The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Mushru
Moderator

Re: The DXM topic

Post by Mushru »

Se helposti epäonnistuu jos erottelee puolittaisia pulloja (no vaikka just toi 1,5 pulloa),suhteet menee helpommin pieleen.
Kannattaa suoraan erotella se 2 pulloa niin saa tarkat määrät ja mittasuhteet ja sellaset.

Tai siis ite oon todennu että epäonnistumisia on just silloin ollu ku on erotellu puoltoist pulloo,vaikka oon kelannu et kaikkea
on sopivan verran ja oon laskenu että soodatuhkaa yms olisi oikea määrä. :foil: En tiiä mikä siin sitten on...
Ei sillä kyl jotkut onnistuu.. Ja on sitä joskus itekki... Mut joo..

Mut tol soodatuhkalla helposti kusahtaa noi erottelut. Kuulemma.
. . . (--) °
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Itse ollaan aina eroteltu tolla soodatuhkalla ja joka kerran on toiminut, vaikka ollaankin ehkä hieman epämääräinen määrä sitä laitettu :o
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mie en oo huomannu mitään vaikutusta soodatuhkalla erottelemisessa esim. lipeällä erottelemiseen. Tietty jos ruokasoodan muuntamisen soodatuhkaksi feilaa, niin kusee erottelu, pidit varmasti oikeessa lämmössä tarpeeks kauan jne?
Mushru wrote:Se helposti epäonnistuu jos erottelee puolittaisia pulloja (no vaikka just toi 1,5 pulloa),suhteet menee helpommin pieleen.
Kannattaa suoraan erotella se 2 pulloa niin saa tarkat määrät ja mittasuhteet ja sellaset.
Liekkö se niin tarkkaa on? Itselläni on vähän semmoinen kutina, et määrät on muutenkin yleisiä ohjeita seuratessa aika reilusti yläkanttiin. Mites, osaisko joku kemiaa tunteva sanoa millasia määriä noita aineita ''oikeasti tarvitaan'' erotteluun?

Niin.. enkä oo tainnu koskaan huomannut keittämisen vaikuttavan mitenkään tuotteen toimivuuteen.

Tuossa muutamia päiviä sitten tuli otettuu pitkäst aikaa dexmilitkua. Jotain 900mg + 300mg about. Eka dose vei aika diipille kolmos plateaulle. Jossain vaiheessa ei ollut mitään hajua itsestäni tai ympäristöstäni. Menin sohvallani järjettömän kokoisessa karusellissa The Legendary Pink Dots - Maria Dimension-albumin siivittämänä. Trippikavereiden ja parin muun hengen kanssa hengattiin siellä ilman kehoja.

Tuli taas todettua miten huomattavasti musiikki vaikuttaa fiiliksiin. Jotain vanhoja dexmiklassikoita kuunnellessa sain tosi vahvoja flashbackeja joltain 2 vuotta vanhoilta matkoilta. IHAN TÄYSIN SAMOJA TRIPPEJÄ, hulluu.

Boriksen Feedbacker on yks tykimpiä levyjä kuunneltavaks dissoissa, suosittelen kokeilemaan. Noisemmatkin kohdat tajus ihan täysin, vaikkei niistä niin selvinpäin tykkää.

300 boosti vei muistin mennessään. Ja laskuissa poltettu bongihitti hyvää kukintoa iski vanhat (lapsuuden painajaisista ja kuumehoureista tutut, ja pari vuotta sitten dexmistä uudelleen saadut) vitun ahdistavat looopit käyntiin. Oltiin pelien sisässä, ja oltiin eri todellisuuksien raoissa ja vaikka mitä. Onneks tuli lihasmuistista muistot kuinka pelit pelataan läpi ilman uudelleen aloittamista. Vetelin vaan hetkessä samoista luupeista läpi, minkä setvimiseen meni aiemmin jopa tunteja. Helpotti ihan vitusti saada peli läpi, just ku rupes game over pelottamaan.

Sit heräsinkin aamulla perus 'vittu mä ooooon viellllllkkiiiii iha sekaaaaasiii' - oloon, ja eiku koko päivä sohvalla maaten.

