The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Sleeveless
Psykonautti

Re: The DXM topic

Post by Sleeveless »

^
Juu voisi kokeilla tuota 3.p:tä. Tämmöinen tikku (60kg) tarvitsee aikas vähän demxiä näköjään. 564mg suosittelee tuo calc.
Set&settinki olisi varmaan hyvä miettiä ennen trippiä? Jotain floydia tai gratefullia taustalle ja niin eespäin.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Pink Floyd, all you need. :)

Mulla yks aika ehdottomuus dexmin kans, on laittaa patjoja/muuta pehmustetta lattialle,
on sit kiva kieriskellä, eikä aina tarvii mennä sänkyyn jos tahtoo makaa pehmeellä.

Ja peitto!
edit: Iso peitto!
Pariah

Post by Pariah »

King Ink wrote:Pink Floyd, all you need. :)

Mulla yks aika ehdottomuus dexmin kans, on laittaa patjoja/muuta pehmustetta lattialle,
on sit kiva kieriskellä, eikä aina tarvii mennä sänkyyn jos tahtoo makaa pehmeellä.

Ja peitto!
edit: Iso peitto!
Allekirjoitan! Vielä pimeys tuohon lisäksi niin ollaan asian ytimessä!

Nykyään kyllä olen siirtynyt opethiin, mukavan synkeää ja rakennevapaata kikkailua. Suosittelen myös kunkulle!
Vape
Lepakko

Post by Vape »

En muistanukaan kuin hitaasti tää lähti nouseen, tuli eilen kiskottua liian nopeaa kaikki ressut; loppuillasta täysin kyvytön liikkumaan saati kykenevä sosiaaliseen kanssakäymiseen

900mg + vapaasti käytössä oleva vaporisaattori oli ehkä vähän liikaa meikäläiselle
CaptainZ

Post by CaptainZ »

Eka DXM-kokeilu to 2.6.2011. Määrä: n. 600mg. Käyttäjä: mies 30v, 80kg, ei säännöllistä lääkitystä.

Erottelin ison pullon Ressua tämän foorumin ohjeiden mukaan soodatuhkalla, apteekin puhdistetulla bensalla ja C-vitamiini-poretableteilla. Homma näytti menneen niin kuin ohjeiden mukaan kuuluu. Kerrokset erottuivat niin että raja oli veitsenterävä. Sain desin bensapullosta talteen uutta käyttöö varten ehkä 90%. DXM-litku haisi aluksi vähän bensalle, mutta haju lähti kun lämmittelin sitä kattilassa.

Nykäisin litkun naamaani iltakuuden maissa. Ei ees maistunut pahalta. Mutta ei sen puoleen, en koko iltana huomannut juuri mitään vaikutuksia. Ihoa kutitti vähän enemmän kuin normaalisti. Telkkarissa parin tyypin kauluspaidat näyttivät liikkuvan vähän oudosti tyyppien liikkeiden mukana. Mun paahtoleipien värisävy näytti vähän vääristyneeltä. Olo oli vähän höppänä, mutta se muistutti lähinnä placeboa, kun on odottanut kunnon vaikutuksia. Olisin hyvin voinut näyttäytyä kelle tahansa tutulle, eikä kukaan ois huomannu mitään outoo.

Pitäisköhän mennä apteekkiin ja vaatii rahat takas..
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Kokeile sitruunahapolla ens kerralla. Tää on jotenki kumma mut monilla kavereilla ollu tästä kiinni, itse oon aina erotellu sitruunahapolla.
mussunaattori
Psykonautti

Post by mussunaattori »

CaptainZ wrote:Eka DXM-kokeilu to 2.6.2011. Määrä: n. 600mg. Käyttäjä: mies 30v, 80kg, ei säännöllistä lääkitystä.

Erottelin ison pullon Ressua tämän foorumin ohjeiden mukaan soodatuhkalla, apteekin puhdistetulla bensalla ja C-vitamiini-poretableteilla.
Kuinkas paljon C-vitamiinia poretabletit sisälsi? 600mg:n pitäisi päristä ihan kohtalaisesti tonkin kokosella kaverilla, jos ei ole toleja.

