The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
psychiCNoob
Kameleontti

Re: The DXM topic

Post by psychiCNoob »

Kulu wrote:Joo ei tullu hyvä homma. 900mg boostimalla feat greippimehu. Tuntu jotenkin normaalia pahemmalta.
Joo, ite jätin ton greippimehun pois ihan suosiolla kun porukka sano että pistää sekottaan.. :foil:
Life = The Trip
Kulu
Karvakuono

Post by Kulu »

psychiCTalent wrote:
Kulu wrote:Joo ei tullu hyvä homma. 900mg boostimalla feat greippimehu. Tuntu jotenkin normaalia pahemmalta.
Joo, ite jätin ton greippimehun pois ihan suosiolla kun porukka sano että pistää sekottaan.. :foil:
Tyyliin makasin suihkun lattialla, hikoilin, en saanu henkee, lattia imi puoleensa ja silmissä sumeni
Aivoissani on oltermannia.
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Kulu wrote:
psychiCTalent wrote:
Tyyliin makasin suihkun lattialla, hikoilin, en saanu henkee, lattia imi puoleensa ja silmissä sumeni
No kantsii sunki varmaa jättää pois ruokavaliosta toi mehu jos on DXM:ää verenkierrossa.. :D
Life = The Trip
Kulu
Karvakuono

Post by Kulu »

psychiCTalent wrote:
Kulu wrote:
psychiCTalent wrote: Joo, ite jätin ton greippimehun pois ihan suosiolla kun porukka sano että pistää sekottaan.. :foil:
No kantsii sunki varmaa jättää pois ruokavaliosta toi mehu jos on DXM:ää verenkierrossa.. :D
Nyt vielä meinaa molemmista käsistä pikkurilli ja nimetön puutuu. Vittu mitkä kuumotukset :D
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Mitäköhän tapahtuisi jos väsäisin dexmit, pohjalla on pari vrk valvomista ja 4-mecca, mdpv, 4-fa, lyrica asbout 1000mg, ja alkoholia nautiskellut tässä sivussa.

Sanokaa joku joka tietää, onko mitääm seretoniinisyndroman tms vaara.
Haluttaissi kokkailla ja kiskasta 300mg dexmiä.

VASTATKAA, noepaa.

T:SadPanda
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
zerk

Post by zerk »

Serotoniinisyndrooman vaaraa tai ei - kuulostaa vitun huonolta idealta. Mut kyllä sä sen tiesit jo.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

zerk wrote:Serotoniinisyndrooman vaaraa tai ei - kuulostaa vitun huonolta idealta. Mut kyllä sä sen tiesit jo.
Juu kiitos nopeasta vastauksesta, halusin just zerk sut sanomaan että ei kuulosta hyvältä koska sä oot kuitenkji dexmiä nautiskellu useamman kerran
zerk

Post by zerk »

Oon muuten huomannut, että dexmi aiheuttaa mulle nykyisin todella voimakkaan histamiinireaktion jo alle 600mg doseilla. Varsinkin jos sattu olemaan edes vähän opioideja elimistössä niin toi reaktio on niin voimakas ettei oloa saa siedettäväksi antihistamiinienkaan kanssa. Tää on sääli, koska mun on viimeaikoina tehnyt mieli dexmiä useamman kuukauden tauon jälkeen.

Aikaisemmin mulla ei ole ollut vastaavanlaisia ongelmia dexmin kanssa vaikka sitä tuli käytettyä kohtuullisen runsaasti. Mulla oli myös usein opioideja alla enkä siltikään tuntenut tarvetta antihistamiineille.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

ei paljo raapiminen itteä ainakaan haittaa/ häiritse, kiva raapia nokka punasena rapsrapsraps
zerk

Post by zerk »

Juu pieni syyhy ei juuri muakaan haittaa mut nykysin on tullu välillä todella voimakkaita reaktioita ja kerran jo turvonnu paikatki jonkin verran ja ollu hengitysvaikeuksia. Ei tee dexmiä niin paljon mieli, että haluaisin ottaa turhaa riskiä.