Hehe. Oli hauskaa, meinasin ottaa toisen päivän viel putkeen vanhasta tottumuksesta. Mut kaverit ei halunneet, ja ois tuntunut likaselta yksin ottaa :) :)

Edit: Melkein vois koittaa trippistoorin kirjoittaa.
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

King Ink wrote:Tuli taas todettua miten huomattavasti musiikki vaikuttaa fiiliksiin.
Toi on kyllä totta, että musiikki vaikuttaa dexmeissä vahvasti matkan laatuun. Hassua sinänsä, kun siihen ei mitään huomiota pysty kiinnittämään eikä aina edes huomaa, että musiikki soi. Mielestäni nimenomaan synkkä ja raskas musiikki kuuluu dexmeilyyn, ainakin oman kokemuksen mukaan tässä aineessa on joku synkkyys aina mukana.
Poppy
Lepakko

Post by Poppy »

King Ink wrote:Mites, osaisko joku kemiaa tunteva sanoa millasia määriä noita aineita ''oikeasti tarvitaan'' erotteluun?
Se riippuu eroteltavien aineiden määrästä. Ei suolakaan liukene loputtomasti veteen. Sen voi laskea mikä olisi optimi määrä aineita, mutta se ei ole erottelun kannalta tässä tapauksessa oleellista. Jos antaa aineiden erottua kunnolla ja on kohtuullinen hapon kanssa saa varmasti toimivaa ja ehkä jopa ainetta mikä ei polta läppää mennessään.

E: Ainiin. En tunne kemiaa.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

trollol wrote:Mielestäni nimenomaan synkkä ja raskas musiikki kuuluu dexmeilyyn, ainakin oman kokemuksen mukaan tässä aineessa on joku synkkyys aina mukana.
Sunn O))) on hyvää dexmimusaa jos synkästä ja raskaasta pitää. Yleensäkin drone tuntuu toimivan hyvin, jo mainitsemani Boris, sekä Earth on olleet hyviä valintoja.
trollol wrote:Hassua sinänsä, kun siihen ei mitään huomiota pysty kiinnittämään eikä aina edes huomaa, että musiikki soi.
Ehkä just tän takia melko minimalistiset dronelevyt toimii hyvin, niihin kun ei oikein kiinnitä hirveästi huomiota edes selvinpäin kuunnellessa. Ne luo sellasen kivan äänimaailman johon voi sulautua mukaan.

Kaikenlainen ambientti tietty myös.

Suosittelen kokeilemaan:
(tietenkin levyt kokonaan, nää on vaan makupaloja)
Ja varmaan on tuttuja jo monille.

Boris - Feedbacker II
Earth - Old Black
Sunn O))) - Alice

Suomiräppi on hämmentävää dexmeissä. Asan Loppuasukkaassa on jotain.. jotain erikoista.. Ihan kuin se ois tehty dissotrippejä varten.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Poppy wrote:Sen voi laskea mikä olisi optimi määrä aineita, mutta se ei ole erottelun kannalta tässä tapauksessa oleellista.
Paitsi jos haluaa olla säästeliäs esim. lipeän kanssa, jonka hankkiminen voi olla pain in the ass. Niin olisi hyvä tietää kuinka vähällä määrällä sitä erottelu onnistuu.
Poppy wrote:Jos antaa aineiden erottua kunnolla ja on kohtuullinen hapon kanssa saa varmasti toimivaa ja ehkä jopa ainetta mikä ei polta läppää mennessään.
Kuinka kohtuullinen hapon kanssa voi olla? Mitä vähemmän niin sitä helpompaa nauttiminen on, joten olisi hyvä tietää miten vähään sen määrän voi tiputtaa ilman että se hukkaprosentti kasvaa liian suureksi, jos vaikka askorbiinihapolla erottelee.

Ja meinaatko että antamalla enemmän aikaa homma toimii yhtä hyvin vaikka käyttäisi vähemmänkin happoa?

