Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
liukuri
Karvakuono

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by liukuri »

Tossa kun mietin tota mikä on "todellista" oikeen urakalla ja syventyneenä niin aluksi tulin siihen loppu tulokseen että mikään ei ole.

Kaikki mitä näemme ja tunnemme ovat vain kuvitelmaa. Eivät siis kokonaan (kai), mutta siltä osin, että esimerkiksi: kun satutat itsesi, tulee kipu. Silloin aivoissa tapahtuu jotain kummallista ja ne LUOVAT kivun tunteen suojelakseen itseään (ihmistä). Niin myös värit ja muodot. Mistä sitä tietää onko minun vihreä saman värinen kuin sinun vihreä? Siinä sitten mietin kaikkea mikä liittyy todelliseen ja epätodellisiin ja lopulta jotta ei tarvitsisi elää hämmennyksessä päädyin tälläiseen.

"Suoraa todellisuutta ei ole. Me olemme yksilöitä ja jokaisella meistä on oma epätodellisuus joka täydentää todellisuutta."

Eli se minkä kuvittelemme olevan todellista on todellista : )
Basebo wrote:Milloinkohan ihminen alkaa ajatella jotain näin hullua...
Varmaan silloin kun entiset selitysmallit asioille alkavat mietityttämään : ) Itse ainakin etsin kaikkiea uusia selityksiä asioita ja käyn paljon "hulluja" ajatuksia läpi (en kyl suurinta osaa sit usko edes) ja nehän on "hulluja" koska ovat erillaisia?
Kai sitä samal jotenki kehittää jonkunlaista päänsisäistä Fantasiamaailmaa jotta ois kivempi olla : ) Tai sitten on hullu : ) Sitä tiiä koskaan.....
Infitialis wrote:Mä oon matrix ja söit ikuisuuspillerin.
Tai sit oon siel mielisairaalas ja sä oot lääkäri ja toit mulle kasan lääkkeitä?
As high as i am i cant never get enought
liukuri
Karvakuono

Post by liukuri »

Ajattelin tänää et jos menisin vihdoinki käymää lääkärissä uniongelman takia ja sain ekaa kertaa elämässä oikeasti palvelua..:D Veti kyl sit lopult aika hiljaseks ku pistivät käymää psykiatrisel puolel ja se ukko tuumas näin lyhyesti sanottuna et pääs ois paljon vikaa :O Nyt siis mietinkin et Onkohan mul ennustajan lahjoja viitaten tohon mielisairaala mietteeseeni :DD
zerk

Post by zerk »

Tk-lääkärin mielipiteelle ei mielenterveysasioissa kannata kamalasti antaa arvoa mun kokemuksen mukaan...
kinglouie
Karvakuono

Post by kinglouie »

Vittu vitun vittu. Tyrin vähä vajaa 3g:stä väsätyt loppuillan savut pitkävillaselle nukkamatolle, viel just tota typhoonin vahvinta fenoo mitä itelle sattu kesällä tulee. :x ... Aaand it's gone. sai seivattuu jonku 0,5g eli yhen beissillisen.. :cry: onneks voi väsää lisää...
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need".
liukuri
Karvakuono

Post by liukuri »

zerk wrote:Tk-lääkärin mielipiteelle ei mielenterveysasioissa kannata kamalasti antaa arvoa mun kokemuksen mukaan...
Juu itekki paljon arvoa annan niille mitä siellä sanovat : D Ja siirsivät sielt tk:lta psykiatrisel puolel et ei ihan tk-lääkärin arvio :O En kyl silti usko et päässä jotain sen isompia vikoja ois ja vaikka oiski niin en niihi puuttuis ku oon iha tyytyväinen : )
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

liukuri wrote:
zerk wrote:Tk-lääkärin mielipiteelle ei mielenterveysasioissa kannata kamalasti antaa arvoa mun kokemuksen mukaan...
Juu itekki paljon arvoa annan niille mitä siellä sanovat : D Ja siirsivät sielt tk:lta psykiatrisel puolel et ei ihan tk-lääkärin arvio :O En kyl silti usko et päässä jotain sen isompia vikoja ois ja vaikka oiski niin en niihi puuttuis ku oon iha tyytyväinen : )
Joo ja kannattaa ottaa huomioon että nykymentaliteetillä jokainen luonnenpiire on oire johonkin tai jostain.
Parhaat karstat on pohjalla.
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

Lyhyesti sanottuna. Pelkään deelejä.
Suvusta löytyy niin paljon mielenterveysongelmia. Äidillä ahdistushäiriö johon hän syö alproxia aina silloin kun ahdistaa. Ei voi kuuria alottaa koska koko elämän tuo kestää. Faija taas on bipo. Molempien puolelta löytyy masennusta. Äidin suvusta löytyy hieman kauempaa skitsofreniaakin.

