Tanssiminen aineissa 8)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
CHIMONOKIKAARI
Psykonautti
Posts: 87
Joined: 2012-04-25 08:49

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by CHIMONOKIKAARI »

Tanssiminen kera erinäisten (varsinki psykedeelisten) päihteiden vaikutuksen alaisena on ollu lempipuuhia jo jotakuinki kymmenisen vuotta. Hieman vaihtelevaa on että kuinka päihteissä sinne bileisiin menee, välillä selvinkin päin, aina kuitenkin musiikin takia eikä niin että sinne mentäisiin sen päihtymystilan takia.

Psykellä tää harrastus on alkanu, sittemmin laajentunut teknoon, drumnbassiin ja jopa chillimpään kokeelliseen saundiin.
User avatar
erina
Karvakuono
Posts: 33
Joined: 2012-09-23 19:32

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by erina »

Rakastan tanssimista! Tanssin sekä selvinpäin että kännissä. Mut kännissä on se huono puoli, et jos on paskaa musaa niin alkaa vaan vituttaa. Aineissa sen sijaan on mahtavaa tanssia, kun ei mitään väliä mitä musiikkia tulee, kunhan vaan jotain, jonka tahtiin jammailla. Pirin kanssa on hyvä, kun tulee niin itsevarmaks niin uskaltaa heittäytyä siihen tanssiin kunnolla. Essoissa taas se koko olo, valot, musiikki, toiset ihmiset, tuntuu niin hyvältä. :) LSD:tä en oo biletykseen vielä kokeillu, mut täytyy kyl koettaa.
ihmisapina
Karvakuono
Posts: 37
Joined: 2012-04-04 17:12

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by ihmisapina »

Tanssiminen on yks maailman hienoimmista asioista. Kunnon musiikkiin tanssiessa saa aina parhaat vibat, oli sit selvinpäin, mämmeissä, sienissä tai kännipaukuissa. Jos on tanssinu mämmeissä, nii kännipaukuissa pääsee melkein yhtä hyvään fiilikseen jos sen on ainakin kerran kokenu sen mämmitanssifiiliksen. Ei siinä oo mitään järkee, se tuntuu nii saakelin hyvälle ja keho vaan menee ihan mielettömiä siistejä liikkeitä musiikin tahtiin. Aivan mielentöntä. Ja mitä kauemmin on tanssinu, sitä paremmaks siinä kehittyy ja sitä hauskempaa se on.

Jos pitäis mainita kaikista kivoin asia ikinä, nii kyllä se olis mämmeissä/naksuissa tanssiminen. Rakastan. :love: :love:
User avatar
Voima
Lepakko
Posts: 285
Joined: 2010-10-27 13:39
Location: Lahti

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by Voima »

Tassiminen on hauskaa. Naksuis ja/tai sienissä on kiva, muutenki deeleissä, mutt miksei selvinpäinki. Stimui ku ottaa käy kyll jalka kans vipattaa helposti.
Ku on deeleis tai naksuis ni ei tartte mitekää miettii sitä, sulkee vaa silmänsä ja antaa musiikin viedä.
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
User avatar
VXA
Kameleontti
Posts: 844
Joined: 2012-09-22 21:53

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by VXA »

No mitä mä oon tanssinu, pitannu, reivannu, heilunu yleensäkki epämääräsesti... kännis, gammois, concertois, amfetamiineis, paaseis, snaaseis, mämmeis, ja noiden yhdistelmis.

mistä nyt kertoisin enemmän...

concerta: nousuis tulee täpinäinen olo, jakso kyl tamppaa, mut mul ku on ADHD ni niiden jälkee tuskin enää toimis. Tulee aika rauhottunu olo sitte, ja askellus ja liikkeetki on nii verkkaista, vaikkakin määrätietoista, että... selvinpäin mä aina harpon ja ihmiset valittaa siitä. Mut enemmän conuis mä sit käyn sillee miellyttävän hitaasti. Tai ehkä mä pystyisin kävelee, pyöräilee, toimiin nopeemminki, mut ku ei oikee kiinnosta :D "Ei ooooo mikään kiiire tässä, tai kyl mul oikeasti vähän onkii, tunti alkaa koht, mut ääää ei mul oo kiire..."

savuis, joo, psykedeliaa, ja energisoi, varsinki jos on kunno sativapaukut ni sen jälkee kyl pystyy pomppii aivan järjettömästi jos haluaa. Mut savut mul vaikeuttaa hetkes elämist. Et joo, siin on puolensa. Ja puolensa.

