The DXM topic
-
King Ink
- LD50
Re: The DXM topic
Miltä se dexmi siellä päässä tuntuu?dexem wrote:Ihana dexmi tuntuu taas päässä ja euforia on tosi jees![]()
Toki kokemuksista kirjoittelu on jees. Mut mie toivoisin ehkä vähän pidempää, ja harkitummin kirjoitettua kerrontaa. Muutakin sisältöö kuin vaan paljon on ottanut, ja että on tuntuu hyvältä. Vaikkei trippistooria tarvitsekaan alkaa väsäämään, niin kai teidän dexmikokemuksiin sisältyy paljon muutakin kuin vain euforiaa?
Miekin suosittelen pitämään vähän taukoo sen kanssa. Ei varmasti tee hyvää. Toisaalta sun annokses ei vielä oo kovin hirveitä, ei kannata varmaan pidemmänpäälle ihan samalla tahilla kiskoo.
Joo. Luin jostain, että tämä väite Olneyn leesioista olis jo todistettu eläinkokein vääräksi, mutta en nyt jaksa etsiä lähdettä. Se ei tosin tarkoita, että dekstrometorfaani päälle hyvää tekis.Vieterivetonen wrote:Noista dekstrometorfaanin haittavaikutuksistahan on vaikka mitä juttua, kuten huhuttiin pitkään että dexmi aiheuttaisi tuota Olneyn leesioita, "reikiä päässä" eli aivokuoreen syntyviä vaurioita. Käsittääkseni kumminkaan ei ole löytynyt tietoa että näitä leesioita dexmin takia syntyis. Muistaakseni huhu perustui siihen, että jotkut muut NMDA-antagonistit aiheuttavat leesioita rotilla.
-
Infitialis
- Apteekki
Mä muistasin et se todistettii alunperin eläinkokein virheellisesti oikeaksi. Mutuilen ja muistelen jotain injektioista suoraan rotan aivoihin.King Ink wrote:Joo. Luin jostain, että tämä väite Olneyn leesioista olis jo todistettu eläinkokein vääräksi, mutta en nyt jaksa etsiä lähdettä. Se ei tosin tarkoita, että dekstrometorfaani päälle hyvää tekis.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
King Ink
- LD50
Niin sekin, Wikipedian mukaan kyseinen tutkimus tehtiin vuonna 96 ja annos oli 75mg/kg (eli tosi paljon). Sittemmin, 2007 tehdyssä tutkimuksessa ei löydetty merkkejä reikiintymisestä, kun dxm annosteltiin oraalisesti, vaikka annokset kävi ilmeisesti 120mg/kg. Vähän vaikeeta joskus englannin ymmärtäminen, oikaiskaa jos oon käsittäny jotain väärin.Infitialis wrote:Mä muistasin et se todistettii alunperin eläinkokein virheellisesti oikeaksi. Mutuilen ja muistelen jotain injektioista suoraan rotan aivoihin.
-
Huiko
- LD50
Pariin juttuun tunnen tarvetta jakaa mieltäni... Mulla kannabis vie kaiken terän Dexmiltä, tehden tripistä pumpulimaisen pehmeän. Kuka sitä hakee tästä?
Toinen mikä oli, tosin vain sivuten sanottua, että kyllähän toi Dexmikin voi tehdä hyvää päälle jos ottaa sen tarkoitukseen ja tietää mitä sillä hakee. Vähän niinku kaiken kanssa: Väärä määrä väärään aikaan, no good. Oikea määrä oikeaan aikaan...
Toinen mikä oli, tosin vain sivuten sanottua, että kyllähän toi Dexmikin voi tehdä hyvää päälle jos ottaa sen tarkoitukseen ja tietää mitä sillä hakee. Vähän niinku kaiken kanssa: Väärä määrä väärään aikaan, no good. Oikea määrä oikeaan aikaan...
