The DXM topic
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Re: The DXM topic
Huhho et oli kyl sekavaa tekstii
ei meinaa sitte millää saada selvää. Joo ei tos kunnos kannata lähtee kirjottelee vaikka ite kyllä kirjottanu mut en noin pahois 
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
-
echoes
- Tuppisuu
Pakko nyt vähän itsekin hehkuttaa tätä vasta pari kk sitten "löytämääni" avaruusmehua
Ensimmäinen trippi oli melkoinen kokemus, minut n. 55 kiloisena about 500 mg vei selvästi 3. plateaulle (onnistuin kaatamaan vähän lattialle erotellessani niin ei tullut ihan 600). Enimmäkseen makoilin sohvalla silmät kiinni ihan muualla, sopivat biisit veivät ihmeellisiin maisemiin... Vaikka myöhemmin koin ensimmäisen pahan trippini dexmillä, ei se saanut ihastusta siihen katoamaan. Oli ihan hyvä muistutus omista rajoista.
Nyt kyllä tekisi mieli käydä apteekissa vapaapäivän kunniaksi ja kokeilla ehkä hyvän kukan kanssa kombottamista.
Jotenkin kummasti kaikenmoista kiskovat kaverini naureskelevat ja/tai kauhistelevat dexmin käyttöäni, vaan koska se on yskänlääkeestä peräisin. Mutta kai tämä on hyvä, pysyypähän vähän piilossa tämä "väärinkäyttö" kun kaikki eivät sitä harrasta.
Nyt kyllä tekisi mieli käydä apteekissa vapaapäivän kunniaksi ja kokeilla ehkä hyvän kukan kanssa kombottamista.
Jotenkin kummasti kaikenmoista kiskovat kaverini naureskelevat ja/tai kauhistelevat dexmin käyttöäni, vaan koska se on yskänlääkeestä peräisin. Mutta kai tämä on hyvä, pysyypähän vähän piilossa tämä "väärinkäyttö" kun kaikki eivät sitä harrasta.
"You are the universe, expressing itself as a human for a little while"
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Hohhoijaa.... Alkaa ny pikkuhiljaa dexmihammasta kolottaa
10 vai 11 pv ollu ilman. Noh pakko kai se on kipasta apoteekissa kunhan sen kympin tästä jostain repäsis. Ihan muutenvaan kirjottelen tässä, varmaan ei ketään kiinnosta. Mua on alkanu vituttaa kaikki paskat millä yrittäny korvailla dexmii. Vittu menihän siihe piriiki hermot ku loppu nii ei ollu kiva kitkutella. Se deetsemi on kyllä se ainoo oikee. Jotenki mua alkaa vituttaa noi kakarat jotka imppailee axee saadakseen pään sekasin, voi vittu tappas ittensä mielummin. Joojoo tässä laskuissa jotain pohdiskelen. Meni vähä offtopikiks muttajoo....
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
-
PinballWizard
- Psykonautti
Jooh tässä iteki oottelen että pääsen "lomalle"
. Pitäny jonkun verran taukoo ja tulevina kuukausina tulee varmasti tripattua, rennointa tässä on että kun rääkkää itteään eikä ota niin matka on kokoajan edessä ja fiilikset katossa.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
-
PinballWizard
- Psykonautti
Kysymys tästä aineesta, vaikka oon jo yli 2 vuotta käyttänyt ja ylistänyt niin yksi asia jääny mietityttämään :
Höyrystys vaiheessa, keitti seosta 15 min tai 5 min loppu seoksen määrästä riippumatta ( ei kysymys milligrammoista vaan yksinkertaseista veden-bensan-dxm ym määrästä) kattilassa, niin onko dxmn kiehumis piste niin korkea että se ei haihdu ollenkaan vaikka bensa höyrystyy pois?
Meinaan että on ahdistavaa juoda vähän vähemmän höyrystynyttä seosta jossa on enemmän bensaa jotta saisi samalla enemmän dxmiä, joten voiko seoksen keittää niin että loppu tavaraa on jäljellä noin about muutamia senttilitroja ilman että dxmin määrä kärsii merkittävästi?
Kiitos jos jaksatte vastata, olis tärkeätä tietää ennen seuraavaa trippiä
.
