Tämä alprazolaamin velipoika onko porukalla kokemuksia tästä? Itse sain tätä nestemuodossa ennen kesää 2mg/1ml suhteella väsättyä ja otin startiksi 2ml = 4mg ja aika nätisti katosi muistikuvat tästä. Mul meni sitä seuraavan 4päivän aikana 60ml muistan sen että nousut oli euforisemmat mitä xanoril ja myös paljon väsyttävämmät.. Kesto oli myös 3x pidempi kun alpraxolaamilla. Aika vahvaa tavaraa pitää koittaa pysyä kaukana tästä kun bentsot ei oikeen tunnu sopivan itselle
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Oon ite kelaillu testata tätäkin kunhan tässä saa aikasiks jotain.
Mielenkiintoinen rc-bnz ja muutenkin haluais fiilistellä minkälainen ero olis alpratso ja bromazolaameilla
Pitänee palata aiheeseen
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Sain tätä pg liuoksessa, jonka vahvuus oli vähän epävarma mut vahvaa litkua kyl on. Otin sit suositellun 1ml annoksen ja tulipahan yllätys miten vahva bentso. Alla oli tosin 150mg opamox, mut nyt otin äsken samanlaisen annoksen selväään päähän ja alkaa rentoutuu jo. Vaikuttaa erittäin hyvältä rc bentsolta, tätä pitää varmaan hankkia lisää
Päivitän raporttia kun oon käynyt klinikalla et mitkä fiilikset. Aamulla ennen lääkkeen hakua on nii saamaton olo, et ei jaksa tehdä mitään, kun vaan odottaa että päivä lähtee käyntiin kunnolla.
Velho wrote: ↑Wed 28 Aug 2019, 19:34
NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää
Edelleenkään en ole henk.koht ainetta testaillut, mut mitä nyt kuullut viimeaikoina ihmisten kokemuksia, niin kaiketi todella ”tipauttava” ja stydi & väsyttäbä bentso…
Eräskin oli kuulemma tipahtanut suoraan seisoaltaan lattiaan ruokinensa.
Toinen taas tipahteli sohvalle nuokkui puoliunessa.
Tekisin siis päätelmän että kyseessä on erittäin vahva bentso, joka saattaa yllättää vaikka olisi toleranssia.
Kerroin tämän vain siksi kun tätä nyt ilmeisesti on liikkeellä monellakin suuntaa, eli olkaahan varovaisia tän kanssa.
Ihan positiivisia kokemuksia olen kuullut ja lukenut.
Oon joskus vuosi sitten ekan kerran testannut tätä, silloin oli vaan 1 annos (keskivahva olisko ollu 1.5mg) nii ei siinä oikein saanut tutustua kunnolla. Nyt viime viikolla sain tätä pg liuoksessa ja testasin eka ihan lääkkeenä 0.5mg joka yllätti kyl miten hyvin poisti sosiaalisen ahdistuksen, ilman että sekoitti päätä yhtää. Sit testasin kotilääkken kanssa mites ns. viihdekäyttöön soveltuu ottamalla muistaakseni 2mg startin yhdessä Metadonin 60mg kanssa. Wow! On tää ainakin vahva bentso koska 2mg potki kovempaa kuin olisin odottanut. Siitä 2pv myöhemmin otin kai 3mg + 1.5mg tunnin päästä ja sillä menikin jo filmi poikki useemmalta tunnilta. Tiettävästi käyttäydyin kuulemma aivan normaalisti, et ainoastaan äänestä (bentso narina) ja silmistä huomasi, on että ohan tää sälli ihan töötissä. Mut en sekoillu, en kaatuillu enkä sönköttäny typerää paskaa sekasin. Pelasin tietokoneella ja vietin iltaa frendin luona. Selväpäiset läsnäolijat siis tarkkaili mun pyynnöstä ja sanoi, et tosiaan käytös, liikkeet, jutut mitä puhuin oli kuin olisin ollut selvinpäin. Itselläni on sius ainakin 4-5h alusta täysin muisti pois.
Kelpo bentso, mut annoksissa ei kannata ahnehtii, ei se olo siitä 2mg eteenpäin parantunut, vaan missas vaa kaiken hyvän ku ei muistikuvii. Eli maltilla annokset tän kanssa, se on Natiheron suositus.
NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää
Kiitoksia NatiHero kokemuksen jakamisesta.
Vähän sillä aatteella mä tän topicin nostinkin kun ollut nyt ympäri suomea liikkeellä.
Itse en ole päässyt testaamaan, enkä mitään huonoa ole keneltään kuullut.
Joku noissa bromi bentsoissa itseä viehättää, just siks koska jos kerta laamikaan ei vie järkeä, niin edelleen suosikkini on (flu)bromatse/bromatso- alkuiset benjot. 8)
Toi flubromazolaami on vissiin aika sikkiä tavaraa. Annokset tyylii microissa mut vituikshan se menee nopeasti teki miten vaa. Nostaa yleisen bentsotolen taivaaseen nooeesti myös ja aika karmeaa setti ihmiset tehneet täydessä blackoutis. En haluaisi käsiini yhtään.
Mut tää oli tosi jees
dpi wrote: ↑Mon 08 Aug 2022, 12:10
Flubromatsepaami ollut yksi aivan lemppareista.