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Vieterivetonen
Mulla kannabis ei vie tripin "dexmimäisyyttä", ellen polta liikaa päälle. Sopivilla määrillä kannabis vain voimistaa dexmin vaikutusta, ja tekee siitä aavistuksen psykedeelisemmän.Kallio wrote:Mulla kannabis vie kaiken terän Dexmiltä, tehden tripistä pumpulimaisen pehmeän. Kuka sitä hakee tästä?![]()
Joo. Varmasti voikin tehdä hyvää, noin henkisessä mielessä. Mutta fyysisesti dexmillä ei nyt varmaankaan mitään parantavia/hyviä vaikutuksia ole, johon mä ainakin viittasin mainitsemalla nuo vääräksi tutkitut väitteet Olneyn leesioista.Kallio wrote: Toinen mikä oli, tosin vain sivuten sanottua, että kyllähän toi Dexmikin voi tehdä hyvää päälle jos ottaa sen tarkoitukseen ja tietää mitä sillä hakee.
Ja jos noin nopeaan tahtiin, useasti viikossa kittaa dexmiä niin enpä usko että sillä pidemmällä tähtäimellä ainakaan hyviä vaikutuksia mieleen on. Itselleni dekstrometorfaani on tuonut hyviä tunnelmia, kun olen harvakseltaan siitä nauttinut.
Joskus kun dexmeily "riistäytyy käsistä", niin mä ainakin tunnen heti ilmaantuvan negatiivisia fiiliksiä. Jotenkin tuntuu että pää meinaa pimahtaa kohta en mä tiedä, tuun huomattavasti vainoharhaisemmaksi, levottomammaksi ja keskittymiskyvyttömämmäksi kuin yleensä. Onneksi, pysyy käyttö tämänkin havainnon avulla käyttö ehkä järkevämpänä.
-
VXA
- Kameleontti
Dexmihän kiihdyttää uusien hermosolujen syntymistä (ns. neurogenesis) joksikin aikaa, jonkun viikko pari kai, joka on koko lailla myönteinen ilmiö. Neurogenesiksen kiihtyminen on yhdistetty esim. luovuuteen ja hyvään mielialaan. Sama vaikutus löytyy kai kaikista NMDA-antagonistisista dissoista. Jotta kyllä niitä positiivisia fyysisiä vaikutuksia löytyy.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
-
Vieterivetonen
Aijaa, mielenkiintoista. En muista tuommoista tietäneeni, että tää yhdistettäisiin luovuuteen. Hyvä tietää, kiitos viisastuttamisestani!
-
VXA
- Kameleontti
En mä nyt varma oo, mutta näin muistelisin lukeneeni. Lähdettä ei oo esittää.
niin takuulla pajautat.
niin takuulla pajautat.
-
Vieterivetonen
Pitää koittaa selvittää kun kerkiää. Rupes nyt kiinnostaa, onko asia näin, kun ihan uutta tietoa tuo mulle on.
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Joo mitähän vittua ? Maanantaina dexmittelin ja tiistaina seulat ja näkyi oksikodoni joka on kodeiinin johdannainen. Hämmentävää on se että resilarhan ei sisällä kodeiinia vai olenko väärässä ? Apua tarvis nyt joltain viisaalta.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
-
VXA
- Kameleontti
Jos et oo jossain kuosissa oksua tai kodukkaa tai jotain ottanu ja sittemmin unohtanu asiaa, ni mä sanoisin että seulat on kussu... Harvemmin niin käy, lukuunottamatta tikkaritestiä, mut ne tietääkseni voi kans näyttää vääriä positiivisia. Tietääkseni. Ootko nauttinu muita yskänlääketuotteita ku Ressuu? Jotain muuta DXM-tuotetta tai Kapteeni Mustapartaa kenties?
niin takuulla pajautat.
niin takuulla pajautat.
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Ainiin ja se loppuillan trippi. Kyllä se nousi kovaan kakkoseen
Pari kolme tuntia dexmien jälkeen olen kaverilla makoilen sängyllä ja päässä heittää niin että huhhu. Tässä vaiheessa olin vielä ykkösellä. Juttelin kaverin kanssa niitä näitä, puhe sammalsi aika paljon. Ihanku ois ollu humalassa ku juttelin nii paljon ja kokoajan keksi uuta keskusteltavaa.
