Noi "mä vedin tänään xxxxmg ja kivaa oli!" postaukset voisi pitää tuolla tuhkakupin puolella ja tämän mammuttiketjun pitää enemmänkin informatiivisena. Eihän täältä kukaan mitään järkevää infoa enää löydä kaikkien kuosipostien seasta. Setä ei jaksaisi millään alkaa natseilemaan.
The DXM topic
-
W10
- Kameleontti
Re: The DXM topic
Pientä skarppausta nyt hei!!!!
Noi "mä vedin tänään xxxxmg ja kivaa oli!" postaukset voisi pitää tuolla tuhkakupin puolella ja tämän mammuttiketjun pitää enemmänkin informatiivisena. Eihän täältä kukaan mitään järkevää infoa enää löydä kaikkien kuosipostien seasta. Setä ei jaksaisi millään alkaa natseilemaan.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Tavantallaaja
- Psykonautti
Joo eli laitoin tossa jonkun aika sitten siitä, kun kaveri kokeili sitä eroteltua dexmiä, joka sitten ei toiminut.
Kaverissa oli vika, ei siinä minun erottelemassa liuoksessa. Samaan aikaan eroteltua oli nähkääs jäljellä se 1200mg ja toinen kaveri naukkas sen ja toimi kaikkien oletusten ja odotusten mukaan.
Jännää oli se että säilyi jääkaapissa tavallisessa kahvimukissa tuo eroteltu jonkun noin 3 viikkoa.
Itse en jotenkin uskalla, taikka on jäänyt tietty pelko trippailuun. ei taida sopia kaikille. turvallisesti kotona, jos haluaa matkailla.
Kaverissa oli vika, ei siinä minun erottelemassa liuoksessa. Samaan aikaan eroteltua oli nähkääs jäljellä se 1200mg ja toinen kaveri naukkas sen ja toimi kaikkien oletusten ja odotusten mukaan.
Jännää oli se että säilyi jääkaapissa tavallisessa kahvimukissa tuo eroteltu jonkun noin 3 viikkoa.
Itse en jotenkin uskalla, taikka on jäänyt tietty pelko trippailuun. ei taida sopia kaikille. turvallisesti kotona, jos haluaa matkailla.
Parhaimmillaan: luova, syvällinen ja ilmaisuvoimainen
Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
"mietin usein miltä tunteeni tuntuvat minusta."
Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
"mietin usein miltä tunteeni tuntuvat minusta."
-
KarstaFari
huomenna olisi vissiin tarkotus tätä myrkkyy juoda.. mielenkiinnosta haluaisin kysyä, että kuin vähäseksi sen nestemäärän saa "keittämällä"
tuottaa nimittäin erittäin suuria vaikeuksia saada tä alas..
-
KarstaFari
Kiitos kulta < 3 no huomenna selviää miten onnistun.. aina tullu nii vitust sitä lopputuotet et nyt kyllä keitän..bUkkA wrote:Voit keittää sen vaikka niin et sitä nestettä on 2-5ml jos haluat.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Kantsii nyt vähäsen olla vettä, et DXM on vielä liuenneena siihen. En tiiä tosin miten paljon vettä DXM tarttee että pysyy liuenneena.
-
Mushru
- Moderator
No johan sen näkkee sitte,ku haihduttaa. Oon mä monesti haihduttanu kaikki nesteet veks ni on jääny sellast tahnaaSahkoinenVelho wrote:Kantsii nyt vähäsen olla vettä, et DXM on vielä liuenneena siihen. En tiiä tosin miten paljon vettä DXM tarttee että pysyy liuenneena.
lopputuotteeks. Mut muistakaa et se palaa äkäsee pohjaan!
Miedol lämmöl vaa ni hyvä tulee. <- Toi on kyl sellane nyrkkisääntö khyl
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
RC50
- Psykonautti
Se on tänään taas DXM-päivä, ja vois vetästä 4 plateut jollain 1800mg kun viime kerrasta on jo pitkä aika. Oli muuten Resilarin hinta tippunu ainakin 014 alueella, ennen oli 8.55€ nykyään on 8.15€
-
Matkustaja
- Psykonautti
8,16€ lukee kuitissani, 200ml pullo. Pitänee nyt katsoa milloin tulee käytettyä, ostin vähän niinkuin varastoon 2 pulloa.
