The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
hörhö
Psykonautti

Re: The DXM topic

Post by hörhö »

Musta se oksentaminen ei oo nii paha juttu ei tartte kärvistellä pahoinvoinnin kanssa ja siitä alkaa kunnon jytinä.Puhtaana Hbr jauheella tullu testattua ei siitätäkään oksentanut mutta pahoinvointi oli mukana joka alkoi puolen tunnin kohdilla kesti kunnes alko kolisemaan sama freebasen kanssa.

Pitänee kuitenkin testailla tuota neutralisointia ja kattoa miten vaikuttaa meikään ei sitä ikinä tiedä oon saanu sen käsityksen että DXM itsessään aiheuttaa nauseaa eikä se happamuus helpota siitä.
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Kyllä se kuuluu ihan itse aineen vaikutuksiin se alkunausea eikä mihinkään happamuuteen, vaikka toki happamuus voi pahoinvointia lisätä.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Niin eikai se nausea katoa, mutta nauttiminen varmasti helpottuu.

Seuraavalla kerralla taidan kokeilla pH:n tasoittamista ennen nauttimista, vaikka soodatuhkalla. Tässä joku viikonloppu voisi, ollut kuukauden selvinpäin ja ilman röökiä niin vois vaikka dexmillä palkita itsensä. Kuinkahan hapan litku on sitruunahapolla eroteltuna.. pitäisikö se säätää siihen seitsemään, eikös se silloin ole ihan neutraalia? Ei tosin tippatesteriä tarkempaa vehjettä ole pH:n mittaukseen, mutta saa silläkin sinnepäin.
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

King Ink wrote:Niin eikai se nausea katoa, mutta nauttiminen varmasti helpottuu.
Must ainaki tuntuu et se nausea johtuu nimenomaan happamuudesta :S. Ei juomisen takia tarvii tasailla se on helppoa.
Parhaat karstat on pohjalla.
PahaArkkitehti
Psykonautti

Post by PahaArkkitehti »

Kaveri nappasi 450 mg ja savuja päälle. Ajoi vuoristoradalla. Oli kuulemma muoto. Sitten tuli jotain hattivatteja. Yms.
Itse otin 150 mg. Fiilistelyä ja jotain perus touhuamista. Mieliala huomatavan korkealla.

Kaveri koomaa edelleen toisessa huoneessa... Saa nähdä mitä juttua tulee kun seuraavan kerran tulee selittämään. Viimeksi se oli kuulemma sellainen jäätelöpuikko missä on kierre. :mrgreen:
midvelena

Post by midvelena »

Tuli vähån jännä tilanne, ja mietitään tässä kaverim kanssa että voiko dexmi vaikuttaa verisuonien näkyvyyteen jotenjin?`` Ihan yhtäkkiä huomattiin, että kämmenselässä, ranteessa, käsissä muutenkin ja jaloissa näkyy verisuonet selvemmin kun ikinä, ne vaan pullotaa tuosa ja on tposi oudon näköset, ihan siniset jalat. Ei meinata millään keksiä mistä tämä johtuis
Neste
OD

Post by Neste »

Histamiinireaktio?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
midvelena

Post by midvelena »

Niiiin, eipä sekään tullut mieleen kun aika sekavassa olotilassa kirjottelin, koska en oo ennen huomannut tuollaista.
Ei oo ihokaan koskaan kutissut, vaikka aikoinaan joskus kivikaudella tuli kaadettuu kurkusta erottelematontaki ressua aikamoisii määriä.. En sit tiedä, eipä mulla mahakaan sekasin mennyt ensimmäisen kerran jälkeen, kertaakaan tarvinnu paskalla juosta vaikka niinhän sitä tuntuu vähän kaikille käyvän :roll:
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

En meinaa muistaa minkä alaisena olin, melko varmasti MXE, mutta tuossa jokin aikaa sitten tapahtui samankaltainen juttu. Patsastelin peilin edessä ilman paitaa ja säikähdin kun verisuonet pullottivat niin sinisenä ympäri rintaa. Oli vähän spooky. :/
Vieterivetonen

Post by Vieterivetonen »

Dekstrometorfaanin kanssa on kyl läträtty niin paljon.. Jokanen kerta on erilainen. Yritän pitää nyt vähän taukoa kun tullu aika tiheeseen tahtiin tätä litkua otettua. Jotenkin viimeisimmät kerrat on ollu jollain tasolla epämukavia, huono olo ja tolet noussut ihan liikaa.
Viime viikolla oli oudoin trippi dexmillä ikinä. En pystyny puhumaan yhtään, fyysiset voimat oli kovimmat ikinä ja tunto lähti käsistä ihan täysin. Näin kaiken jotenkin että kun jalat olis ollu puolet lyhyemmät ja kaikki muutkin oli jtn kääpiöitä, se oli kyl cool. Yhtäkkiä havahduin siihen että oon ollut muka psykoosissa uudesta vuodesta lähtien ja kaikkia muitakin tuon tyylisiä "havahtumisia"
Saruman
Karvakuono

Post by Saruman »

Deksmin kanssa kannattaa muuten ottaa koliinia. Viime kerralla otin yhteensä noin 2g koliinia + 700mg DXM:mää, ja tuli aivan älyttömiä open eye-visuaaleja, joita normaalisti itelleni deksmeissä ei kovin paljoa ole tullut. Ei nähny edes omia käsiäänkään fraktaalimyrskyjen tieltä :D

En tiedä johtuko koliinista, mutta nauseaakaan ei esiintynyt ollenkaan koko tripin aikana.
Serotoniini
Psykonautti

Post by Serotoniini »

Jännä et tää on ainoita päihteitä minkä kans tykkään poltella hatsii, lisää psykedeelisyyttä eikä sumenna menoa.
Monien muiden kans se nimenomaan sumentaa ja lisää semmosta sekavuutta, niin deelien, stimujen että dissojenkin kans.

Huomenna taas 150ml ressun erottelut. 8)
Vieterivetonen

Post by Vieterivetonen »

Joo mulla ihan sama, dexmi ja savu sopii hyvin yhteen. Mulla menee vaan helposti liian överiks, kun tulee helposti poltettua liikaa dexmin päälle. Mut sopivat pienet savut on tosi jees. Muuten yleensä en yhdistä dexmiä minkään kanssa, pilaa muuten fiiliksen helposti.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Hassua. Mulla taas tuntuu ihan ihan pienetkin savut laittavan koko tripin ihan ylikierroksille. Taisin viimeks dexmisavukombosta panikoida maailmanloppua pari tuntia, järjestelmällisesti sammutin kaikki sähkölaitteet kämpästä kun niiden aiheuttama särinä (en tiedä oliko kyse äänestä) tuntui maailman kovimmalta aistiärsykkeeltä ja porautui miun päähäni.

Voihan sillä olla jotain tekemistä asian kanssa, etten polta pilveä kuin pari kertaa vuodessa. Kuitenkin, en toista kertaa tee sitä virhettä että polttaisin dexmeissä. Olo on ollut tripillä myös jotenkin ikävän levoton, ei sellainen rauhallinen ''kuolen mutta kaikki on hyvin'', niinä parina kertana kun oon poltellu dexmeis.

Sama pätee (omalla kohdallani) myös muihin hallusinogeeneihin, ei hatsii mukaan, menee kaikki pilalle.
Vieterivetonen

Post by Vieterivetonen »

Aikoinaan pidin kerran tavallista pidempää paussia polttelusta, mutta sitten vanha tuttu tarjos savut. Silloin alla oli melkonen määrä dexmiä, ja kokeilin siis tätä savu+dxm komboo silloin ensimmäisen kerran.

Muistelen tosi samantapaista oloa mitä kuvailit, tulin tosi vainoharhaiseks ja iski paniikki, kaikki kuumotti. Myöhemmin menin sitten vanhempieni omakotitalolle.
Lukitsin kaikki ovet ja ikkunoista sälekaihtimet kiinni, pelkäsin että yhden kauhuleffan japanilainen nainen seuraa mua..
Kyhjötoin yksin huoneen nurkassa sängyn päällä ties kuinka kauan, en uskaltanut liikkua sängystä pois, koska pelkäsin sen japanilaisen naisen hyökkäävän mun kimppuun :mrgreen: tästä on paaaaljon aikaa, en muista ollenkaan mitä määriä olin polttanut.

Sen jälkeen jokainen kerta tällä kombolla on ollut mukava. Tosin aina ollut kuukausien hiisausputki päällä, ja voi olla että vähemmän olen poltellut kuin tällä ensimmäisellä kerralla. Mutta voi siis tosiaan vaikuttaa asiaan.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Vieterivetonen wrote:Tosin aina ollut kuukausien hiisausputki päällä, ja voi olla että vähemmän olen poltellut kuin tällä ensimmäisellä kerralla. Mutta voi siis tosiaan vaikuttaa asiaan.
Monet päivittäispolttajat sanoo, että esim. LSD:n kanssa pilvi lähinnä vahventaa visuaaleja ja voimistaa hiukan trippiä, mut harvakseltaan polttelevat ihmiset saa monesti tosi vahvoja ja hajottavia tiloja kun sotkee kannabiksen ja hapon. Eli siis toleranssi on hyvinkin merkityksellinen tekijä kun sotketaan kannabista muihin huumeisiin, ja tietty pelkästän senkin kanssa. [/offtopic]
Vieterivetonen wrote:Muuten yleensä en yhdistä dexmiä minkään kanssa, pilaa muuten fiiliksen helposti.
Itsekään en tykkää sekoittaa mitään dekstometorfaanin kanssa. Dexmi tuo ''just sen tietyn'' fiiliksen, ja mikä tahansa lisäys sotkee sen. Tosin röökin polttaminen nousuissa, ja oluen juonti laskuissa on hyvä idea jos siltä tuntuu, mutta muiden varsinaisesti päihdyttävien aineiden sotkeminen tuntuu hävittävän just sen dexmistä, mitä haen. Kaikki kuitenkin tyylillään, kunhan ei mitään vaarallisia aineita sotke, muistaa esim. serototiinisyndrooman riskin.

Toisaalta on ollu ihan hauskaakin esim. LSD:n tai 4-ho-metin ottaminen dexmin kanssa. Mutta ne on olleet ihan jotain muuta kuin dexmitrippejä siinä vaiheessa. Ja tsolpideemi + dexmi sai puhumaan kukkaruukuille. :)

Oon tähän ketjuun kirjoittanu nääkin jutut varmaan 3 kertaa. Ihme viestihirviö tää topic.
Serotoniini
Psykonautti

Post by Serotoniini »

Image

2 x 150ml eroteltuna naoh + sitruunahappo + zippobensa -reseptillä.

Viikonloppuja vaulttilaisille, pitkästä aikaa kirjottelemassa täällä.
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

Morjens kaikki. Olen uusi täällä ja ajattelin kertoa eilisen dxm kokemuksen eilisestä. Join 200ml resilar pullon kokonaan klo 5.
Klo 6. Olin bussissa menossa toiselle puolelle kaupunkia ja olo oli tosi sekava (kuin olisi juonut monta kaljaa tai viinaa). Bussi saapu perille ja kaverin kaa mentii ulos ja huomasin ettei kävely nyt oikee menny iha putkeen.

