The DXM topic
-
Joumän
- Psykonautti
Re: DXM ei toiminut
900mg jo alle 100kg kaverille pitäisi olla unohtumaton kokemus. Erottelu mennyt siis vituiksi. 900ml Resilaria eli tuo 2700mg olisi ollut jo fataalia alle 100kg kaverille...
Ja laita eteen mitä vaan, jos se tuskaa helpottaa niin kyselemättä nappaan
-
Tavantallaaja
- Psykonautti
Kaikille yleinen vastaus:
Tarkoitin siis 900 mg kuten kaikki jo varmaan arvas.
Käytettiin soodatuhkaa, 2 tuntia uunissa. Zippobensaa ja annoimme erottua kirkkaasti.
No raportoin vielä toimiiko toinen annos toisella kaverilla.
Ja lääkitystä ei ole. Koko saattoi ehkä huomattavasti vaikuttaa.
Tarkoitin siis 900 mg kuten kaikki jo varmaan arvas.
Käytettiin soodatuhkaa, 2 tuntia uunissa. Zippobensaa ja annoimme erottua kirkkaasti.
No raportoin vielä toimiiko toinen annos toisella kaverilla.
Ja lääkitystä ei ole. Koko saattoi ehkä huomattavasti vaikuttaa.
Parhaimmillaan: luova, syvällinen ja ilmaisuvoimainen
Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
"mietin usein miltä tunteeni tuntuvat minusta."
-
Tavantallaaja
- Psykonautti
yli 100 kiloisesta kyse.Joumän wrote:900mg jo alle 100kg kaverille pitäisi olla unohtumaton kokemus. Erottelu mennyt siis vituiksi. 900ml Resilaria eli tuo 2700mg olisi ollut jo fataalia alle 100kg kaverille...
Parhaimmillaan: luova, syvällinen ja ilmaisuvoimainen
-
Mushru
- Moderator
dxm myös toimii toisilla mitäänsanomattomasti isoillakin annoksil..
Nimim. Kaverin kans 2400mg puoliks,minul hullu dissotila ja kaveril yhtää mitää..
Miltähän se dexmilitku maistu? Sekin kertoo oliko edes vaikuttavia aineita.
Nimim. Kaverin kans 2400mg puoliks,minul hullu dissotila ja kaveril yhtää mitää..
Miltähän se dexmilitku maistu? Sekin kertoo oliko edes vaikuttavia aineita.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Mun mielestä se dxm:n maku muistuttaa sitä ah niin ihanaa päihdeaineitten makua miltä niin monet puhtaat kemikaalit maistuu lääkkeissä ja just noissa erottelulitkuissa... Sen maistaa kyllä, se sellanen kitkerä helvetin paha maku. 
-
tsundere
- Lepakko
mullakin on kavereita, jotka
a) on ilman aineitakin niin pihalla, ettei tajuntaa muuttavat päihteet tee juuri mitään
b) jonkinlainen synnynnäinen immuniteetti joitain aineita kohtaan (varsinkin dxm. pari kaveria täysin immuuneja sen vaikutuksille)
tai
c) jokin muu yhtä inhimmillinen syy. syitähän riittää niin paljon kuin jaksaa keksiä. huumeet vaikuttaa tosi yksilöllisesti, tai sitten on vaikuttamatta.
.
tai sit dxm-jumalat päätti, että ei ollut oikea aika.
niinja erottelukin saattoi mennä pieleen. erottelu on dxm:n kohdalla jo osa trippiä, ainakin itsellä
a) on ilman aineitakin niin pihalla, ettei tajuntaa muuttavat päihteet tee juuri mitään
b) jonkinlainen synnynnäinen immuniteetti joitain aineita kohtaan (varsinkin dxm. pari kaveria täysin immuuneja sen vaikutuksille)
tai
c) jokin muu yhtä inhimmillinen syy. syitähän riittää niin paljon kuin jaksaa keksiä. huumeet vaikuttaa tosi yksilöllisesti, tai sitten on vaikuttamatta.
