja vähän treenattua akro juttujaki. Tripin laskiessa lensi laatta ku poltin savut.
Tästä tuli myös tosi voimakkaat visuaalit... hauskaa miten pysyi niin hyvin toimintakykyisenä vaikka oli ihan jossain sateenkaariskutsissa, eikä menny vaan johonki peittokasassa casiolla leikkimis moodiin. Siivoillessa mietin että pöly on kummitusten glitteriä, ku kaikki lika oli niin kauniin väristä.
Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni »

Todella paljon on ollut puhetta nauseasta ja lihasjumeista yms. Olen kerran oksentanut 2C-E ottaessani 20mg, ehkä tunti kapselin syömisestä. Täysin mustaa paskaa lens pihalle. Olen kokeillut ja käyttänyt lähes kaikkia 2C-Aineita paljon, ja en ole koskaan kokenut mitään pahoinvointia ja lihasjumituksia. Eikä mulla ole ollut opioideja alla tms. Aina kyllä kukkaa on ollut. Jännä juttu kun olen muuten todella vatsaherkkä ihminen. 2C-E aivan jäätävää visuaalitykitystä ja essomainen olo. 2C-I Ei niin visuaalinen tykitys, mutta aivan mahtavaa kumminkin max 50mg ottaesani. Täällä kysyi joku kandeeko hihaan vetää, no kaveri otti hihaan 50mg ja poistui asunnostaan metsään ja sai epileptic hectik kohtauksen, eli ei varmaankaan. E ja I ehdttomasti parhaat noista 2c-aineista, meni joku kk sitten 2C-T-7 huumelistalle, en kerinnyt tilata sitä mitä en ole kokenut, bluemystikkiä, lievästi vituttaa. 2C-B on aika pliisu, mutta sitä on nykyään jossain naksuissa tai se on noista suosituin. En kysy mitään osoteta mist tilata, mutta liikkuuko näitä 2C-aineita enää missään kun ei ole tullut eteen. 2000 alussa multa lähti 2C-I kapselit poliisin matkaan, vuoden päästä soittivat ja sanoivat että tulehan hakemaan nää kapselisi :cheers: