The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Neste
OD

Re: The DXM topic

Post by Neste »

Tuli otettua ensimmäistä kertaa about vuoteen. Pulveri oli melko kostean näköistä mutta ilmeisen toimivaa edelleen. Hatarien muistikuvien ja tavaroiden järjestyksen perusteella jossain vaiheessa huoneessa kävellessäni oli lähtenyt jalat alta tai sitten olin kompastunut johonkin ja vajonnut takaisin dissoon samantien. Vähän ihmetytti havahtua joltain kylmältä ja kovalta alustalta eikä omasta sängystä jossa oletti olevansa.

CEVit olivat hienompia kuin muistinkaan ja muisti lähti lähes kokonaan. Otin ensimmäistä kertaa boostimalla (ilman että oksennan) joten ehkä sillä on vaikutusta asiaan. Maha ei vaivannut ollenkaan toisin kuin aikaisemmin.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
nuk123
Karvakuono

Post by nuk123 »

Kertokaas joku kuinka pitkä väli pitää olla MDMA:n ja DXM välillä? Ettei tule mitään ikäviä yllätyksiä. Ja toinen kysymys, kauanko pitää olla väliä pirin ja DXM kanssa?
nuk123
Karvakuono

Post by nuk123 »

Tuli semmonen kysymys mieleen että kun erottelee DXM niin jos tekee freebasea ja haihduttelee bensoja pois niin tuleeko siitä aivan järkyttävä käry vai mitä häh? Kertokaa te viisaammat.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

^ tottakai kun bensa haihtuu ni toki se dunkkaa.
Siks suosittelen vesihaudetta ja lykkää sit parvekkeelle tai johki vastaavaan.

Ite en oo kokeillu hellalla haihdutella käryn takii ja kans ku ei tiiä mitä niin kuuma tekee
freebaselle,kun kuitenkin kaikki bensa pitää haihduttaa täysin.
. . . (--) °
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Saatan huomenna cubensiksia ottaa 600 dexmin kanssa, mietin vaan että paljonkohan sitä sitten uskaltais syödä :/ onko kellään ehdotuksia? 1-2g väliltä oon miettiny
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Enfini wrote:Saatan huomenna cubensiksia ottaa 600 dexmin kanssa, mietin vaan että paljonkohan sitä sitten uskaltais syödä :/ onko kellään ehdotuksia? 1-2g väliltä oon miettiny
Sisko tykkää?

ota 2g
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

NatiHero wrote:
Enfini wrote:Saatan huomenna cubensiksia ottaa 600 dexmin kanssa, mietin vaan että paljonkohan sitä sitten uskaltais syödä :/ onko kellään ehdotuksia? 1-2g väliltä oon miettiny
Sisko tykkää?

ota 2g
mäh eri päivä, otin sit vaan dexmit kun on ollu kipee paransi kyl yskän :) pitää harkita ens viikolla uudestaan
tsundere
Lepakko

Post by tsundere »

enfini: jos haluat kokea jotain todella taianomaista, niin suosittelen kyllä ottamaan dmx:ää ja sieniä. mulla ehkä elämäni paras ja antoisin trippi oli juurikin 600 dxm + laskuissa keskinkertainen annos philosopher's stone -juuripahkoja. suosittelen kovasti, mutta kannattaa varautua. itse kävin tuolla kombolla Valhallan pidoissa :mrgreen:
vastatkaa vihaan rakkaudella
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Huomenna vois kipasta apteekista hakeen apua yskään ;)
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Ehei helvetti ajattelin, että jos käväsis hakees kolme pullloo ressuu ja ottas sitä 1800mg ja savut
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Onkohan mitenkää vaarallista demin pitkälti laskettua nokitellla metyylifenidaattia? pari kerta kokeiltu, aivan mahtava setti ollut, mutta jäänyt mietityttään onko jotain riskejä liittyen kyseiseen komboon?
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
STRN
Psykonautti

Post by STRN »

Oon pari edellistä kertaa ottanu sen 1200mg ja niistä tuli aika sekava olo miljöön kadottamista ym. Cocillana "tripin" jälkeen en oo koskenu mihinkään yskänlääkkeisiin koska siitä tuli mielettömän huono olo. Touko-kesäkuussa luullakseni. Huomenna meinasin erotella 600ml eli 1800mg (korjatkaa jos olen väärässä) ja siihen päälle ehkä savut. Onkohan tää hirveen huono idea pitkästä aikaa vetää noin isoa annosta?
4:20pm
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

