The DXM topic
-
PahaArkkitehti
- Psykonautti
Re: The DXM topic
Mikä on paras allergialääke poistamaan DXM:än aiheuttama kutina? Kaveri haluaisi kokeilla uudelleen, mutta ei jaksa samaa kutinaa kuin ensimmäisellä kerralla. Jännä sinällään tuo kutina. Itse en ole kokenut, mutta kaikki kaverit jotka ovat kokeilleet ovat myös kutisseet.
-
Joumän
- Psykonautti
10mg setiritsiini on yleensä toiminut hyvin tuon kutinan poistamisessa. Myydään kauppanimillä Zyrtec, Histec, Alzyr jne. Tehokkaampia antihistamiineja ei tietääkseni edes apteekissa ilman reseptiä myydä. Sitten on tietenkin meklitsiini, jota myydään kauppanimellä Postafen (25mg), joka on tarkoitettu alunperin matkapahoinvointiin, mutta on sekin antihistamiini ja kolmiolla varustettu sellainen. Toiminut on tuokin kutinaan.
Ja laita eteen mitä vaan, jos se tuskaa helpottaa niin kyselemättä nappaan
-
Enfini
- Psykonautti
Ite oon aina Heinixii ottanu ja toimii kanssa hyvin kutinaan. Nyt tuli sekin sitten vastaan ettei Resilaria myyty, syynä kuulemma että kello on liikaa klo. 18.30. Huomenna päivästä sitten ilmeisesti uudestaan 
-
HunterToroson
- Tuppisuu
Enpä oo yli vuoteen DXM:ää ottanut. Joskus tuli otettua aika tiuhaankin tahtiin jaksoittain. Erittäin hienoa, harmonista, dosea (300-1200mg(kerran turha 1650mg) vaihtelemalla saa niin erilaisia hetkiä. Tanssiminen on mahtavaa, makoilu myös, musiikkia taustalla. Nyt on alkanut taas tekemään mieli kokea DXM:n kanssa uusiksi... nyt kun on meditaatioon vähän paremmin tutustunut niin uskon että DXM:n kanssa sillä saa aikaan ihmeitä.
Muistin juuri erikoisen hetken, luultavasti 900-1200mg reissulla. Olin käymässä pihalla tupakalla, kun palasin rappuun olivat valot päällä joten enpä painanut valokytkintä. Aloitin matkaamaan varovasti portaita toiseen kerrokseen, *ZIIP* valot pois ja oon tasan puolessa välissä portaita. Sitte alko näkökenttään vaan jäämään edellinen kuva ja parin sekunnin päästä en tiennyt mitenpäin olin, ja pidin paniikissa kiinni kaiteesta. Valokytkimet jättivät aivan sairaita juovia uuteen näkökenttään joka muodostui edellisen, koko ajan lisää kehittyvän, näkökentän päälle. Paniikki alkoi iskeä, miten helvetissä mä pääsen tästä liikkumaan mihinkään kun en tiiä ees miten päin mä oon, sivuttainko? Sitten tajusin miten pääsen aivan helvetin helposti valokytkimelle: silmät kiinni ja sen jälkeen kaiteeseen turvaten. Silmät kiinni näkee joskus paremmin.
Muutenkin monesti oleskelin jossain huoneessa(esim. vessa, komero tai vaatehuone) jonka sai aivan "100%" pimeäksi. Ilmassa aaltoili monesti sinertävää pyörrettä ja kaikenlaisia olentoja, joskus pölyimureita ja muuta.
Olen ehdottomasti sitä mieltä että DXM:n vaikutus pitää hiffata, se ei oo helppo päihde, pitää osata käyttää mielikuvitustaan ja kokeilla erilaisia olosuhteita, pimeää, valoisaa, niiden vaihtelua, silmät kiinni makoilua, jopa ulkona liikkumista, erilaisia annoksia, eikä pidä yrittää liikaa kuitenkaan, mutta kuitenkin pitää... mielellään pystyy pimeästä muokkaamaan uuden todellisuuden.. käsien liikuttelu on myös yksi keino vaipua harmoniaan maailman kanssa, ajattelee vaikka poimivansa ilmasta energiaa. Jos olotila on vain sekava josta ei saa mitään irti, niin on annos aivan liian suuri tai sitten ei ole mitään käsitystä mitä DXM voi tarjota ja miten aivot sen alaisena toimivat, tietysti se ei sovi kaikille ja aivokemioissahan on eroja.