Pelottaa mielenterveyden puolesta että miten mulle käy jos noita otan. Vaikka tiedän kyllä ettei tripistä skitsahda, mutta ahdistaa vaan koko ajatuskin. Kannabistakin pyrin käyttämään vähän ja mahdollisimman pieninä annoksina.
frapathea

Post by frapathea »

Soppaluu wrote: Pelottaa mielenterveyden puolesta että miten mulle käy jos noita otan. Vaikka tiedän kyllä ettei tripistä skitsahda, mutta ahdistaa vaan koko ajatuskin. Kannabistakin pyrin käyttämään vähän ja mahdollisimman pieninä annoksina.
Ei sitte muutaku lisää alkoholia ja bentsoja naamaan. :D :D :D :D :D
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

frapathea wrote:
Soppaluu wrote: Pelottaa mielenterveyden puolesta että miten mulle käy jos noita otan. Vaikka tiedän kyllä ettei tripistä skitsahda, mutta ahdistaa vaan koko ajatuskin. Kannabistakin pyrin käyttämään vähän ja mahdollisimman pieninä annoksina.
Ei sitte muutaku lisää alkoholia ja bentsoja naamaan. :D :D :D :D :D
Tuntus tosiaan et nää niitä ongelmia vasta pahentaakin... GABA:n downregulaation kautta jos ei muuten.
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

frapathea wrote:Ei sitte muutaku lisää alkoholia ja bentsoja naamaan. :D :D :D :D :D
No näinpä teen :|
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mä en itse näe bentsoriippuvuuden aiheuttavan oikeestaan haittoja hyötyjä enempää.

Omalkohal..

Tavallaan ne mulla vähentää taipumusta alkoholismiin, joka on mulla se ehkä ylivoimasin riivaaja,
ja näen niissä (benjoissa) onomatopoeettisia taipumuksia jeesata mun arkea, koska mä nyt vaan olen mieliala-aaltoileva, herkkä- ja ahdistunut kansalainen.

Todennu et semisti blurrina maailma vaan on helpompi handlaa.. en sitä tahdo enää niinkään tukahduttaa,
mut mitä tahansa itsessään kieltää, purkautuu se jossainmuodossa lopulta väkisin, mitä näkee matalimmaks ja helpoimmaks aidankohdaks.-.

niinkun salamakin taivaalla.. johonkin se sen valtava energiansa on kanavoitava.
en usko et salama liikaa ehtii kelaa ku se räsähtää maahan..tai taivaal.. mikä sille sattuu olemaan se nopein tapa tasapainottaa varauksensa - jännitteensä.

Luonnosta voi löytää kaiken elämän piilevän yhteneväisyyden.. kaikkeuden.

Kirjoitin karstoissani erään pohtielman.. tai mikä nyt lieneekään.
mut liittyy itse aiheeseen.

Kemikaalifantti

Räkäsenä paskois hajoamistuotteis
Hajosin tuotteiden laatuun..
En siihen paskaan mitä poistin.
Vaan siihen paskatuuleen mitä mua hasardeil kaasuil sumutettiin.
Se sisuksiini poltti..
riipaisi ammottavan tyhjyyden mun ylle.
Koska tunsin.

Ei ole oikein olla iloton
Hapuilen pinnalle sienen lailla
Kytevänä rihmastoissa.
Ravinteet ympärilt vaan heivattiin helvettiin
Hapetettiin, ja ties mis myrkyis neitseellisesti kastettiin.

Teollisuuden happi salee saastutti idiotismin vallitsevaan suureeseen.
Hämysti huolissaan mihin tää maailma oikeen onkaan menossa.
Ihmisyyskin mentiin lajittelemaan kaatopaikoille. tai mihin ihmeen seesteisiin lajittelumestoille.
Idyllisille huumeidenraivausviljelmille.
Kaasutetaan myrkkyi, dalla pohjassa,
mut unohdettiin vaihdelaatikon biusat, notta ne toimis kunnol oikein.

Sit ihmetellään ku jengil alkaa kytkin kärytä
Kyttyräs nystyrä mutageeninen
teratogeenitoksinen jätevesipuhdistamo kuravesilammikkoineen
Yltyää pursuaan pohjavesiinkin.

Mitä tästä nyt sit pitäis kelaa..

Ku tajuu..
ettei vallitseva tila
missään kohtaa olemassaolevaa
intoa elää ja hengittää.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Mun ihanne maailma on sellainen skitsoidinen avaruus ladyland. Siellä naiset on robotti-prinsessoja ja taustalla soi kraftwerk :D
frapathea

Post by frapathea »

Poliklinikka wrote:Mun ihanne maailma on sellainen skitsoidinen avaruus ladyland. Siellä naiset on robotti-prinsessoja ja taustalla soi kraftwerk :D
Ihana :D Höpöpöp <3
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

Lääkärissä on kivaa, silloinkin kun siellä on kamalaa.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
porter

Post by porter »

22.päivä ilman buprea. Unet on härnääviä, milloin mitkäki töötit unissa menee.. Viime unessa tunsin bupren vaikutuksen selvästi. Oon lääkärin määrämät ketipinorit syönyt ihan sen takia , et mieli-ala ei heittelis.(aamu50mg+iltapäivä50mg+ilta200mg) ainiin.. Viime yönä tunsin selvät pirikuohutkin unessa :D . Tarkoitus olla 50 vuorokautta et ainoot päihteet on kofeiini ja nikotiini .
MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD »

Saankohan ikinä lapsia, ja jos saan millanenkohan isä musta tulis?
Antaisinko "vapaan kasvatuksen" vai olisiko lapsen elämä täynnä kuria, sääntöjä ja kieltoja?
Kertoisinko teini-ikäiselle lapselle että: "isi veti happoa,piriä ja kaikkea mikä vastaan käveli" mutta kertoisin vaaroista rehellisesti, vai alkaisinko tuputtamaan porttiteoriaa ja suuttuisin kannabiksen kokeilustakin?Entä suuttuisinko samanlaisesta eri aineiden viihdekäytöstä mitä itsekkin harrastan?

En todellakaan halua vielä lapsia(opettelen eka pitämään itsestäni huolen), mutta en todellakaan hylkäisikään jos "vahinko" sattuisi käymään.
Ehkä aika näyttää...

edit..ja peukkuja ja kestämistä porterille!
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Happolappu..
samaa oon miettinyt. Siis että millainen vanhempi musta tulis.
Kaikki kaverit puksauttaa lapsia jatkuvalla syötöllä, ja mitäs mä teen...en mitään.

Oon kärsinyt aiemmin ns. vauvakuumeesta. Ja jotenki tuntuu että se on nostamassa taas päätään. Uhkaavasti kun tuo 30 ikävuotta lähenee.
Aikasemmin ajattelin että haluan lapsen viimeistään 25 vuotiaana, hm, mitäs mä sillon tein... sain aikaan avioeron ja myin osani omakotitalosta ex-miehelleni.

Ei sillä että tän hetkisessä elämässä olis mitään vikana.
Asun kaupungissa mihin oon halunnut muuttaa, mulla on uusi ihana mies, muutenki elämä tuntuu taas elämisen arvoselta lähes vuoden masennuksessa rypemisen, yksinäisyyden ja oman itsensä kokoamisen jälkeen.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

happolappu wrote:Saankohan ikinä lapsia, ja jos saan millanenkohan isä musta tulis?
Antaisinko "vapaan kasvatuksen" vai olisiko lapsen elämä täynnä kuria, sääntöjä ja kieltoja?
Kertoisinko teini-ikäiselle lapselle että: "isi veti happoa,piriä ja kaikkea mikä vastaan käveli" mutta kertoisin vaaroista rehellisesti, vai alkaisinko tuputtamaan porttiteoriaa ja suuttuisin kannabiksen kokeilustakin?Entä suuttuisinko samanlaisesta eri aineiden viihdekäytöstä mitä itsekkin harrastan?

En todellakaan halua vielä lapsia(opettelen eka pitämään itsestäni huolen), mutta en todellakaan hylkäisikään jos "vahinko" sattuisi käymään.
Ehkä aika näyttää...

edit..ja peukkuja ja kestämistä porterille!
Lapset. Nää kiinnostais jonku verran.

Just sen vuoks et ne vois sitten kasvattaa, se ois tosi mielenkiintosta. Vois tehä kaikkee sen kakaran kaa ja sillee.

Ne huonot puolet näissä jotenki ei kyllä yleensä pukkaa mieleen. Esim. se et onhan nää oikeesti välillä vaikeita ja ihmisiä nyt on muutenki maailmassa liikaa.

Vois joskus hankkii. Katotaan ny.
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

bUkkA

Post by bUkkA »

bUkkA wrote:ja niille, jotka on vetäny 15v subua/katupiriä ja löytäny elämälleen "tarkotuiksen" niistä. Itse sitä toivoin ja hain pitkään
Tunteeko kukaan ihmistä joka on käyttänyt ~10v jotain subua ja silti jaksaa vetää sitä? Muodostuuko opioideihin tai bentsoihin sellainen koukku, että tuntuu mielekkäältä ajatukselta vetää niitä vaikka ne pitää vaan reflat poissa?
Varmaan kiinni ihmisistä... mut itse olen kokeillut läpi about jokaisen huumausaineen (ja lääke) mitä löytyy, ja useampia vetänyt putkessakin jonku aikaa. Nykyään jopa kannabisaiheuttaa semmosen reaktion, että on vaan pakko vetää se stashi jossain vaiheessa pois, jotta voisi olla ilman.
Saman huomasin aiemmin mdpv:llä, bentsoilla, barbituraateilla, lakalla, yms. Alkaa ikäänkuin "puolivahingossa" jättämään kippoja/pusseja huolimattomasti, ei käsittele aineita varoen vaan niitä tippuilee jokapaikkaan yms, ja kokee vain tyydytystä tästä, koska se tarkoittaa vetämisen tuskan nopeampaa loppumista.

Onko kukaa huomannu samaa? Vai onko oikeesti huumeet kivoja ja mulla on vaan väärä mindset ku ees ajattelen näin? :D
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Kolme puhuu lapsista. Itse en ole edes naista saanut. Tai itseasiassa kyse on enemmänkin vastaanottamisesta. Viimeisimmät tapaamiseni naisten kanssa on ollut silleen, että yksi pyllisti minulle ja yritti päästä sänkyyn kanssani kolmena peräkkäisenä päivänä ja toinen nainen halaili minua vähän väliä.

Minulla jokin mättää päässä. Mun vanhemmat olleet todella etäisiä ja äidistäni voisin käyttää termiä narsistinen. Itsellä on vahvoja merkkejä mm epäsosiaalisesta persoonallisuushäiriöstä ja jonkinmoisesta autismista tai vastaavasta. Tuntuu välillä, että en osaa muutakuin loukata naisia ja kavereitani. Monen vanhan frendin kanssa jäänyt välinpidot aika väljälle. Onneksi muutan kohta takasin kotiseuduille, niin varmaankin tulee pidettyä yhteyttä paremmin ja useammin. Haluaisin seurustelukumppanin kovasti, mutta on sosiaaliset tilanteet tosi vaikeita... :down:
Last edited by Poliklinikka on Thu 04 Oct 2012, 08:29, edited 1 time in total.
Jenkem

Post by Jenkem »

Savu toimii ja tekee mieli purkaa. :up:
Tulin lauantaina laitoshoidosta jossa subua tiputettii pari viikkoo ja viikon olin ilman siellä ja nyt jatkanu siviilissä.
Lääkityksenä siiviilis ollu todella vähän bentsoja, muutama britlofex ja jokunen gramma kukkaa.
Siinä taustat, olo on välillä levottomasta rauhalliseen, ilosesta surulliseen jne. Ihan tsaikedeelisia välillä tunnepurkaukset.
Vituttaa, skitsottaa ja välillä pelkän elämisenä olemisen aiheuttavaa euforiaa. Tuntuu että tulee liikaa kerrallaan samanaikasesti muuttumisen tarvetta.
Eukosta on onneks ollu suur apu kaikessa. Järjettömän suuri apu, itse on täysin raitis ja silti tiedostaa täysin (onneks) mun douppaamisen ja on antanu kaiken tukensa, elämässä käyny tuuri tossa asiassa. Ei tiiä vihaisko vai rakastaisko jumalaa. En kyllä usko jumalaan, toivon kyllä. Musta huumori sillä äijällä ainakin on jos se tuol jossai yytsii. :down:

Mut kaiken sekavuuden, pilven käryn ja vihasen musiikin lisäks päässä jyllää kokoajan miettimiset että pääsenkö noista oopparien henkisistä refloista ikinä oikeesti eroon? Ei tunne pahemmin ihmisiä jotka ois sieltä suosta kunnol päässy sen jälkee ku antanu juttujen kestää liian kauan, joten en voi paljoa kysellä muiden kokemuksia asiasta.. Millä helvetillä sitä nyt sit korvais sitä vetämistä(?) kitaraaki soitan kun hullu ja paneutunu kyllä arkisiinkin asioihin mutta joku "piru" takaraivossa tuntuu muistuttavan kokoajan oman ittensä tulevasta ja menneestä epäonnistumisesta. Nyt ollaan tuntemattomilla vesillä, jännän äärellä :D

Pahoittelen jos oon kirjottanu sekavasti, vähän jumittautunu olotila. Tuli jees fiilis vaan kirjottaa ees se tuhannesosa päässä olevista keloista.
Nyt takas piipun ja metallialbumien kimppuun, tuntuu olleen tällä hetkel parasta terapiaa.
Peace Out :love:
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

Eihän toi ollu yhtään sekavan kuulosta, kiva kuulla vaan. Tsekkaappa Saattue http://www.youtube.com/watch?feature=en ... XayvTrjRSo

Mää oon ny todennu yhden huonon puolen toteutuvan itsessäni kannabiksen kohdalla. Ne imevät ajattelua tyyliin; "mistähä sitä sais pilveä?" "voi ku ois vähä hatsii, just nyt tekis kivaa" "eka kun mä meen sinne, ni sit mä poltan paukut, eiku mä poltan paukut vasta kun... vittu, eihän mun pitäny sunnitella mitää, suunnitelmat on perseestä, ja nyt mä haluun vaan nukkuu"

itseni tuntien tämä ilmiö kyllä heikkenee voimakkaasti kun hiisaan vaan lisää näin tauon jälkeen, keskityn kannabis-suhteen kehittämiseen ja laitan itseni vaan ajattelemaan muita juttuja. Perseestä jos ajattelee vaan tommosia juttuja, menee mielen potentiaali ihan hukkaan.
niin takuulla pajautat.

porter

Post by porter »

Itsellä tulee maanantaina kuukausi ilman oppareita ja varsinkin bupren paskaa ilman :). Mieli selkeytyny ja ensi vuonna tarkoitus iltalukio aloittaa jos tuntuu että AMK:iin meneminen tuntuu suoraan liian haastavalta. En olis varmasti ilman elämän vaikeuksia päätynyt tähän lopputulokseen. Mietin pitkään että kun amis käyty, niin se on siinä, mutta eii! Tahdon näyttää että elämässä kunnolla tyrinytkin voi pärjätä korkeella. Beardo hyvin kirjoitti että on tää bupren kans tämmöstä et fyysiset kärsitty, mutta usein miettii voivansa ottaa jo kun ollu kauan ilman.. Yks frendi joskus tuumas että voihan hän nyt kerran ottaa subua kun ollut 1vuoden ilman , no hän sit veti päivän sijaan kaks vuotta . " päivä piti ottaa... Noh 2 vuotta meni". - yksi annos on liikaa ja tuhat liian vähän. Edit: senverta viel täsmennän: oon ollut ilman mitään douppia siis sen kuukauden maanantaina! 50pv on se tavoite streittaa :) sit jointti palaan!!!!
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

Ois tarkotus alottaa nyt bändihommat.

Meillä on basisti, kitaristi, rumpali ja solisti (+toinen kitaristi???) eli meitsi. Niin, ja treenikämppä ja soittimet siellä. Tosin kaikil ei o omii.

Saas nyt nähä mitä tapahtuu, frendin kaa lauantain käytii vähä jammailee sen treenikämpil, ja kelattii et vois oikeesti perustaa sen bändin. Mulle eka bändi. Tai no joo, kylhä me yläasteel koulun tilois yritettii jotai, mut... no onko tää sit eka vai toka, ainaki odotan tältä enemmä ku siltä ekalta.

Tarkotus ois soittaa punkkia. Pari biisii on jo mitä oon yksikseni vetäny skitan kaa, ja nyt vois kehittää niit niiq koko kokoonpanolle soitettaviks.