Höyrystys vaiheessa, keitti seosta 15 min tai 5 min loppu seoksen määrästä riippumatta ( ei kysymys milligrammoista vaan yksinkertaseista veden-bensan-dxm ym määrästä) kattilassa, niin onko dxmn kiehumis piste niin korkea että se ei haihdu ollenkaan vaikka bensa höyrystyy pois?
Meinaan että on ahdistavaa juoda vähän vähemmän höyrystynyttä seosta jossa on enemmän bensaa jotta saisi samalla enemmän dxmiä, joten voiko seoksen keittää niin että loppu tavaraa on jäljellä noin about muutamia senttilitroja ilman että dxmin määrä kärsii merkittävästi?
Kiitos jos jaksatte vastata, olis tärkeätä tietää ennen seuraavaa trippiä
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
-
Metku
- Kameleontti
Oon kuullu juttua, että ihmiset vähentänyt nesteen muutamaan millilitraan ja heittäny ruutalla alas kurkkuun, mutta muuten en ota kantaa.PinballWizard wrote:Kysymys tästä aineesta, vaikka oon jo yli 2 vuotta käyttänyt ja ylistänyt niin yksi asia jääny mietityttämään :
Kiitos jos jaksatte vastata, olis tärkeätä tietää ennen seuraavaa trippiä.
Ja mitä tuohon haihdutteluun tulee niin bensahan haihtuu hyvin matalalla lämmöllä(ei suinkaan tarvitse keittää kirjaimmellisesti, mutta hyvä jos et niin ole tehnyt) vaikka olisi jotain räkäistä alemarketin zippobensaa, jotain epäpuhtauksia voi jäädä, mutta tuskin mitään kovinkaan terveydelle haitallista. On mahdollista, että dextrometorfaani palaa pohjaan.
Korjatkaa jos puhun paskaa.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
magiclymagical
- Apteekki
Siis itsehän jos deksmiä oon värkkäilemäs niin haihdutan nesteen todella pieneksi määräksi jolloin on huomattavasti helpompaa siemaista vain pienen pieni shotti huiviin. Tuntuu myös tekevän jotenkin rajummat nousut tällä tapaa imo. Ja muistaakseni dxm muuttuu keitettäessä dxo:ksi josta sitte takaisin dxm? Oonko yhtään oikeessa?
emt.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
King Ink
- LD50
Näin täälläkin, ihan pikkumäärään, muttei kuitenkaan riskiä sen kanssa, että kaikki neste haihtuisi. En ole huomannut mitään eroa toimivuudessa. En oo myöskään kiinnittänyt huomiota nousujen kaaren muuttumiseen, pitää enskerralla tutkailla.magiclymagical wrote:Siis itsehän jos deksmiä oon värkkäilemäs niin haihdutan nesteen todella pieneksi määräksi jolloin on huomattavasti helpompaa siemaista vain pienen pieni shotti huiviin. Tuntuu myös tekevän jotenkin rajummat nousut tällä tapaa imo.
Pääsin kokeilemaan DXM HBr:ää, 1200mg jauhoo oli niin paljon että mun piti kääntää siitä 6 pommia jotka nielin kahdessa osassa n. tunnin välein. Liekkö tää useempi pakkaus aiheutti sen, että nousi toooosi hitaasti ja pehmeesti. Buustiannos tuntui vain pidentävän laskuja, eikä varsinaisesti kolahtavan niinkuin buustin pitäis. Koen, että meni vähän hukkaan kama.
Kyl se pärähti ihan jees, oli hämmentävällä tavalla erilainen, jotenkin puhtaampi dexmifiilis kuin Ressusta erotellessa. Tietty ihan erotteludexmitrippienkin välillä on joskus niin isoja vaihteluja, etten voi vannoa eron johtuneen siitä. Koska buustiannos ei toiminut kunnolla, en päässyt kovin pitkälle, eikä mitään tosi päräyttävää tapahtunut. Mut ihan jees vahvempi kakkosplateau.
Jos satun vielä törmäämään, niin seuraavalla kerralla nauttiminen sitten niin, että varmasti kolisee niinku ei oo ennen kolissu, saatana.
