En oo siellä liikkeessä vieraillukkaan kuin joskus -96 alkaen ja viimesestä ei oo montaa päivää. Ne on ihan kunnon unikkoo, vitun kallista vaan. Lähti itellä ja frendillä opareflat yön kiehuneilla yhden puskan varsilla. Ja yhdestä puskasta riittää yhdelle ihmiselle yhdeksi illaksi jos ei oo tolet taivaissa. Pitäs tilata jättejä, mut ei saa mitään aikaseksi sillä rintamalla. Tais jäädä syyskylvötki taas tekemättä vittu.odo wrote:Mitä mieltä JKL ihmiset olette näistä paikallisen liikkeen kimpuista?
Unikkotee
-
mauseri
- LD50
Re: Unikkotee
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
odo
- Karvakuono
Ite parin vuoden ajan ostellu noita kimppuja tuolta aina toisinaan. Kysymyksen esitin siksi kun täällä jotkut puhuu nyrkin kokoisista kodista ja kahden kodan notkuista, tuli vaan mieleen että onko nuo JKL kodat sitten ihan leluja jollain yleisellä tasolla mitattuna..mauseri wrote:En oo siellä liikkeessä vieraillukkaan kuin joskus -96 alkaen ja viimesestä ei oo montaa päivää. Ne on ihan kunnon unikkoo, vitun kallista vaan. Lähti itellä ja frendillä opareflat yön kiehuneilla yhden puskan varsilla. Ja yhdestä puskasta riittää yhdelle ihmiselle yhdeksi illaksi jos ei oo tolet taivaissa. Pitäs tilata jättejä, mut ei saa mitään aikaseksi sillä rintamalla. Tais jäädä syyskylvötki taas tekemättä vittu.odo wrote:Mitä mieltä JKL ihmiset olette näistä paikallisen liikkeen kimpuista?
Ainakin suhteettoman kalliita nuo kimput on minunkin mielestäni. Jos ajatellaan vaikka subukiekon hintaa täällä Keski-Suomessa ja Suomessa ylipäätään, niin yleinen mielipide tuntuu olevan että kallista paskaa.. silti ainakin mulle itelleni tulee paljon edullisemmaksi notkua teksillä kun noilla unikoilla.
Oon miettinyt myös että miksi mulle tulee tekkenistä euforisempi ja kaikin puolin parempi olo kuin oopiumunikosta? Tuntuis että muilla ihmisillä menee toi homma ihan päin vastoin
Enihuu, on kuitenkin helvetin hienoa että täällä on puoti mistä saa ostaa unikkoa
-
cook
- Lepakko
Huonoja kotia. Pitää melkeen ulkomailta hankkia jos haluaa kunnon kotia. Semmoset kodat missä morfiinipitosuus on lähellä maksimia humisee kyllä ihan erilailla kun bupre. Keskilaatuset tai huonommat kodat on vaan vähän semmosia vajaita vaikka käyttäs paljonkin.. mun mielestä.odo wrote: Oon miettinyt myös että miksi mulle tulee tekkenistä euforisempi ja kaikin puolin parempi olo kuin oopiumunikosta? Tuntuis että muilla ihmisillä menee toi homma ihan päin vastoin![]()
-
yxi
- Tuppisuu
Terve . Löysin muutamia unikoita ja nyt niitä olisi tässä kuivana.
Kyselisin sellaista että täytyykö teen mukana juoda se kotamurskakin ?, On meinaan vaikea sitä saada alas.
Meneekö paljon vaikuttavaa ainetta hukkaan jos juon vain litkun ja heitän murskan pois ?
Kuinka te tapaatte tehdä ? Kiitoksia etukäteen vastauksista.
Kyselisin sellaista että täytyykö teen mukana juoda se kotamurskakin ?, On meinaan vaikea sitä saada alas.
Meneekö paljon vaikuttavaa ainetta hukkaan jos juon vain litkun ja heitän murskan pois ?
Kuinka te tapaatte tehdä ? Kiitoksia etukäteen vastauksista.
-
tRip
- Moderator
Eikös tässä topicissa ole ohjeita..?
Kodat mahdollisimman murskaksi, heität kattilaan porisemaan.. sitruunaa vähäsen sekaan.
40min-1h antaa keitoksen porista (ei välttämättä kiehua..)
Sit suodattaa murskan, hunajaa sekaan ja hörps
Ainakin parit teet saa yksistä kodista.
Itse viitsi useinkaan kuin sen pari kertaa keitellä, ellei ole isompi satsi jota hämmennellä.
Kodat mahdollisimman murskaksi, heität kattilaan porisemaan.. sitruunaa vähäsen sekaan.
40min-1h antaa keitoksen porista (ei välttämättä kiehua..)
Sit suodattaa murskan, hunajaa sekaan ja hörps
Ainakin parit teet saa yksistä kodista.
Itse viitsi useinkaan kuin sen pari kertaa keitellä, ellei ole isompi satsi jota hämmennellä.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
zerk
Huhhuh. Onkohan tää trolli.
Koko teenkeiton idea on se, että vaikuttavat ainesosat, tai suurin osa niistä, saadaan irti kotamateriasta keittoveteen. Älä nyt ihmeessä mene sitä kotaroskaa syömään. Keittele sama kotamurska pariin-kolmeen kertaan niin saat mahdollisimman tehokkaasti alkaloidit talteen. Eiköhän tää olis selvinnyt topicin lukemalla...
Koko teenkeiton idea on se, että vaikuttavat ainesosat, tai suurin osa niistä, saadaan irti kotamateriasta keittoveteen. Älä nyt ihmeessä mene sitä kotaroskaa syömään. Keittele sama kotamurska pariin-kolmeen kertaan niin saat mahdollisimman tehokkaasti alkaloidit talteen. Eiköhän tää olis selvinnyt topicin lukemalla...
-
cook
- Lepakko
Ei välttämättä, voihan sitä keittää teetä jotta nousee nopeammin huppuun ja lopuksi syödä jäljelle jäänyt aines vaikutusaikaa pidentääkseen/ei mene hukkaan.zerk wrote:Huhhuh. Onkohan tää trolli.
-
zerk
Väitätkö, että joku oikeasti lähtisi popsimaan sitä märkää kotamurskaa? Ihan jauhoksi vedetty kotamateria jogurtin kanssa on jo aika ikävää syötävää.cook wrote:Ei välttämättä, voihan sitä keittää teetä jotta nousee nopeammin huppuun ja lopuksi syödä jäljelle jäänyt aines vaikutusaikaa pidentääkseen/ei mene hukkaan.zerk wrote:
-
cook
- Lepakko
Olen sitä itse joskus tehnyt, mutta pitää olla potentteja kotia ja semmonen 3g annos. Siinähän ne alas menee litkun mukana. En kyllä yleensä harrasta.zerk wrote:Väitätkö, että joku oikeasti lähtisi popsimaan sitä märkää kotamurskaa? Ihan jauhoksi vedetty kotamateria jogurtin kanssa on jo aika ikävää syötävää.cook wrote:Ei välttämättä, voihan sitä keittää teetä jotta nousee nopeammin huppuun ja lopuksi syödä jäljelle jäänyt aines vaikutusaikaa pidentääkseen/ei mene hukkaan.zerk wrote:
-
odo
- Karvakuono
Heh ite välillä ihan sormilla möyhentänyt kodat jugurin sekaan (samanlailla kuin vedenkin sekaan teetä keitellessä), eli mistään jauhosta ei tosiaan ole ollut kysymys, mutta oon ne ihan hyvin alas saanut vaikkei hyvän makuista olekaan ollut.. : D
Ja tosiaan otanpa takaisin nuo sanani että subutex toimis mulla unikkoa paremmin, se oli semmonen aivopieru.. Kas kun tajusin juuri etten oo vetäny noita notkuja ikinä pelkiltään vaan kombotan yleensä savuilla, kaljalla, bentsoilla, lyricoilla.. pirilläkin joskus, köyhän miehen speedball on ihan hauska.. ettätuota taidan olla vähän huono vertailemaan noiden texin ja unikon vaikutuksia pelkiltään
Ja tosiaan otanpa takaisin nuo sanani että subutex toimis mulla unikkoa paremmin, se oli semmonen aivopieru.. Kas kun tajusin juuri etten oo vetäny noita notkuja ikinä pelkiltään vaan kombotan yleensä savuilla, kaljalla, bentsoilla, lyricoilla.. pirilläkin joskus, köyhän miehen speedball on ihan hauska.. ettätuota taidan olla vähän huono vertailemaan noiden texin ja unikon vaikutuksia pelkiltään
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Saattaahan se bupre toimia monilla paremmin. Hermostot on yksilöllisiä, lisäks Suomessa monet on tottuneet käyttämään buprea ja niin tykkäävät siitä enemmän kuin täysagonisteista. Yhtään huonolaatuisemmat kodat myöskään välttämättä ei ole mitään erikoista tavaraa ja jos buprea sattuu olemaan yhtään veressä, voi se helposti blokata muita opioideja toimimasta. Unikoiden pääasiallinen vaikuttava ainehan on morfiini eikä sitä noin yleisesti pidetä minään euforisimpana mahdollisena opioidina ainakaan oraalisesti nautittuna.
-
eNZYMe
- OD
Hyvin pienellä annoksella voi onnistua. Se kotamurska turpoaa vedessä painoltaan ja tilavuudeltaan monikertaiseksi. En ainakaan itse pystyisi syömään. Tosin hyvin jauhetut kuivat kodat menee mulla helpommin nesteen kanssa kuin tee, kuinhan vetää nopeasti alas. Tossa on vielä se hyvä puoli, että aina tuntuu toimivan hieman paremmin ja pitempään kuin teenä.zerk wrote:Olen sitä itse joskus tehnyt, mutta pitää olla potentteja kotia ja semmonen 3g annos. Siinähän ne alas menee litkun mukana. En kyllä yleensä harrasta.cook wrote:zerk wrote:
Väitätkö, että joku oikeasti lähtisi popsimaan sitä märkää kotamurskaa? Ihan jauhoksi vedetty kotamateria jogurtin kanssa on jo aika ikävää syötävää.
-
cook
- Lepakko
Taas ekstraktista, mikäköhän antaa ton äärimmäisen tumman värin tommoselle unikkoekstraktille?
Erään foorumin ohjeen mukaan lopputuloksena pitäisi olla vaaleanruskeaa jauhetta, jos filtteröinti on onnistunut. Itse olen nyt pariin kertaan aluksi kahvisuodatinfiltteröinti, sen jälkeen jääfiltteröintiä pari kertaa (litkut pulloon pakastimeen ja antaa vähän jäätä muodostua, neste talteen), tämän jälkeen parafiinivahat seokseen ja seoksen kylmennys, parafiinit pois, lopuksi 0.22 micronin filtteröinti ja haihdutus. Tuloksena hyvin tummanruskeaa jauhetta joka ei olemukseltaan eroa vaikka mitään filtteröintejä tai parafiinivahaa olisi nähnytkään.
Mitäköhän voisi tehdä paremmin?
Erään foorumin ohjeen mukaan lopputuloksena pitäisi olla vaaleanruskeaa jauhetta, jos filtteröinti on onnistunut. Itse olen nyt pariin kertaan aluksi kahvisuodatinfiltteröinti, sen jälkeen jääfiltteröintiä pari kertaa (litkut pulloon pakastimeen ja antaa vähän jäätä muodostua, neste talteen), tämän jälkeen parafiinivahat seokseen ja seoksen kylmennys, parafiinit pois, lopuksi 0.22 micronin filtteröinti ja haihdutus. Tuloksena hyvin tummanruskeaa jauhetta joka ei olemukseltaan eroa vaikka mitään filtteröintejä tai parafiinivahaa olisi nähnytkään.
-
eNZYMe
- OD
Vaikea sanoa. Onko tekemäsi ekstrakti kuitenkin toimivaa? Onko vähemmän sivuvaikutuksia kuin teellä? Esim. miedompi histamiinireaktio tms? En usko, että tolla värillä on niin väliä. Siihen varmasti vaikuttaa käytetty kotalajike. Joistain kodista tulee tosi tummaa teetä ja joistain haaleaa vaaleanruskeaa. Kuitenkaan tehosta ei voi vielä värin perusteella sanoa mitään.cook wrote:Taas ekstraktista, mikäköhän antaa ton äärimmäisen tumman värin tommoselle unikkoekstraktille?