Olis kyl mielenkiintoista tietää miksi oon herkistynyt dexmille tällä tavalla. Aikaisemmin mulla ei ollut edes kutinan kanssa ongelmia.
Kulu
Karvakuono

Post by Kulu »

SadPanda wrote:ei paljo raapiminen itteä ainakaan haittaa/ häiritse, kiva raapia nokka punasena rapsrapsraps
Ite viime reissuilla raavin jalat verille
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Hmm, DXM toimii näköjään myös "seksihuumeena".. Tosin siitä seksin laadusta ja mielekkyydestä voi olla montaa mieltä. :mrgreen: Monta tuntia hikistä räpeltämistä ja oli kivaa. Hehe. Sellanen 3 tason trippi oli mulla, kumppanilla hivenen alhaisempi kaiketi. Mä en vieläkää osaa dexmistä sanoa muuta kuin "MITÄ?!?!?/5 pistettä"..
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
Feya
OD

Post by Feya »

Kisukettu wrote:Hmm, DXM toimii näköjään myös "seksihuumeena".. Tosin siitä seksin laadusta ja mielekkyydestä voi olla montaa mieltä. :mrgreen: Monta tuntia hikistä räpeltämistä ja oli kivaa. Hehe. Sellanen 3 tason trippi oli mulla, kumppanilla hivenen alhaisempi kaiketi. Mä en vieläkää osaa dexmistä sanoa muuta kuin "MITÄ?!?!?/5 pistettä"..
Mä en kyllä pysty kuvitella, että harrastaisin seksiä deksmeissä. Jo reilun 3. plateaun tripillä oon sen verran pihalla, etten usko kykeneväni sellaiseen rasitukseen niin fyysisesti kuin henkisestikään. Unohtelen koko ajan, mitä on tapahtumassa ja mitä huumetta olen edes ottanut. Mun on myös vaikea liikuttaa kehoani ja se on aika puutunut (4. plateaulla joku voisi varmaan lyödä mua ilman, että edes huomaisin).

Metoksetamiinin vaikutuksen alaisena oon kyllä seksiä harrastanut useita kertoja, se on ihan jännää. Kaikki dominointi- ja raiskausroolileikit ei vaan meinaa onnistua, koska siinä tilassa se tuntuu niin surrealistiselta enkä osaa ottaa sitä tosissani (pidän mahdollisimman todentuntuisista leikeistä, kyynelien ja veren kera).

Ketamiinin jälkioloissa seksi oli myös yllättävän hauskaa (peakin kohdalla seksistä nyt ei voi unelmoidakaan). Olo oli niin iloinen ja itsevarma ja olin hyvin tietoinen omasta kehostani, että tunsin itseni poikkeuksellisesti todella seksikkääksi.
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

no toi mun dexmiseksiä oli lähinnä sitä että makaan sängyllä ":333" -ilmeellä ja ihmettelen että mitäs vittua tapahtuu, kuka toi mies oikeastaan on ja mitä mun pitäs tehdä ja miksi tää tuntuukaan näin pirun hauskalta. :D
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
Psycho
Psykonautti

Post by Psycho »