Onko HBr:ää kokeilleet kokeneet sen eroavan jotenkin ''normidexmistä''?
-
Neste
- OD
Kuten sanoit niin jotenkin puhtaamman tuntuinen. Ehkä aavistuksen selkeämpi trippi.King Ink wrote:Onko HBr:ää kokeilleet kokeneet sen eroavan jotenkin ''normidexmistä''?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Pariah
Ei toimi täällä enään ei. Ainakaan 900 mitä kokeilin pariin otteeseen tuossa.
Kai se pitää vähintään tuplata tuo annostus.
Taustalla kymmeniä trippejä. Tonnikuussataa vahvin.
Kai se pitää vähintään tuplata tuo annostus.
Taustalla kymmeniä trippejä. Tonnikuussataa vahvin.
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Tässä mietiskelin että mistä tota putkenavaajaa raemuodossa saa? Oon jo monet kaupat katellu läpi, mutta kaikissa myydään vaa nestemäistä avaajaa. Ja mielellään en lähtis apoteekista ostelemaan mitään NaOHia.
Siksi tätä kyselen koska erottelu prosessissa tarvittava soodatuhka on aika vaikee väsäillä ku ei oo uunia
ja nopeempaahan erottelu tuon rakeen kanssa varmasti on ku ei tarvii oottaa tuhkia.
Siksi tätä kyselen koska erottelu prosessissa tarvittava soodatuhka on aika vaikee väsäillä ku ei oo uunia
-
Huiko
- LD50
^Rautakaupasta. Jos ei oo, niin tilaavat. Tai sitten Googletat: Viemärin avaus rakeet, ja valitset mieleisestäsi nettikaupasta mieleisesi tuotteen.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Dänks ! Rautakauppaan siis.
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Sinne sujahti 600mg pitkästä aikaa ! Tätä nausean määrää... 
-
Samppu
- Tuppisuu
Tässä erottelu menossa. Mietin vain kuitenkin, että onko tämä tällainen Zippo-bensa sitä "oikeaa":
Kuva
Olen kuullut, että erottelussa käytetään mustassa pullossa myytävää zippobensaa, mutta tämäpä on punainen. R-Kioskista ostin alunperin sytkäriin ja sanoin vain kassalla että zippobensaa kiitos...
Aineena on kevyt maaöljytisle, joka kyllä kuulostaa white gasilta... kertokaahan nopsaa, että toimiiko tämä
Kuva
Olen kuullut, että erottelussa käytetään mustassa pullossa myytävää zippobensaa, mutta tämäpä on punainen. R-Kioskista ostin alunperin sytkäriin ja sanoin vain kassalla että zippobensaa kiitos...
Aineena on kevyt maaöljytisle, joka kyllä kuulostaa white gasilta... kertokaahan nopsaa, että toimiiko tämä
-
Pen
- OD
En tiiä oonko tätä jo kysellyt, mutta tuleeko kellekkään muulle dexmistä paniikkikohtauksia?
Itselläni on tilanne sellainen, että jos vaikka joskus ilta 8 otan erotellut dexmit ja vaikutukset loppuu siinä aamuyöllä, niin joskus aamuyöstä iskee paniikkikohtaus: hengittämisvaikeuksia, ajan hidastumista, tärinää ynnä muuta.
Tämän takia ei ole ressua tullut taas aikoihin otettua - muistan että ainakin kolmella viime kerralla kävi tuo sama.
Itselläni on tilanne sellainen, että jos vaikka joskus ilta 8 otan erotellut dexmit ja vaikutukset loppuu siinä aamuyöllä, niin joskus aamuyöstä iskee paniikkikohtaus: hengittämisvaikeuksia, ajan hidastumista, tärinää ynnä muuta.
Tämän takia ei ole ressua tullut taas aikoihin otettua - muistan että ainakin kolmella viime kerralla kävi tuo sama.