-
kokasmurffi
- Psykonautti
eli sellaista kysäisisin et kuinka paljon teillä on vaikuttanut päivän tapahtumat dexmi trippiin..
esim jos on katsonut jotain leffaa tai pelannut jotain peliä ja sit on jollai 4 pl tripillä niin tuleeko se teillä kuin kovasti
trippiin mukaan.. itsellä pelimaailma on varsinki tullut mukaan trippiin jollain tapaa..
esim jos on katsonut jotain leffaa tai pelannut jotain peliä ja sit on jollai 4 pl tripillä niin tuleeko se teillä kuin kovasti
trippiin mukaan.. itsellä pelimaailma on varsinki tullut mukaan trippiin jollain tapaa..
-
Hz0
- Apteekki
Yli vuoden tauon jälkeen trippailin eilen illalla taasen deksmillä. Tällä kertaa otin aluksi 100mg + jwh-122 höyryt hehkulamppuvaposta, ja about tuntia myöhemmin loput eli 500mg. (Painan ~81kg koko setti yhteensä siis 7,5mg/kg). Positiviinen kokemus oli, ja JWH:ta kun otti vielä lisää peakin aikana niin pamahdin tunniksi jonnekin ihan muualle. Sulkemalla silmät matkusteltiin aikatunneleissa ja CEV:eitä esiintyi runsaasti. Tuli nauhoitettua muutamia pohdintoja luurin nauhurillakin. Sekavaa menoa silloin kun pystyi kävelemään. Porcupine Treen "Sky Moves Sideways" ja Di.fm:n psychill kanava olivat soitossa koko illan ja mitään negatiivista fiilistä/ahdistusta en kokenut. Laskuissa oli mukava löllötellä, ottaa pari olutta ja lisää jwh:ta, jonka jälkeen nukahdin suht nopeasti.
Ehkäpä otan myöhemmin syksyllä vielä ylä-3P trippailusessiot.
Erottelu oli taas jälleen niin naurettavan helppo etten tajua miksi porukka jaksaa kitata Resilaria suoraan pullosta.
Tästä on hyvä jatkaa
Ehkäpä otan myöhemmin syksyllä vielä ylä-3P trippailusessiot.
Erottelu oli taas jälleen niin naurettavan helppo etten tajua miksi porukka jaksaa kitata Resilaria suoraan pullosta.
Tästä on hyvä jatkaa
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
polge
- Psykonautti
Huh ei ookka tullu vuoteen nautittua deeäksämmää, joten tarvis varmaan joku päivä väsäillä taas.
Oon aina lipeällä tehny, mut nyt sitä ei muka saakka mistään apteekista enää :O Täytyy siis tota soodatuhkaa kokeilla ja se onkin täysin uusi juttu mulle, joten jotain vinkkejä?
P.S. Onks dexma viä hengissä ku ei oo näkyny?
Ikävä! <3
Oon aina lipeällä tehny, mut nyt sitä ei muka saakka mistään apteekista enää :O Täytyy siis tota soodatuhkaa kokeilla ja se onkin täysin uusi juttu mulle, joten jotain vinkkejä?
P.S. Onks dexma viä hengissä ku ei oo näkyny?
-
Mushru
- Moderator
kahta pulloa kohden kolme hituse kukkurallist ruokalusikallist soodaa pellille tasasesti ja uunin ylätasolle 200 C (?paska vuos itelki viime erottelust) ja tunti pari siel. Sit vaa lipeän tapaan törkkäät bensan kans ressun sekaan yms yms. 
eipä tuosta ihmeempiä voi neuvoa oikeastaan.
onkoha tuol erottelutopikis paremmi vaik e tiiä voiks paremmi neuvoo.
onkai se Dexma hengis,ei siitä montaa päivää oo ku on kirjotellu..