Kokeile sitruunahapolla seuraava kerta.
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Tai vedä raakana. Vähän vatsaa saattaa vääntää ja ripulia lentää, mut toimii yleensä mukavasti silti :mrgreen:
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)
miymau
Lepakko

Post by miymau »

Mites, melko monta millii rivoi alla, mitens käy jos vähä deksmiä nakkaa nassuun?
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
CaptainZ

Post by CaptainZ »

HiisaajaHiisi wrote:Tai vedä raakana. Vähän vatsaa saattaa vääntää ja ripulia lentää, mut toimii yleensä mukavasti silti :mrgreen:
Toi tuli kokeiltua kauan sitten. Eipä ollut kummoinen kokemus sekään. Istuin pöntöllä ison osan illasta, olo tuntui känniseltä ja silmää särki. Siinä kaikki :down:
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Lataa enemmä huivii jos tuntuu ettei toimi, simppelii.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
doof
Kameleontti

Post by doof »

magiclymagical wrote:Lataa enemmä huivii jos tuntuu ettei toimi, simppelii.
Mä kiskoin ~700mg eikä toiminu... :shock: Yleensä tullu pieni nausea, mut 700mg tuli jo järkyttävä nausea+heikotus pariks tunnis ja sen jälkee nukahi. Huolellisesti oon erotellu tuhkal, rakeil, vitamiinil, hapol, enkä enää keksi mikä kusee.
Taino, mistä mä tiiän jos dexmin kuuluuki olla tollast, :mrgreen: mut ikinä en mistään oo saanu nii hirveet oloo ku täst.

Päälle 15mg MXE vei kovemmin ku toi 700mg DXM
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Kaverit huutelee provinssirokkiin ens viikolopuks. Vois dusailla vähän tätä messiin ku ei oo tullu taas hetkeen otettua. Sopii yllättäen hyvin tommosiin kaaottisiin ihmismassameininkeihi.
pirun hyvä nuolla kuorena
nevermindme
Tuppisuu

Post by nevermindme »

Tänään lähtis elämäni ekat dexmit nassuun. Eilen kokeilin 120 mg + 120 mg, mut eipä vaikuttanu juuri mitenkään muuten kuin kännin buustina :D Oli hyvä känni!

Erottelin siis eilen yhen ison ressun eli 600 mg. Erottelu onnistu ainakin silmämääräsesti ihan hyvin, luulen. Mitä luulette, että tuo jäljelle jäänyt 360 mg tekee tällaselle kokemattomalle noin 58 kiloiselle naisenalulle?
mouru
Karvakuono

Post by mouru »

nevermindme wrote:Erottelin siis eilen yhen ison ressun eli 600 mg. Erottelu onnistu ainakin silmämääräsesti ihan hyvin, luulen. Mitä luulette, että tuo jäljelle jäänyt 360 mg tekee tällaselle kokemattomalle noin 58 kiloiselle naisenalulle?
Ehkä sekava pikkukuosi. :) Tuskin minkään sortin trippiä on tulossa, hankala kyllä sanoa kun en oo nuin pieniä annoksia ottanut.. Suosittelisin, että otat tuon, savuja (jos löytyy), hyvää musiikkia ja chill. ;)
nevermindme
Tuppisuu

Post by nevermindme »

mouru wrote:
nevermindme wrote:Erottelin siis eilen yhen ison ressun eli 600 mg. Erottelu onnistu ainakin silmämääräsesti ihan hyvin, luulen. Mitä luulette, että tuo jäljelle jäänyt 360 mg tekee tällaselle kokemattomalle noin 58 kiloiselle naisenalulle?
Ehkä sekava pikkukuosi. :) Tuskin minkään sortin trippiä on tulossa, hankala kyllä sanoa kun en oo nuin pieniä annoksia ottanut.. Suosittelisin, että otat tuon, savuja (jos löytyy), hyvää musiikkia ja chill. ;)
Tuloksena oli lähinnä jonkun sortin rentoutuminen ja täydellisen hiljaisuuden kokeminen. Makasin lattialla useamman tunnin silmät kiinni (en oo varma nukahdinko jossain vaiheessa) ja annoin vaan ajatusten virrata. Ehkä jotain oivalluksiakin löysin, mutta ei tuolla 360 mg:lla tosiaan avaruuksiin päästy, eikä mihinkään muuallekaan :D
Skittlez
Karvakuono

Post by Skittlez »

Itsekkään en saa lähes mitään tuntemuksia alle 500mg annoksilla.
Tarkoitus olisikin ylittää itseni ja ottaa tuo 1000mg tässä kesänaikana.
Saas nähdä minkälaista sekoilua siitäkin tulee, painoahan löytyy 72kg~
Vesseli
Karvakuono

Post by Vesseli »

Viime viikonloppuna tuli sit vedettyä 1800mg. Ei buustausta, painoa 70 ja tolea on. Todella mielyttävä kokemus, ihanaa leijumista avaruuksissa, hyvää musiikkia, ei sekavuutta vaan erittäin miellyttävä ja psykedeelinen olotila. Ihan nelostasolla en kyl luultavasti ollut, mut kolmostasolla leijuttiin. Pian uusiksi :P
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Eilen otin pitkäst aikaa 300mg kaverin kans,
pyörittiin keskustassa & ulkona muuten. Mmm, tosi kiva, kevyt 2. plateau.