-
Neste
- OD
Mielenterveysongelmilta kuullostaa. Kaveria lainaten - dexmi on melkoinen psykoosipommi (jos sille on taipumusta)
Last edited by Neste on Wed 01 May 2013, 16:50, edited 2 times in total.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Pen
- OD
Outoa tuossa lähinnä on se, että käytän usein parikin grammaa ketamiinia, MXEtä tai muita dissoja viikossa, joita voi melkeinpä verrata dexmiin mutta tätä ongelmaa ei näiden aineiden kanssa ole. Ganja myöskin aiheuttaa välillä paniikkikohtauksia kun taas psykedeelit ei koskaan. Mutta joo, menee jo vähän off-topic.
-
Neste
- OD
Mainitsemillasi dissoilla ei ole niin vahva serotonerginen vaikutus ja minusta vahva ganja on flipauttavampaa kuin deelit. Mutta jos paniikkikohtauksia ilmenee niin en kyllä kuosaisi millään aineella, mutta kukin tavallaan...
-
gaia
- Kameleontti
Onko kenelläkään kokemusta kombottaa Buprenorfiinia ja DXM:ää? Itse otin toissapäiväni hyvin pienen (250mg) deksmee ja eilen noin 0.8mg bupree ja vaikutukset jäivät melkolailla äärimmäiseen väsymykseen. Poltti parit savut budia niin sai jo laulaa tuutulauluja. Olikohan jokin aineiden ristivaikutus vai vain DXM:stä jäänyt hitaus jota ilmenee aina pari päivää käytön jälkeen?
Vai toimiiko?
-
Rilono
- Karvakuono
Lempiaineeni heti mexmin jälkeen. Ei vain voi oppia sietämään sitä erotellun litkun makua - hyi saatana kun meinaa aina laatta lentää. Lisäks juuri nousujen alla tulee vahva nausea joka usein päättyy yrjön lentoon. Siinä meneekin sitten loput dexmit hukkaan jos mitä mahassa vielä oli..
Häröjä visuaaleja haluaville; nappaskaa imovane/stilnoct laskuissa ja olkaa pimeässä tilassa. Huhhuh. Hyvin antavat untakin trippailun jälkeen.
Tuosta greipistä vielä. Boostaa hyvin oloja mutta tekee myös sekavamman olon. Kuin olisi juonut muutaman olusen alle. On vaan S-ryhmä vetänyt Valion greippimehunsa pois myynnistä. Mistä ihmiset ostatte greippimehunne nykysin? Kovin harvassa kaupassa tuntuu olevan. Mites greippien syöminen, monta pitäis kiskaista että korvaa litran mehua?
Häröjä visuaaleja haluaville; nappaskaa imovane/stilnoct laskuissa ja olkaa pimeässä tilassa. Huhhuh. Hyvin antavat untakin trippailun jälkeen.
Tuosta greipistä vielä. Boostaa hyvin oloja mutta tekee myös sekavamman olon. Kuin olisi juonut muutaman olusen alle. On vaan S-ryhmä vetänyt Valion greippimehunsa pois myynnistä. Mistä ihmiset ostatte greippimehunne nykysin? Kovin harvassa kaupassa tuntuu olevan. Mites greippien syöminen, monta pitäis kiskaista että korvaa litran mehua?
-
magiclymagical
- Apteekki
Onko porukka huomannu mite deksmi muuttaa luonnettaan ulkona ja varsinkin luonnossa. Jotenki tulee sellasta deelimäisyyttä.. Tai sitte vaan yhdistän itse ulkona olemisen jne touhut psykedeeleihin dissohuuruisessa mielessä.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
Rilono
- Karvakuono
Samaa mieltä että ulkona saa ihan erilaista syvyyttä dekstroverseen. Ulkona hiippailemaan en kyllä nousuissa lähtisi, varsin sekavaa voisi meno olla..
Jää kyllä Resilarit apteekkiin vähäks aikaa nyt. Ei enää nuppi kestä sitä kuten aikoinaan.. viimeisimmällä kerralla erottelin kolme 200ml pulloa, eli noin 1800mg deksmiä. Tämä jaettiin kahdelle ja se otettiin kahdessa erässä. Eli noin 500+400 satsit tunnin erolla toisiinsa. Eikä ensimmäinen kerta tuolla määrällä.. eka annos pärisee mukavasti, mitä nyt pientä nauseaa ilmassa.
