The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
King Ink
LD50

Re: The DXM topic

Post by King Ink »

Muuttuu natriumkarbonaatiksi käsittääkseni, soodatuhkana aina vain tuntenut nimeltä. Tuote on aika samantyyppistä jauhoo kuin ruokasoodakin, eli jos prosessissa muodostuu vettä niin se haihtuu kyllä.
MrRemedy wrote:Olipahan enismmäiseksi tripiksi aikamoinen... DXM toimii, dose oli joku tonnin ja kyllä sen huomas kun alko lähtee matkalle. Kavereilla tuli niin sanotusti hyvä trippi itelläni oli vähän kehnompi, hirveetä stressiäkin pisti ja ympäristö ja kaikki henkilöt siellä vaikutti tilan sekavuuteen ja pelkoihin... Seuraavaa kertaa odotellessa, silloin kyllä panostetaan meininkiin ja pidetään kaikki turha poissa. 8)
Suosittelen myös ottamaan ensin pienemmän annoksen, ja jos ei tunnu riittävältä niin sitten lisää.
MrRemedy
Karvakuono

Post by MrRemedy »

Suosittelen myös ottamaan ensin pienemmän annoksen, ja jos ei tunnu riittävältä niin sitten lisää.
Juu aivan, seuraavalla kerralla yhdellä pullolla. Sekin oli vaan kun frendi on saman painoinen kuin minkäkin (eli aika painava :P ) ja toi yksi poteli laittoi lahinnä sellasen botti olon vaan päälle. Veikkaan kyllä, että kokkailu vaiheessa on tapahtunut jokin virhe kun tavaraa oli niin vähän silloin, niin ja siis kelailtiin että jos sen kaksi pulloa ottais niin vois sinne tripillekkin päästä, mutta toimi turhankin rajusti. Elikkä seuraavalla kerralla se yksi ja katsotaan miten sitten toimii.
See you on the other side ;) - MrRemedy /// Do Your Own Research it's just information - David Icke
porter

Post by porter »

Itse isona kaverin kans otin ekaa kertaa 1200mg ja se oli mun mielestä hyvä! Tosin laskuissa otin vielä 800ug happoa että ...
Voima
Lepakko

Post by Voima »

Itsellä ei dexmi oikei toimi enää. Ei tuu samanlaista midfuckii mitä joskus oli. Lähinnä sellane skidist hörhähtäny olo,mutt kuiteki melko selvä.
On sitä kyll aikoinaan tullu juotuu aikamoisii määrii.
Tekis kyll toisaalt mieli juoda joku 4-5 pulloa pitkäst aikaa 8)
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

itsellänikin esiintyy noita kuvaamiasi pelkotiloja/tunteita kun lähtee futaa kunnol, yleensä se +600mg ja pienemmällä dosella jees löhöily euforia. Mut noi ylä-plateu 3 tripit on sinällään tosi kiehtovia vaikka tuntuu et koht flippaa tms ;) sillon kyl tapahtuu kaikenlaista muuta, kuten Hyvin sekavaa häröilyä. Kerran havahduin lattialta leuat täristen täpinä-euforioissa. Jännä substanssi ^^
In the land of the blind, one-eyed man is the king
fastnbulbous
Karvakuono

Post by fastnbulbous »

Melko erikoinen oli tämän aiheuttama olo. En missään erityisissä sekotiloissa tai tripillä ollut, vaan lähinnä monttu auki yritin konkretisoida olotilaani, koska siinä ei ollut oikein mitään sellaista tuttua, josta olisi voinut saada kiinni. Ei selvänä ollessa eikä aiemmin kokeilemistani päihteistä. Hauskuuttakin irtosi hieman, kun en yksinkertaisesti osannut laittaa kuulokkeiden johtoa kiinni läppäriini. Ikään kuin olisi työntänyt voimakkaita samanapaisia magneetteja yhteen. Lopulta kaaduin lattialle ja aloin nauramaan ihan hervottomasti, minuuttitolkulla. Sitten vaivoin kokosin itseni ja lykkäsin piuhan kiinni vain todetakseni, että musiikki kuulosta aivan paskalta. :)

Tuskin jaksan ihan heti kokeilla uudestaan, kun en oikein keksi mitä tällä voisi olla tarjottavana.
Gabriella
Psykonautti

Post by Gabriella »

Moikka kaikille!

Eli ajattelin kysyä teiltä tietäviltä vähän DXM'stä.

Elikkä 14-vuotias siskoni aikoo koittaa kavereittensa kanssa DXM'ää. Ajattelin mennä vahtimaan ja kysyä teiltä muutamaa asiaa.

1. Mikä annos DXM'ää sopii 14-vuotiaalle?
2. Mitkä asiat pienentävät riskejä?
3. Mitä minun pitää tehdä jos jotain tapahtuu?

Oon erittäin huolissaani siskostani. Pilvi ja essot (mun valvonnassa) vielä menee. En kuitenkaa viiti kieltää häntä ettei hän koita sitä minulta salaa.

Kiitos jo etukäteen vastauksista...
-Gabriella
Life is a long trip. Be happy ;-)

Facebook
Allekirjoituksia
zerk

Post by zerk »

....tä?

14- vuotiaalle dexmii, budii ja essoja?

MITÄ :D
Gabriella
Psykonautti

Post by Gabriella »

zerk wrote:....tä?

14- vuotiaalle dexmii, budii ja essoja?

MITÄ :D
niimpä... ottanu turhan paljon esimerkkiä musta.
-Gabriella
Life is a long trip. Be happy ;-)

Facebook
Allekirjoituksia
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Gabriella wrote: 1. Mikä annos DXM'ää sopii 14-vuotiaalle?

No siis kolmekertaa oman painon verran, mut mieluiten ehkä ei ollenkaan. Näin tulee noin kakkosplateaun pieni kokemus jolla on helppo aloittaa.

Se, että tutkii mahollisimman paljon vaikutuksista ite ja tietäis mahollisimman paljon mitä tapahtuu. Myös älkää nyt vittu sitten jääkö kiinni, jaksa sitä kun mediassa tai jossain kerrotaan vaultista jossa autetaan tälläsiä tilanteita yms.

Muista se, että tuskin mitää oikeasti vaarallista tapahtuu jos ei psyykkeessä ole mitään haittaa. Jos sun sisko on psyykkisesti terve niin pienet on mahollisuudet mitään pahaa tapahtua. Kaikki menee ohi muutamissa tunneissa. Ja jos tapahtuu jotain niin muista, että 112.
Gabriella wrote: niimpä... ottanu turhan paljon esimerkkiä musta.
Musta tää ei ole niin hieno juttu. Luin ton sun subu trippistoori jutun niin, oikeasti ei musta näytä hyvältä mallilta mitenkään (plus ihan vitun noloo oikeesti). Ehkä voisitte ottaa noita huumeita sit vähän vanhempana enemmän ois mun neuvo.

Toisaalta itekkin otin jo ton ikäisenä, mut paskaa siitä seuraa aina, kun jää vanhemmille kiinni tai koulussa menee överiks. Oots miettinyt sitä kuinka sun sisko kertoo parhaille kavereilleen ottaneensa tätä ja tätä sit koulussa rupee jutut leviään (ja ne kertoo aina, ja ne jutut leviää...joko kiusaamalla, tai sit rehentelmällä) ja yhtäkkiä muistetaan isoveli joka on antanut huumeita tai ollut paikalla. Tai, kun siskolles oikeasti tulee siitä harmia, esim tossa kohtaahan nopeasti lapsilla saattaa tulla huostaanotto tai mikä nyt onkaan.