Joo flubromatsepaami on itelläki suosikeista mut mitenhän se ois verrattavissa tähän vai onko ollenkaan.
Itsekkään oo saanu aikasiksi testattua tietoisesti ainakaan mut voisin veikata et jossain ksaloleissa olleen tätä kun totaalinen blackoutti ollu pariin otteeseen tai sit se on ollu vahvasti alpratsolaamin aiheuttamana
Toi flubromazolaami on vissiin aika sikkiä tavaraa. Annokset tyylii microissa mut vituikshan se menee nopeasti teki miten vaa. Nostaa yleisen bentsotolen taivaaseen nooeesti myös ja aika karmeaa setti ihmiset tehneet täydessä blackoutis. En haluaisi käsiini yhtään.
Mut tää oli tosi jees👍
Flunitrazolaami taitaa olla yks stydeimpiä bentsoja.
Flunromazolaami taas varmaan pienen pykälän vähemmän tykkiä.
Flualprazolaami - kuullut munuaisvaivoista yms..
Jokatapauksessa näillä saa tolet niin järkyttävän taivaisiin, että itse jättäisin ottamatta.
Bromazolaamissa menis ehkä itellä vielä se raja. Silti mielummin pysyn -paameissa.
dpi wrote: ↑Mon 08 Aug 2022, 12:10
Flubromatsepaami ollut yksi aivan lemppareista.
Joo flubromatsepaami on itelläki suosikeista mut mitenhän se ois verrattavissa tähän vai onko ollenkaan.
Itsekkään oo saanu aikasiksi testattua tietoisesti ainakaan mut voisin veikata et jossain ksaloleissa olleen tätä kun totaalinen blackoutti ollu pariin otteeseen tai sit se on ollu vahvasti alpratsolaamin aiheuttamana
Laamit parhain versio yleisestikin ja sellaisia oikeasti tykimpiä kaikista... Kuitenkin, erittäin potentti bentso. Tätä ei tarvitse, kuin 2mg ja olo on jo erittäin letkeä. Vahvempi ja sedatiivisempi minusta, kuin vaikkapa alpra. Minusta tämä on parhaita etizolamin kera, molemmat eufoorisia ja tasaisia. Tämä kestääkin aika pitkään, mutta muisti lähtee jo 6mg kohdalla itselläni... Tämä ja savut tuo erittäin mielyttävän olotilan. Suosittelen kaikille, jotka pitävät bentsoista. Itse en saa paameista juuri mitään irti, mutta nämä laamit ovat todella mukavia.
Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. ...
dazzyflipper wrote: ↑Sun 07 Jul 2024, 08:38
Laamit parhain versio yleisestikin ja sellaisia oikeasti tykimpiä kaikista... Kuitenkin, erittäin potentti bentso. Tätä ei tarvitse, kuin 2mg ja olo on jo erittäin letkeä. Vahvempi ja sedatiivisempi minusta, kuin vaikkapa alpra. Minusta tämä on parhaita etizolamin kera, molemmat eufoorisia ja tasaisia. Tämä kestääkin aika pitkään, mutta muisti lähtee jo 6mg kohdalla itselläni... Tämä ja savut tuo erittäin mielyttävän olotilan. Suosittelen kaikille, jotka pitävät bentsoista. Itse en saa paameista juuri mitään irti, mutta nämä laamit ovat todella mukavia.
Mitä annosta tulee käyttää ensimmäistä kertaa käyttäville? Luulen, että minun täytyy hieman nostaa itseäni.
No sanotaanko, että lähde siitä max 4mg (tämä vastaa jo huomattavasti hypnoottisemmin, kuin alprazolam). Siitä nostelet 0.5mg annokssilla eteenpäin. En suosittele todellakaan yli 6mg settejä... ÄLÄKÄ POLTA SAVUJA!!!! (jos et halua black outtia...)... Jos on pg-litkuna, helpompi on annostella, jos taas niitä 3mg pellettejä, niin ota max 1.5 tablettia. Äläkä juo alkoholia tai käytä mitään vahvoja opiaatteja/oideja... Näillä skutaa hyvin. Ihan neidin annos on 2mg ja siitä eteenpäin.
Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. ...
"Flunitrazolaami taitaa olla yks stydeimpiä bentsoja." Trip mainitsi tuon, ni täytyy vastata. Mulla on Nitratsepaami reseptillä, mutta se on kaikista apteekeista loppu. No kaveri hommas tota flunitraselaamia, huh huh , jää meinaa nitratsepaami kauas. sanoisin että jopa liian stydiä, turvallisempi nappailla Nitrasepaamia. SORRY offtopic!
Bentseeni wrote: ↑Sat 19 Oct 2024, 20:19
"Flunitrazolaami taitaa olla yks stydeimpiä bentsoja." Trip mainitsi tuon, ni täytyy vastata. Mulla on Nitratsepaami reseptillä, mutta se on kaikista apteekeista loppu. No kaveri hommas tota flunitraselaamia, huh huh , jää meinaa nitratsepaami kauas. sanoisin että jopa liian stydiä, turvallisempi nappailla Nitrasepaamia. SORRY offtopic!
Se on tosi raffia tavaraa ja riskit isot muiden jarrujen kanssa... Nitratsepaami on kyllä paljon miellyttävämpi, tuolla flunitratselaamilla lähtee erittäin taidokkaasti hanskasta ja muisti tulee perästä jos tuleee...