Gamma. Tää toimi hyvin, joskus uusiks.

kännis. No on tää ihan jees.

Selvinpäin. Tääki on ihan jees. Joskus parempi ku jossai kuosis.



Ja hei: mä haluun joskus tanssii tramaleis :D
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
User avatar
hegetus
Tuppisuu
Posts: 8
Joined: 2012-11-11 22:17

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by hegetus »

Kertokaas mulle mitä kannattais vetää jos on aktiivinen bilettäjä, eikä känni innosta ja haluaisi hyvät fibat tanssilattialla? Essot siis pois kuviosta, koska niillä ei viitti joka viikonloppu rollata kuolleiden serotoniinivarastojen takia.
rlsmooth
Apteekki
Posts: 309
Joined: 2012-08-01 17:07

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by rlsmooth »

Edelliseen kysymykseen vastauksena suosittelen sieniä skidillä annoksella 0,7g- 1,xx g max. Aina varma valintahan on myös spiidi, mut totta kai siitä useimmille jonkin sorttisia laskuja tulee, mut itelle ei ainakaan niin pahoja, kuin naksuista. Hapanderillahan jengi diggaa kans jorailla, pitäs tosin olla vähän pitemmät karkelot tai tarpeeks ajoissa napattu, ettei tarvii sitten pilkun jälkee kärvistellä aamuun asti.

Hatsi on kanssa aika pettämätön, + tietysti ihan selvinpäin jorailu mikä on aika antoisaa sekin.
User avatar
Feya
OD
Posts: 1239
Joined: 2010-09-26 13:52
Location: Turku

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by Feya »

hegetus wrote:Kertokaas mulle mitä kannattais vetää jos on aktiivinen bilettäjä, eikä känni innosta ja haluaisi hyvät fibat tanssilattialla? Essot siis pois kuviosta, koska niillä ei viitti joka viikonloppu rollata kuolleiden serotoniinivarastojen takia.
Ota happoa. Itse olen todennut sen kaikkein parhaimmaksi bilehuumeeksi, ylittää helposti mämmin (joka yleensä iskee niin kovaa etten voi kuin vain maata sängyllä) ja amfen (joka taas sopii musta paljon paremmin opiskeluun tai kotoisalla läheisten ihmisten kanssa sosialisointiin).

Suosittelen kohtuullista annosta, 100-200mcg paikkeilla (annosta miettiessä kannattaa muistaa että yleensä lapuissa on mainostettua pienempi määrä tavaraa, eli mukamas 100 mikin lapussa onkin vain 70mcg). LSD on silloin sopivan stimuloivaa ja sen psykedeelisyys sulautuu täydellisesti bile-settingiin, taaten euforisen fiiliksen jolla voi tampata pitkään. Muistuu mieleen keväinen Shponglen keikka, jossa tanssin hapoissa 3 tuntia putkeen ja tunsin olevani yhtä sen valtavan väkijoukon kanssa.
User avatar
hegetus
Tuppisuu
Posts: 8
Joined: 2012-11-11 22:17

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by hegetus »

onko toi happo mimmosta ainetta sinänsä, tanssi onnistuu, mites ihmisten kanssa jutustelu ym. (sosiaalinen kanssakäyminen) onnistuuko?
User avatar
VXA
Kameleontti
Posts: 844
Joined: 2012-09-22 21:53

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by VXA »

Kyl mä oon ainaki monasti jutellu hapandereissa hengailevan henkilön kanssa ilman et oisin tajunnu sitä, jos eivät ois kertoneet, ja ovat kyllä ihan osallistuneetkin keskusteluun. Senhän sanotaan olevan useimpiin muihin deeleihin verrattuna melko selväpäisen olon antava aines. Tämmönen näkökulma henkilöltä joka ei ole sitä ikinä nauttinut, mutta kuitenkin tarkkaillut sitä ottaneiden käytöstä.