Kuka vittu ees myy sun pikkusiskolle huumeita, aika harvoilla nuorilla on kontkateja essoihin ym? Mun mielestä sun kantsis enemmän hoitaa nyt fiksusti isovelin hommat eikä antaa tollasta mallia. Kyl mä ymmärrän sen, että parempi ottaa sun kanssa kuin salaa jossain marketin kaupanpihassa, mut toivottovasti sun sisko ees tietää minkälaisen kemikaalin kans se on tekemisissä? Toivottovasti et ite oo se tyyppi joka on hommannut noita päihteitä sille ja varsinkin noiden essojen kohalla, toivottovasti ne sit on kans MDMAATA. Mieluiten pelaisit lautapelejä ja kävisit pelaamas futista vaik siskon kanssa, kuin tekisitte yhessä resilar erotteluja. (eivais, ois kyllä ihan vitun cool vetää broidi kans aina huumeita :D :D 8) 8) ... Eikun)

Ihan oikeesti? Sori, en mä yleensä moralisoi, eikä mul oiskaan varaa, mut ajattelin että ois kiva vain aamusta kirjoittaa yksi vihainen postaus myös... Jossa kait ois järjen äänikin myös.
zerk

Post by zerk »

Mietin täs just kans et kuka helvetin rotta myy 14-vuotiaalle huumeita? Täälpäin tollasille on usein käyny huonosti.

Ja eikö sulla oikeesti muka ole keinoja pitää pikkusiskoas erossa kamasta? Ootko sä oikeesti edes yrittäny puhua sille? En tykkää lähtee moralisoimaan kovin usein mut ei 14-vuotiaana pitäis kenenkään vetää mitään päihteitä. Se on täysin lapsi vielä ja kovin nuorelta vaikutat sinäkin.

Huhhuh.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Gabriella nyt vittu joku roti. Et sä pysty sitä välttämättä estämään jos se tosissaan sitä desularia haluaa ryystää, mutta ei tommonen ny käy päinsä et tietentahtoen autat saamaan pääsä sekasin. Kova puhuttelu, sanot et jos ei noi puheet lopu ni kerrot vanhemmille, selität kuin helposti ton ikäsenä alotettu kuosaus johtaa yleensä joko laitokseen tai hautaan.

Jos ton kuulisin et ton ikäsenä ois siskolle joku jotain tarjonnu ni leipoisin kyl kyseistä kaveria tauluun surutta.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Ettei tässä nyt olisi kyse siitä että kysyjä on itse oikeasti 14- vuotias ja haluaa "pikkusiskon" asialla kysellä itselleen sopivia vinkkejä ...

Jos tässä oikeasti on kyse siitä mistä toivottavasti ei ole kyse : Puhu ihmiselle joka pikkusiskostasi on vastuussa.
Feya
OD

Post by Feya »

Kottonmouth wrote:Ettei tässä nyt olisi kyse siitä että kysyjä on itse oikeasti 14- vuotias ja haluaa "pikkusiskon" asialla kysellä itselleen sopivia vinkkejä ...
Tää tuli itselleni myös ensimmäisenä mieleen. Kaverin/sisaruksen/lehmänsä puolesta jonkun aran asian kysyminen on niin yleinen tapa kuitenkin.

Mutta olisi se 14-vuotias kuka tahansa, niin vähän järkeä päähän. Moni täällä vaultissa on varmaan kyllä aloittanut huumeiden käytön nuorena, mutta he kaikkein eniten ymmärtävät, ettei se kannata. Ihan turhaan pistää koulunkäyntinsä, suhteet perheeseensä ja terveytensä riskialttiiksi noin nuorena.