-
cook
- Lepakko
Toimiihan se samaan tapaan kun filtteröimätkin ekstraktit. Yleensä noi ekstraktit tuntuu olevan vaikutukseltaan enemmän sedatiivisia (syötynä) kuin pelkkä tee, joka on yleensä jonkin verran stimuloiva. Se vaan ihmetyttää et kun ei tosta tunnun edes painosta lähtevän yhtään pois vaikka yrittää saada puhtaampaa tuotetta, sama määrä (n. 1/4 käytetyn kotamassan määrästä) tulee joka tapauksessa. Eli ei tolla filtteröinnillä tunnu olevan käytännössä mitään merkitystä, koska siitä ei poistu juuri mitään epäpuhtauksia.eNZYMe wrote:Vaikea sanoa. Onko tekemäsi ekstrakti kuitenkin toimivaa? Onko vähemmän sivuvaikutuksia kuin teellä? Esim. miedompi histamiinireaktio tms? En usko, että tolla värillä on niin väliä. Siihen varmasti vaikuttaa käytetty kotalajike. Joistain kodista tulee tosi tummaa teetä ja joistain haaleaa vaaleanruskeaa. Kuitenkaan tehosta ei voi vielä värin perusteella sanoa mitään.cook wrote:Taas ekstraktista, mikäköhän antaa ton äärimmäisen tumman värin tommoselle unikkoekstraktille?
Saiskohan alkoholiekstraktoinnilla millasen tuloksen? Vai liukeneeko entistä enemmän kuraa mukaan.
-
eNZYMe
- OD
cook wrote:Toimiihan se samaan tapaan kun filtteröimätkin ekstraktit. Yleensä noi ekstraktit tuntuu olevan vaikutukseltaan enemmän sedatiivisia (syötynä) kuin pelkkä tee, joka on yleensä jonkin verran stimuloiva. Se vaan ihmetyttää et kun ei tosta tunnun edes painosta lähtevän yhtään pois vaikka yrittää saada puhtaampaa tuotetta, sama määrä (n. 1/4 käytetyn kotamassan määrästä) tulee joka tapauksessa. Eli ei tolla filtteröinnillä tunnu olevan käytännössä mitään merkitystä, koska siitä ei poistu juuri mitään epäpuhtauksia.eNZYMe wrote:Vaikea sanoa. Onko tekemäsi ekstrakti kuitenkin toimivaa? Onko vähemmän sivuvaikutuksia kuin teellä? Esim. miedompi histamiinireaktio tms? En usko, että tolla värillä on niin väliä. Siihen varmasti vaikuttaa käytetty kotalajike. Joistain kodista tulee tosi tummaa teetä ja joistain haaleaa vaaleanruskeaa. Kuitenkaan tehosta ei voi vielä värin perusteella sanoa mitään.cook wrote:Taas ekstraktista, mikäköhän antaa ton äärimmäisen tumman värin tommoselle unikkoekstraktille?
Saiskohan alkoholiekstraktoinnilla millasen tuloksen? Vai liukeneeko entistä enemmän kuraa mukaan.
Tulee mieleen, että tota jääfiltteröintiä kannattaa toista n. 5 kertaa tai enemmän ja antaa vaan pientä jäähilettä muodostua. Lopeta vasta sitten, kun jäässä alkaa olemaan väriä.
Alkoholia voi käyttää vesiekstraktin jälkeen. Veteen liukenee vähemmän tavaraa ykköskerralla, mutta tupla-ekstrakti vesi-alkoholi poistaa enemmän epäpuhtauksia. Tulee vaan kalliiksi. Isopropanolia varmaan kannattaa hinnan takia jos haluaa sijoittaa rahaa. Halpa metanolikin kävis, mutta sen kanssa pitää olla tosi varovainen. Pitää ainakin varmistaa, ettei sisällä metanolin lisäksi mitään epäpuhtauksia ja haihduttaa hyvin ilmastoidussa paikassa eikä nuuhkia yhtään höyryjä.
Koititko muuten vaporisoida sitä ekstraktia? Mulla ainakin toimi jotenkin vapotettuna itse tehty ekstrakti.