Keksin juuri hauskan tavan tappaa aikaa valmistusprosessin sekoitusvaiheissa. Sekoitan myrkyt pulloon/grippiin, jonka laitan sitten sukkaani ja ryhdyn soittamaan kitaraa jalalla tahtia lyöden. Normaalisti ikuisuudelta tuntuvat 10min sekoitusvaiheet sujahtaa nyt jo kahden kappaleen aikana ja aineet sekoittuvat kuin itsestään. Wuhuu xD
Ei ihminen paljon tiedä... en minä ainakaan. En edes tiedä, että tiedättekö te olevanne tai oletteko koskaan olleet.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Psycho wrote:Keksin juuri hauskan tavan tappaa aikaa valmistusprosessin sekoitusvaiheissa. Sekoitan myrkyt pulloon/grippiin, jonka laitan sitten sukkaani ja ryhdyn soittamaan kitaraa jalalla tahtia lyöden. Normaalisti ikuisuudelta tuntuvat 10min sekoitusvaiheet sujahtaa nyt jo kahden kappaleen aikana ja aineet sekoittuvat kuin itsestään. Wuhuu xD
Cool, nerokasta :D
Täytyypi kokeilla seuraavalla kerralla jos vaan saa jotenkin turvallisesti ton viritettyä ettei ressut vaa lentele pitkin lattioita.
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Feya wrote:
Kisukettu wrote:Hmm, DXM toimii näköjään myös "seksihuumeena".. Tosin siitä seksin laadusta ja mielekkyydestä voi olla montaa mieltä. :mrgreen: Monta tuntia hikistä räpeltämistä ja oli kivaa. Hehe. Sellanen 3 tason trippi oli mulla, kumppanilla hivenen alhaisempi kaiketi. Mä en vieläkää osaa dexmistä sanoa muuta kuin "MITÄ?!?!?/5 pistettä"..
Mä en kyllä pysty kuvitella, että harrastaisin seksiä deksmeissä. Jo reilun 3. plateaun tripillä oon sen verran pihalla, etten usko kykeneväni sellaiseen rasitukseen niin fyysisesti kuin henkisestikään. Unohtelen koko ajan, mitä on tapahtumassa ja mitä huumetta olen edes ottanut. Mun on myös vaikea liikuttaa kehoani ja se on aika puutunut (4. plateaulla joku voisi varmaan lyödä mua ilman, että edes huomaisin).

Metoksetamiinin vaikutuksen alaisena oon kyllä seksiä harrastanut useita kertoja, se on ihan jännää. Kaikki dominointi- ja raiskausroolileikit ei vaan meinaa onnistua, koska siinä tilassa se tuntuu niin surrealistiselta enkä osaa ottaa sitä tosissani (pidän mahdollisimman todentuntuisista leikeistä, kyynelien ja veren kera).

Ketamiinin jälkioloissa seksi oli myös yllättävän hauskaa (peakin kohdalla seksistä nyt ei voi unelmoidakaan). Olo oli niin iloinen ja itsevarma ja olin hyvin tietoinen omasta kehostani, että tunsin itseni poikkeuksellisesti todella seksikkääksi.
Itse voisin ajatella deksmin olevan oiva seksi-päihde, tosin laskuvaiheessa vasta.

Nousuissa/Peakatessa yhdyntä voisi olla aika monimutkaista kun ei ole hajuakaan missä on ja mitä tekee ja kun näkee pillun kysyy, että mikä maa tämä on.. :mrgreen: No joo.....

Laskevassa vaiheessa, kun on jo vähän enemmän älyissään, deksmistä voimissaan ja koordinointi kyky pelaa just bueno niin mikäs siinä sitten..

No en tiiä, kaikki tykkää eri zydeemeist sit kai..

Omia kokemuksia siis ei löydy ainuttakaan. Just speculation
Life = The Trip
sirkkasorkka
Psykonautti

Post by sirkkasorkka »

Semmonen kysymys, että jos on edellisenä päivänä vetässyt puoltoista milliä subua nokkaan, niin blokkaako seuraavana päivä edellispäivän subu DXM:ää? :left:
Feya
OD

Post by Feya »

sirkkasorkka wrote:Semmonen kysymys, että jos on edellisenä päivänä vetässyt puoltoista milliä subua nokkaan, niin blokkaako seuraavana päivä edellispäivän subu DXM:ää? :left:
Ei..? Eiväthän ne vaikuta samoihin reseptoreihin. Buprenorfiini blokkaa vain muiden opiaattien toimintaa, koska se sitoutuu opiaatti-reseptoreihin niin tehokkaasti että se täyttää ne ja näin estää muita opiaatteja sitoutumasta niihin.