.
tai sit dxm-jumalat päätti, että ei ollut oikea aika.
niinja erottelukin saattoi mennä pieleen. erottelu on dxm:n kohdalla jo osa trippiä, ainakin itsellä
-
FlippinDouble
- Psykonautti
Re: The DXM topic
Tietääkö kukaan onko turvallista ottaa Dexmiä jos on syönyt parina iltana peräkkäin mirtatsapiinia?
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng
-
Huiko
- LD50
^Muistaakseni ei ollut terveellinen idea. Kannattanee antaa tuon myrkyn poistua elimistöstä ennen kuin nautit dexmis. Myöskään ei kannata sekoitella MDMA:n kanssa ja muitakin aineita oli... Serotoniinioireyhtymä tais olla vaarana? http://fi.wikipedia.org/wiki/Serotoniinioireyhtym%C3%A4
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Vape
- Lepakko
En tiedä onko mulla joku synnynnäinen lahja kun pystyn nauttimaan dxm:ää vaikka ssri-lääkitystä päällä
Tämä on tosin vaan mun keho, kannattaa vähintään alottaa pienellä annostuksella jos aikoo trippiä alkaa väsäileen
Tämä on tosin vaan mun keho, kannattaa vähintään alottaa pienellä annostuksella jos aikoo trippiä alkaa väsäileen
-
NeofitaPsichedelico
- Karvakuono
Itsellänikään (~95kg) ei ensimmäinen 600mg eli yhden pullon erottelu toiminut mitenkään, myöhemmin otin kerran myös 800-1000mg (erottelin kaksi pulloa, mutta kaveri halusi välttämättä ottaa siivun välistä, hänellä kyllä sekin pieni 200-400mg annos toimi hyvin, joten erottelussa ei ole ollut vikaa) annoksen ja sekin toimi juuri-ja-juuri. Yleensä olen ottanut 1200mg ja sillä olen saanut toivotut vaikutukset. Trippejä takana ~kymmenen. Ärsyttää tämä luontainen suuri toleranssi lähes kaikkiin dissoihin ja deeleihin 
"Mind flowers / Pretty mind flowers / Take a trip to the center of your mind / To your mind / Letting only your conscience be your guide / Finding out that life is where is edge." - Ultimate Spinach - Mind Flowers
-
NeofitaPsichedelico
- Karvakuono
Tänään olisi taas tarkoitus kokeilla 1200mg annoksella matkailua, nyt on mukana kaverikin jolla ensimmäinen kokeilu kyseisen substanssin kanssa. Hänellekkin ajattelin tehdä 1200mg, kuitenkin isokokoinen tyyppi ja kun itse en mitään vaikutuksia tuntenut 600mg niin paree ottaa kunnolla niin tietää koskeeko myöhemmin vai ei ;P
E: Kaverini eilen ottanut kuitenkin yhden mirtatsapiinin (ei siis mtn kuuria tmv.), joten luultavasti ihan turvallista deksmeillä tänään?
Mitenkäs sitten pamit ja lyrpyt näiden kanssa? Sama serotoniinioireyhtymän vaara myös näissä? 
E: Kaverini eilen ottanut kuitenkin yhden mirtatsapiinin (ei siis mtn kuuria tmv.), joten luultavasti ihan turvallista deksmeillä tänään?
"Mind flowers / Pretty mind flowers / Take a trip to the center of your mind / To your mind / Letting only your conscience be your guide / Finding out that life is where is edge." - Ultimate Spinach - Mind Flowers
-
King Ink
- LD50
Tulipas otettua piitkästä aikaa dexmii pari päivää sitten. 600mg, ja kyl kolis. Huhhu, et kolis hyvin.
-
NeofitaPsichedelico
- Karvakuono
Molemmilla meni matka loistavasti.
Ei ollut ensikertalaiselle kaverillekkaan 1200mg liikaa
Ei ollut ensikertalaiselle kaverillekkaan 1200mg liikaa
-
mussunaattori
- Psykonautti
Yleinen virhe on käyttää erottelussa liian laimeita C-vitaaminitabletteja. Kannattaa erotella apteekin sitruunahapolla ja bensiinillä, ne toimii varmasti.