Mut riippuu kans, ootko aiemmin ottanu deelei. Jos et, ja otat vaik sen 200, ni mä luulisin et hirveesti järkevää keskustelua et tuu harrastaan vähään aikaan. Mut ei kai sitä nyt aina tarvii vaikuttaa niin helvetin fiksulta. :mrgreen:

Ja hei; sitähän puhutaan semmosesta happoelitismistä, jota joillakuilla joskus esiintyy. Ylimielisestä suhtautumisesta henkilöitä kohtaan jotka eivät ole sattuneet ottamaan happoo. Tai, mikä pahempaa, ovat ottaneet pahaa, pahaa, alkoholia. Semmosessa tilassa sosiaalinen kanssakäyminen ei vältsii oo kovin antoisaa, jos sitä ei pysty tai ymmärrä ignooraa.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
User avatar
erina
Karvakuono
Posts: 33
Joined: 2012-09-23 19:32

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by erina »

ihmisapina wrote: Jos on tanssinu mämmeissä, nii kännipaukuissa pääsee melkein yhtä hyvään fiilikseen jos sen on ainakin kerran kokenu sen mämmitanssifiiliksen. Ei siinä oo mitään järkee, se tuntuu nii saakelin hyvälle ja keho vaan menee ihan mielettömiä siistejä liikkeitä musiikin tahtiin. Aivan mielentöntä.
Viime lauantaina olin ihan alkoholin voimin liikenteessä, hieman humalassa ja sillä hetkellä yksin tanssilattialla. Oli aivan mahtava fiilis ja kieltämättä sain kyllä mukavia muistikuvia edellisestä illasta kun oltiin vähän maisteltu essoja. Siihen tulee sit kaks kundia (molemmilla silmät lautasina) kysyy multa, et oonko ottanu jotain. Eivätkä uskoneet kun sanoin totuudenmukaisesti etten oo. :D Eli ilmeisesti vähän erotuin joukosta kuitenkin.
ihmisapina
Karvakuono
Posts: 37
Joined: 2012-04-04 17:12

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by ihmisapina »

joo kyl se ihan humalassakin sitten onnistuu. parhainta silloin, ku jos tulee joku sama biisi mitä on joraillu naksuissa. Ei hitto et aivot kyl säilöö mukavasti noit muistijälkiä, kannattaa hyödyntää!:)
User avatar
Swp
Psykonautti
Posts: 97
Joined: 2012-10-17 01:05
Location: HKI

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by Swp »

i love dancing, saa vaa pistää menemään ja nauttia musasta... :) <3 :love: uhhh mämmis oma seksuaalinen lisänsä ihan hullu ainaki omal kohal ja vauhti taas pistää tykittään yli huolel :) love love love (anteeks tyhmä postaus mut so good feeling nii pakko, sallikaa tämä minulle please :)
User avatar
psilosiili
Tuppisuu
Posts: 11
Joined: 2012-09-08 09:14

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by psilosiili »

Tanssiminen on aivan mahtavaa! Siinä tulee ihanan alkukantainen olo kun temmeltää tanssilattialla varsinkin psykedeelisen musiikin tahtiin :love:
Ite olen tykästynyt sienten antamaan euforiaan ja mukavan visuaaliseen ja samalla energisiin tuntemuksiin. Musiikki tavallaan kulkee kehon läpi, jolloin samalla itse luo siitä kehon kielellä tanssia.. :P
User avatar
wRRa
Moderator
Posts: 2228
Joined: 2010-05-29 20:30
Location: Pääsi sisällä

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by wRRa »

Kandee muuten joskus koittaa ottaa joku "tanssipari" vaikka reiveistä, tai kaveri vaikka, ja kattoa vaan suoraan silmiin samalla ku tanssii :D Se on aika hauskaa. Siinä tulee sellanen fiilis just että kommunikoi sen tanssin avulla. Sanatonta viestintää...