Koulukiireitä,ehkä?
eipä tuosta ihmeempiä voi neuvoa oikeastaan.
onkoha tuol erottelutopikis paremmi vaik e tiiä voiks paremmi neuvoo.
onkai se Dexma hengis,ei siitä montaa päivää oo ku on kirjotellu..
Koulukiireitä,ehkä?
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
polge
- Psykonautti
Tänne tullu oikein erottelutopickiki? :O Niin ne ajat muuttuu kun on vähän aikaa ollu täältä pois..
Pikanen pikku kysymys viä: Näkeekö sitä jotenki millon se sooda on ollu riittävän kauan uunissa ja käykö siis ihan normi ruokasooda? :O
Tänx ja piis <3
Pikanen pikku kysymys viä: Näkeekö sitä jotenki millon se sooda on ollu riittävän kauan uunissa ja käykö siis ihan normi ruokasooda? :O
Tänx ja piis <3
-
doof
- Kameleontti
Juu normi ruokasooda käy, ja sitä ei näe siitä et koska on valmista. Maistamalla se selviää, mut sitä ei kannata tehä!!polge wrote:Tänne tullu oikein erottelutopickiki? :O Niin ne ajat muuttuu kun on vähän aikaa ollu täältä pois..
Tänx ja piis <3
Pistät vaan uuniin vaikka 220c ja pidät vähän yli tunnin, nii ky zeziit
-
polge
- Psykonautti
Tängjuu tängjuu. Täytyy tässä tosiaan taas palailla dexmin ihmeelliseen maailmaan pitkästä aikaa joku päivä. Ainoo päihde mitä ei tuu sillei kauheen usein käytettyä (ehkä kerran kuussa normaalisti) ei tee mielikä juurikaan. Johtunee varmaan siitä kun oon niin helvetin laiska että ei jaksa alkaa sheikkailee litkuja, vaikka ei siinäkä puolta tuntia paljo enempää mee ku se on jo lasissa. Kunnon paukuissa sauhujen väsäämiseenki saattaa mennä sen verran, eikä se tunnu yhtään niin rasittavalta 
Hyvää yötä veljet ja siskot!
Hyvää yötä veljet ja siskot!
-
Pariah
"Tänään on niin moni nuorimies ostanut resilaria että enpä taida myydä enään"...
Ja mielestäni en näytä edes hampilta?
Mushru voi vahvistaa.
Ja mielestäni en näytä edes hampilta?
Mushru voi vahvistaa.
-
Mushru
- Moderator
lol wtf ei toi voi olla syy olla myymättä.Pariah wrote:"Tänään on niin moni nuorimies ostanut resilaria että enpä taida myydä enään"...
Ja mielestäni en näytä edes hampilta?![]()
Mushru voi vahvistaa.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Pariah
Nytkun tarkemmin ajattelee niin sen hupun olisi voinut ottaa pois päästä... prkl!
-
polge
- Psykonautti
Ja tiskillä vähän viä niiskuttaa ja köhiä 
-
Vape
- Lepakko
Oonkohan käsittäny oikein/väärin, mutta eihän apteekki sais valita asiakkaitaan?Pariah wrote:"Tänään on niin moni nuorimies ostanut resilaria että enpä taida myydä enään"...
Ja mielestäni en näytä edes hampilta?![]()
Mushru voi vahvistaa.
Ite oon aina yskinyt vähän ja kysellyt esim. että mikä olisi paras lääke ärsyttävään yskään (ehdottavat aina resilaria), että varmasti myyvät
-
Joumän
- Psykonautti
Tähän samaan ilmiöön olen itsekin törmännyt. Kaveri raportoi dekstrometorfaanin nousuja (300mg oli eroteltuna 75kg, ja ekaa kertaa pelissäddduck1 wrote:En tuntenut oloani mitenkää loogiseksi tai mitään, lähinnä oli melkein olo, että olisi aivan järjettömässä humalassa, mutta samalla aivotoiminta oli täysin normaali.
Henkilökohtaisesti en vain pysty mitenkään edes vertaamaan etanolipäihtymystä dexmiin, mutta tuo on vain jäänyt mieleen kun on useammiltakin kuullut tuon saman. Johtuuko kenties siitä, että etanoli vaikuttaa myös suurilla annoksilla NMDA-reseptoreihin?? Tuo olisi looginen päätelmä. Mutta tietääkö kukaan? Ja onko edes niin suuria määriä alkoholia mahdollsita juoda että vaikuttaisi ko. reseptoreihin?
Ja laita eteen mitä vaan, jos se tuskaa helpottaa niin kyselemättä nappaan
-
Downfallen
- Psykonautti
tossa se taas olis irti alkuperäisestä. tänään "vain" 600mg. olusia tosin mennyt jo jokunen 
Ever seen fire in zero gravity?
-
Downfallen
- Psykonautti
mitähän... ei pärise oikein. ajattelin että tänään olis mietiskelty asioita muttei tahdo nyt toimia...Downfallen wrote:tossa se taas olis irti alkuperäisestä. tänään "vain" 600mg. olusia tosin mennyt jo jokunen
-
Downfallen
- Psykonautti
jeps... edes ykköselle päästy.. lähinnä vain jäi suunnaton harmi(lue vitutus) koko illasta.. ja alkuaan tämä piti vielä tehdä kaverin kanssa. noh, onneksi ei hänen aikaansa tuhlattu.Downfallen wrote:mitähän... ei pärise oikein. ajattelin että tänään olis mietiskelty asioita muttei tahdo nyt toimia...Downfallen wrote:tossa se taas olis irti alkuperäisestä. tänään "vain" 600mg. olusia tosin mennyt jo jokunen
edellisestä kerrasta jäi hyvin mukavat ja syvälliset olot ja sitä olisin kaipaillut tänäänkin. ehkä sit munasin jotain erottelussa. epäilen kyllä.. noh, kohta nukku
-
foghat
- Psykonautti
Tulipas kokeiltua boostimalla tätä, 600 + 300mg oli annos, painoa noin. 65kg. Tuloksena oli mahtavin reissu ikinä.
Nyt kysyisin et mites sienet tän kanssa? Jonkun 600 - 900mg ajattelin ottaa dxm ja sieniä kohtuullisen määrän. Onko turvallista ja onko hyvä yhdistelmä?
-
Huiko
- LD50
Happo loi yhdistettynä tyhmän tyhjän tilan jollon istuin vaan sohvalla. 4-ho-met taas toi vähäksi aikaa värikkäitä viivoja näkökenttään mut lopetti sitten dexmille tyypillisen tilankin omien vaikutustensa loputtua jonkun tunnin jälkeen ottamisesta. Silokit tais kanssa lyhentää mulla trippailua, mutta se alun höykytys oli jotain ihan omaa luokkaansa kun dexmit oli jo hyvän aikaa vaikuttanu syyessäni noin kolmekymmentä pikkusta.
Mä kuitenkin söisin varmaan sienet sieninä ja dexmit huiviin eri kerroilla.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
King Ink
- LD50
Eilen aattelin palailla pitkästä aikaa tän pariin, 600mg. Kovemmanpuoleiselle 2. plateaulle pääsin, jäi vähän harmittamaan kun edellisellä kerralla (kesällä joskus) meni kolmoselle, ja sinne tähtäsin. Mut eipä siinä, oli tosi hieno yö muuten.
Kärpässienet poltettuna lisää jotain tosi hämärää ainesta tähän soppaan.
Kärpässienet poltettuna lisää jotain tosi hämärää ainesta tähän soppaan.
-
PahaArkkitehti
- Psykonautti
Paljonko tuota kärpässientä tarvitsee polttaa DXM:n päälle, että saa jotain lisävaikutuksia? Muutenkin tekis mieli testata kärpässientä poltettuna.King Ink wrote: Kärpässienet poltettuna lisää jotain tosi hämärää ainesta tähän soppaan.
-
King Ink
- LD50
Vaikea sanoa tarkemmin, mutta muutama pesällinen tais palaa ennenkuin dexmiolo muuttui selkeästi.