The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Dreamer
Psykonautti

Re: The DXM topic

Post by Dreamer »

Dexma wrote:
Dreamer wrote:Nopea vastaus olisi tarpeen. Eli onko trippivahti tarpeellinen tätä nauttiessa? Olen yhden ainoan
kerran aikaisemmin kokeillut, mutta ei sanonut juuri mitän se 600mg. 1050mg olis tarkotus annostella
tällä kertaa.
Jos susta tuntuu, että oot huonossa kunnossa henkisesti niin mielellään. Muuten ei.

Mut jos nyt tuntuu muutenkin siltä että saattais tarvita niin ehkä kandee jättää jollekkin muulle päivälle.

Mut jos kaikki on tieks hyvin niin miksei.

Jos oot vähä painoinen ihminien ja toi on sulle iso dose saatat dissosioitua niin pahasti, että menetät tasapainon ym. Mutta ite en tossa kohtaa ikinä mitään vahteja sillain oo tarvinnut.
tuntuu et olisin henkisesti niin hyvässä kuntoo kun ihminen voi olla. Ei ainakaan tähän asti
oo ollu trippivahdille tarvetta. tuntuu vaan siltä, että se häiritsis sitä trippiä. Tarvii ensviikonlopulla
ottaa projektiks, kun ei nyt ollutkaan aikaa.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Meillä o ollu yleensä kaverin koira trippivahtina...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Ei oo kyllä ikinä ollu trippivahtii Dxm kanssa, mutta välillä ehkä ois ihan hyvä.
Tästä on hyvä esimerkki kun veitsi jäi dexmeissä sänkyyn ja kaveri hyppäs sinne ja sai haavan, onneks ei ollu paha.
Ei sen tilan tai siks että pelottais takia sitä tarvis, mutta dexmeissä ei ajatus aina kulje ihan terävästi ja sit sattuu ja tapahtuu :D
horna
Kameleontti

Post by horna »

Dexmin ja muiden dissojen kanssa on ainakin hyvä varmistaa ainakin isoilla doseilla jotenkin, ettei lähde esim. ulos vaeltelemaan. Kerrostalossa saattaa tulla hieman sanomista, jos sekoilee tonttujen kanssa rappukäytävässä :) Paras dissoilupaikka on luultavasti joku syrjäisempi omakotitalo tai mökki, missä ei pääse kontaktiin vieraiden ihmisten kanssa.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Joumän
Psykonautti

Post by Joumän »

horna wrote:Dexmin ja muiden dissojen kanssa on ainakin hyvä varmistaa ainakin isoilla doseilla jotenkin, ettei lähde esim. ulos vaeltelemaan. Kerrostalossa saattaa tulla hieman sanomista, jos sekoilee tonttujen kanssa rappukäytävässä :) Paras dissoilupaikka on luultavasti joku syrjäisempi omakotitalo tai mökki, missä ei pääse kontaktiin vieraiden ihmisten kanssa.
Musta tota on vähä liikaa kuuluteltu, siis trippivahdin tarvetta ja sitä et dexmi alentais jotenki kynnystä tollasiin sekoiluihin. Melkeinpä päinvastoin. Jos vertaa vaikka alkoholiin niin aika minimaalista on tollanen häröily, ja varsinki jos on yhtää kokeneempi käyttäjä, ei ees mielestäni isoillakaan (1200mg) annoksilla tule mitään liiallisia estojen poistumisia tai muuta häröily settiä.