-
redrum
- Psykonautti
... näin erittäin todentuntuisen unen dxm-nousuista ..... onkohan merkki että voisi pitkästä aikaa erotella ressua

-
Neuromoottori
- Psykonautti
Meijän aineet oli 2-3:lle et 2 purkkii resilarii apteekista,puhdistettua bensiiniä apteekista,sitruuna happoa apteekista, muutama iso minigrip pussi vaikka isosta marketista,ruoka soodaa marketista/lipeää apteekista (ruoka sooda pitää käyttää tunnin uunissa 200 asteessa (HUOM.SOODA TUHKA EI SAA KOSKETTAA METALLIIN VAAN KÄSITTELE SITÄ MIELUMMIN PUUKAUHALLA/LASTALLA)
Tarkemmat ohjeet löytää varmasti ku etsii ku en muista niitä tarkkaan
OLKAA VAROVAISIA JA LUKEKAA OHJEET TARKKAAN!
Tarkemmat ohjeet löytää varmasti ku etsii ku en muista niitä tarkkaan
OLKAA VAROVAISIA JA LUKEKAA OHJEET TARKKAAN!
-
onepilllarger
- Karvakuono
Minulla on nyt päällä tällänen syvällinen elämän pohdinta DXM:n suhteen. Tilanne on sellainen että vaikka en näe huumeiden haittaavan elämääni, opiskelujani tai työtäni, niin DXM:n olen huomannut tässä noin vuoden aikana muuttaneen persoonaani suuresti. Noin vuoden ajan olen käyttänyt DXM:ää noin 1-3 kertaa viikossa ja vaikka se on ajanut minut takaisin opiskelemaan ja auttanut jaksamaan työtäni, niin että on ollut rahaa myös harrastaa ja elää
, niin Ajatukseni ja tapani nähdä maailma on muuttunut erittäin paljon.
DXM on myös se yksi asia jota en usko onnistuvani harrastamaan vain silloin tällöin vaan se on joko kaikki tai ei mitään. Joten kertokaa te ihmiset, joilla saattaa olla jokin muukin mielipide kuin se yleinen "vähänkin pilaa elämäsi", pitäisikö olla ilman vain koska aine muuttaa minuuttani suuntaan joka ei edes ole negatiivinen.
Olisi hyvä myös mainita että alkuperäinen syy lopettamisen ajattelulle johtuu siitä että laskut ovat alkaneet olla aika epämukavia.
DXM on myös se yksi asia jota en usko onnistuvani harrastamaan vain silloin tällöin vaan se on joko kaikki tai ei mitään. Joten kertokaa te ihmiset, joilla saattaa olla jokin muukin mielipide kuin se yleinen "vähänkin pilaa elämäsi", pitäisikö olla ilman vain koska aine muuttaa minuuttani suuntaan joka ei edes ole negatiivinen.
Olisi hyvä myös mainita että alkuperäinen syy lopettamisen ajattelulle johtuu siitä että laskut ovat alkaneet olla aika epämukavia.
"I fly a starship across the Universe divide
And when I reach the other side
I'll find a place to rest my spirit if I can"
-
King Ink
- LD50
Osaaks tarkemmin kuvailla millä tavalla dexmin kiskominen on muuttanut sua ja sun ajatuksias?
Se tuskin tekee hyvää ruumiille taikka päälle, pitkällä tähtäimellä. Mut mikäli koet ettei se tuo huonoja muutoksia siun elämääs, tai vaikuta suuresti sun kykyys elää yhteiskunnan jäsenenä (jos siihen pyrit), niin en tiedä miksi siun pitäis lopettaa, jos siis nautit siitä viel. Kyl uskon sun ite tajuavan kunhan on aika oikeesti lopettaa sen vetäminen. Kyl se pitäis huomata kun käytöstä syntyy suurempi ongelma, tai ku ei tunnu hyvältä enää.
Se tuskin tekee hyvää ruumiille taikka päälle, pitkällä tähtäimellä. Mut mikäli koet ettei se tuo huonoja muutoksia siun elämääs, tai vaikuta suuresti sun kykyys elää yhteiskunnan jäsenenä (jos siihen pyrit), niin en tiedä miksi siun pitäis lopettaa, jos siis nautit siitä viel. Kyl uskon sun ite tajuavan kunhan on aika oikeesti lopettaa sen vetäminen. Kyl se pitäis huomata kun käytöstä syntyy suurempi ongelma, tai ku ei tunnu hyvältä enää.