Myös ihan ilman kamaakin, dance battlet esimerkiks ei ole mikään uusi juttu :)

Mut itse oon erityisesti esim. MDMA-päissäni löytänyt itseni tosi intiimistä katsekontaktista jonkun toisen mämmipään kanssa tanssimasta! Monta kertaa.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
zaziki
Tuppisuu
Posts: 7
Joined: 2013-01-07 05:22

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by zaziki »

mämmeissä elän sitä musiikkia ja pireissä reivannu ihan kympillä. kuulemma muijat sanoo että oon naamasta näyttäny poissaolevalta / ahdistavalta nii ei tää voi olla liia hyvää settiä naisten iskussa ku leuat jyystää ja silmät on O O ja pupillit lautasena, mutta kyllä se sillon tuntuu vaa niin nannalta :D
User avatar
DoloresHumbert
Tuppisuu
Posts: 10
Joined: 2013-03-25 21:45

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by DoloresHumbert »

On se tanssiminen varmaan parasta mitä voi tehdä ++ viiva +++ tripeissä. Ihan helvetin hauskaa, ja on ollut monta kaunista hetkeä ja uskomattoman mukavaa tunnetta kun on tanssinut. Eikä se tarvitse mitään muuta kuin oman ruumiin! Ihan loistavaa.
karmastrikesback

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by karmastrikesback »

Tuli tosta selvinpäin tanssimisesta mieleen. Mulla on aina ollut periaate, että en mene reiveihin ilman kunnon eväitä. Kunnes sitten eräänä kauniina päivänä päädyin sellaisiin, ainoastaan 2 bissen voimin. Ja se olikin yllättävän hyvä kokemus ! Tamppasin niin sairaalla meiningillä, että jäi moni piripääkin kakkoseks :D Hauskaa oli, ja jaksoi, kun asennoitui oikein. Pelkällä omalla mielialallakin saa näköjään suht kovat "pärinät."

Muutoin lempitanssikaverini on 2c-b 8)
SynaKine
Psykonautti
Posts: 59
Joined: 2011-01-31 15:26

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by SynaKine »

On niin monesti tultu kysymään douppia selvinpäin tanssiessa, että taidan hieman nauttia tanssimisesta. Aineissa energiatasot on vielä korkeammalla ja kunto kestää kauemmin. Which is nice. :)
kekeanneli
Tuppisuu
Posts: 8
Joined: 2013-07-04 21:22

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by kekeanneli »

Kamoissa on kyllä siistiä tanssia ainakin jos löytyy kunnon musavehkeet :)

Itellä tuli tossa pari viikonloppua sitten viimeksi käytyä eräässä sedulassa reivaamassa essot alla ja hieman metaa :D. Vedin pari tuntia putkeen tanssilattialla ja olin aivan kuiva en ollu muistanu juoda yhtään sinä aikana :D No mut hauskaa oli kumminkin! :up:
User avatar
krisse
Tuppisuu
Posts: 11
Joined: 2014-06-04 21:10

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by krisse »

Tää on ollutkin hetken hiljainen ketju, mutta tuli selattua tästä sellaset tanssivibat että pakko iteki nyt omat jakaa! :D Ja muutenki kesä tulossa ja kaikki pääsee ulos tanssahteleen :love:

Siis tanssiminen. En pääse yli siitä. Se on maailman parasta (musan, läheisten, huumeiden ja seksin ohella höhöö)! Mut siis tosissaan, jotenkin tarvin tanssimista. Aina tietyin väliajoin reivit on ihan must. Sillon pääsee irrottelemaan jotenki ihan erilai ku missään - valot, musa, yhteishenki, basso, kropan liikkeen sulauttaminen siihen kaikkeen. Huhhuh. Aina ku meen kavereiden kans reiveihin ni oon se joka lähes poikkeuksettaa tamppaa koko illan ihan mielissään :D Vaikka toki ihmisten kans juttelu ja istuskeluki on tosi jees, mutta ___tanssiminen___ . Siinä on kyllä sitä jotain ja siitä saatavaa euforiaa vaikea verrata kyl mihinkään. Tavallaan tosi yksilöllinen tapahtuma mut tavallaan tosi sosiaalinen, tanssit yksin mutta kaikkien kanssa... varsinki psykebileissä, se on niin huippua. Oon aina inhonnu baareissa niitä tanssirinkejä ja loputonta vilkuilua...