En myöskään ymmärrä, miksi pilvi ja essot ovat okei mutta DXM ei? Essojen sisällöstä ei varsinkaan koskaan voi olla varma ja vaikka niissä sattuisikin oikeasti olemaan MDMA:ta, se on silti tiedettävästi neurotoksista. Aikuistenkin kannattaa olla sen käytön kanssa varovaisia, joten kuka tietää, miten se kasvavan nuoren aivoihin vaikuttaa?
Aesma
OD

Post by Aesma »

Alotan sanomalla että ite olin 14 kun ekaa kertaa kokeilin dxm:ää. Tosin ei ollut kovin pitkä aika kunnes täytin 15, mutta kuitenkin..
Aluksihan se oli oikein mukavaa ja kiehtovaa, mutta sitten pikku hiljaa alkoi esiintyä hulluksi tulemisen tunnetta ja pari kertaa 15 vuotiaana meinasin soittaa yön dexmeillessä kello viideltä äitille, että nyt tuli lähtö, en tuu enää ikinä olee oma itteni ja mun pitää mennä loppu elämäkseni mielisairaalaan, mutta kyllä sitä sitten vaan selvis siihen kuntoon, että pysty feikkaamaan, että on nukkunu yön ja lähtee kouluu ja koulussa sekoilee..
Oli se melkoista touhua kyllä..
Tässä on itselleni kaksi puolta ja toinen on se, että elämäähän se vain on ja tätä ihmeellistä todellisuutta jota ei oikein järjellä ainakaan voi käsittää, että ei kai siinä mitään sen kauheampaa voi sattua.
Mutta kyllä se voi laittaa käyntiin polun joka aikanaan johtaa vaikka sekoamiseen, narkahtamiseen ja/tai itsemurhaan. Riippuu vähän henkilöstä/tilanteesta/ympäristöstä/tapahtumista ja kaikesta.
Onhan toi aika harvinaista kuultavaa, mutta ymmärrän pointtisi siinä, että pelkäät siskosi salailua.. Se vain pahentaa ainakin ongelmia jos niistä ei kerro läheisilleen.
Ite join sillon 14 vuotiaana ehkäpä 75ml resilaria raakana ja voin kertoa, että se ei kovin naisellista ollut se veden vuoto persreiästä :D Vaikka enhän minä mikään nainen olekaan.
Tuo on kyllä hyvin kinkkinen tilanne, mutta jos et pidä siskoasi tarpeeksi kypsänä tuommoisille asioille ja jos et pidä sitä hyvänä asiana niin silloin kyllä pistäisin itse kampoihin ja antaisin sitten vaikka ennemmin omia polkujaan tutustua noihin aineisiin...
Sanon vaan, että kaikki riippuu kaikesta, eikä mikään ole mustavalkoista, mutta tässä yhteiskunnassa huumeilla on tapana syrjäyttää ja liata ihmisiä, että jos sitä toivot siskollesi tai siskosi toivoo sitä niin ehkä sitten..
Ja Feya sanoi varmaan parhaiten, että "Ihan turhaan pistää koulunkäyntinsä, suhteet perheeseensä ja terveytensä riskialttiiksi noin nuorena. "
Ja vielä sen verran voisin itse sanoa, että sun kannattaisi nyt oikeasti keskustella sun siskon kanssa ja tuoda näitä asioita esiin ja koittaa tarjota sillekkin tätä/näitä näkökantoja asiaan mitä täälläkin on ihmiset sanonut. Parastahan olisi kun siskosi tietäisi mikä on hänelle itselleen parasta ja toimisi sen mukaan, mutta meidän kenenkään muun on vaikea sitä sanoa, kun emme häntä tunne ja tiedä hänen ongelmiaan.
Voi olla että hän on meitä kaikkia viisaampi ja älykkäämpi ja DXM on Jumalan valitsema polku hänelle tai sitten hän on vain typerä teini joka yrittää olla cool käyttämällä hUUmeita tai paeta ongelmiaan niiden avulla eikä ymmärrä mitä tekee itselleen tai muutenkaan mistään mitään.
Paha mennä sanomaan varsinkin täältä ruudun toiselta puolelta :D Sitä pitäisi ihmisillä olla itselläänkin sen verran älyä, että voi ratkoa tämmöiset tilanteet.. Niin ja siis itsehän en edes vastannut noihin alkuperäisiin kysymyksiin, joten:
En tuohon muuten vastaa kuin, että itse 14 vuotiaana kokeilin ensimmäistä kertaa DXM:ää annoksella ~225mg ja painoa oli silloin noin 55-62kg.