Muistin juuri erikoisen hetken, luultavasti 900-1200mg reissulla. Olin käymässä pihalla tupakalla, kun palasin rappuun olivat valot päällä joten enpä painanut valokytkintä. Aloitin matkaamaan varovasti portaita toiseen kerrokseen, *ZIIP* valot pois ja oon tasan puolessa välissä portaita. Sitte alko näkökenttään vaan jäämään edellinen kuva ja parin sekunnin päästä en tiennyt mitenpäin olin, ja pidin paniikissa kiinni kaiteesta. Valokytkimet jättivät aivan sairaita juovia uuteen näkökenttään joka muodostui edellisen, koko ajan lisää kehittyvän, näkökentän päälle. Paniikki alkoi iskeä, miten helvetissä mä pääsen tästä liikkumaan mihinkään kun en tiiä ees miten päin mä oon, sivuttainko? Sitten tajusin miten pääsen aivan helvetin helposti valokytkimelle: silmät kiinni ja sen jälkeen kaiteeseen turvaten. Silmät kiinni näkee joskus paremmin.
Muutenkin monesti oleskelin jossain huoneessa(esim. vessa, komero tai vaatehuone) jonka sai aivan "100%" pimeäksi. Ilmassa aaltoili monesti sinertävää pyörrettä ja kaikenlaisia olentoja, joskus pölyimureita ja muuta.
Olen ehdottomasti sitä mieltä että DXM:n vaikutus pitää hiffata, se ei oo helppo päihde, pitää osata käyttää mielikuvitustaan ja kokeilla erilaisia olosuhteita, pimeää, valoisaa, niiden vaihtelua, silmät kiinni makoilua, jopa ulkona liikkumista, erilaisia annoksia, eikä pidä yrittää liikaa kuitenkaan, mutta kuitenkin pitää... mielellään pystyy pimeästä muokkaamaan uuden todellisuuden.. käsien liikuttelu on myös yksi keino vaipua harmoniaan maailman kanssa, ajattelee vaikka poimivansa ilmasta energiaa. Jos olotila on vain sekava josta ei saa mitään irti, niin on annos aivan liian suuri tai sitten ei ole mitään käsitystä mitä DXM voi tarjota ja miten aivot sen alaisena toimivat, tietysti se ei sovi kaikille ja aivokemioissahan on eroja.
-
Hekkis
- Psykonautti
Joo itellä ainaki on sillee tän aineen kohal et pitää löytää se sopiva dose tai muute menee blackoutiks. Vaik sitä sit olis käyny jossai tosi korkeil plateauil ni silti tuntuu et nyt meni kyl hukkaa tää. Sopivaks on osottautunut 1050mg, siihen sitten savuja tai jotai muuta kivaa settii päälle jos siltä tuntuu.
Mul ei deelien kaa koskaa oo tullu mitää "tää jää päälle"-kuumotuksii, itseasias oon jopa saattanu toivoo niit joskus ja sit ollu haikeena ku trippi on ohi. Mut dexmin kanssa tulee melkein aina kelailtuu kaikenlaist et jään koko loppuelämäks tälläseks Klonkkumaiseks palikkanaamaks joka ihmettelee miks toi kahvikuppi on meitsi? Kai mun hulluudenpelko iskee just tän aineen kohalla siks et tää edustaa mulle jonkilaist hulluutta. En ehkä oo sit oikeet hulluut nähnykkää. Oon ehkä liikaa takertunu tohon mielen pirstaloitumiseen ku tajunta hajoaa miljooniksi universumeiksi dxm-tripillä.
Mul ei deelien kaa koskaa oo tullu mitää "tää jää päälle"-kuumotuksii, itseasias oon jopa saattanu toivoo niit joskus ja sit ollu haikeena ku trippi on ohi. Mut dexmin kanssa tulee melkein aina kelailtuu kaikenlaist et jään koko loppuelämäks tälläseks Klonkkumaiseks palikkanaamaks joka ihmettelee miks toi kahvikuppi on meitsi? Kai mun hulluudenpelko iskee just tän aineen kohalla siks et tää edustaa mulle jonkilaist hulluutta. En ehkä oo sit oikeet hulluut nähnykkää. Oon ehkä liikaa takertunu tohon mielen pirstaloitumiseen ku tajunta hajoaa miljooniksi universumeiksi dxm-tripillä.
Mua ei tuu sekottaa heikkikseen. Vaihdan nikin heti kun jaksan selvittää miten se tehdään.