Klo 8. Vatsas kiertää.... Ripulille. Nohuh nytte nous päähän. Nousin pöntöltä ja laitoin silmät kii nii alko pyörii visuaaleja ja ihmeellisiä kuvioita. Sit muistin et ainii pitää lähtee himaa et voi ottaa buustit. Kävelin vessasta pois olohuoneeseen ja sanoin kaverille et lähden kävelemään kotiin.
Klo 8:30. Ahh ihan just kotona saa buustit. Nyt olin kovalla kakkosella kävely oli ihanaa. Robottimaista tuntu ku olis joka askeleella jalat uponnu maahan syvälle. Päässä pyörii ihme ajatuksia ja pihat ja kadut näyttää niin erilaisilta ku aiemmin. Kävelin vähän matkaa silmät kiinni.....lumihangessahan mä olin ku silmät avasin
.
Klo 9.00. Ottamisesta on noin 4h. Päätin ottaa buustit noin 350mg. Menin sängylle makaamaan ja odottelee vaikutuksia. Laitoin silmät kiinni ja musiikit korville. Dark forest psy trancea
. Ohho mä oon helvetissä ja meen jollain junalla liekehtivissä ja laavaisissa tunneleissa. Pirut kokkailee ihmisten käsiä ja muita ruumiin osia ja juttelee jotain ihme kieltä. Saatana ilmesty tyhjästä ja mongersi mulle jotain epämääräistä. Istuin junassa peloissani ja ootin et juna lähtee äkkii liikkuu. Sit havahduin ja avasin silmät. Kello on vasta 9:30.
Vaihdan biisiä johonki ilosempaa trancee. Silmät kiinni.... Kävelen viidakossa. Apinat kolistelee puita ja mölyää. Viidakko tuntui tosi ihanalta ja avaralta. Siellä oli tosi sumuista mut samalla valosaa. Pysähdyn ja nään 10 metrisen kärpässienen joka oli vihreä joka puolelta. Yritin kiivetä sen päälle mut sit se katos ja viidakko alko katoomaan ympäriltä. Avaan silmät ja seinät alkaa kaatuu päälle ja muovautumaan. Nousin seisomaa ja yhtäkkii avaan silmät ja makaan viel sängyssä... Hämmentävää. Seinät elää ja liikkuu. Sit alko taas mieletön euforia että en voinut olla paikoillaan. Oho kello on puol 12. Väsymys iskee. Yritin taistella sitä vastaan mutta ei onnistunu. Loppuyön heräilin vähän väliä ja olin joka kerta ku heräsin viel ihan tutkal
. Aamulla oli mukava pöhinä ja maailma tuntu niin ihanalta. Tää oli mun eka tällane yksityiskohtane stoori joten olkaa armollisia !
Edit: ajat ei oo tarkkoja ku en niitä niin tarkasti muista mutta on suuntaa antavia ja aikaväleillä tapahtui muutakin mutta edelleen muisti.
Pari kolme tuntia dexmien jälkeen olen kaverilla makoilen sängyllä ja päässä heittää niin että huhhu. Tässä vaiheessa olin vielä ykkösellä. Juttelin kaverin kanssa niitä näitä, puhe sammalsi aika paljon. Ihanku ois ollu humalassa ku juttelin nii paljon ja kokoajan keksi uuta keskusteltavaa.
Klo 8. Vatsas kiertää.... Ripulille. Nohuh nytte nous päähän. Nousin pöntöltä ja laitoin silmät kii nii alko pyörii visuaaleja ja ihmeellisiä kuvioita. Sit muistin et ainii pitää lähtee himaa et voi ottaa buustit. Kävelin vessasta pois olohuoneeseen ja sanoin kaverille et lähden kävelemään kotiin.