STRN wrote:Oon pari edellistä kertaa ottanu sen 1200mg ja niistä tuli aika sekava olo miljöön kadottamista ym. Cocillana "tripin" jälkeen en oo koskenu mihinkään yskänlääkkeisiin koska siitä tuli mielettömän huono olo. Touko-kesäkuussa luullakseni. Huomenna meinasin erotella 600ml eli 1800mg (korjatkaa jos olen väärässä) ja siihen päälle ehkä savut. Onkohan tää hirveen huono idea pitkästä aikaa vetää noin isoa annosta?
Suosittelisin buustaamalla nauttia vaikka eka 600mg+600mg ja sit tsiigailla ottaaks viel sen 600mg,
parhaimmiten minusta niin toimii. tai mikäs siinä jos ottaa suoraan huikalla kaikki. :) Onko järkeä vetää noin isoo annost
riippuu täysin sun painosta ja millainen dissopää on ja tietty mitä sää haet. :D
. . . (--) °
STRN
Psykonautti

Post by STRN »

No mä ostin kumminki vaan 2 pulloa. Ei meinannu myydä apteekissa 2 kerrallaan niin menin toiseen apteekkiin. :left:
Mä oon 4 kertaa dxm kokeillu ja 2 kertaa 1200mg kerralla ja siitä tosiaan on yli puol vuotta ettei varmaankaa toleja oo enää.

E: Mites kauan tota uskaltaa keittää että sais mahdollisimman paljon sitä nestettä pois?
4:20pm
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Korjatkaa ny jos oon väärässä mut ei sitä montaa milliä siellä kattilan pohjalla tarvii olla.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mjoo, oon ite yleensä tosi pieneks haihduttanu nestemäärän, eikä se oo siitä moksiskaan ollut. Pienellä lämmöllä vaan.
Hekkis
Psykonautti

Post by Hekkis »

Vaik nyt on tullu viimekertoina deelei ottaes vast tykästyttyy niihin kunnol ni aion kyl pysyy enimmäksee tän tutkimisessa. Tää on nii Mitä Vittua?. Harmi kun maksaa vaan aika paljon, toisaalt se kyl korjaantuu saatavuudel.
Mua ei tuu sekottaa heikkikseen. Vaihdan nikin heti kun jaksan selvittää miten se tehdään.
sirkkasorkka
Psykonautti

Post by sirkkasorkka »

Ihme aine tämä DXM, 600mg kun otti niin ei potkinut juurikaan, hatsin vaikutuksia boostasi ehkä hieman, mutta sitten kun otti 900mg, niin johan kolahti ja olikin sitten ihan sekaisin. Mukavaa puuhaa mennä dexmipäissään iltakävelylle kaikki näyttää niin hauskalta. :)
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

sirkkasorkka wrote:Ihme aine tämä DXM, 600mg kun otti niin ei potkinut juurikaan, hatsin vaikutuksia boostasi ehkä hieman, mutta sitten kun otti 900mg, niin johan kolahti ja olikin sitten ihan sekaisin. Mukavaa puuhaa mennä dexmipäissään iltakävelylle kaikki näyttää niin hauskalta. :)
Elonpaino vaikuttaa paljon.

Tää on kyllä hyvää tavaraa, itelle huomattavan shamanistista ja henkista, mutta tarvittaessa eri settingilla hauskaa hörhöilyä.

Ja ennen kaikkee HEEEELVETIN PÄRÄYTTÄVÄÄ JOKA VITUN KERTA, oikeesti joka kerta 'bout koko maailmankaikkeus on ihan vitun päräyttävää juttua :love: Tekee hyvää arjen keskellä karata atmosfääärii!
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Terve, ajattelin 1½ vuoden jälkeen palata Dekstroverseen lähiaikoina. Haluaisin tiedustella että oletteko huomanneet mitään asioita jotka saattaisivat vähentää tai nostaa DXM:n aiheuttamaa voimakasta pahoinvointia, jota itse koen lähes aina hieman ennen nousuvaihetta.

Inkivääri? Ulkomaan sivulla suositeltiin difenhydramiinia mutta tuota taitaa olla helvetin vaikea Suomesta saada.