Ihmiset on tietty erilaisia ja näin, mut ei sitä nyt niin pidä varoa. Suosittelen kumminkin että pysyy ihan neljän seinän sisällä siihen asti kun nousut on tasaantunu. Koko tripin on mun mielestä kans hyvä olla puhumatta kellekkään sellaiselle jonka ei halua tietävän mieltymyksistä pähdyttäviin aineisiin. :)
Ja laita eteen mitä vaan, jos se tuskaa helpottaa niin kyselemättä nappaan
Hekkis
Psykonautti

Post by Hekkis »

Pienemmil doseil se kontrolli jotenki säilyy ettei lähe sekoilee rappukäytävää ja isommil doseil sitä luulee sekoilleensa rappukäytäväs ja ties missä mut sit havahtuu siihen et on ollu silmät kiinni lattial kokoajan.
Pitää aina tarkistaa siin välis kännykäst ettei oo menny soittelee tai tekstailee kenellekkään mitään tyhmää ku tulee niit telepaattisii yhteydenpitoi kaikkii ihmisii välil. Todellisuudeshan sit joku viestin kirjottaminen on äärettömän vaikeeta. Jotenki noi dissot on jänniä et luulee osaavansa käsitellä jotain maailmankaikkeutta pyörittävää koneistoa täydellisesti mut sit ku herää todellisuuteen ni ei osaa kengännauhojaan sitoa. :)
Mua ei tuu sekottaa heikkikseen. Vaihdan nikin heti kun jaksan selvittää miten se tehdään.
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Kokematon ei kyl välttämättä osaa pitää itteään aisoissa vaikutuksen alaisena. :D Esimerkkinä yks kaveri läks tupakalle ulos ja oliki sit siitä päättäny lähtee tarpomaan hankee ja ulos seikkailemaa pakkases. Onneks oli kuitenki mukana niitä ihmisiä jotka osaa rauhottaa ja ohjailla tripillä olevaa.. Kokeneempi trippaaja osaa jo olla eikä tuu tehtyä holtittomia päätöksiä.

Omat kokemukset dexmiin on ollu kyl loppujenlopuks ihan mukavaa. Erillaista 8) Tuntuu, että tälle pitää antaa aikaa, et oppii ymmärtämää sitä. Löytää oikee dose ja yms.. Ajan kanssa. :) Ajattelin kombota tätä Cubensiksien kanssa. Joku 600mg DXM ja 2g cubei. Saa nyt nähä.
Life = The Trip
STRN
Psykonautti

Post by STRN »

Tuleeks kellekkään DXM:stä mitään visuaaleja? Mä oon jonkun 3 kertaa erotellu 1200mg eikä oo tullu ku kummallinen olo ja nähny asiat vähän erilaisella tavalla, hirveen paha olo siit tulee aina. Oliskohan dxm + pilvi hyvä idea?
4:20pm
Vesseli
Karvakuono

Post by Vesseli »

STRN wrote:Tuleeks kellekkään DXM:stä mitään visuaaleja?
Visuaaleja tulee silmät kiinni.
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

STRN wrote:Tuleeks kellekkään DXM:stä mitään visuaaleja? Mä oon jonkun 3 kertaa erotellu 1200mg eikä oo tullu ku kummallinen olo ja nähny asiat vähän erilaisella tavalla, hirveen paha olo siit tulee aina. Oliskohan dxm + pilvi hyvä idea?
Todellakin DXM+savut on hyvä idea, nousuissa en oo koskaa polttanu, mutta myöhemmin. Olo on ehkä vähän happomainen ja niitä visuaaleja rupes näkymään; katossa oli joku tunneli yms. :D Kokeile !
Life = The Trip
juss111
Lepakko

Post by juss111 »

WAAUU!!! :P
mitähän helvettiä eilen tapahtu? :shock:
olinkohan mä tietokoneen kovalevyn sisällä taistelemassa pahoja punasia viiruksia vastaan?
no palkaks sain bitcoineja tietysti. sen mitä muistan ni oli pirun siisti paikka ja osasin myös lentää mikä oli siistiä.
mitenhän se nyt tolleen lähti? yllätti ihan täysin. ei oo ennen tullu mitään tommosta vai nukuinkohan mä? aamulla heräsin omasta sängystä.
vähä pää tyhjä. huuh :)
STRN
Psykonautti