-
cook
- Lepakko
^ Niin siis meinaat, että ensin normaali vesiekstraktointi ja haihdutus, sitten tätä ekstraktia edelleen liottaa alkoholissa jne? Vois isopropanolilla kokeilla, sitä saa halvalla kyllä ja löytyy jostain autokemikaaleista, muista nyt mistä, apteekkitavara on vähän liian tyyristä.
En ole näitä filtteröityjä ekstrakteja edes kokeillut vapottaa kun koostumus tuntuu olevan sama, eikä filtteröimättömän ekstraktinkaan vaporisointi oikein tuntunut toimivan. Syön mieluummin.
En ole näitä filtteröityjä ekstrakteja edes kokeillut vapottaa kun koostumus tuntuu olevan sama, eikä filtteröimättömän ekstraktinkaan vaporisointi oikein tuntunut toimivan. Syön mieluummin.
-
maikkum
Pari päivää sitten tuli keiteltyä kahdeksasta jättikodasta himmeet teet, siis tuli niin tummaa tavaraa että ei terve. Kupillinen pisti jo ihan paskaks, ja hatsit päälle niin ei paljoa muuta tehty ku kateltu valvareita. Loppupeleissä oksentelin ja näytin kehitysvammaiselta
Yleisesti ottaen oon vaan poistanu kodista siemenet (ku kylvän niitä ympäri maailmaa), lisänny vettä ja sitruunamehua ja hauduttanu sen 5h+++
Joskus antanu olla yönki yli hautumassa mut siitä tavarasta on tullu jo semmosta, ettei kävellä enää ees sieltä sängystä jääkaapille. Ainakaa näiden jättikotien kanssa. Treen paikalliset kodat on senverran mietoja, etten koskaan oo saanu ees sitä kunnon nuokkua/oksennusta aikaan.
Yleisesti ottaen oon vaan poistanu kodista siemenet (ku kylvän niitä ympäri maailmaa), lisänny vettä ja sitruunamehua ja hauduttanu sen 5h+++
Joskus antanu olla yönki yli hautumassa mut siitä tavarasta on tullu jo semmosta, ettei kävellä enää ees sieltä sängystä jääkaapille. Ainakaa näiden jättikotien kanssa. Treen paikalliset kodat on senverran mietoja, etten koskaan oo saanu ees sitä kunnon nuokkua/oksennusta aikaan.
-
cook
- Lepakko
Ite oon ruvennu syömään noita kotia sittenkin, pulveriks kun jauhaa ja naamariin niin kuosi on ihan hyvä ja nopeesti vaikuttava eikä ainakaan mee hukkaan mitään. Pitää vaan tarkastaa/huuhtasta kodat ainakin, tulin kerran ihan perkeleen sairaaks kun vetelin pilaantuneita kotia huiviin enkä tajunnu availla niitä ja tarkastella homeita. Melkeen kaikki saman erän kodat oli homeessa sisältä. Onneks ei kestäny kauaa se reaktio, mutta aina oppii uutta.
-
King Ink
- LD50
Onko muilla vaulttilaisilla omituisia kipuja yläkropassa unikoiden nauttimisen yhteydessä? Itselläni on ehkä kolmella kerralla kuudesta kokeilustani unikkoteen juominen saanut aikaan omituista kipua rinnan ja vatsan välimaastossa. Kipu on alkanut suunnilleen samoihin aikoihin kuin muutkin kotien vaikutukset, ja loppunut siinä 3-7 tuntia juomisesta.
Viime kerrasta on jo aikaa, en muista tarkalleen. Mutta sellainen närästystä muistuttava tunne, ei tunnu menevän millään pois, enkä tiedä yhtään mistä se johtuu. Leivän syöminen on tuntunut poistavan kivut hetkeksi, mutta ne on palanneet.
Tätä ei tapahdu siis aina kun nautin unikoita, mutta huomattavan useasti. Luin jotain englanninkielistä forumia, jossa muutama henkilö kuvaili samantyylisiä oireita. Samoista kodista keitetystä teestä ei muut henkilöt saaneet mitään ongelmia.
Kellään tietoa?
Viime kerrasta on jo aikaa, en muista tarkalleen. Mutta sellainen närästystä muistuttava tunne, ei tunnu menevän millään pois, enkä tiedä yhtään mistä se johtuu. Leivän syöminen on tuntunut poistavan kivut hetkeksi, mutta ne on palanneet.