Mutta lopputulos? Kahden ja puolen tunnin black-out toisen dosen jälkeen ja havahduttuani todellisuuteen olin loppuyön vajakki. Kymmensormijärjestelmä oli kadonnut päästä, puhelin oli outo kapistus enkä saanut järellisiä lauseita ulos. Pelottavinta oli ehkä se etten osannut käyttää kotiavaimia. Ehdin jo skitsoilla että paskoin pääni ylisuurella(?) deksmiannoksella mutta onneksi aamulla äly oli palannut, vaikken nukkunut kuin pari tuntia jotain valveunta. Kumppanilla säilyi arjen taidot suht hyvin mutta muistia ei hänelläkään ollut tapahtumista..
Redoseaminen tämän kanssa on hurjan ennalta-arvaamatonta. Vastaava annos kerralla otettuna olisi ollut todella paljon maltillisempi..
Jää kyllä Resilarit apteekkiin vähäks aikaa nyt. Ei enää nuppi kestä sitä kuten aikoinaan.. viimeisimmällä kerralla erottelin kolme 200ml pulloa, eli noin 1800mg deksmiä. Tämä jaettiin kahdelle ja se otettiin kahdessa erässä. Eli noin 500+400 satsit tunnin erolla toisiinsa. Eikä ensimmäinen kerta tuolla määrällä.. eka annos pärisee mukavasti, mitä nyt pientä nauseaa ilmassa.
Mutta lopputulos? Kahden ja puolen tunnin black-out toisen dosen jälkeen ja havahduttuani todellisuuteen olin loppuyön vajakki. Kymmensormijärjestelmä oli kadonnut päästä, puhelin oli outo kapistus enkä saanut järellisiä lauseita ulos. Pelottavinta oli ehkä se etten osannut käyttää kotiavaimia. Ehdin jo skitsoilla että paskoin pääni ylisuurella(?) deksmiannoksella mutta onneksi aamulla äly oli palannut, vaikken nukkunut kuin pari tuntia jotain valveunta. Kumppanilla säilyi arjen taidot suht hyvin mutta muistia ei hänelläkään ollut tapahtumista..
Redoseaminen tämän kanssa on hurjan ennalta-arvaamatonta. Vastaava annos kerralla otettuna olisi ollut todella paljon maltillisempi..
-
SadPanda
- LD50
Se on muuten ihmeelistä kö ainaku dissoja nautti, niin electroniset laitteet syrjii tavallaan itteä ja tuntuu et ne kehottaa meneen pois ettei ole hyvä homma
Siis ihan yksinkertaset jutut, sama homma psykedeeleissä. Tuntuu että kaikki puhelimet, yms tietokoneet ja jopa radio ei halua toimia niinkuin pitäisi
Onko muut huomannut tällästä? Esim ku koneella on vaikka tekee jotain ihan perus asiaaa niin yhtäkiä ku aine alkaa futaa niin kaikki heittää toimivasta ja mulla ainakin mxe päissäni tuntuu niinku ne huutais mulle et pysy kaukana musta
semmone tuli mieleen, toiv ei kovin liian offiks menny 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Personaes
- OD
Mitenköhän kun muistan että kerran espanjassa ollessani, ostin apteekista DXM yskänlääke pastilleja/whatever, näyttivät samalta kuin tuossa kuvassa.
Laskin annoksen(muistaakseni +600mg) ja vedin napaan. Mitään vaikutuksia ei kuitenkaan tullut. Mistä mahtaa johtua?
Laskin annoksen(muistaakseni +600mg) ja vedin napaan. Mitään vaikutuksia ei kuitenkaan tullut. Mistä mahtaa johtua?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Dexma
- Moderator
Liian pieni doseen sun painoon verrattuna. En oo siis varma, luultavasti jotain muuta mennyt vituiksi?narcocorrido wrote:
Laskin annoksen(muistaakseni +600mg) ja vedin napaan.
-
IommiSG
- Psykonautti
Vähän päästä 600mg greippimehu buustilla. saa nähä mitä taas tulee
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath
- Tony Iommi of Black Sabbath
-
Pen
- OD
Millohan sitä on viimeks ressua juonu, onneks kohta on syksy niin on taas pokkaa hakea pari pulloa aina sillon tällön