-
Psykoverse
- Karvakuono
dexmin yllättävä vaikutus
Join ekoilla kerroilla 500mg dexmilitkua, oli vaikea kirjoittaa ja ajatella normaalisti, kuten kaikki varmaan tiedätte.
Kahdella viimeisellä tripillä olen ottanut 500mg ja 750mg ja vaikutukset ovat vain masentunut, hieman sekava, ei-mikään-huvita, rentoutunut. Mutta puhe sujuu täysin normaalisti ja ajattelu on normaalia ja pystyn kävelemään täysin normaalisti eikä mitenkään erikoinen olo.
Olen syönyt kolme vuotta haloperidolia 3mg/vrk, mikä on cyp2d6 inhibiittori, joten eikös tämän pitäisi ennestään pistää trippiä vielä sekavammaksi?
Kahdella viimeisellä tripillä olen ottanut 500mg ja 750mg ja vaikutukset ovat vain masentunut, hieman sekava, ei-mikään-huvita, rentoutunut. Mutta puhe sujuu täysin normaalisti ja ajattelu on normaalia ja pystyn kävelemään täysin normaalisti eikä mitenkään erikoinen olo.
Olen syönyt kolme vuotta haloperidolia 3mg/vrk, mikä on cyp2d6 inhibiittori, joten eikös tämän pitäisi ennestään pistää trippiä vielä sekavammaksi?
Last edited by Anonymous on Thu 08 Dec 2011, 22:13, edited 1 time in total.
Reason: Mergesin erillisestä topicista tänne isompaan läjään.
Reason: Mergesin erillisestä topicista tänne isompaan läjään.
-
hörhö
- Psykonautti
Tuo lamppuöljy toimii todella hyvin erottelussa eikä sitä mene yhtä paljon hukkaan ku zippobensaa
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
-
Joumän
- Psykonautti
Re: dexmin yllättävä vaikutus
Dexmistä masentunut olo? Minusta se on 1p annoksilla jo vähän liiankin hyvä antidepressantticannabisti wrote:Kahdella viimeisellä tripillä olen ottanut 500mg ja 750mg ja vaikutukset ovat vain masentunut, hieman sekava, ei-mikään-huvita, rentoutunut. Mutta puhe sujuu täysin normaalisti ja ajattelu on normaalia ja pystyn kävelemään täysin normaalisti eikä mitenkään erikoinen olo.![]()
Tuo haloperidolin CYP2D6 inhibiitio aiheuttaa sen, että enemmän dexmiä muuttuu silloin DXO:ksi joka toimii tehokkaammin NMDA-reseptoreihin, jolloin tripistä tulee sekavampi, ja ei niin psykedeelinen. Looginen selitys, kai. (myös korkeammat pitoisuudet veressä)
Omilla 1g (painan 80kg) kokemuksilla on kanssa tuo, että puhetta pystyy tuottamaan lähes normaalisti, mutta fysiikka on jumissa ja pahasti. Pään sisällä sitten tapahtuukin jo enemmän
EDIT: lamppuöljyn toimivuus allekirjoitetaan täältäkin!
-
Feya
- OD
Re: dexmin yllättävä vaikutus
Deksmi on kyllä masennuslääke sieltä parhaimmasta päästä, mutta itselläkin on kerran (joskus viime vuonna) käynyt samoin kuin cannabistilla - otin muistaakseni 500mg ja tuloksena oli vain lievästi masentunut, tyhjä ja sekava olo, normaalin innostuksen ja euforian sijaan.Joumän wrote:Dexmistä masentunut olo? Minusta se on 1p annoksilla jo vähän liiankin hyvä antidepressantticannabisti wrote:Kahdella viimeisellä tripillä olen ottanut 500mg ja 750mg ja vaikutukset ovat vain masentunut, hieman sekava, ei-mikään-huvita, rentoutunut. Mutta puhe sujuu täysin normaalisti ja ajattelu on normaalia ja pystyn kävelemään täysin normaalisti eikä mitenkään erikoinen olo.![]()
Olen syönyt kolme vuotta haloperidolia 3mg/vrk, mikä on cyp2d6 inhibiittori, joten eikös tämän pitäisi ennestään pistää trippiä vielä sekavammaksi?![]()
Fyysisesti sen sijaan tuntui kuin olisin ottanut 1000mg - kunnon vapinaa, hikoilua, kuumetta ja sykkeen tihentymistä.
Mulla oli tuolloin SSRI-lääkitys, joten se saattoi olla lievä serotoniinimyrkytys, mutta ken tietää.