Tätä ei tapahdu siis aina kun nautin unikoita, mutta huomattavan useasti. Luin jotain englanninkielistä forumia, jossa muutama henkilö kuvaili samantyylisiä oireita. Samoista kodista keitetystä teestä ei muut henkilöt saaneet mitään ongelmia.
Kellään tietoa?
-
alterego
- Karvakuono
Ulkomailta tilaamani unikot saapuivat eilen. Sehän tarkoittaa toista päivää putkeen unikkoteetä. Ensimmäiset kerrat unikon parissa ylipäätään ja täytyy sanoa tämän olevan todella loistavaa tavaraa. Teenkin maku on mielestäni loistava. 
-
Feya
- OD
Mulla on käynyt aivan samoin viimeisellä muutamalla kerralla, kun oon unikkoteetä lipittänyt.King Ink wrote:Onko muilla vaulttilaisilla omituisia kipuja yläkropassa unikoiden nauttimisen yhteydessä? Itselläni on ehkä kolmella kerralla kuudesta kokeilustani unikkoteen juominen saanut aikaan omituista kipua rinnan ja vatsan välimaastossa. Kipu on alkanut suunnilleen samoihin aikoihin kuin muutkin kotien vaikutukset, ja loppunut siinä 3-7 tuntia juomisesta.
Kellään tietoa?
Se tuntui vähän kuin närästyksen ja krampin risteytykseltä. Maidon juominen auttoi hiukan, mutta vain hetkellisesti; sitten kipu palasi. Muistaakseni mahani oli myös tyhjä, kun tuota opateetä join, joten sekin saattoi pahentaa asiaa. Dexma kertoi, että sekin on joskus kokenut jotain samantyyppistä ja spekuloi, että etenkin vahva tee, josta on suurin osa vedestä haihdutettu, on vaan liian hapokasta mahalle. Olen nauttinut unikkoteetä lukemattomia kertoja aikaisemmin, myös selkeästi vahvempia litkuja kuin nuo joista ongelmat syntyivät, mutta ehkä mahani on herkistynyt kaiken tämän huumeiden vetämisen ja oksentelun takia.
Tuo ongelma, sekä se ettei opatee yksinään anna mulle euforiaa tai muutakaan miellyttävää oloa, pelkästään väsymyksen joka estää mua saamasta mitään aikaiseksi, on syy miksen oikein mielelläni siihen enää koskisi.
-
alterego
- Karvakuono
Viime perjantaista asti keitellyt tätä ihanaa juomaa johon rakastuin ensikulauksella.
Päivän taukoja tosin mahtuu kaksi kappaletta putken rikkomaan. Alkaa onneksi jo loppumaan, tänään vielä keitän, sitten pitkä tauko.
-
cook
- Lepakko
Mullakin oli sama suunnitelma muutama kuukaus sitten mutta huppistakeikkaa, vähän pääs venähtämään niin että koukutin itseni aika pahasti tohon, tarjoo kyllä niin mukavat ja pitkät reflat et ei kiitos mielellään enää. Tosin unikkoa on taas tulossa, että saas nähdä.alterego wrote:Viime perjantaista asti keitellyt tätä ihanaa juomaa johon rakastuin ensikulauksella.Päivän taukoja tosin mahtuu kaksi kappaletta putken rikkomaan. Alkaa onneksi jo loppumaan, tänään vielä keitän, sitten pitkä tauko.
-
alterego
- Karvakuono
Kuinka nopeasti tähän hankkii reflat? Tuli taas hörppästyä pari kupillista keittämällä eiliset möyhyt uusiksi. Vielä olisi yksien settien verran tavaraa jäljellä, mutta nyt olkoon ainakin pari päivää välissä. Ei ole aikaisempaa kokemusta mistään refloista enkä aatellut hankkia jatkossakaan. Ainakin perjantaina kun oli 6 päivän jälkeen ensimmäinen selvä päivä oli fiilis ihan normaali. En edes ajattelutkaan keittäväni teetä.