Vai ymmärränkö kaiken väärin.
hörhö
Psykonautti

Post by hörhö »

Oletteko sattumalta huomanneet että huonosti nukuttu yö vaikuttaa paljon mitenkä paljon tripistä muistaa vaikka ihmekkös tuo on? meikäläinen tarvii kuitenkin vähintään sen 1200mg ala kolmoselle vaikken paina mitään enkä oikein jaksa uskoa että erottelut ois kussu mitenkää todella vaihtelevaa tavaraa joskus pääsee aika hurjiinkin seikkailuihin tuolla annoksella.nelonen vaatiikin jo 1800mg tahtoo olla jo rankkaa siinä vaiheessa tällästä ajatusten purkua tänään.
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
dv3ng4l
Tuppisuu

Post by dv3ng4l »

Mites, käyttääkö jengi blenderiä sekottamiseen ,vai meneekö terät pilalle soodatuhkan emäksisyydestä?
Täl kertaa mentiin käsipelil, ens kerral houkuttas.

Nyt tarkotus jättää sitruunalitkut pois ja tehä suoraa bensasta kuivaa tavaraa. pari euroa siitä ettei tarvi niellä
sitä happoshottia ja kärsiä mahakivuista on naurettavan halpa. lamppuöljyllä aikasemmin tehny niin ja onnistu mut meni reilu kymmenen tuntia haihdutellessa. jos joku on nyt linjoilla vois antaa vinkkiä tohon haihduttamiseen, mikä lämpö ja kauan about kestää?

e. perkele pääs vähä palaa pohjaa, ens kerral vesihaude. katotaas mitä tahapahtuu ...
e2 klo 0.33 hemmetin hitaat nousut, mietytyttää syveneekö tästä velää..
e3. klo 5.18 eipä paljoo noussu mut hemmetin öö adjektiivi trippi ja siistii, hukkaan meni periaattees mut periaattees ei tai käytännös

edit 4. ompas passiivinen paikka tämä.. Haluisin nyt tietää, voiko ton sitruunalitkun siis ihan täydestä korvata iha perus ETIKALLA,
oon tekemäs isompaa määrää jauhetta ja säästäs kyl pitkän pennin bensassa, jos näin on. miten toi etikan haihtuminen, kauan
menee vesihauteessa??
juss111
Lepakko

Post by juss111 »

jaaha. Täytyis varmaa kokeilla pitkästä aikaa joku kaunis päivä? Tuntuu että nukahdin viimekerralla ja näin vaa tavallista sekavempia unia?ehkä? Pitää varmistaa asia kunhan on hyvä aika ja paikka. Mitenköhän toi säilyy jos erottelen valmiiks?
PahaArkkitehti
Psykonautti

Post by PahaArkkitehti »

juss111 wrote:Mitenköhän toi säilyy jos erottelen valmiiks?
Eihän se siitä mihinkään pilaannu, kun ei se kaupallisessa muodossaankaan pilalle mene, vaikka avattua pulloa säilyttäisi lämpimässä.

Itse kun ensimmäisen kerran valmistin, niin kesähelteillä oli huoneessani noin puoliviikkoa ja ihan hyvin toimi.
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

PahaArkkitehti wrote:
juss111 wrote:Mitenköhän toi säilyy jos erottelen valmiiks?
Eihän se siitä mihinkään pilaannu, kun ei se kaupallisessa muodossaankaan pilalle mene, vaikka avattua pulloa säilyttäisi lämpimässä.

Itse kun ensimmäisen kerran valmistin, niin kesähelteillä oli huoneessani noin puoliviikkoa ja ihan hyvin toimi.
Tästä kuulee niin ristiriitaista juttua..Itse en kuitenkaan säilyttäisi kauheen pistkään, tyyliin pari päivää max. ettei hävikkiä paljoa ehtisi tulemaan.
(Näin olen siis käsittänyt, mitä nyt juttuja seuraillu)
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Voihan sen tietysti kuivattaa kasaan esim. kaatamalla vuokaan ja laittamalla uuniin alhaisissa asteissa.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
junky
Psykonautti

Post by junky »

juss111 wrote:jaaha. Täytyis varmaa kokeilla pitkästä aikaa joku kaunis päivä? Tuntuu että nukahdin viimekerralla ja näin vaa tavallista sekavempia unia?ehkä? Pitää varmistaa asia kunhan on hyvä aika ja paikka. Mitenköhän toi säilyy jos erottelen valmiiks?
Jääkapissa vuodenpäivät piileskelleet deksmit huppuuni kiskoneena voin todeta, että säilyy kyllä. No worries.

