STRN wrote:Tuleeks kellekkään DXM:stä mitään visuaaleja? Mä oon jonkun 3 kertaa erotellu 1200mg eikä oo tullu ku kummallinen olo ja nähny asiat vähän erilaisella tavalla, hirveen paha olo siit tulee aina. Oliskohan dxm + pilvi hyvä idea?
Tulee siitä yleensä, mut kannattaa muistaa noita asioita pohtiessasi et DXM:än vaikutus tuntuis vaihtelevan ihmisten ja kokemuksien välillä.
Paha mennä sanoo mistää johtuu ettet minkäänlaisia visuaaleja ole nähnyt, sinuna kokeilisin huolellisempaa erottelua, itselläni on useaan otteeseen jäänyt vaikutus tulematta keitettyäni loppu tuotteen.
1200mg on jo melko iso annos, tietysti koostasi riippuen, mutta tuommoisen annoksen pitäisi jo vaikuttaa vähän muullakin tavoin kuin vain "kummallisella ololla" joten en sitä enää nostaisi.
Paha olo johtuu joko A) bensa jäämistä, B) valtavasta sitruunahapon määrästä, C) DXM:stä, D) muista erottelu aineista, F)kaikista näistä.
DXM+Pilvi vievät aika pihalle voin sen verran sanoa. Itselläni dissosiaatio vahvistui, ahdistus lisääntyi ja menetin kyyn kontrolloida itseäni ja taisin jotenkin alitajuntaisesti siis mennä nukkumaan ja nukahdin samantein.
Se oli kyllä aika jännä kokemus miten pilven vaikutuksen alettua toimimaan dxm:n päällä menetin kontrollin ja painuin suoraan nukkumaan siis täysin hallitsemattomasti

Riippuu vähän itsestäsi onko se hyvä vai huono idea, mutta voidaan sanoa, että oppia ikä kaikki, ei sen pitäisi kuollettavaakaan olla.
Onnea matkaan
juss111 wrote:WAAUU!!!
mitähän helvettiä eilen tapahtu?
olinkohan mä tietokoneen kovalevyn sisällä taistelemassa pahoja punasia viiruksia vastaan?
no palkaks sain bitcoineja tietysti. sen mitä muistan ni oli pirun siisti paikka ja osasin myös lentää mikä oli siistiä.
mitenhän se nyt tolleen lähti? yllätti ihan täysin. ei oo ennen tullu mitään tommosta vai nukuinkohan mä? aamulla heräsin omasta sängystä.
vähä pää tyhjä. huuh

Tuliko tilille siis bitcoineja?

D
Vähä ois hyvä jos oisit dexmipäissäs matkannu "Bitcoin maailmassa" ja siellä metsästäny bitcoineja yms ja sit aamul selvittyä yön koetuksista nii koneelle mennessä toteaa et prkl tilille tullu kivasti bitcoineja

Siitä vois tehä sit hyvän bisneksen, pienel kaveriporukal alkaa kerää bitcoinei nii et kaikki juo dexmii ja sit menee bitcoin maailmaa metsästää bitcoinei