Klo7. Olin saapunut hetki sitte kaverille ja nyt tajunnantaso on niin heikko etten tiedä missä oon ja alko tuntua ruumiista irtautumista ihankuin olisin katsellut itseäni ylhäältäpäin. Ja seuraavat pari kolme tuntia olin niin sekasin etten muista siitä mitään mutta kaverit sano et näytin ihan zombilta ja makoilin sängyssä mongertaen jotain epäselvää. Tämä oli mun 4 trippi ja olen kyllä ennenkin juonut sen 600mg dxm kerralla mutta voisko joku kertoo mikä plateau toi oli ku en ite tiiä varmaa joku 5 :D ja nytte uudestaa just meni 350mg :D älkää välittälö virheistä kirjoitan vaikutuksen alaisena.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Suosittelen lukemaan enemmän kyseisestä aineesta, jos sun käsitykses eri plateauistakin (vittu mikä sana taivuttaa) on noin heikko. Ja lisäksi suosittelen jatkossa erottelemaan.

DXM FAQ:n kokemuksia käsittelevä kohta, siellä asiaa esim. eri plateauista. Tietty hallusinogeenejä voi myös käyttää tietämättä niistä mitään jos haluaa. Toi sun kokemukses kuulosti 3. plateaulta ja liian isolta annokselta.
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

Joo siis kyl mä oon lukenu noist tasoista ja oon ennen osannu kyl luokitella tripin tason mut toi oli niin sekavaa etten usko että se 3 oli koska oon siellä käyny ja myös nelosella. Korjaus siis joo tais kyl olla kova kolmonen. Ens kerralla täytyy kyllä kokeilla tota erottelua ku ei toi paskantaminen oikee oo se juttu
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
Vieterivetonen

Post by Vieterivetonen »

Dekstrometorfaani alkaa toimiaaa.. Kutakuinkin 900mg alla. Musta tuntuu jälleen kerran kuin olisin Vin Diesel. Hehehheh, kohta musta varmaan taas tuntuu että olsin sokea neekeri, joka on sitten tyinen vaihtoehto.

Mietinpä tässä, että mistä johtuu että dexmeissä ns fyysiset voimat on tosi korkealla? Normaalisti en pysty tehdä yhtäön miesten punnerrusta, äsken kaverin kanssa punnerrettiin helposti vaikka kuinka monesti. Tuntuu että kun lyön, isku olis tosi voiamkas. Tuntuu siltä, että maratoonin vois juosta vaikka heti.

Niin ja outo tunne, kuin en pystyisi kaatua ollenkaan. Jalat on jotenkin tosi vakaasti maasa, vaikka kumminkin huojuva olo ja kohta varmaan kunnon robottikävely.
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

Robokävely.. :D like it ! Joo itelki 500mg dexmii alla ja joo itekki miettiny tota voimakkuuden tunnetta. Välil tuntuu et jaksais punnerrella ja nostella tavaroita ympäriinsä ja normi juomalasi meinaa lähtee lentoo ku liian lujaa nostaa sen pöydältä :D tykkään kyllä tästä dxm:stä tositositosi paljon MUTTA.....
Kyllästyny juomaa resilarii raakana pelkkä ajatuski oksettaa ku ollu täs 5 kertaa 7 päivän sisäl dexmeis ja joka kerta raakana pullosta. Toi paskantaminen ja vatsavääntelyt pilaa hyvän meiningin. Ei pysty nauttii olosta ku joutuu ramppaa vessas koko ajan. Pitää ruveta harjoittelemaan erottelua jos tohon vielä kosken.
Vieterivetonen

Post by Vieterivetonen »

Jep, robokävely on hauskaa toisinaan :P
Kyllä, suosittelen erottelua! Ei sen opetteleminen niin vaikeaa oo, käy aika helposti kun vähän ottaa ensin tuntumaa. Ihan erilainen fiilis ottaa eroteltuna, kun ryystää ressua suoraan pullonsuusta.

Joskus aikoinaan kivikaudella tuli kyllä pari kertaa kiskottua ressua raakana. Silloin mulle itselle ei kertaakaan tullut ongelmaksi paskalla ravaaminen, vaikka kaikki aina siitä valittelee. Korkeintaan ekalla kerralla tuli maha hetkeksi vähän kipeeksi, mutta se siitä. Ehkä mulla on supervatsa joka on kohta täysin immuuni sorbitolille :D

Niistä ajoista mua alkaa edelleen puistattaa pelkkä ajatuskin kyseisestä litkusta, varsinkin jos näen ressupullon. Joku viikko takaperin dexmeissä mulla lensi laattakin jo pelkästä hajun+maun kuvittelemisesta.