Yliherkkyyden testaaminen pienellä annoksella esim. 30ml yskänlääkettä. Kokemusta ennen rauhoittuminen, meditoiminen, keskustelu ja ajatusten purku.

Tapahtuu mitä?....... -.- No vittu mitä luulet et pitää tehä jos sun sisko tai sen kaveri on esim kuolemaisillaan tai tukehtumaisillaan??! Mieti nyt itekkin vähän hei..
Luulen, et tää Gabriella on joku poliisin kokeilu tääl netis yms :DD Tai sit trolli tai sit 14v. Sori oli pakko sanoo.. Kuitenkin... Vastaan tuohonkin kertomalla omista kokemuksistani..
Itselläni jos alkoi tulemaan tuota dexmille ominaista kutinaa/ihon punoitusta, menin viileään suihkuun...
Flippaamisen esti sillä, ettei pelännyt ja oli läsnä, eli sama mitä Dexma sanoi.. Tutkii vaikutuksia..
Jos tulee flippaamisia niin sillon sanoisin siskolles, että DXM ei sovi sulle, se tuo sulla pelon ja muita huonoja vaikutuksia esiin joka ei kuitenkaan niiden syy ole, muttei myöskään parantaja. Etsi parannusta muualta.
Huhhhuhhh..... Kiitos ja kuitti. Ihme menoa kyllä..
Pariah

Post by Pariah »

Lukkoa joku havittelee tuollaisilla kirjoituksilla.

14-vuotiaana ei ole mitään järkeä käyttää mitään päihteitä. Paras trippi on lapsuus.
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Pariah wrote:14-vuotiaana ei ole mitään järkeä käyttää mitään päihteitä. Paras trippi on lapsuus.
Komppaan, noin nuoren aivot ei todellakaan tarvi mitään dissotrippiä tai muuta aivokemian muuntelua... :roll:

On muuten jännä ton lapsuuden osalta, että sen tajuaa vasta myöhemmin.. :doh:
Life = The Trip
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Mä olin 13 tai 14 ku kiskoin ensimmäistä kertaa dexmiä. Samanikäisenä nautiskelin mm. marzineita isoja annoksia, stilkkareita ja salviaa. Päihdelinkin foorumi oli silloin isossa osassa mulla haittojen vähentämisessä ja tiedon etsimisessä. Ja mä voin kyllä sanoa että noi trippailut sillon lähinnä vaan autto mua kasvamaan ja oli mulle tärkee voimavara. Mutta ihan oikeasti, älä tee niin kuin minä teen vaa tee niin kuin minä sanon, eli jätäppä nyt lapsirakas noi deelit vähän vanhemmalle iälle. :|
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
mussunaattori
Psykonautti

Post by mussunaattori »

Jooh, omat ekat päihdekokemukset oli 17 vuotiaana deksmin kanssa. Taitaa ne alkuhehkutukset löytyä jostain tästä aiheesta muutaman vuoden takaa :D Se eteni siihen, että kerroin käytöstäni vanhemmille, koska en nähnyt siinä mitään väärää. En jotenkin voinut ees kuvitella, että kukaan oikeesti pitäisi hüümeita niin pahana kuin huumevalistus antaa olettaa. Noh, tämähän sitten kärjistyi siihen, että vietin loput 17v ikävuodestani laitoksessa. Pääsin pois kun täytin 18v eikä ne voineet enää pitää minua siellä vastentahtoisesti.
seesee
Lepakko

Post by seesee »

psychiCTalent wrote:
Pariah wrote:14-vuotiaana ei ole mitään järkeä käyttää mitään päihteitä. Paras trippi on lapsuus.
Komppaan, noin nuoren aivot ei todellakaan tarvi mitään dissotrippiä tai muuta aivokemian muuntelua... :roll:

On muuten jännä ton lapsuuden osalta, että sen tajuaa vasta myöhemmin.. :doh:
Komp.