Post by STRN »

Vesseli wrote:
Ei tullut kai silloinkaan. Muutenki dxm vaikuttaa vähä erilailla mitä oon lukenu trippistooreja tai sit en osaa erotella oikein.
PahaArkkitehti
Psykonautti

Post by PahaArkkitehti »

STRN wrote:
Vesseli wrote:
Ei tullut kai silloinkaan. Muutenki dxm vaikuttaa vähä erilailla mitä oon lukenu trippistooreja tai sit en osaa erotella oikein.
Ootko kuunnellut musiikkia? Vaikuttaa erittäin paljon.

Joku mukava paikka, sängyssä tai sohvalla, peiton alla, silmät kiinni musiikkia kuunnellen...
Uniyano
Psykonautti

Post by Uniyano »

STRN wrote:Tuleeks kellekkään DXM:stä mitään visuaaleja? Mä oon jonkun 3 kertaa erotellu 1200mg eikä oo tullu ku kummallinen olo ja nähny asiat vähän erilaisella tavalla, hirveen paha olo siit tulee aina. Oliskohan dxm + pilvi hyvä idea?
Tulee siitä yleensä, mut kannattaa muistaa noita asioita pohtiessasi et DXM:än vaikutus tuntuis vaihtelevan ihmisten ja kokemuksien välillä.
Paha mennä sanoo mistää johtuu ettet minkäänlaisia visuaaleja ole nähnyt, sinuna kokeilisin huolellisempaa erottelua, itselläni on useaan otteeseen jäänyt vaikutus tulematta keitettyäni loppu tuotteen.
1200mg on jo melko iso annos, tietysti koostasi riippuen, mutta tuommoisen annoksen pitäisi jo vaikuttaa vähän muullakin tavoin kuin vain "kummallisella ololla" joten en sitä enää nostaisi.
Paha olo johtuu joko A) bensa jäämistä, B) valtavasta sitruunahapon määrästä, C) DXM:stä, D) muista erottelu aineista, F)kaikista näistä.
DXM+Pilvi vievät aika pihalle voin sen verran sanoa. Itselläni dissosiaatio vahvistui, ahdistus lisääntyi ja menetin kyyn kontrolloida itseäni ja taisin jotenkin alitajuntaisesti siis mennä nukkumaan ja nukahdin samantein.
Se oli kyllä aika jännä kokemus miten pilven vaikutuksen alettua toimimaan dxm:n päällä menetin kontrollin ja painuin suoraan nukkumaan siis täysin hallitsemattomasti :D
Riippuu vähän itsestäsi onko se hyvä vai huono idea, mutta voidaan sanoa, että oppia ikä kaikki, ei sen pitäisi kuollettavaakaan olla.
Onnea matkaan :P
juss111 wrote:WAAUU!!! :P
mitähän helvettiä eilen tapahtu? :shock:
olinkohan mä tietokoneen kovalevyn sisällä taistelemassa pahoja punasia viiruksia vastaan?
no palkaks sain bitcoineja tietysti. sen mitä muistan ni oli pirun siisti paikka ja osasin myös lentää mikä oli siistiä.
mitenhän se nyt tolleen lähti? yllätti ihan täysin. ei oo ennen tullu mitään tommosta vai nukuinkohan mä? aamulla heräsin omasta sängystä.
vähä pää tyhjä. huuh :)
Tuliko tilille siis bitcoineja? :DD
Vähä ois hyvä jos oisit dexmipäissäs matkannu "Bitcoin maailmassa" ja siellä metsästäny bitcoineja yms ja sit aamul selvittyä yön koetuksista nii koneelle mennessä toteaa et prkl tilille tullu kivasti bitcoineja :D
Siitä vois tehä sit hyvän bisneksen, pienel kaveriporukal alkaa kerää bitcoinei nii et kaikki juo dexmii ja sit menee bitcoin maailmaa metsästää bitcoinei :D
Last edited by Uniyano on Sun 19 Feb 2012, 07:48, edited 1 time in total.
Image
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Wau ! Tänään kyl dexmi yllätti ! :D

