Samaistuin.
Monesti hiekkakentillä tai muilla tasaisilla pinnoilla, tosiaan lähinnä vaan maaperässä näkyy kuviointia, jota itse kutsun "verhoiluksi"; monesti fraktaaleita ja samanlaista tekstiä, mitä lukee 60- ja 70-lukujen hippilevyjen kansissa. Sitä tekstiä en tosin osaa tulkita, vaikka kuinka yritän. Olen huomannut että paukuissa ne näkee aivan selvästi ja selvinpäin silloin tällöin (voi olla, etten usein vain kiinnitä huomiota niihin). Lisäksi olen huomannut sattumanvaraisesti lojuvien keppien ja luontokappaleiden muodostavan jonkinlaisen järjestelmän ikään kuin se olisi tarkoitus.
Olen erittäin useasti nähnyt CEV:ejä nukkumaan mennessäni. Luulen pitäväni silmiä auki ja selaavani esimerkiksi kännykkää tai vain katselevani jotakin pintaa, mikä toisinaan liikehtii. Vaikka edellisestä happotripistä olisi monta kuukautta. Nyt edellisestä kerrasta on parisen viikkoa, ja tänään puolenpäivän aikoihin krapulassa tapahtui settiä mikä sai minut kelaamaan tätä threadia ja tulin lueskelemaan. Katselin täysin hereillä, silmät auki lakanaa, joka hengitti aivan kuten esimerkiksi sienissä. Katselin sänkyni puista osaa johon muodostui ikään kuin ohuita madon lailla liikkuvia koukeroita. Lakana hehkui välillä keltaisena ja liikkui edelleen jos sitä katsoi hieman pidempään. Tämä oli hyvin mietoa, mutta selkeästi psykedeelien kaltaisia visuja.
Myöhemmin luennolla tapahtui -next level shiet-. Pidin silmiä kiinni ja kuuntelin luennoitsijan puhetta. Luulin polttavani tupakkaa, ja ketään se ei näyttänyt kiinnostavan. Poltin sitä hetken, kunnes tajusin silmäni olevankin kiinni ja avasin ne, katselin ympäriile ja puheen sorina jatkui samana edelleen. Jotain muutakin näin vielä saman luennon aikana, mutta en muista sitä enää, sillä olin ilmeisesti siinä vaiheessa jo puoliksi unessa.
Ei lainkaan pelottavaa, kiehtovaa lähinnä. En itse anna näiden efektien haitata elämääni, sillä ei ne vaikuta ajatteluuni tai järjen juoksuuni mitenkään. Silti ne kyllä puhuttavat.

I couldn't be a royal. It's like living in a supersonic goldfish bowl.
- Ozzy Osbourne