-
cook
- Lepakko
Todella nopeasti, jutun juju on siinä että jos sitä kerrankin päivässä juo niin alkaloidit pysyy veressä lähes koko ajan. Reflat yleensä alkaneet mulla n. 48 tunnin kohdalla viimestään. On siinä mielessä salakavalaa, että niitä ei tosiaan tunne heti vaan viiveellä, vähän niinkun subutexin kanssa. Kannattaa olla varuillaan..alterego wrote:Kuinka nopeasti tähän hankkii reflat? Tuli taas hörppästyä pari kupillista keittämällä eiliset möyhyt uusiksi. Vielä olisi yksien settien verran tavaraa jäljellä, mutta nyt olkoon ainakin pari päivää välissä. Ei ole aikaisempaa kokemusta mistään refloista enkä aatellut hankkia jatkossakaan. Ainakin perjantaina kun oli 6 päivän jälkeen ensimmäinen selvä päivä oli fiilis ihan normaali. En edes ajattelutkaan keittäväni teetä.
-
ElectroHead
- Karvakuono
Mulla alko 2 viikon putken jälkeen olemaan semi huono olo. Vähä heikotti ja oli väsyny olo, mut mitää henkisiä oireita ei juurikaan ollu. Ei tehny mieli juurikaan eikä vituttanu tai itkettäny. Mainittakoon että mun annokset ei ollu kovin isoja 15-30g per päivä.alterego wrote:Kuinka nopeasti tähän hankkii reflat? Tuli taas hörppästyä pari kupillista keittämällä eiliset möyhyt uusiksi. Vielä olisi yksien settien verran tavaraa jäljellä, mutta nyt olkoon ainakin pari päivää välissä. Ei ole aikaisempaa kokemusta mistään refloista enkä aatellut hankkia jatkossakaan. Ainakin perjantaina kun oli 6 päivän jälkeen ensimmäinen selvä päivä oli fiilis ihan normaali. En edes ajattelutkaan keittäväni teetä.
Mut taas jälleen, on niin yksilökohtasta tuo koukahtaminen.
It should be remembered that a dose which can be easily tolerated by someone with a significate opiate tolerance could kill an individual with no tolerance.
Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.
-
Dexma
- Moderator
Täytyy myöntää, että jotenkin tässä on myös se, että saa ns parhaan nousu fiiliksen aikaseksi myös, tekemällä niin vetistä teetä, että sitä pystyy lipittään nopealla vauhdilla ilman, että vatsa yhtään rupee kivistään näin tuntuu itellä monesti parhaimmalta... Tietenkin tän tyyppinen tapa nauttia myös ainetta on hankalin tapa annostella, ja lopputulos usein saattaa olla hyvinkin puutunut...Feya wrote: Dexma kertoi, että sekin on joskus kokenut jotain samantyyppistä ja spekuloi, että etenkin vahva tee, josta on suurin osa vedestä haihdutettu, on vaan liian hapokasta mahalle.
hehe...
sillai..
really deep sleepy feeeeeell...
-
ElectroHead
- Karvakuono
Kannattaa kokeilla vatsahappolääkkeitä esim ranitidin. Ite otan sitä aina kun juon teetä.Dexma wrote:Täytyy myöntää, että jotenkin tässä on myös se, että saa ns parhaan nousu fiiliksen aikaseksi myös, tekemällä niin vetistä teetä, että sitä pystyy lipittään nopealla vauhdilla ilman, että vatsa yhtään rupee kivistään näin tuntuu itellä monesti parhaimmalta... Tietenkin tän tyyppinen tapa nauttia myös ainetta on hankalin tapa annostella, ja lopputulos usein saattaa olla hyvinkin puutunut...Feya wrote: Dexma kertoi, että sekin on joskus kokenut jotain samantyyppistä ja spekuloi, että etenkin vahva tee, josta on suurin osa vedestä haihdutettu, on vaan liian hapokasta mahalle.
hehe...
sillai..
really deep sleepy feeeeeell...
Suosittelen just nimenomaan ranitidinia koska se alkaa vaikuttaa nopsasti, etenkin jos pureskelee
It should be remembered that a dose which can be easily tolerated by someone with a significate opiate tolerance could kill an individual with no tolerance.
-
alterego
- Karvakuono
Yli kuukauden tauko viime kerrasta, nyt taas teet hautumassa. Opatolet muutenkin täysin nollissa tällä hetkellä.