Klo 8:30. Ahh ihan just kotona saa buustit. Nyt olin kovalla kakkosella kävely oli ihanaa. Robottimaista tuntu ku olis joka askeleella jalat uponnu maahan syvälle. Päässä pyörii ihme ajatuksia ja pihat ja kadut näyttää niin erilaisilta ku aiemmin. Kävelin vähän matkaa silmät kiinni.....lumihangessahan mä olin ku silmät avasin
Klo 9.00. Ottamisesta on noin 4h. Päätin ottaa buustit noin 350mg. Menin sängylle makaamaan ja odottelee vaikutuksia. Laitoin silmät kiinni ja musiikit korville. Dark forest psy trancea
Vaihdan biisiä johonki ilosempaa trancee. Silmät kiinni.... Kävelen viidakossa. Apinat kolistelee puita ja mölyää. Viidakko tuntui tosi ihanalta ja avaralta. Siellä oli tosi sumuista mut samalla valosaa. Pysähdyn ja nään 10 metrisen kärpässienen joka oli vihreä joka puolelta. Yritin kiivetä sen päälle mut sit se katos ja viidakko alko katoomaan ympäriltä. Avaan silmät ja seinät alkaa kaatuu päälle ja muovautumaan. Nousin seisomaa ja yhtäkkii avaan silmät ja makaan viel sängyssä... Hämmentävää. Seinät elää ja liikkuu. Sit alko taas mieletön euforia että en voinut olla paikoillaan. Oho kello on puol 12. Väsymys iskee. Yritin taistella sitä vastaan mutta ei onnistunu. Loppuyön heräilin vähän väliä ja olin joka kerta ku heräsin viel ihan tutkal
Edit: ajat ei oo tarkkoja ku en niitä niin tarkasti muista mutta on suuntaa antavia ja aikaväleillä tapahtui muutakin mutta edelleen muisti.
Last edited by Sivustakatsoja on Thu 21 Feb 2013, 19:22, edited 1 time in total.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
En oo nauttinu muutaku ressuu satavarmasti. Noh testit lähetetty laboratorioon lisätutkimuksiin ei muutakun odotella tuloksia.
-
Vieterivetonen
Joo, kyllähän tuo oli huomattavasti parempi kuin esim toi pelkkä "ihana dexmi tuntuu päässä ja euforia on jees"!
Ilmeisesti et vielä kokeillut erottelua, mistä oli puhe, vai?
Ja joo mun käsittääkseni myös väärät positiiviset on seuloissa ihan mahdollisia, harvemmin kylläkin. En muista mikä aine oli näyttänyt kaverin paperissa positiivista, vaikkei hän siis ollut ottanut kyseistä ainetta. En tiedä miten nuo väärät positiiviset käytännössä onnistuu, mutta luultavasti seulas on vaan kussut.
Ilmeisesti et vielä kokeillut erottelua, mistä oli puhe, vai?
Ja joo mun käsittääkseni myös väärät positiiviset on seuloissa ihan mahdollisia, harvemmin kylläkin. En muista mikä aine oli näyttänyt kaverin paperissa positiivista, vaikkei hän siis ollut ottanut kyseistä ainetta. En tiedä miten nuo väärät positiiviset käytännössä onnistuu, mutta luultavasti seulas on vaan kussut.
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Juu en oo ehtiny hommaa erotteluvälineitä vielä. Tänään ois ehkä tarkotus vielä nauttia dexmiä raakana taas
kyllä mä ne erottelu stuffit hommaan täs lähiaikoina.
-
Vieterivetonen
Valaiskaa joku viisas minua. Mistä johtuu tämä dekstrometorfaanin vaikutus, että kokee fyysisten voimien/kunnon huomattavan voimistumisen? Siis, että mitä tällöin tapahtuu. Kiinnostaisi tietää, mutten löytänyt tietoa.