Voi olla tosi haitallista vetää oikeestaan mitään liian nuorena kun aivot eivät ole vielä kehittyneet tarpeeksi. Itse onneks itajusin tämän itsekin. Tai no, en nyt tiedä oliko kyse niinkään tämän tajuamisesta kuin siitä että mielenkiinto käyttää, tai edes kokeilla, mitään huumeita alkoi vasta siinä teini-iän lopulla.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Ai perkele että tuollainen on vaikea tilanne.. Siis jos kysyjällä on oikeasti 14-vuotias sisko jne.
Kun toisaalta onhan parempi että tekee sen valvonnassa ja ottaa edes selvää määrästä ja vaikutuksesta kuin se, että tekee sen jossain muualla.
Ite muistan ainaki että kyllä monet alaikäisiltä (ja tässä tapauksissa muiltakin) kielletyt asiat tehdään jos halutaan. Vaikka sitten juuri kaupanpihassa tai muussa ymmärtämättömyyden vuoksi valitussa paikassa.

Ei sillä, kakarahan mä itekki vielä oon. 19v enkä pidä itteeni yhtään sen ikäsenä mitä kai pitäis, tai en mää tiä. Piri toimii.
Mutta minä en onneksi saanut käsiini mitään, lehteä lukuunottamatta, ennenkuin olin lähemmäs 17. Silloinkin vain hatsia ja myöhemmin on törttöilty.
Mutta siis, ei 14-vuotiaille huumeita, eikä toisaalta ohjeita niille ja sitten toisaalta ohjeet turvalliseen kokeiluun. Aika jännä muuten ku itelläni löyty aina tekemistä tuon ikäsenä, ei tarvinnu edes miettiä minkään huumeen tai alkoholin avulla olonsa parantamista. Nyt näyttää kuitenki siltä, että oon oppinut käyttämään kohtuudella ja muutkin asiat järjestyksessä.

Kauhee stoori ja offtopicia mutta nyt teki mieli, antakaa anteeksi. PEACE! 8)
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Pikakysymys johon toivon pikavastausta. :)
Onko aivan typerä idea ottaa dexmiä ja sieniä sekaisin? :P
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Kisukettu wrote:Pikakysymys johon toivon pikavastausta. :)
Onko aivan typerä idea ottaa dexmiä ja sieniä sekaisin? :P
Mikä ettei,dissot ja psyket on oiva yhdistelmä. Perhanan intensiivistä.
Olettaisin nausean olevan aikamoinen,ite en oo tuota komboa kokeillut.

Mut jos annostukset ja valmiudet muuten moiseen kohillaan,ni eipä kai siinä sit.
. . . (--) °
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

mulla ois siis tarkotus "maustaa" dexmitrippiä pienellä määrällä sieniä, noin 1g semejä on saatavilla. En kyllä odota niistä aivan hirveän suuria vaikutuksia. Ton kanssa on vissiin ihan passelia ottaa reipas kolmostaso, eikä tuo pieni määrä sieniä tee siitä aivan päätöntä?
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Siis dxm, happo ja pilvi oli tooosi jees.. En nykyään dissoista välitä kun on aina niin synkkä meininki ja mua jotenki häirittee se, hmm, "bizarre" meno. Mutta tuo happo ja pilvi toi kivat visuaalit ja tosi intensiivisen dissoretken joihinkin todella hienoihin paikkoihin.
Nauseaa oli aluksi aika voimakkaasti, oksensin jonkun 20min ja pelkäsin tukehtuvani, sanoin kaverille vissiin tässä vaiheessa että nyt meni överiks.. Et hoitaa apua jostain.
Mutta se meni ohi kun sain kaiken mahastani pihalle kuten minulla aina käy dexmeissä.