Kyllä-vittu.
niin takuulla pajautat.

valkonen
Psykonautti

Post by valkonen »

Ihan järjettömän pahasti painaa mieltä ko omasta isästä paljastu hullu psykopaatti. Henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä kestäny koko elämän. (Ei varmaan kannata sanoo tätä ääneen mut) tekis mieli tappaa hitaasti kiduttaen, aiheuttanu niin paljon pahaa koko perheelle. Mä en jaksa käydä puhumassa missään, haluan vaan unohtaa ja jatkaa ilman koko ihmistä. Ei siitä silti pääse eroon, varmaan täytyy pistää joku lähestymiskielto tai jotain. En vaan jaksa tätä paskaa eikä kukaan osaa ymmärtää tätä oloa koska en jaksa kertoa kaikkee. Blaa blaa. Kamalaa tajuta et oon sukua vitun kipeelle ihmiselle. Ja et mulla puuttuu isä. Enpä sitä kai osaa edes kaivata.
Vanhempien avioerossa iskä (paljon parempituloinen) sai viedä kaikki autot, huonekalut ja asunnon. Eikä edes mitään elastusmaksuja tarvi maksaa. Jotenki käsittämätöntä tajuta et laki ja oikeus ei oikeesti merkkaa mitään, kunhan osaa vetää oikeista naruista, puhua "oikein" (ja maksaa? tiedä häntä).
Surullista kattoo kun äiti+siskot on niin köyhii ettei edes ruokaan tai koulukirjoihin oo varaa. Mietin vaan et mihin iskä tarvii kahta autoa.
Miten joku ihminen voi olla noin paha.
Tuleeko mustakin noin paha, periytyykö se?
Oksettaa
△ just eat the blossoms ॐ
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

valkonen wrote:Tuleeko mustakin noin paha, periytyykö se? Oksettaa
Ei se periydy. En tiedä oikein mitä vastata, mut ite hankkisin kyllä lähestymiskiellon ihmiseen jota en tahtoisi enää nähdä ja jota pelkäisin. Mut kyllähän sun faijan pitäisi ihan lain mukaan maksaa elatusmaksuja, aika syvältä tuommonen.
Miksei voinut miettiä edes omia lapsiaan? Sairasta tuollanen, että vie asunnonkin alta.
frapathea

Post by frapathea »

valkonen wrote:Tuleeko mustakin noin paha, periytyykö se? Oksettaa
Jos moinen käytös sua noin kuvottaa ja ahdistaa, niin mahdollisuudet vaikuttavat melko pieniltä, joten älä huoli. Sua koskettaa se noin paljon siks, että sussa on enemmän ihmistä ja välittämistä jäljellä kuin siinä. Vaik se sattuu, niin se kertoo myös jostain hyväst. Jaksamista. :(
porter

Post by porter »

Eii vittu , nitkuttaa .. Ihan mitä vaan kuosii Ku sais. Tänään ollut hermot niin vitun pinkeenä . Yli-kuuukausi streitattu ja viel 1,5vk niin saan ottaa jotai ;) jotku morfiini vedothan ne olis vitun kova sana. Mutta piri vedokki kelvanneet .
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

porter wrote:Eii vittu , nitkuttaa .. Ihan mitä vaan kuosii Ku sais. Tänään ollut hermot niin vitun pinkeenä . Yli-kuuukausi streitattu ja viel 1,5vk niin saan ottaa jotai ;) jotku morfiini vedothan ne olis vitun kova sana. Mutta piri vedokki kelvanneet .
Yhteistä ystäväämme siteeraten: "Voi vittu. Sä et oo sit enää kova jätkä ku et rännää."

Tuu poikkeen ku kerkeet. Jätkän rotsi on muute täällä.
pirun hyvä nuolla kuorena
porter

Post by porter »

Hitler wrote:
porter wrote:Eii vittu , nitkuttaa .. Ihan mitä vaan kuosii Ku sais. Tänään ollut hermot niin vitun pinkeenä . Yli-kuuukausi streitattu ja viel 1,5vk niin saan ottaa jotai ;) jotku morfiini vedothan ne olis vitun kova sana. Mutta piri vedokki kelvanneet .
Yhteistä ystäväämme siteeraten: "Voi vittu. Sä et oo sit enää kova jätkä ku et rännää."

Tuu poikkeen ku kerkeet. Jätkän rotsi on muute täällä.
Heti kun "työltä " ehtii ;)! Joo ajattelinkin et se on siel .