-
horna
- Kameleontti
Tuli vastaan myöhäinen joululahja, kun bongasin kamoista purkin DXM geelitabuja, jotka olin unohtanut. Pitänee joku päivä dexmeillä.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
horna
- Kameleontti
Tuli vastaan myöhäinen joululahja, kun bongasin kamoista purkin DXM geelitabuja, jotka olin unohtanut. Pitänee joku päivä dexmeillä.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Kottonmouth
1500mg tuli napattua Deetä. Tuli käytettyä aika ronskisti vettä ja juotavaa tuli pari desiä.
Join yhdellä hörpyllä huiviin ja voi jumalauta minkä makuinen röyhtäisy tuli sen päälle
Jos olisin röyhtäissyt noin verhoja päin niin olisivat luultavasti syttyneet palamaan.
Join yhdellä hörpyllä huiviin ja voi jumalauta minkä makuinen röyhtäisy tuli sen päälle
Jos olisin röyhtäissyt noin verhoja päin niin olisivat luultavasti syttyneet palamaan.
-
Kepardi
- Psykonautti
Muutama "mites sienet?" kysymys tullut topicissa vastaan niin itse ainakin voin kompata komboa. Riippuen siitä mitä hakee, niin pikkasen dxm ja reilusti sieniä tai reilusti dxm ja pikkasen sieniä, jälkimmäisestä ei ole henkilökohtaista kokemusta. 300mg DXM ja tunnin parin päästä reiluhko (oisko 4,5g cubensis) dose sieniä tuotti aika villin tripin, tykkäsin kovasti. Savuja tietty sitten peakkiin tai laskuihin, (varhais)deelinousuissa hiisaaminen on melkoista hukkaa imo. Ilokaasua vielä jos pääsee päälle täräyttämään niin aijai.
Jos meinaa sigmoja metsästellä niin semmoisen väitteen olen kuullut että röökin poltto estää sigma-aktiviteetin kropassa about kokonaan (MAOI tupakansavussa kenties).
Jos meinaa sigmoja metsästellä niin semmoisen väitteen olen kuullut että röökin poltto estää sigma-aktiviteetin kropassa about kokonaan (MAOI tupakansavussa kenties).
-
anaganja
- Psykonautti
Illalla otin 600mg ja vähän happoa.. Täytyy sanoa että oli erottelut onnistunut hyvin, ei oo ikinä potkinut niin hyvin. Ja joo, kyllähän toi happokin ja savut jota illalla poltin vaikuttavat mutta olen aivan varma, että olisi potkinut ilman happoakin.
Siisti combo, aivan mahtavaa vaikka meno menikin aika villiks joissain kohtaa. IN SPACE.
Siisti combo, aivan mahtavaa vaikka meno menikin aika villiks joissain kohtaa. IN SPACE.
-
Kirwa
- Psykonautti
Huhhu meikä oli kuutamolla vkl.
Näkö ja motoriikka iha paskana, musiikki kuulosti ihan kauheelta (SIIS KUULOSTI VAA SILTÄ ET JOKU OLIS HINKANNU SAHOJA YHTEEN) ja laatta lens
Ei menny iha niiku ennen ja saa nähä palaako tähä enää ikinä.
Näkö ja motoriikka iha paskana, musiikki kuulosti ihan kauheelta (SIIS KUULOSTI VAA SILTÄ ET JOKU OLIS HINKANNU SAHOJA YHTEEN) ja laatta lens
Ei menny iha niiku ennen ja saa nähä palaako tähä enää ikinä.
-
Feya
- OD
Mulla käy noin aina, kun annokseni kipuaa yli 1000 millin (19,2mg/kg). Musiikista ei saa mitään selvää, se on vaan korvia raastavaa melua joka oikein sattuu korvissa.Kirwa wrote:musiikki kuulosti ihan kauheelta (SIIS KUULOSTI VAA SILTÄ ET JOKU OLIS HINKANNU SAHOJA YHTEEN)
Samalla todellisuus valuu alas seiniä eikä missään oo mitään järkeä. Se on aika virkistävä potku perseelle.
-
porter
En ees tiiä ei toi dxm niin pahaa ollu mitä mainostettiiin
1200mg oli eka kertalais annos jolla päästiin 3 plateaulle.
päälle se 800ug happoo oli tosi virkistävä kokemus..
Ensi kerralla aijon mennä 4 tasolle tuossa dexmissä.
Ensi kerralla aijon mennä 4 tasolle tuossa dexmissä.
