Kaikki mitä näemme ja tunnemme ovat vain kuvitelmaa. Eivät siis kokonaan (kai), mutta siltä osin, että esimerkiksi: kun satutat itsesi, tulee kipu. Silloin aivoissa tapahtuu jotain kummallista ja ne LUOVAT kivun tunteen suojelakseen itseään (ihmistä). Niin myös värit ja muodot. Mistä sitä tietää onko minun vihreä saman värinen kuin sinun vihreä? Siinä sitten mietin kaikkea mikä liittyy todelliseen ja epätodellisiin ja lopulta jotta ei tarvitsisi elää hämmennyksessä päädyin tälläiseen.
"Suoraa todellisuutta ei ole. Me olemme yksilöitä ja jokaisella meistä on oma epätodellisuus joka täydentää todellisuutta."
Eli se minkä kuvittelemme olevan todellista on todellista : )
Varmaan silloin kun entiset selitysmallit asioille alkavat mietityttämään : ) Itse ainakin etsin kaikkiea uusia selityksiä asioita ja käyn paljon "hulluja" ajatuksia läpi (en kyl suurinta osaa sit usko edes) ja nehän on "hulluja" koska ovat erillaisia?Basebo wrote:Milloinkohan ihminen alkaa ajatella jotain näin hullua...
Kai sitä samal jotenki kehittää jonkunlaista päänsisäistä Fantasiamaailmaa jotta ois kivempi olla : ) Tai sitten on hullu : ) Sitä tiiä koskaan.....
Tai sit oon siel mielisairaalas ja sä oot lääkäri ja toit mulle kasan lääkkeitä?Infitialis wrote:Mä oon matrix ja söit ikuisuuspillerin.