Subu ja DXM (kuten yleensäkin opiaatit ja dissosiatiivit) on mielestäni oikeastaan erittäin miellyttävä kombo.
sirkkasorkka
Psykonautti

Post by sirkkasorkka »

Feya wrote:
sirkkasorkka wrote:Semmonen kysymys, että jos on edellisenä päivänä vetässyt puoltoista milliä subua nokkaan, niin blokkaako seuraavana päivä edellispäivän subu DXM:ää? :left:
Ei..? Eiväthän ne vaikuta samoihin reseptoreihin. Buprenorfiini blokkaa vain muiden opiaattien toimintaa, koska se sitoutuu opiaatti-reseptoreihin niin tehokkaasti että se täyttää ne ja näin estää muita opiaatteja sitoutumasta niihin.

Subu ja DXM (kuten yleensäkin opiaatit ja dissosiatiivit) on mielestäni oikeastaan erittäin miellyttävä kombo.

Oorrait, näihän vähän oletinkin asian olevan, mutta ajattelin nyt varmistaa asian asiantuntevammalta. :)

Joo elikkä 900mg DXM:ää kulautin nyt menemään eroteltuna tietenkin ja eikun odottelemaan matkan alkua.
hörhö
Psykonautti

Post by hörhö »

Itelle tästä tuli lähinnä normaalia pahempi oksentelu ja tripistä muista juurikaa mitää(muistaako niistä muutenkaa) nousuissa huimas jonkun verran,päässäki suris sit vaan muistaa laskuista jotain hämärää.Annoksena perinteinen 1200mg dexmiä

Oikeastaan eikös dexmin pitäis laskea opiaatti toleransseja tälläne vaikutelma tuosta vähä tuliki?

EDIT:Tulikin dexmeistä mieleen kun kuopiossa kävin päivällä tais joku kävellä mua lähellä asemaa dexmeis/vastaavissa vastaa :mrgreen: :D
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
hörhö
Psykonautti

Post by hörhö »

Jatketaanpas tänne jännää miten dexmi aiheuttaa mulle ''ne'' kokemukset siis mitä monet on sanonu saavan psykedeeleistä tosi kuitenki dissomaisella tavalla.Itellä dexmi on vaan toiminut parhaiten avartana ja syvääluotaavana.Psykedeelejä on kiskottu vaikka mitenkä päin ni ei mut jos on vähänkää mukana dissoja niin sitten niilläkin on jotenkin onnistunut hieman jännää loppuusa.Ehkä ei osaa tai pysty deeleis irtautuu nii hyvin mut on kokeiltu sitäki vasta tajuttoman comboilun tuloksena on saanut kunnon tripit.

Kai toisille toiset aineet sopii paremmin tai jotai.
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Perskeles voishan sitä itsekkin taas maistella pitkästä aikaa. :P Ei viime kevään jälkeen ookkaan tehny edes mieli.. :roll: Katotaan nyt, että kerkeenkö käymäään apoteekkarilla, jos ei niin sitten vaikka huomenna.

DXM here i come 8)
Life = The Trip
Saukko

Post by Saukko »

abauttiarallaa 400mg lähti joku 20min sitten massuun resilarin muodossa. Vielä ei ole muuta kuin pientä pään jomotusta, sekä suoli tyhjeni suht nopiaa, olo ehkä jopa hieman pilven tapainen, mutta ei kuitenkaan.
Ensi kerta siis kyseessä.
hörhö
Psykonautti

Post by hörhö »

Tänään pitkästä aikaa käymään robolaaksossa alkaa sen verra dexmi hammasta kolottaan.Taitaa pitää ottaa pitkästä aikaa 3 tason trippi viime reissut ollu pelkkiä nelosia.Happoa jos nyt sais samalle päivälle olis hauska combottaa 120 mikkiä happoa ja 1200mg tai 600mg dexmiä saattais mennä kyllä aika hc meiningiks :D Pienen dmt annoksen kanssa oli mukava tuntui että minä olisin itse jumala upeilla visuaaleilla höystettynä pitäisi vaan ottaa enemmän dmt ja kattoa mitä tapahtuu.Ketan kanssa oli ainaki hyvä tuli nauhoitettua omaa naurua ja naurettua sille takaisin :D