Reilu 600mg otin huolellisesti eroteltuna ja nousuihin vielä Moby Dick:kiä. :P Tajuton euforia ja pakko sanoa, että miellyttävä hallusinogeeni ! :o

Pitää vaan muistaa pitää taukoa.. :|
Life = The Trip
Uniyano
Psykonautti

Post by Uniyano »

Psylanceata wrote:Wau ! Tänään kyl dexmi yllätti ! :D

Reilu 600mg otin huolellisesti eroteltuna ja nousuihin vielä Moby Dick:kiä. :P Tajuton euforia ja pakko sanoa, että miellyttävä hallusinogeeni ! :o

Pitää vaan muistaa pitää taukoa.. :|
Juu kannattaa muistaa jos haluu muistinsa säästää! :D
Image
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Juu kannattaa muistaa jos haluu muistinsa säästää! :D
Joskus kun tuli useemmin dxmää otettuu alko tosiaan muisti paikoitellen renaa, en sit tie oliko siitä vai mistä. Lähimuisti prakas ettei meinannu muistaa mitä sitä oli äsken aikomassa tehä ymsyms. Alko palautuu kun on viimeaikoina semmosella kk tauoilla ottanu.
porter

Post by porter »

Kerran tosiaan tullut dexmiä otettua 1200mg tai 1600mg annoskella, en nyt muista kumpi. Tosiaan tuosta tripistä en muista oikeestaan mitään? Jotakin epämääräsitä että pään sisälle kiertelin pitkin kaupungin lumisia synkkiä teitä ja katselin autoja yms , siellä käveli myös muita ihmisiä, muistan myös kävelleeni kuunpinnalla :mrgreen: . Nuo oikeestaan ainoat muistikuvat ja se et olis muka lähtenyt lentoon sohvan kanssa jossa makasi.
Pitänee joskus tesmiä uusiksi. ja ja jja ja ja se hirrrvee robotti kävely :D
Kilgore
Psykonautti

Post by Kilgore »

ja ja jja ja ja se hirrrvee robotti kävely
Olen ottanut dexmiä kolme kertaa, ja jokaisella kerralla kävely on jossain vaiheessa trippiä hetkellisesti vaikeutunut, tai ainakin muuttunut. Lievä annos aiheutti huvittavaa jalkojen "lonksumista", aivan kuin jalkani olisivat kuin...niin, robotilla, huolimattomasti rakennetulla sellaisella.

Toisella kerralla ja vahvemmalla annoksella (varmaan siellä kolmannen ja neljännen plateaun välimaastossa) jalkani lakkasivat yksinkertaisesti toimimasta kesken kävelyn, kun yritin mennä vessaan. Kävelemisen taito ikään kuin unohtui hetkeksi, ja minun piti vaivalloisesti raahata jalkojani. Samalla hetkellä voimakas tuuli paiskasi sadepisaroita (ulkona satoi) äänekkäästi ikkunaan ja metalliseen ikkunalautaan, ja huomasin niiden kannustavan minua kävelyssä, omalla kielellään.

Sadepisarat kannustivat minut vessaan. Runolliseksi menee.
STRN
Psykonautti

Post by STRN »

Mites DXM ja bentsot, tuli eilen kiskottuu muutama xanori ja pami, haittaako ne jos nautin tänää illalla dxm? Tai onko hyvä yhdistelmä jos otan tänään bentsoja ja dxm?
EDIT:
Riittääkö esim 2tl sitruunahappoa vai pitkääkö se olla 4tl 400ml resilaria kohde, se on vaa niin myrkkyä ettei pysty juomaa :D
EDTI: Tehty mikä tehty. Katsotaan mitä tapahtuu!