-
Kottonmouth
Ei se olekkaan. Helpompi sitä on juoda kun 80% viinaa.porter wrote:En ees tiiä ei toi dxm niin pahaa ollu mitä mainostettiiin![]()
-
Hz0
- Apteekki
Tämä saattaa kuulostaa vähän erikoiselta mutta onko ketään huomannut että DXM tripin jälkeen on virkistävää pysytellä selvinpäin useamman viikon? Viimeksi kun otin DXM:ää, oli päällä ollut jonkinlainen savu+alko+opiaattiputki ja jäi vähän asioita tekemättä, deksmeissä sitten kelailin nykyistä elämäntilannettani monelta eri kantilta ja oli hauskaa, kun heräsin seuraavana aamuna niin olikin parin päivän afterglow joka vei mennessään tuon rännin jälkiolot. Oli jotenkin henkisesti uudestisyntynyt olo.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Azee
- Psykonautti
Mulla on aivan sama. Jotenkin todella puhdistunut ja täydellinen olo. Asioita saa tehtyä ihan hymysuissa ja fiilis on hyvä. Aika hyvä masennuslääke.Hz0 wrote:Tämä saattaa kuulostaa vähän erikoiselta mutta onko ketään huomannut että DXM tripin jälkeen on virkistävää pysytellä selvinpäin useamman viikon? Viimeksi kun otin DXM:ää, oli päällä ollut jonkinlainen savu+alko+opiaattiputki ja jäi vähän asioita tekemättä, deksmeissä sitten kelailin nykyistä elämäntilannettani monelta eri kantilta ja oli hauskaa, kun heräsin seuraavana aamuna niin olikin parin päivän afterglow joka vei mennessään tuon rännin jälkiolot. Oli jotenkin henkisesti uudestisyntynyt olo.
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.
-
Joumän
- Psykonautti
Joillakin se on pari viikkoo, joillakin pari päivää
Hyvä antidepressantti kyllä, mutta toleranssin noustua toimisi tässä tehtävässä paremmin vaikka 2x100mg/pv annoksilla riippuen painosta. Mutta vaaralliseksi peliksi menee tuossavaiheessa kun neurotoksista ainetta kumminkin on.
Monilla englanninkielisillä foorumeilla puhutaan tuosta 50 tripin maagisesta rajasta. Eli että siinä vaiheessa vaikutukset alkavat laimenemaan. Ja omalta osaltani voin sanoa että kyllä siinä jotain perää näyttäisi olevan.
Monilla englanninkielisillä foorumeilla puhutaan tuosta 50 tripin maagisesta rajasta. Eli että siinä vaiheessa vaikutukset alkavat laimenemaan. Ja omalta osaltani voin sanoa että kyllä siinä jotain perää näyttäisi olevan.
-
Hz0
- Apteekki
Herranjestas mitä settiä... olkaapahan immeiset varovaisia jos otatte JWH:ta deksmeissä. Motoriikka oli vähän huonoa ja vapoon meni vähän turhan paljon jwh122 ja tuloksena about tunnin äärimmäinen sekavuustila. Kuulokkeet päässä pysyi juuri ja juuri kiinni omassa egossaan vaikka dxm-annos oli vain 300mg. Ei mitään jräkeä missää huhhuh. Robottiääniä ja hallittua(?) kaaosta. Asiaan voi tietysti vaikuttaa sekin että päivä alkoi darralla ja savuakin on tullut jonkin verran polteltua
Muutaman oluen ja ruoan voimalla tullaan hiljalleen alaspäin, kai tässä unta saa vielä
Muutaman oluen ja ruoan voimalla tullaan hiljalleen alaspäin, kai tässä unta saa vielä
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Feya
- OD
Aivan sama fiilis mullakin. Olen myös huomannut saman methoxetaminen kanssa - aina, kun nautin sitä yli 100mg myöhään illalla, seuraavana päivänä olen todella pirteä ja aktiivinen, vaikken olisikaan saanut paljon nukutuksi.Hz0 wrote:Tämä saattaa kuulostaa vähän erikoiselta mutta onko ketään huomannut että DXM tripin jälkeen on virkistävää pysytellä selvinpäin useamman viikon? Viimeksi kun otin DXM:ää, oli päällä ollut jonkinlainen savu+alko+opiaattiputki ja jäi vähän asioita tekemättä, deksmeissä sitten kelailin nykyistä elämäntilannettani monelta eri kantilta ja oli hauskaa, kun heräsin seuraavana aamuna niin olikin parin päivän afterglow joka vei mennessään tuon rännin jälkiolot. Oli jotenkin henkisesti uudestisyntynyt olo.