Niin juu ja annokset oli 600mg dxm, yks sellanen shiva mitä oli tossa joskus. En muista millon enkä jaksa katsoa jotain niihin liittyvää postiani LSD-topicista. Ja pilveä taisimme polttaa vain tuossa nousuvaiheessa.
En sit tiä sienien kanssa mutta luulisin, että aika monet psyket käy dexmin kanssa kyytipojaksi vallan mainiosti.
Feya
OD

Post by Feya »

Kisukettu wrote:mulla ois siis tarkotus "maustaa" dexmitrippiä pienellä määrällä sieniä, noin 1g semejä on saatavilla. En kyllä odota niistä aivan hirveän suuria vaikutuksia. Ton kanssa on vissiin ihan passelia ottaa reipas kolmostaso, eikä tuo pieni määrä sieniä tee siitä aivan päätöntä?
Tuo kuulostaa aika sopivalta annokselta, jos ensimmäistä kertaa yhdistät dissoja ja sieniä. Sen ei pitäisi mennä mitenkään liian päättömäksi.

Juuri tuota DXM + sieni komboa en ole itse tainnut kokeilla, mutta oon kyllä yhdistellyt deksmiä sekä mexeä moniin muihin deeleihin. Sellaisissa kombosisa on vaikea mennä vikaan. MXE + happo + 4-HO-MET trippi oli yksi parhaimpia kokemiani.
hörhö
Psykonautti

Post by hörhö »

Tuo dissojen ja deelien sekoittelulla oon saanu monesti tropiikin kämppään.Olotilaa kuvastaa hyvin sana harmonia kaikki tuntuu oleva täydellisessä tasapainossa tämä on saavutettu yleensä kun dissot on laskuissa siihen deeliä päälle ja pikkase dissoa boostiksi tasaamaan ja näihin hakea oikea balanssi.

Tämän jälkeen kun laskeutuu psykedeliaan tuolta ylhäiselta tasolta tietoisuus valtasi tajunnan oli hetki jolloin tajusin ja ymmärsin kaikest kaiken ei voinut kuin nauraa kaikelle mitä maa päällä kantaa tai jotenki emmä osaa selittää.Leijuin täydessä ekstaasissa oli pakko tanssia ja reivata vaikka kunto ei olisi kestänyt

Kovemmilla doseilla alko ruumis muuttumaan jo näkymättömäksi kämmpään ilmestyi ihmisiä joita siellä ei edes ollut.

Nää yleensä olleet mexen kanssa dexmeissä homma menee mukavan utopistitseksi mutta noi combot ovat olleet aivain loistavia yleensä

Tässähä lukiessa rupee jo dexmittää josko sitä taas 2400mg ottais ja kattelis mitä pluton taakse kuuluu..apteekki kierros edessä
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
Kulu
Karvakuono

Post by Kulu »

Tänään DXM 900mg
Aivoissani on oltermannia.
hörhö
Psykonautti

Post by hörhö »

Kulu wrote:Tänään DXM 900mg
Hyvää matkaaa 8)

Itsekkin otin 1800mg tänään nyt on jo laskun puolellla.Luulin olevani yhessä vaiheessa DMT:ssä näin miten unet ikäänkuin rakennetaan,kasataan ja käsitellään.

EDIT:Pakko kysyä onko kukaan kokeillut DMT+DXM comboa?
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
Kulu
Karvakuono

Post by Kulu »

Joo ei tullu hyvä homma. 900mg boostimalla feat greippimehu. Tuntu jotenkin normaalia pahemmalta.
Aivoissani on oltermannia.