EDIT: Oli kyllä mielenkiintosin dxm-trippi ikinä vaikka perus 1200mg, mutta siihen päälle savut nii kyllähän niitä visuaaleja tuli ja jotain punasian pistetitä silmät aukikin. Onkse muute normaalii että koko kroppa muuttuu ihan punaseks dxm:stä? :doh:
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

STRN wrote:EDIT: Oli kyllä mielenkiintosin dxm-trippi ikinä vaikka perus 1200mg, mutta siihen päälle savut nii kyllähän niitä visuaaleja tuli ja jotain punasian pistetitä silmät aukikin. Onkse muute normaalii että koko kroppa muuttuu ihan punaseks dxm:stä? :doh:
Olisiko alerginen reaktio? Itsellä ei kokemusta, mutta pari kaveria kertonut samantapaisia juttuja.
Ja noi sauhut DXM laskuissa kyllä nostaa tripin ihan uudelle levelille! Samoin alkoholi, kannattaa koittaa pari mietoa juoda joskus siihen loppuhöpinöihin :D Suosittelen.
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
Uniyano
Psykonautti

Post by Uniyano »

STRN wrote: EDIT: Oli kyllä mielenkiintosin dxm-trippi ikinä vaikka perus 1200mg, mutta siihen päälle savut nii kyllähän niitä visuaaleja tuli ja jotain punasian pistetitä silmät aukikin. Onkse muute normaalii että koko kroppa muuttuu ihan punaseks dxm:stä? :doh:
On täysin tavanomaista tuo kehon punoitus, polttelu, ruumiinlämmön nousu ja jatkuva kutina.
Suosittelen sinua tutustumaan myös erowidiin: http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_effects.shtml kyseisellä sivulla listataan kaikki mainitsemani oireet.
Edelleen haluaisin painottaa, ettei tuota 1200mg annosta tulisi vähätellä, se on meinaa minun painoiselle ihmiselle 4. plateun annos joka yleensä vie lähes kokonaan ihmisen kontrollointikyvyn.
Image
Comadope

Post by Comadope »

En pikaisella haulla löytänyt vastausta niin tulen siis esittämään tyhmän kysymykseni tänne, vastaus löytyisi kuitenkin jostain foorumin syövereistä... Eli paljonko dexmia saa yhdestä ressupullosta? Kuinka monta pulloa tarvitsen jos tahdon esim 750mg dexmiä? :doh:
Huiko
LD50

Post by Huiko »

(Vittusaatana!) :roll: http://psyvault.net/viewtopic.php?f=46&t=3123

Siinä on kaikki mitä oot toivonu tietäväs. Vähän enempi yritystä ens kerralla. :/
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Comadope

Post by Comadope »

No hhuhhu ehkä mä oon jo valmiiks vitullinen reikäpää kun en muutamalla haulla löytänyt tuota vaikka muistelin, että tommonen vois ollakin olemassa :doh:
Uniyano
Psykonautti

Post by Uniyano »

Lubbe wrote:No hhuhhu ehkä mä oon jo valmiiks vitullinen reikäpää kun en muutamalla haulla löytänyt tuota vaikka muistelin, että tommonen vois ollakin olemassa :doh:
Heiii sitä sattuu no worries :D Kannattaa kuitenkin muistaa et lääkepakkauksissa lukee kuinka paljon ne sisältää mitäkin ainetta, resilar pakkauksessa muistaakseniin vielä hyvin selvästi etu kyljessäkin, että vaikuttavaa ainetta; dekstrometorfaania 3mg 1ml kohti jossen väärin muista. Eli jos vastaavissa tapauksissa tarvii tietää miten paljon lääke sisältää mitäkin ainetta on helpointa tutkia pakkausta tai sitten vaikka googlata lääkkevalmisteen nimellä niin sieltäkin löytyy kaikki tarvittavat tiedot yleensä :)

edit:Ja muuten tulipahan vaan vielä mieleen, että musta toi phpbb:n haku tuntuis välillä toimivan vähän bugisesti.. Voi olla, että vika on käyttäjässä itsessään, mutta siltä musta vaan tuntuu joskus :D
Image
STRN
Psykonautti