Ja heittämällä paras tanssikaveri on pieni määrä sieniä + piri. Tai jos enemmän sieniä ni pitää oottaa ensin että varsinainen trippi menee ohi et pääsee liikkeelle :D Mulla ainaki sienet menee täydellisesti viihdekäytössä sellasilla pikkuannoksilla että piristää, antaa maailmaan psykedeelisiä sävyjä ja hitonmoisen euforian. Siihen ku vedän vielä lainit vauhtia päälle niin vähintään yhtä hyvät olot saan ku parhaasta vetämästäni mdma:sta, mutta energisemmät ja psykedeelisemmät! Toimivin kombo mulle koskaan nää kaks + tanssi :love: Joo meni vähän hehkutuksen puolelle mut oon yrittäny selittää tätä niin monille eikä ne usko! :D

Tänä kesänä sit Metsään tanssahteleen ;)
User avatar
VLT
Karvakuono
Posts: 20
Joined: 2014-03-16 17:57

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by VLT »

Tuohon on itsekkin pakko yhtyä. Sienet + piri on todella kokeilemisen arvoinen kombo jos bileistä ja tanssimisesta puhutaan. :) itsekkin tykkään tanssia ja varsinkin juuri tuon yhdistelmän vaikutuksen alaisena.

Kaverini sanoi aikoinaan että kaikki osaavat tanssia, joskus siihen tarvitaan vain oikeaa substanssia boostaamaan sitä taitoa. ;)
User avatar
Metku
Kameleontti
Posts: 664
Joined: 2011-12-14 17:13
Location: Cardboard box

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by Metku »

Ketamiinin vaikutuksen alaisena aloin tanssia tyyliin näin (Mr. Blonde varastokohtaus elokuvasta "Reservoir Dogs".

Myös metoksetamiinin kanssa meno meni aika villiksi, kun jengi vetää jotain polkkaa mm. pöydän päällä. Tanssiminen dissoissa=Pure bliss.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
User avatar
bilehile
Apteekki
Posts: 372
Joined: 2015-09-21 11:59
Location: Nää huudit ei oo seiffit!

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by bilehile »

Sienissä tanssiminen on kyl aika heikkoo, tuntuu niinku uppois lattiaan. Niinku jalat sulais tai jotain. Muutenki psykedeeleis en useimmiten haluu olla niin vilkkaissa paikoissa. Vähän ketamiinii nii lähtee aika outoi muuveja. Nopsa/kola jees tai vähän mdma, vähänki liikaa nii tanssi muuttuu jumiks. Ja pelkäs kännis en kyl ikinä tanssi. Tai kovis pajareis, tosi kiusallista koittaa ees.
Takana loistava tulevaisuus.
User avatar
Metku
Kameleontti
Posts: 664
Joined: 2011-12-14 17:13
Location: Cardboard box

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by Metku »

Ketamiinin alaisena sinä OLET tanssi :!

Ketkul kyl pääsee back to the past 80's kun annos ja musiikki loksahtaa oikein :love:
In the land of the blind, one-eyed man is the king
Isavela
Apteekki
Posts: 300
Joined: 2016-03-09 10:05
Location: Milky way

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by Isavela »

Savuissa tanssiminen :love: Ihanan rentoa, looppaavaa, upottavaa. Miss those days! Nykyään en enää tanssi niin paljoa, kuin ennen. En tiiä mikä siinä on mut on tullut ujommaksi jollain tapaa.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."
Atamooni
Tuppisuu
Posts: 14
Joined: 2016-03-11 02:38

Re: Tanssiminen aineissa 8)

Post by Atamooni »

Metku wrote:Ketamiinin alaisena sinä OLET tanssi :!

Ketkul kyl pääsee back to the past 80's kun annos ja musiikki loksahtaa oikein :love:
Oon kerran päässy kunnolla bailaan ketkun kans ja ihan ehdoton tanssidouppi mulle :D
"Ketamiiin dance party!!"
Jotenkin sitä vaan jakso tampata ihan hulluna, kun vaa muistaa mennä heti sen lainin jälkee bailaa eikä jää mihkään jumitteleen imo.
Itelle tuli ainakin sopivissa bileissä nyt testattuu, niin en tiä miten sen selittäs, ihan niinku sellanen hento sähköisku aivoihin ja taas ne herää siihen biletykseen, huikeeta tavaraa
Post Reply