Alkoi tässä hiljattain taas avaruusmatkan tekeminen kiinnostaa. :twisted:
Olohuoneen muuttuminen afrikkalaisen heimon rumpurituaalin kulminoitumispisteeksi on aina mielenkiintoinen kokemus.
Tanssittiin ennen kyseistä koettelemusta ihan rauhassa valoisassa huoneessa repäisevän bootsi-folkin tahtiin (viului ja kitaraa), nousut parhaimmillaan.
Sitten ystäväni sammutti valot ja kirjoitti youtuben hakusanakenttään dark psytrance.. muuta ei tarvittu. Kahdeksan minuutin hallittu kaaos oli valmiina alkamaan.
i know a girl who cries when she practices violin
Poppy
Lepakko

Post by Poppy »

King Ink wrote: Ja meinaatko että antamalla enemmän aikaa homma toimii yhtä hyvin vaikka käyttäisi vähemmänkin happoa?
Kyllä. Happoa on monissa 'resepteissä' liikaa tarvittavan lopputuloksen aikaansaamiseksi. Aikaa taas liian vähän.

Huom. reaktioherkkyys ja lopputuloksen puhtaus riippuu aineiden puhtaudesta.
hörhö
Psykonautti

Post by hörhö »

Tulipa tilattua puhdasta DXM Hbr jauhetta pitääpä testiä tässä että miten toimii.Tuli vähä halvemmaks ku ressu apteekissa.Onko kenelläkään tietoa että saako virosta dexmiä missään muodossa enää kun viimeks kävin enkä löytänyt
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
Lehtiviher
Karvakuono

Post by Lehtiviher »

Pikakysymys tähän väliin:
Voiko dexmimatkan lopettaa kesken ottamalla pienen annoksen joko mirtazapiinia tai zyprexaa? (nukahtamisen toivossa)
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Lehtiviher wrote:Pikakysymys tähän väliin:
Voiko dexmimatkan lopettaa kesken ottamalla pienen annoksen joko mirtazapiinia tai zyprexaa? (nukahtamisen toivossa)
Ei.

Mirtatsapiini yhdessä dekstrometorfaanin kanssa on potentiaalisesti hyvin hasardi yhdistelmä, ottaen huomioon, että kummankin käytössä on olemassa serotoniinisyndrooman riski.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Kulu
Karvakuono

Post by Kulu »

Yay. Tänään taas dexmiä :) ATM uunissa ruokasoodat ja juon tässä greippimehua. Aika pienellä (600mg) annoksella mennään
E: Nyt on dexmit eroteltu ja on pakastimessa jäähtymässä :P
E: Olipas aloittelijaolo ku meni ainaki vartti juoda toi litku alas. Chilipähkinät jälkeenpäin vie maun aika hyvin pois. Nyt vaikutuksia odotellessa!
E: Nyt se alkaa
E: NO Huhhuh ku potkas lujaa pitkästä aikaa 600mg greippimehun kanssa
E: Vissin aika menoa atm, jotai psyrokkia ja dxm robotrbi
E: Vittu mä kävin siellä jossain, tästä pitää kirjottaa stoori sit kun ymmärtää täysin kaiken
Aivoissani on oltermannia.
Mikez
Karvakuono

Post by Mikez »

Pari päivää sitten tuli vedettyä ensimmäistä kertaa tätä dexmiä 600mg. Liian pienillä doseilla mentiin, kuten olin arvellutkin. Tuli sellanen tyhmä ja robottimainen olo. Ens kerralla taidan sen vetää 1200mg, jos sillon pääsis vähän erillaiselle tripille 8)
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Mikez wrote:Ens kerralla taidan sen vetää 1200mg, jos sillon pääsis vähän erillaiselle tripille 8)
Suosittelen kyllä kyseistä toimenpidettä. :cheers:
Life = The Trip
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Mua aina hämmentää se kun porukka tahtoo imaista mahdollisimman ison dosen kerralla, eikä useana annoksena. Pari pullollistakin saa jo korkeille Plateau:lle. Ihan eri meininki ja toimii kovemmassakin päässä. (esim. 300+300+300+300. ;) )
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
seesee
Lepakko

Post by seesee »

^ Mulla ainakin yksi syy se ettei sitä litkua tahdo juoda enää toista kertaa.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
polge
Psykonautti

Post by polge »

Moooo!