-
onepilllarger
- Karvakuono
Kaikki turha tuntuu niin pieneltä ja en jaksa kantaa stressiä mistään kun ollaan kuitenkin vaan kasa atomeja keskellä äärettömyyttä
Tälläsiä ilosia ajatuksia. En kuitenkaan siis tarkoita että näkisin kaiken turhana, mutta voisi kyllä sanoa että en ole enään ikinä surullinen, vihainen tai negatiivinen (paitsi niissä perkeleen laskuissa). Tuntuu että maailmassa ei varsinaista päämäärä ole eikä tarkoitusta joten voi ihan rauhassa puuhastella mitä tykkää ja lähteä yhtenä päivänä vaan ilman syytä ajamaan lappiin turusta vain sen takia että miksi ei.
Pitänee myös mainita että olin aika stressaava henkilö vielä vuosi sitten enkä esim. voinut sauhutella jos oli pienikin mahdollisuus että tapaan poliisin tai paljon ihmisiä. Nyt kaikki turha huohotus on hävinnyt ja puskaa pukkaa kotonakin.
Itse olen tyytyväinen mutta jotenkin kuitenkin on sellainen olo että onko se hyvä asia että kemikaali muuttaa oman maailman.
Pitänee myös mainita että olin aika stressaava henkilö vielä vuosi sitten enkä esim. voinut sauhutella jos oli pienikin mahdollisuus että tapaan poliisin tai paljon ihmisiä. Nyt kaikki turha huohotus on hävinnyt ja puskaa pukkaa kotonakin.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Toihan on just sitä mistä ne hipit puhuu, tajunnan laajentumista. Eihän tossa oo mitään huonoa? Mulle samaa on tapahtunut huumeitten vetämisen lisäksi esim. kirjojen lukemisen ja elokuvien katsomisen jälkeen... Tietenkään unohtamatta esim. musiikkia, matkustamista, ihmisten kanssa olemista, meditoimista, tai vaikka aamulla ulos menemistä ja linnun laulun kuuntelemista. En kyl tajunnu nyt yhtään mistä sulla kiikastaa 
Mun päähän ei vaan mee se, et ihmiset pitää jotain aineilla saatua asiaa jotenkin "vääränä" tai huonona. Aineitten vaihtumistahan tää koko maailma on, sun ja mun jokapäiväiset kokemuksetkin, vaikka ei pistäiskään lappua kielelle, tai vetäsis deksmilitkuja tai polttais jointtia. Jos joku asia kehittää, niin mitä vitun väliä sillä on onko joku kemikaali auttanut siinä prosessissa? Samalla logiikallahan voisi ajatella, et no, ei oo normaalia jos lukee kirjaa ja oma maailmankuva muuttuu, koska se on kirja. Täh. Ei järkeä?
Mainitsit vielä olevas itse tyytyväinen. Eikö tän pitäis olla kuitenkin se tärkein asia, oli sen saavuttamiseks tehnyt mitä vaan? Kunhan ei joudu satuttamaan muita ihmisiä. Satuttaaks se muita jos juot DXM:ää?
Mun päähän ei vaan mee se, et ihmiset pitää jotain aineilla saatua asiaa jotenkin "vääränä" tai huonona. Aineitten vaihtumistahan tää koko maailma on, sun ja mun jokapäiväiset kokemuksetkin, vaikka ei pistäiskään lappua kielelle, tai vetäsis deksmilitkuja tai polttais jointtia. Jos joku asia kehittää, niin mitä vitun väliä sillä on onko joku kemikaali auttanut siinä prosessissa? Samalla logiikallahan voisi ajatella, et no, ei oo normaalia jos lukee kirjaa ja oma maailmankuva muuttuu, koska se on kirja. Täh. Ei järkeä?