Itselläni pahoinvointi ei tunnu olevan riippuvainen annoksen koosta, 300mg:stäkin on tullut todella kova nausea ja joskus puolet isommista ei kummampaa kuin kevyttä etomista. Eräs jännä kokemus oli sellanen että ekaa kertaa sitruunahappoa käytteässäni livautin sitä sekaan aivan likaa (ehkä 4 tl) ja lopputulos oli lähes juomakelvotonta ja epäilin mokanneeni koko homman. Sain sen kuitenkin juotua eivätkä odotukseni olleet enää kovin korkealla. Kunnes yhtäkkiä havaitsin tutun aaltoilun nousevan pitkin tapettia ja euforia paukkasi päälle! Tällon en kokenus siis minkäänlaista pahoinvointia ja olen nyt funtsinut että runsas sitruunahapon käyttö saattais jotenkin tasapainottaa sitä meininkiä vatsassa... Olenkohan ihan hakoteillä?

Kaikki vinkit ovat tervetulleita.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Oksentamisen oon huomannut aika hyvänä keinona poistaa pahoinvointi. Toki se tunne kun sitruunahappolitkua tulee nenästä, on aika ikävä. Mutta viidessä minuutissa (syljeskelyn ja veden kanssa) maun/kirvelyn saa pois, ja sen jälkeen nousutkin tuntuu tulevan paljon voimakkaammin päälle. Jos pyörii siinä rajoilla niin avita vähän.

En oo mitään muuta itse kokeillut pahoinvointiin kuin sen ulostamista suun kautta. Itellä ainakin katoaa nausea sekä mahakipu ihan kokonaan kun tän toimenpiteen hoitaa pois alta. Toki jos oksentaminen on tosi vaikee asia sulle, niinku monelle, niin ei varmaan kannata ainakaan tarkoituksenmukaisesti lähteä sitä harrastamaan.

Must enempi tuntuu et sitruunahappo aiheuttaa pahoinvointia. Mut en sit tiedä.

Oon ite suhtautunu asiaan vähän silleen aina et pahaolo tulee kyllä varmasti, ja pienellä vessanpöntön edessä kyykistelyllä ja vesilasillisella ja vessapaperirullalla sen saa pois.
Neste
OD

Post by Neste »

King Ink wrote:Toki jos oksentaminen on tosi vaikee asia sulle, niinku monelle, niin ei varmaan kannata ainakaan tarkoituksenmukaisesti lähteä sitä harrastamaan.
Mun mielestä dexsmeissä oksentaminen on todella helppoa jos vertaa vaikka oksennustautiin tai liialliseen alkoholin kittaamiseen. Johtunee varmaan siitä että puuduttaa paikkoja sen verran että se oksennusrefleksi ei tunnu juuri miltään(?)
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
zerk

Post by zerk »

Dexmeissä oksentaminen tuntuu välillä suorastaan orgastiselta :D. Tosiaan pöntön halaamisen jälkeen nausea yleensä väistyy ja olosta voi nauttia ilman häiriötekijöitä. Ärsyttävintä on se, jos voi pahoin mutta ei pysty oksentamaan - tai jos laattaa liian ajoissa ja menee dexmiä hukkaan.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Enää en epäile tuota "USKOMATONTA" euforiaa mitä ainaki Dexma on kuvaillu, ku juo muutaman alkoholi annoksen n. 4h dexmin nauttimise jälkee
tuntu ku mopo nousuilta hitto :S Varmasti tulen seuraavillaki kerroilla nauttiman laskuissa se muutaman lonkeron :cheers:
zerk

Post by zerk »

Joo, alko sopii hämärän hyvin dexmin kanssa yhteen. Voin normaalisti juoda max 1-2 annosta alkoholia enkä yhtään enempää, mutta dexmin kanssa mun elimistö kestää selkeesti enemmän alkoholia - voin juoda jopa 5-6 kaljaa, joskus enemmänkin. Ei tosin varmaan koskaan tee mieli juoda neljää-viittä enempää.

Todella mukava setti dexmilaskuihin oli 7,5mg dc, 1mg rivatril, 5 laadukasta kuivaa 0,33l siideriä ja pari kuppia semivahvaa opateetä. Ne vähitellen heikkenevät dexmiolot muutti tota kuosia tosi mielenkiintoisesti, jotenkin oli vielä euforisempaa mitä yleensä tollanen kombo eikä jostain syystä edes nuokuttanut niin pahasti kuin yleensä. Oli vaan mukava olla afterglowissa & tuossa oopiumbentsoalko-kuosissa ja vain maata sängyssä raukeana leffoja katsellen.