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Noniin luin tuolta jostain että jos on paljon dexmiä nauttinut ennen seuloja nii se antaa(tai voi antaa) vääriä positiivisia opiaateista ja jostain muusta en muista mistä. Toivottavasti ei labrassa kusesta löydy oksikodonia koska en ole kyseistä ainetta nauttinut. Olo on kuin olisi lavastettu huumeitten käytöstä
en oo muute varma et luinko jostain ketjusta että toi liikunta tai esim puntilla nostelemine olis hirveen terveellistä dexmeissä?
Edit. Siis ei ole terveellistä kuormittaa ruumista dexmeissä ? Korjatkaa jos väärässä.
Edit. Siis ei ole terveellistä kuormittaa ruumista dexmeissä ? Korjatkaa jos väärässä.
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Nonii eka erottelu takana 600mg
kirjottelen stoorii jos mitään kummallista tapahtuu.
E: hyi vittu mitä kuraa en oo koskaa juonu noin pahaa litkuuu
tais vähä bensaaki sujahtaa napaa ku ei jaksanu hellalla keitellä 
E:vittu en oottanu tällasta tää on nii eri juttu ku raakana ressua ryystää. Mä oon rakadtunuu
<3
E: hyi vittu mitä kuraa en oo koskaa juonu noin pahaa litkuuu
E:vittu en oottanu tällasta tää on nii eri juttu ku raakana ressua ryystää. Mä oon rakadtunuu
Last edited by Sivustakatsoja on Wed 27 Feb 2013, 20:49, edited 1 time in total.
-
Serotoniini
- Psykonautti
offtopiccina, tullut uus etiketti resilar pulloon.
Ps. litkut erottumassa..
Ps. litkut erottumassa..
-
Olio
- Kameleontti
tä dexmihän pärisee mul ihan sori vaan ihan vitun hyvin jo aika pienill annoksilla 200-400mg oon ottanut ja hyvät on sosiaaaliset ja kaikkea mut enempää en missään nimessä ottais.
sillon ku otin 800mg ni makasin vaa ja katoin jotain värejä ja kuvioita kyl te tiiätte, pienemmil saa enemmän stimulaatioo aikaan.
sillon ku otin 800mg ni makasin vaa ja katoin jotain värejä ja kuvioita kyl te tiiätte, pienemmil saa enemmän stimulaatioo aikaan.
-
Miksu
Mitenhän mun neitsyt matkani käy?
On nimittäin SRNI ( Venlafaksiini 375mg/vrk ) ja viimeistä silausta vaille erotus. Taisi mennä ihan kohtuudella nappii, ainaki se eka kura oli niin hirveän hajuista ja toka setti tuoksuu bensalle ja kohta nähään mitäs sieltä pussista tipahtaakaan
Nyt vaan jänskää uskaltaakohan tota mämmiä nappailla juuri millaistakaan annosta 
On nimittäin SRNI ( Venlafaksiini 375mg/vrk ) ja viimeistä silausta vaille erotus. Taisi mennä ihan kohtuudella nappii, ainaki se eka kura oli niin hirveän hajuista ja toka setti tuoksuu bensalle ja kohta nähään mitäs sieltä pussista tipahtaakaan
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
kyl mun kaveri on ottanu myös dexmii sen 350mg kerra ja silki on joku tollane lääkitys. ei se varmaan nii vaarallista oo mut kokeile pienel dosel ainaki eka. neitsyt matkaa riittää mul ainaki oli iha hyvä sil 300mg eli puolet erotellusta tavarasta(iso ressu pullo). ootko muuten yliherkkyyttä testannu viel ?
-
Mushru
- Moderator
SSRI-lääkkeiden kanssa varotellaan,joten eiköhän SNRI:n kanssa myös. Serotoniinisyndrooman riski on.Miksu wrote:Mitenhän mun neitsyt matkani käy?
On nimittäin SRNI ( Venlafaksiini 375mg/vrk ) ja viimeistä silausta vaille erotus. Taisi mennä ihan kohtuudella nappii, ainaki se eka kura oli niin hirveän hajuista ja toka setti tuoksuu bensalle ja kohta nähään mitäs sieltä pussista tipahtaakaanNyt vaan jänskää uskaltaakohan tota mämmiä nappailla juuri millaistakaan annosta
Tietysti jotkut käyttävät tätä lääkityksen kanssa ilman suurempia haittoja,mutta riski on varsinkin jos lääke-tai dexmiannos on suuri.
e. Muokkasin tekstin bäkkiin alkuperäseen malliinsa.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
zerk
Käsittääkseni nimenomaan venlafaksiinin kanssa ikävien sivuvaikutusten todennäköisyys on suuri. Toi lääkitys joko latistaa vaikutuksia tai voi aiheuttaa vaarallisia komplikaatioita. Jättäisin väliin.Mushru wrote:SSRI-lääkkeiden kanssa varotellaan,joten eiköhän SNRI:n kanssa myös,serotoniinisyndrooman riski on.Miksu wrote:Mitenhän mun neitsyt matkani käy?
On nimittäin SRNI ( Venlafaksiini 375mg/vrk ) ja viimeistä silausta vaille erotus. Taisi mennä ihan kohtuudella nappii, ainaki se eka kura oli niin hirveän hajuista ja toka setti tuoksuu bensalle ja kohta nähään mitäs sieltä pussista tipahtaakaanNyt vaan jänskää uskaltaakohan tota mämmiä nappailla juuri millaistakaan annosta
Tietysti jotkut käyttävät tätä lääkityksen kanssa ilman suurempia haittoja,mutta riski on varsinkin jos lääke-tai dexmiannos on suuri.
-
Miksu
No persketa, kyllä mä sitä pienet meinasin silti siivuttaa. Jos kuvitellaan erottelun menneen nappiin niin, jäi vajaa 1dl luirua jälelle, jolloin 1ml = noin 6-8mg ( 100% onnistumisella ) eli kai sitä pitää ainakin se 20ml testata 
Katotaan miten käy, makuulle tai taivaaseen, jos saan valita niin, jälkimmäinen sopisi oikein mainiosti <3
e: On tää huisin jännää puuhaa, pikku hiljaa alkaa "nipistelemään" sormenpäitä ja semmoni kiva vibra menee pitkin poikin kehoa, nyt taitaa olla menoa?
Katotaan miten käy, makuulle tai taivaaseen, jos saan valita niin, jälkimmäinen sopisi oikein mainiosti <3
e: On tää huisin jännää puuhaa, pikku hiljaa alkaa "nipistelemään" sormenpäitä ja semmoni kiva vibra menee pitkin poikin kehoa, nyt taitaa olla menoa?
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Dexmin alkukihelmöinti tulee itelle ainaki
siitä se lähtee.
-
Mushru
- Moderator
Itse jäin tätä pohtimaan enkä keksis muuta kuin että dexmihän nostaa kipukynnyksen aika korkealle,Vieterivetonen wrote:Valaiskaa joku viisas minua. Mistä johtuu tämä dekstrometorfaanin vaikutus, että kokee fyysisten voimien/kunnon huomattavan voimistumisen? Siis, että mitä tällöin tapahtuu. Kiinnostaisi tietää, mutten löytänyt tietoa.
voiskohan siitä sitten johtua omituiset fyysiset suoritukset,kun ei tunne kropan rasitusta niin hyvin.
Sit sattuuki seuraavana päivänä vitukseltaan joka paikkaan....
e. Tai vähentää tuntoaistia yleensäkin.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Miksu
Edit: siirsin stögiksen puolelle....
Last edited by Miksu on Tue 05 Mar 2013, 14:16, edited 1 time in total.
-
King Ink
- LD50
Hei. Jos on siinä kunnossa, ettei saa selvää tekstiä aikaan, niin voisi odottaa selviytymistä ennenkuin kirjoittaa tänne Psykoaktiiviseen hautaholviin. Varsinaiset kuosipostaukset tuhkakuppiin, ja tänne sitten selkeämpi tarinointi aiheesta! Jookos?
Kuulosti.. aika dexmiseltä.
Kuulosti.. aika dexmiseltä.