Mainitsit vielä olevas itse tyytyväinen. Eikö tän pitäis olla kuitenkin se tärkein asia, oli sen saavuttamiseks tehnyt mitä vaan? Kunhan ei joudu satuttamaan muita ihmisiä. Satuttaaks se muita jos juot DXM:ää?
-
onepilllarger
- Karvakuono
Eihän se satuta
Ja oli muuten erittäin fiksusti muotoiltu pointti. Olen kyllä ihan samaa mieltäkin mutta ei sille voi mitään kun välillä pistää miettimään tätäkin ja se ei auta että mulla on myös iso kasa niitä ystäviä jotka näkee asian niin että mun elämä on jo pilalla kun olen sen ensimmäisenkin ottanut
Eli nämä ystävät varmasti sanoisivat että satuttaa kaikkia mun harrastus vaikka en kyllä ymmärrä miten, koska yhtä sosiaalinen viel olen ja enhän mä nyt mitään muuta kun alkoholia käytä jos olen seurassa jossa kaikki itkevät puroja huumeista kuullessaan. Kiitos kun jotkut jaksaa vastata murheisiin ja huoliin.
Löysin vanhempien luota just viime käynnillä vhs-kasetin Labyrintti elokuvasta ja Juice Leskisen kokoelmalevyn joten taitaa tulla kiva ilta huomenna kun alkaa vapaat ja kotona onkin jo valmiiks pari ressupulloa
Löysin vanhempien luota just viime käynnillä vhs-kasetin Labyrintti elokuvasta ja Juice Leskisen kokoelmalevyn joten taitaa tulla kiva ilta huomenna kun alkaa vapaat ja kotona onkin jo valmiiks pari ressupulloa
-
jermus
- Psykonautti
Itse olen ainakin saanu paljon vakaviakin onglmia ratkottua deksmin avulla. Siinä deksmiolotilassa vaan jotenkin näkee ne asiat rauhallisesti ja järkevällä tavalla, se aine ikäänkuin itse vaan näyttää ne asiat sinulle niin kuin ne oikeasti ovat, oma valinta on uskooko ja luottaako sen näyttöön vai ei. Itse olen luottanut ja olen saanut monen monta ongelmaa ratkaistua, vaikka aikanaan tuntui siltä etten joistain asioista pääse ikinä yli. Yleensä deksmitripin jälkeen ne asiat, joita on tripillä käsitellyt, niin jollainm ihmeellisellä tavalla ne ongelmat ovat sen jälkeen tavallaan vain unohtuneet käytännössä pysyvästi. Joten en näe yhtään syytä miksi en ainetta käyttäisi ja luottaisi siihen, että se tekee minusta paremman ihmisen, kun kerran tulokset selkeästi puhuvat puolestaan 
-
Bebanten
- Karvakuono
Olipa pitkästä aikaa hieno kokemus dxm:n kanssa.
Yleensä nautin deksmini yksin pimeässä makaillen, mutta tällä kertaa kahden ystävän kera heitettiin 1100mg huiviin ja ajettiin veneellä saareen, keskelle ei mitään.
Oli hienoa katsella kuinka hiljaleen siirryttiin maapallon reunan taakse auringon varjoon ja katseltiin kuinka auringon säteily osuu kymmenien kilometrien korkeudessa yläilmakehään, muodostaen ohuen punertavan harson koko taivaan kanteen. Huippujen jälkeen tuhdisti pilveä ja chillailua kunnes aurinko nousi taas horisontin takaa, takaisin taivaalle. Neljän maissa aamulla veneen kokka kohti takaisin kotirantaa ja nukkumaan, ehkäpä kesäloman hienoin yö!
Yleensä nautin deksmini yksin pimeässä makaillen, mutta tällä kertaa kahden ystävän kera heitettiin 1100mg huiviin ja ajettiin veneellä saareen, keskelle ei mitään.
Oli hienoa katsella kuinka hiljaleen siirryttiin maapallon reunan taakse auringon varjoon ja katseltiin kuinka auringon säteily osuu kymmenien kilometrien korkeudessa yläilmakehään, muodostaen ohuen punertavan harson koko taivaan kanteen. Huippujen jälkeen tuhdisti pilveä ja chillailua kunnes aurinko nousi taas horisontin takaa, takaisin taivaalle. Neljän maissa aamulla veneen kokka kohti takaisin kotirantaa ja nukkumaan, ehkäpä kesäloman hienoin yö!