Freebase muoto houkuttelis enemmän kun siinä on jonkun verran pitempi kesto ja trippikin on erilainen tai sitten greippimehun kanssa jos ottais.Pidemmän tauon jälkeen vaan se hemmetin syyhy pitänee ottaa pieni annos ataraxia se o yleensä jeesannu siihen.Meni vaa viimeks tuo freebase vituiks ku tein bilteman lamppuöljyyn se paska ku ei meinaa haihtua millään jäi sellane öljyinen kerros tästä seurasi se ettei dexmi voinut kristallisoitua kippasin kattilaan sitten c-vitamiinia ja vettä ja hörppäsin alas toimi se noinkin.Tästä tuli ikäänkuin 2 trippiä ensin kolahti normaalisti sitten tasottu ja tunnin päästä uudestaan luultavasti johtui siitä että eka nousi ne c-vitamiini dexmit ja sitten freebaset.Eikös se kuitenki pitäisi olla niin että tuon freebasen olisi pitänyt reagoida tuon askorbiinin kanssa vai eikö sitten kaikki kerenny?

Pistääkö muilla eroteltuki dexmi mahan kuralle tai kiertämään?Mulla tuntuu tekevän näin aina melkein puhtaanakin etenkin jos ei oksenna.Ei tosin yhtä pahasti lähellekkään kuin raaka.
miymau
Lepakko

Post by miymau »

Hei mitä mitä, nyt wikipediaa selailin, ja siellä luki ettei dekstrometorfaania saisi missään tapauksessa käyttää jos on kahden viikon sisällä käyttänyt MAO-estäjiä tai SSRI-lääkkeitä. Tästä en muista koskaa lukeneeni, ja usein ollut SSRI-lääkitys päällä, taitaa muutenkin yleinen lääkitys ihmisillä olla.

Mutta nyt en tiedä, onko käyttämäni Valdoxan SSRI-lääke vai ei, osaako joku kertoa? En nettiä tutkailemallakaan saanut oikeen selkoa...

Kiitos jos joku viitsii/osaa vastata.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

miymau wrote:Mutta nyt en tiedä, onko käyttämäni Valdoxan SSRI-lääke vai ei, osaako joku kertoa? En nettiä tutkailemallakaan saanut oikeen selkoa...
Enkku wikipediasta tarkistettuna.. ei taida olla? En tiedä näistä kauheen paljoo (miksihän edes vastaan), mut wiki sanoo näin:
Agomelatine (trade names Valdoxan, Melitor, Thymanax) is an antidepressant developed by the pharmaceutical company Servier.
Agomelatine is a melatonergic agonist (MT1 (Ki=0.10nM±0.01nM) and MT2 receptors (Ki=0.12nM±0.02nM)) and 5-HT2C antagonist (IC50=270nM; pKi=6.15±0.04). Binding studies indicate that it has no effect on monoamine uptake and no affinity for adrenergic, histaminergic, cholinergic, dopaminergic and benzodiazepine receptors, nor other serotonergic receptors.
Jos joku toinen varmistaisi asian, niin ois jees!
horna
Kameleontti

Post by horna »

Yritin joskus diphenhydraminella kutinaa vähentää, mutta toi combo sai itsellä purjon lentämään.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

1200mg resilaaria kokkaantumassa yön tripautuksia varten :)

E: 600mg down. parin tunnin päästä 300mg boosT!
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
hörhö
Psykonautti

Post by hörhö »

90mg kodeiinia ja sen jälkeen dexmit(1200mg) tästä seurasi plateau sigma.laskuissa lisää kodukkaa jösses mitkä euforiat pukkas päälle kiva combo meinaa olla melko hc jo.Toi valdoxan ei ilmeisesti ole ssri ja näyttäis olevan tuon serotoniini reseptorin antagonisti joten kaiken järjen mukaan ei pitäis vaaraa olla mutta enpä menis ottamaan siitäkää huolimatta ei aina noista yhteisvaikutuksista tiedä kunnolla.