Joskus pari vuotta sit tuli dexmiteltyä suht ahkerasti, mutta sit oli piiitkä tauko.
Tänään hain tarpeet ja huomenna kokkaan, mutta olisi kysymys. Eli kuinka paljon ruokasoodaa lykkään uuniin/ressuun erotellakseni 200ml? En ole koskaan aikasemmin tota soodatuhkaa käyttäny, kun oli ennen sellanen kilon pötikkä kaliumhydroksidia. Nyt sitä ei enää ole enkä viitsi alkaa uutta metsästämään, kun ruokasoodaa saa ihan vaikka lähisiwastaki.

Kaikki vinkit ruokasoodan käytöstä ovat tervetulleita!

-Phiis
King Ink
LD50

Post by King Ink »

polge wrote:Tänään hain tarpeet ja huomenna kokkaan, mutta olisi kysymys. Eli kuinka paljon ruokasoodaa lykkään uuniin/ressuun erotellakseni 200ml?
Paria ruokalusikallista oon itse käyttänyt.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

King Ink wrote:
polge wrote:Tänään hain tarpeet ja huomenna kokkaan, mutta olisi kysymys. Eli kuinka paljon ruokasoodaa lykkään uuniin/ressuun erotellakseni 200ml?
Sama. Tasaisesti leivinpaperille levitettynä ja uunissa 200 asteessa tunnin tai pari.
MrRemedy
Karvakuono

Post by MrRemedy »

Olipahan enismmäiseksi tripiksi aikamoinen... DXM toimii, dose oli joku tonnin ja kyllä sen huomas kun alko lähtee matkalle. Kavereilla tuli niin sanotusti hyvä trippi itelläni oli vähän kehnompi, hirveetä stressiäkin pisti ja ympäristö ja kaikki henkilöt siellä vaikutti tilan sekavuuteen ja pelkoihin... Seuraavaa kertaa odotellessa, silloin kyllä panostetaan meininkiin ja pidetään kaikki turha poissa. 8)
See you on the other side ;) - MrRemedy /// Do Your Own Research it's just information - David Icke
sirkkasorkka
Psykonautti

Post by sirkkasorkka »

Alko himottamaan hieman tämä dxm, viimeksi vedin joskus 4kk sitten. Aina sama annos mulla eli 900mg. Hyvin pääsee matkalle, harmi vaan, että nuo ressut maksaa suhtkoht paljon työttömälle. No joo en enää jaksa selittää, liian paukuis ja ryynipöhnäs. :)
Mikez
Karvakuono

Post by Mikez »

Noin 900mg annoksella mentiin viime vkl. :D Olin epähuomiossa laittanu hellan liian kovalle lämmölle, ja kaadoin dexmit sinne ja kiehahti aika rajusti, mietin siinä et voi vittu että kusinkohan tän sit nytten, mut join sitte kummiski ne dexmit ja ajattelin et ei varmaan iske tällä kertaa oikeen, mut vitut, sellanen trippi tulikin että huhhuh 8) vähän kyllä vitutti se kun kutitti niin saatanasti päätä ja joka paikkaa, mut onneks lähti ohi aika pian.
polge
Psykonautti

Post by polge »

zrrl wrote:
King Ink wrote:
Sama. Tasaisesti leivinpaperille levitettynä ja uunissa 200 asteessa tunnin tai pari.
Tänx!

Mitä muuten sille tapahtuu uunissa? Kova kuumuus hajottaa sidoksia? Mitä valmis setti on? Jotai natriumkarbonaattia? Jos näin niin eiks hajotessa pitäs muodostuu vettäki? Haihtuuko se sit saman tien uunissa, vai tuleeko klimppiseks? Luulis kuitenki että niin pienestä määrästä muodostuva vesi haihtuu heti, jollon sitä ei edes huomaa.