Dissosiaativit ovat kyllä loistavia antidepressantteja.
-
Hz0
- Apteekki
Jostain lueskelin että NMDA - reseptorien aktivointi resetoi opiaattitoleranssia ja ilmeisesti toimii vähän detoxina sikäli että vähentää vieroitusoireita? Voisikohan tuo antidepressiivinen vaikutus perustua jotenkin tuohon. Tietysti se varmaan häviää jos DXM:ää ottaa joka toinen päivä mutta näin harvemmin ottamalla tuntuu olevan todella palkitsevaa 
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Ketamiinihan tosiaan tutkimusten mukaan poistaa masennuksen n. 10 päiväksi n. 70 prosentilla niistä joilla ei mitkään muut hoidot ole tepsineet. Ei mul muuta...
-
Dreamer
- Psykonautti
Nopea vastaus olisi tarpeen. Eli onko trippivahti tarpeellinen tätä nauttiessa? Olen yhden ainoan
kerran aikaisemmin kokeillut, mutta ei sanonut juuri mitän se 600mg. 1050mg olis tarkotus annostella
tällä kertaa.
kerran aikaisemmin kokeillut, mutta ei sanonut juuri mitän se 600mg. 1050mg olis tarkotus annostella
tällä kertaa.
-
Dexma
- Moderator
Jos susta tuntuu, että oot huonossa kunnossa henkisesti niin mielellään. Muuten ei.Dreamer wrote:Nopea vastaus olisi tarpeen. Eli onko trippivahti tarpeellinen tätä nauttiessa? Olen yhden ainoan
tällä kertaa.
Mut jos nyt tuntuu muutenkin siltä että saattais tarvita niin ehkä kandee jättää jollekkin muulle päivälle.
Mut jos kaikki on tieks hyvin niin miksei.
Jos oot vähä painoinen ihminien ja toi on sulle iso dose saatat dissosioitua niin pahasti, että menetät tasapainon ym. Mutta ite en tossa kohtaa ikinä mitään vahteja sillain oo tarvinnut.
-
testeri420
- OD
Ei meillä mitään vahteja oo ollu käytössä koskaan.
Ja meininki on ollukki sen mukaista...
Kerran mentii kaverin kanssa ulos "lämmittelemään" noin -15 asteen pakkasella. Havahduin siinä kun olin jo t-paitaa ottamassa päältä että hei, täällä o lunta.
Elikkä täällä on sillo pakkasta. Mitä vittua me oikee tehää hei. Ja vaatteet takas päälle... No siitä sitte kaupunkiin linjurilla. Päästiin linjurista ulos ja tien toiselle puolelle keskustassa kun kurvas jo vartioinnin auto siihen ja alkoi seurata meidän touhua. No ärrällä käytiin, vartija peesissä. Sitten takasin pysäkille ja pois kaupungista.
Eli tuo trippivahti voi olla joskus ihan suotavaa. Vai välttämätöntä riippuen sekavuustilasta.
Kerran mentii kaverin kanssa ulos "lämmittelemään" noin -15 asteen pakkasella. Havahduin siinä kun olin jo t-paitaa ottamassa päältä että hei, täällä o lunta.
Elikkä täällä on sillo pakkasta. Mitä vittua me oikee tehää hei. Ja vaatteet takas päälle... No siitä sitte kaupunkiin linjurilla. Päästiin linjurista ulos ja tien toiselle puolelle keskustassa kun kurvas jo vartioinnin auto siihen ja alkoi seurata meidän touhua. No ärrällä käytiin, vartija peesissä. Sitten takasin pysäkille ja pois kaupungista.
Eli tuo trippivahti voi olla joskus ihan suotavaa. Vai välttämätöntä riippuen sekavuustilasta.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
Feya
- OD
Tuollaisissa tilanteissa se trippivahti voi tosiaan olla ihan paikallaan. Mutta sitten kun mennään niihin annoksiin, ettei kykene enää tiedostamaan maailmaa ympärilläsi, puhumattakaan liikkumisesta, ei se vahti siinä pysty oikein mitään tekemään.testeri420 wrote:Ei meillä mitään vahteja oo ollu käytössä koskaan.
-
porter
Tälläisissä tilanteissa olisikin hyvä trippailla sellasessa paikkaa, missä voit tosiaan olla vaikka alasti ilman että se haittaa sinua/muita.