Post by STRN »

Uniyano wrote:
STRN wrote: EDIT: Oli kyllä mielenkiintosin dxm-trippi ikinä vaikka perus 1200mg, mutta siihen päälle savut nii kyllähän niitä visuaaleja tuli ja jotain punasian pistetitä silmät aukikin. Onkse muute normaalii että koko kroppa muuttuu ihan punaseks dxm:stä? :doh:
On täysin tavanomaista tuo kehon punoitus, polttelu, ruumiinlämmön nousu ja jatkuva kutina.
Suosittelen sinua tutustumaan myös erowidiin: http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_effects.shtml kyseisellä sivulla listataan kaikki mainitsemani oireet.
Edelleen haluaisin painottaa, ettei tuota 1200mg annosta tulisi vähätellä, se on meinaa minun painoiselle ihmiselle 4. plateun annos joka yleensä vie lähes kokonaan ihmisen kontrollointikyvyn.
Nautin sitten vielä seuraavanakin päivänä 1200mg ja vähän alkoholia. Sitte päivä väliä ja TAAS 1200mg ja sitte kiehahti yli. Kauhee ahistus ja luulin että olin ollu kaverin kämpillä monia päiviä vaikka aikaa oli menny parisen tuntia. Onneks se loppu aika nopeesti ja alko tulla niitä miellyttäviä vaikutuksia =D. Jotenkin opettava trippi ja nyt saa jäädä vähäks aikaa apteekin hyllylle.
Kiitos linkistä voisin jatkaa seuraavaks siitä. :)
Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen »

Miten voi mennä 900mg erottelu niin päin peetä ettei mitään vaikutuksia...
Ever seen fire in zero gravity?
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

No mulla tulee ekana mieleen mahdollisuudet: 1. Jos keitit lopputuotteen, niin ei välttämättä toimi(mulle kävi yks kerta näin, tai no vaikutuks jäi hyvin pieneksi verrattuna sitä seuraavaan kertaan joka ihan samalla määrällä toimikin ihan eri tavalla :P ) 2. Set&Settings, tämänkin luulisi vaikuttavan(tuntuu kans et tällä oli osuutta siihen toimimattomaan kertaan..) 3. Jos teit soodatuhkaa, niin tässäkin on potenttia kusta koko homma.

Yhtälöitä on kuitenkin monia ja aina kannattaa koittaa uudelleen ! ;)
Life = The Trip
Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen »

Psylanceata wrote:No mulla tulee ekana mieleen mahdollisuudet: 1. Jos keitit lopputuotteen, niin ei välttämättä toimi(mulle kävi yks kerta näin, tai no vaikutuks jäi hyvin pieneksi verrattuna sitä seuraavaan kertaan joka ihan samalla määrällä toimikin ihan eri tavalla :P ) 2. Set&Settings, tämänkin luulisi vaikuttavan(tuntuu kans et tällä oli osuutta siihen toimimattomaan kertaan..) 3. Jos teit soodatuhkaa, niin tässäkin on potenttia kusta koko homma.

Yhtälöitä on kuitenkin monia ja aina kannattaa koittaa uudelleen ! ;)
en keitellyt kun ei tuoksunut bensa ollenkaan lopputuloksessa. yksin kotona, musiikkia tarjolla, viihdyttäviä videoita jne. jeps, soodatuhkalla tein, eli siinä sit vissiin mentiin metsään. ennen kyllä saanut toimivaa litkua näin. nooh, jos sitä yrittäis taas joku viikko uudestaan kun kys. aineesta kuitenkin pidän.
Ever seen fire in zero gravity?