Itsellenikin dxm on iso rakkaus, turha siis pilata dexmihetkiä sen laiskuuden takia, ettei jaksais erotella. Varsinkin kun noin usein läträät dexmin kanssa, niin kannattaa joo harjoitella erottelua.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ja sitten kun sitä tekee tarpeeksi, erottelusta tulee sellainen rituaali mistä alkaa tykkäämään! *ravistaa pulloa*
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

Jepp kyllä se erottelu täytyy opetella kun siihen niin helposti ohjeetki löytyy. Vieterivetonen kyl sul taitaa olla joku teräsvatsa jos ei ribbe raa'asta ressusta oo lentäny :D mulla aina lopussa joutuu ramppaa paljon vessas. Oon muute lukenu jotain et pitäis pitää plateauitten välillä taukoo sillee esim 3pl nii kolme viikkoo nii tuleeko siitä mitää suurempia haittavaikutuksia jos pitää vaan sen viikon tauon ? Käynyt viikon sisään 3pl ja 4pl ja pari 2pl.
Vieterivetonen

Post by Vieterivetonen »

Kyllähän se kannattais se pidempi tauko pitää. Jostain oon lukenut, että just vajaa kuukausi (joka on vähän varman päälle) ainakin pitäisi olla taukoa, jotta hermosolut ehtii palautua. Jostain oon kuullut myös, että yksi 3-4 plateaulla käynti rasittaa yhtä paljon kuin viikon ryyppyputki, mutta tiedä sitten.

Noista dekstrometorfaanin haittavaikutuksistahan on vaikka mitä juttua, kuten huhuttiin pitkään että dexmi aiheuttaisi tuota Olneyn leesioita, "reikiä päässä" eli aivokuoreen syntyviä vaurioita. Käsittääkseni kumminkaan ei ole löytynyt tietoa että näitä leesioita dexmin takia syntyis. Muistaakseni huhu perustui siihen, että jotkut muut NMDA-antagonistit aiheuttavat leesioita rotilla.

Täytyy myöntää, että itsekin oon aikoinaan ottanut dexmiä tosi tiheään tahtiin, enkä oo huomannut siitä johtuvan haittavaikutuksia. Tolet kasvaa liian nopeasti itellä, mutta ei sen ihmeempää.
Eli en usko että tuo haittaa tekee jos kerran pidät vain viikon tauon. Suosittelen kyllä ottaa tavaksi pitää vähän pidempää taukoa. Vaikka ihan varmuuden vuoks sekä pitämään tolet kurissa, kun itsellä ei oo asiasta kovinkaan paljoo tietoa.
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

Tarkotus olis pitää nytte viikon tauko kunnes alkaa talviloma ja silloin dexmeillä vielä ja sitte pidempi tauko.
Vieterivetonen

Post by Vieterivetonen »

No kyllä mä ainakin ottaisin ihan huoletta :D varmaan tulee munkin kitattua dexmiä tässä loman aikana vähän tiheemmin.
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

Jepp kokeilen tota king inkin erotteluohjeita ens vklp saa nähä mitä käy :)
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

Joo ei pysty vastustaa 350mg dexmii kaapissa pakko juua :D saa nähä toimaako nyt
Edit: 350mg meni ihan mukavaa tässä kovalla ykkösellä menossa mutta nousee koko ajan. 300mg buustit viel illalla. Sori jos vaivaan näillä täällä en jaksa alottaa uutta topikkia tonne trippistooreihin. Ihana dexmi tuntuu taas päässä ja euforia on tosi jees :D laitan myöhemmi vielä lisää jotai stoorii jos ketään kiinnostaa.