Nyt alkoikin tehdä mieli dexmiä :D. Viimeksi varmaan elokuun alussa tullut vedettyä sitä. Jos viikonlopuksi erottelisi pullon-pari ressua ja kävis moikkaamassa dexman kyrpäbuddhaa versessä. :P
Joumän
Psykonautti

Post by Joumän »

zerk wrote:Joo, alko sopii hämärän hyvin dexmin kanssa yhteen. Voin normaalisti juoda max 1-2 annosta alkoholia enkä yhtään enempää, mutta dexmin kanssa mun elimistö kestää selkeesti enemmän alkoholia - voin juoda jopa 5-6 kaljaa, joskus enemmänkin. Ei tosin varmaan koskaan tee mieli juoda neljää-viittä enempää.
Aika outoo mun mielestä. On tutkimuksia joissa todetaan NMDA-antagonistien, joihin dexmikin kuuluu, nollaavan toleranssin moneen päihteeseen, ainakin alkoholi, sit nikotiini ja joitain muita. Jos dexmittelypäivän jälkeen alkaa juomaan, itse ainakin huomaan sen että nousee enemmän hattuun, ja varsinkin toi fysiikkapuoli heittää paljon enemmän kuin normaalisti.

Pahoinvointiin olen huomannut sellaisen jutun, että kannattaa dexmit nauttia johonkin limsaan sekoitettuna. Esim. coca-cola. Yksi alkoholiannos myöskin on vähentänyt nauseaa. Oksentamisen jälkeen yleensä iskee ne kaikista kovimmat dexmieuforiat heti päälle. :)
Ja laita eteen mitä vaan, jos se tuskaa helpottaa niin kyselemättä nappaan
Feya
OD

Post by Feya »

Otin tuossa maanantaina pitkästä aikaa deksmiä, 900mg (17,6mg/kg) eroteltuna, ja oli kyllä hauskaa. Nauseaa ei ollut oikeastaan yhtään, koska olin syönyt kevyesti ja haihdutin sitruunahapon ihan pieneksi tilkaksi, toisin kuin yleensä - maku oli kahta kauheampi, mutta masu tykkäsi kun litkua ei ollut niin paljoa.

Eihän tää oo enään yhtään niin päräyttävää kuin silloin aikoinaan, mutta sain kyllä ihan mukavat nousueuforiat ja leijailin pari tuntia mieleni sisällä. Sitten nautin lainin subua ja loppu yö menikin sitten sängyssä makaillen ja jutellen, nukkumisesta kun ei tullut yhtään mitään.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Toi on kans kyl jännä toi Nukkua vai ei kysymys. Kun esim tyttöystäväni nukahtaa melkein väkisin jossain piikin jälkee ja itse taas valvon helposti yön yli ja seuraavan päivän. Olo on kuin ylistimuloitunut, ei kovin epämiellyttävästi, mut vähä. Tähän vaikuttanee että normaalistikin univaikeuksia, varsinkin lähes kaikkien troppien nauttimisen yhteydessä.

Ja skitsoileen alkaa suht nopee, nähtii just eilen aamulla, kun pikkukot vipelsi, peilissä alko vilahtelee naamoja ja hahmoja yms. Bentsot+lonkero+opatee pelotti möröt ja olo oli MAAAAHTAVA. Nukkumaan menin n.klo 11 aamulla ja heräsin ilta seiska.

2yötä valveilla tuolloin ja dexmit välissä HÖRHÖR höhö.

Mut nukuttaaks teitä laskuis vai tuntuuks ku ois pureskellu purkin concertaa meneen? Mistä epäilette sen johtuvan?
Joumän
Psykonautti

Post by Joumän »

600mg 7,5mg/kg kun iltasella ottaa, niin aamuyöhön aina menee jos unta meinaa saada. Vähän sama kun pirilaskut, mutta ilman sitä karmeeta henkistä puolta (päinvastoin). Afterglow on nousujen jälkeen se paras osa! :) Eihän dexmin pitäisi vaikuttaa dopamiiniin millään tavalla? Kait se jotenkin noihin kohonneisiin serotoniinitasoihin liittyy. Mutta kyllä ne laskut on vielä selkeesti sellaset stimulanttimaiset.
Ja laita eteen mitä vaan, jos se tuskaa helpottaa niin kyselemättä nappaan
Vesseli
Karvakuono

Post by Vesseli »

Tuli sit koettua plateau 4!! Huh huh, ihan heti ei tee mieli takaisin. Heräsin matrixistä enkä muistanut kuka olin tai mikä olin, maailmankaikkeus ympärilläni katosi ja vajosin mustaan tyhjyyteen. Tällä aineella saa itsensä kyllä todella sekaisin.. vieläkin melko sekava olo, vaikka tripistä on yli vuorokausi..