-
onepilllarger
- Karvakuono
Anteeki kun samasta asiasta jankkaan, mutta nuo viimeiset viestithän oli lähetetty juuri siinä vaiheessa kun addiktio (ja tässä vaiheessa se on jo selvä addiktio) on huutanut lisää DXM joten ovat melkeinpä valetta mitä olen aikaisemmissa viesteissä sanonut. DXM on tuonut paljon hyvää muutosta elämääni mutta se on myös vallannut sen täysin, rahat menevät kaikki johonkin vitun resilariin ja jokainen hetki tuntuu vain odotukselta saada uusi nousu. Hävettää ihan vitusti se mitä tänne olen kirjoitellut mutta nyt olisi tarkoitus olla niin kauan ilman kuin mahdollista ja sitten kun tulee otettua taas niin yritän uudestaan olla ilman. Tällähetkellä tavoite on pitää niin pitkiä taukoja että elämä alkaisi tasaantua hieman. Kiitos kaikille jotka ovat jaksaneet vastailla.
edit: Niin ja tämäkin viesti on kirjoitettu pienissä palapelibentsofiiliksissä koska onneksi minulla on vielä hyviä ystäviä jotka voivat bentsoja ja budia pukata korvaaviksi.
edit: Niin ja tämäkin viesti on kirjoitettu pienissä palapelibentsofiiliksissä koska onneksi minulla on vielä hyviä ystäviä jotka voivat bentsoja ja budia pukata korvaaviksi.
-
deckard
- Psykonautti
Voi helvetti sentään, tuli ihan sattumalta vastaan tämmönen biisi http://www.youtube.com/watch?v=fS-X5Uu1aC0 ja kun kuuntelin sitä niin tuli kylmiä väreitä ja oikeen vyöryämällä flashbäkkejä plateau 4 tripiltä. Siis noi on just semmosia ääniä ja semmosta meininkiä mitä on siellä syvällä dxm-avaruudessa. En tiedä onko se yksilöllistä mutta mulla tulee ainakin ihan täysin tosta mieleen se.
-
Feya
- OD
Kyllä se aika yksilöllistä on - kaikki se meininki ja fiilikset riippuu niin paljon meiän omista pääkopistamme.deckard wrote:Voi helvetti sentään, tuli ihan sattumalta vastaan tämmönen biisi http://www.youtube.com/watch?v=fS-X5Uu1aC0 ja kun kuuntelin sitä niin tuli kylmiä väreitä ja oikeen vyöryämällä flashbäkkejä plateau 4 tripiltä. Siis noi on just semmosia ääniä ja semmosta meininkiä mitä on siellä syvällä dxm-avaruudessa. En tiedä onko se yksilöllistä mutta mulla tulee ainakin ihan täysin tosta mieleen se.
Itselleni múmin Við Erum Með Landakort Af Píanóinu (We Have A Map Of The Piano) on juuri SE DXM-biisi.
-
doof
- Kameleontti
onepilllarger, jos aijot rajottaa dexmiä rankast, niin itse en ainakaan lopettas kokonaa, tai edes yrittäs olla nii kaua ilma ku mahollista. Mun mielest sama taktiikka ko painonpudotukses ois paras; päätät vähentää, mut silti dexmittelet päivänä jonka oot päättäny etukätee(karkkipäivä). Siitä sitte pidentää karkkipäivän välejä.?
-
ddduck1
- Karvakuono
Iltaa hyvät ihmiset. Jostain kummallisesta syystä olen tätä dexmaa jahkaillut todella kauan, mutta nyt sitten vapaana vkonlpna repäisin ja vähän kotikokkailin.
Ensin on sanottava, että olipa pitkä prosessi! Tämmöinen pieni, rauhaton olento meinasi oikeasti tuskastua todella pahasti tekemisen kanssa, mutta toivotaan, että maltti kannatti ja silleen.
Kahen desin flaskan kokkailin ja yksikseni nappasin naamariin. Katsotaan mitä pojalle käy. Hauskaa illan jatkoa.