Pitänee ottaa vähän enemmän joku kerta,
ku alkaa taas tuntuu siltä et tääkin toimii kunnol.
dazerc

Post by dazerc »

Viime syksynä tätä otin ensimmäisen kerran, se on jääny toistaseks ainoaks kunnolliseks dexmi-kokemukseks ja voi helvetti mikä ilta siitäkin loppujenlopuksi tuli. Yks kaveri lähti ambulanssilla ja "juostiin" kaverin kanssa (niin hyvin kun dexmeissä se tasapaino toimii :D) olemattomia poliiseja karkuun. Otin niin överisti psykedeelejä viimekesänä, että ei oo sen jälkeen tehny mieli trippailla mutta tähän kyllä rakastuin. Jos vaikka pitäis tän semmosena harvinaisena herkkuna, niin ei katoo se "hohto" mikä yleensä päihteistä katoo kun niitä kiskoo enemmän :P
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

^ Olisko 18.7 dexmifestarit Pirunvuorella?
pirun hyvä nuolla kuorena
dazerc

Post by dazerc »

Hitler wrote:^ Olisko 18.7 dexmifestarit Pirunvuorella?
Messissä :D Vittu mitä muistoja viimekesältä... Vois melkei jonku trippiraportim kirjottaa siitä illasta vaikka en ite tripillä ees ollu :D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

dazerc wrote:
Messissä :D Vittu mitä muistoja viimekesältä... Vois melkei jonku trippiraportim kirjottaa siitä illasta vaikka en ite tripillä ees ollu :D
Voiks tulla mukaan jos ei oo muuta tekemistä? 8) 8)
haureus
Lepakko

Post by haureus »

Itsehän oleskelen melko lähellä myös :P
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
hörhö
Psykonautti

Post by hörhö »

Mitenkähän muistaisi noista tripeistä enemmän kun minulla tosiaan alkaa potkimaan vasta siitä 1000mg painoa on vain 60kg?Vakio annokseni on 1200mg ja tuntuu että joka kerta muistaa vähemmän.Toinen kysymys on millähän annoksella pääsisin plateau neloselle tuli otettua kuukausi sitten 1600mg ja kokemus jäi aika latteaksi ei edes minkäänlaista dissosiaatiota?

Joskus vuosi sitten pääsin tuolla 1200mg neloselle sen jälkeen oli 4kk tauko ja piti ottaa 1000mg että pääsi edes kolmoselle.
Mystinen aine tämä kyllä on.
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
dazerc

Post by dazerc »

Dexma wrote:
dazerc wrote:
Voiks tulla mukaan jos ei oo muuta tekemistä? 8) 8)
Totta helvetissä :D Pidetään vaikka miitti 8)
Tavantallaaja
Psykonautti

DXM ei toiminut

Post by Tavantallaaja »

Kaveri kokeili Dxm:ää ensimmäisen kerran. Eroteltiin täältä saatujen ohjeiden mukaisesti, täydellisesti ohjeita noudattaen. Se kulautti 900ml ja doselaskimien mukaan olisi pitänyt toimia. Mutta mikä mättää, kun ei toiminut? Kiitos jo etukäteen.
Parhaimmillaan: luova, syvällinen ja ilmaisuvoimainen
Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
"mietin usein miltä tunteeni tuntuvat minusta."
Feya
OD

Re: DXM ei toiminut

Post by Feya »

Kaikkein todennäköisintä on, että erottelussa meni jokin pieleen, vaikka kuinka tuntuu että teitte sen täydellisesti. Mitä aineita tarkalleen käytitte (siis lipeää vai soodatuhkaa, jne)?

Onko kaverillasi minkäänlaista lääkitystä?

Ja tarkoitat varmaan 900mg? 900ml Resilaria nimittäin vastaisi 2700 milligramma dekstrometorfaania.
lappilainen

Post by lappilainen »

Voi olla että tähän toimimattomuuteen vaikuttaa useammat tekijät.

- Erottelu
- Mahdollinen lääkitys
- Paino
- Maksan entsyymit (en muista mikä entsyymi tekee ja mitä, muistaakseni muuttaa dxm -> dxo.)
(- Ympäristö
- Oma suhtautuminen)
bUkkA

Post by bUkkA »

Tavantallaaja wrote:Kaveri kokeili Dxm:ää ensimmäisen kerran. Eroteltiin täältä saatujen ohjeiden mukaisesti, täydellisesti ohjeita noudattaen. Se kulautti 900ml ja doselaskimien mukaan olisi pitänyt toimia. Mutta mikä mättää, kun ei toiminut? Kiitos jo etukäteen.
900ml ei valitettavasti sano mitään siitä, paljon kyseinen henkilö on nauttinut dxm. Tarkoitit varmaan 900mg?