Ensin on sanottava, että olipa pitkä prosessi! Tämmöinen pieni, rauhaton olento meinasi oikeasti tuskastua todella pahasti tekemisen kanssa, mutta toivotaan, että maltti kannatti ja silleen.
Kahen desin flaskan kokkailin ja yksikseni nappasin naamariin. Katsotaan mitä pojalle käy. Hauskaa illan jatkoa.
-
ddduck1
- Karvakuono
Okei. Eilen kolahti kyl iha huolella, mutta en osaa kyl sanoa että pidinkö vaiko enkö. Lähinnä massiivisten meksikolaisten-maihinnousu-tyylisten nousujen jälkeen olin vain aivan vitun pihalla. En tuntenut oloani mitenkää loogiseksi tai mitään, lähinnä oli melkein olo, että olisi aivan järjettömässä humalassa, mutta samalla aivotoiminta oli täysin normaali. Tosin oli kyllä omituisia hallusinaatioita välillä ja hyvin ahdistunut ja sekava olo. Menetin kokonaan ajan- ja paikantajun, saatoin tuijottaa vartin seinää ja katsoa kelloa 20sek välein.
Sitten jonkunajan kuluttua aloin väsymään ja ajattelin käydä nukkumaan, tuli ikäänkuin "toinen aalto", aivan massiivisen hienoja, mutta samalla kauhistuttavia hallusinaatioita, mutta jotka oli kuitenkin niin siistejä, etten halunnu niiden ihan heti loppuvan, vaan katsoin ne tavallaan niin pitkälle, kun pystyin, kunnes sitten musertava kauhu pakotti silmät auki. Silmät avattuanu todellisuus oli aina 8bittisen pikselimäinen jostain syystä.
Puhelimen käyttö oli lähes mahdotonta ja oli todella vaikea erottaa ihmisiä toisistaan, niin kasvot, nimet kuin miten he liittyivät minuun.
Saatan ehkäpä jonain päivänä kokeilla taas uudestaan, mutta hetken tauko saa kyllä olla. MDMA:t sun muut "miedot bilehuumeet" tuntuu ainakin vielä olevan meitsin juttu, kun pysyy aina se kontrolli aika hyvin. Tosin jotain rappioromantiikkaa ja massiivisen tyylikästä narkkari-touhua tossakin oli, kun olit yksinkertaisesti aivan vitun pihalla aika vitun kauan.
ps. huomasin, että ruokahalu on kadonnut kokonaan, toivottavasti palaa pian...
Sitten jonkunajan kuluttua aloin väsymään ja ajattelin käydä nukkumaan, tuli ikäänkuin "toinen aalto", aivan massiivisen hienoja, mutta samalla kauhistuttavia hallusinaatioita, mutta jotka oli kuitenkin niin siistejä, etten halunnu niiden ihan heti loppuvan, vaan katsoin ne tavallaan niin pitkälle, kun pystyin, kunnes sitten musertava kauhu pakotti silmät auki. Silmät avattuanu todellisuus oli aina 8bittisen pikselimäinen jostain syystä.
Puhelimen käyttö oli lähes mahdotonta ja oli todella vaikea erottaa ihmisiä toisistaan, niin kasvot, nimet kuin miten he liittyivät minuun.
Saatan ehkäpä jonain päivänä kokeilla taas uudestaan, mutta hetken tauko saa kyllä olla. MDMA:t sun muut "miedot bilehuumeet" tuntuu ainakin vielä olevan meitsin juttu, kun pysyy aina se kontrolli aika hyvin. Tosin jotain rappioromantiikkaa ja massiivisen tyylikästä narkkari-touhua tossakin oli, kun olit yksinkertaisesti aivan vitun pihalla aika vitun kauan.
ps. huomasin, että ruokahalu on kadonnut kokonaan, toivottavasti palaa pian...
-
SadPanda
- LD50
Eilen tehtiin 600mg ja juotiin pökkii kaverin kans
Oli iha letkeetä pitkästä aikaa.. Ei mikään kovin vahva dexmeily olo ollu mutta nyt on huomattavissa kivaa afterglowta 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma