The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
lappilainen

Re: The DXM topic

Post by lappilainen »

magiclymagical wrote:Tota deksmin makua ei varmaankaan saa häviämään millään?
Meinaan vaa että ite alan jännittään jo ennenku otan koko ainetta että ku se maistuu nii pahalle yhyy yms (nössö) :D
Joskus tehny sellasen virheen että menin cokikseen sekottaa ja maku ei menny mihinkää oli vaa 1l juotavaa :foil:
Haihduta nestettä kunnes sitä on mahdollisimman vähän. Sitten vain hörppäät raa'asti suun täyteen ja maitoa perään. Kun olet saanut kaiken alas, kannattaa hörpätä oikein kunnolla maitoa perään jotta hapot mahassa tasautuvat. :)
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Haihdutellut kyllä tosi pieniinkin määriin dxm-nesteen, joku tiivistemehu laimentamattomana on ihan jees, mutta silti meinaa puglaa. Maitoa vois kokeilla jos se sit auttais vaik pitään tavaran sisällä :)
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
redrum
Psykonautti

Post by redrum »

magiclymagical wrote:Haihdutellut kyllä tosi pieniinkin määriin dxm-nesteen, joku tiivistemehu laimentamattomana on ihan jees, mutta silti meinaa puglaa. Maitoa vois kokeilla jos se sit auttais vaik pitään tavaran sisällä :)
Ite oon ottanut aina jotain rainbown tai vastaavaa halpaa appelsiinimehua ihan reilusti päälle ni ei oikeestaan maistu yhtään. Osaan jotenkin juoda että ei tuu heti maku suuhun ja sit kun kilauttelee mehua niin tulee hieman hapan maku ja mehu sinne suuhun, sitten purkkaa perään.
ResDeeli
Tuppisuu

Post by ResDeeli »

redrum wrote:
magiclymagical wrote:Haihdutellut kyllä tosi pieniinkin määriin dxm-nesteen, joku tiivistemehu laimentamattomana on ihan jees, mutta silti meinaa puglaa. Maitoa vois kokeilla jos se sit auttais vaik pitään tavaran sisällä :)
Ite oon ottanut aina jotain rainbown tai vastaavaa halpaa appelsiinimehua ihan reilusti päälle ni ei oikeestaan maistu yhtään. Osaan jotenkin juoda että ei tuu heti maku suuhun ja sit kun kilauttelee mehua niin tulee hieman hapan maku ja mehu sinne suuhun, sitten purkkaa perään.
:D juot tosi hemmetin happaman dexmin päälle vielä lisää hapanta aplarimehuu? eikös kannattais jotain vähän emäksisempää tai neutraalia litkua siihen päälle kitata?
"To understand the forever expanding space, now theres a challenge."
redrum
Psykonautti

Post by redrum »

ResDeeli wrote:
redrum wrote:
:D juot tosi hemmetin happaman dexmin päälle vielä lisää hapanta aplarimehuu? eikös kannattais jotain vähän emäksisempää tai neutraalia litkua siihen päälle kitata?
Ei mua se happamuus haittaa kauheesti, appelsiinimehu peittää sitä kaikkee makupaskaa ja sit kun vielä C-vitamiineilla jotka on appelsiinin makusia erottelen sen niin sointuu jotenkin hyvin yhteen. :D Ensimmäisellä kerralla kokeilin noin ja totesin että eihän tämä niin pahaa ollut joten en turhaan ole ruvennut vaihtamaan ja sitten itkeä kulmassa kun suussa on paha maku. :up:
Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa »

Mutta ei noi happamat hommelit oo hyviä kuitekaa hampaille / vatsalle, kun siinä eka oot vetäny sellasen hyvän satsin sitruunahappovettä. Itse aina otan jotain maitoa päälle ja sit vielä aina purkka suuhu vähä neutraloimaan sitä happohyökkäystä.
niiskuneiti
Psykonautti

Post by niiskuneiti »

ressut taas tulilla, nyt isompi dose :D 900mg
saa nähä mitä tuleman pitää
"Elämä on sitä että opettelee ymmärtämään, millainen olen, ja erottamaan sen, millaisia muut on, sekä ymmärtämään ettei muut koskaan tuu ymmärtämään mua. ja sitä pitää ymmärtää loputtomiin"
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Miten minkään pienen nestemäärän nieleminen voi muka olla niin kauheaa? Lasi jossa dexmit toiseenkäteen, lasi jossa vaikka kokista toiseenkäteen. Dexmit naamaan ja kokiksen kanssa alas. Tuolla tavalla ei luulisi olevan merkitystä onko siinä dexmin tilalla kusta tai hevosen mälliä, eiköhän se alas mene kun sen maun vaan jollain heti alas huuhtoo.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kyse ei ole mausta. Ongelma on (miul ainaki) siinä kitkeryydessä, joka on aika kitkerää. Ja siihen liitettynä se kemikaalinen maku.
Ootko Kottonmouth juonut koskaan eroteltua dexmiä?
Trapped
Psykonautti

Post by Trapped »

Kui kauan menee et tolet laskee? ollu nyt about 6kk tauko. :/
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
Skittlez
Karvakuono

Post by Skittlez »

Trapped wrote:Kui kauan menee et tolet laskee? ollu nyt about 6kk tauko. :/
Riippuen siitä paljonko olet käyttänyt ja kuinka useasti...

Ajoista en tiedä mutta, jos käyttö on ollut esim joka viikonloppuna 600mg voi toleranssia vielä olla rutkastikkin...

Mitä olen ulkomaalaisilta foorumeilta lukenut niin dxm:n toleranssi nousee ja pysyy korkeana todella kauan.

Ja jotkut puhuvat myös tuosta mystisestä "50:n tripin rajasta" Jolloin ei sitten enää toimisi puoliksikkaan niin hyvin vaikka ei olisi ottanut vuoteen ollenkaan.
Kaikki tämä vain mutu tietoa, joten kannattaa odottaa jonkun vastausta, joka todella tietää asiasta paremmin :roll:

KESKUSTELUA aiheesta drug-forum:illa (Pitää olla tietääkseni rekattu, että pystyt näkemään threadin)
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

King Ink wrote:Kyse ei ole mausta. Ongelma on (miul ainaki) siinä kitkeryydessä, joka on aika kitkerää. Ja siihen liitettynä se kemikaalinen maku.
Olen. Oli siinä vähän varmaan bensaakin vielä mukana. Mutta edelleen, vaikka limpparia päälle niin ei mitään merkitystä.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Kottonmouth wrote:
King Ink wrote:Kyse ei ole mausta. Ongelma on (miul ainaki) siinä kitkeryydessä, joka on aika kitkerää. Ja siihen liitettynä se kemikaalinen maku.
Olen. Oli siinä vähän varmaan bensaakin vielä mukana. Mutta edelleen, vaikka limpparia päälle niin ei mitään merkitystä.
Monta kertaa oot juonu? Itselläkin meni helposti alas ekalla kerralla, sitten kun niitä kertoja alkaa olla useampia ja on tullut oksennettua myös tota tavaraa ulos niin sen tavaran juominen ei vaan yksinkertaisesti ole helppoa kun joutuu oikeasti taistelemaan jokaisella nielaisulla ettei tavara lennä isossa kaaressa ulos, vaikka on kovat psyykkaukset ym. tehty. Viime deksmin juonnista on itselläkin varmaan yli 8kk mutta sen maun ja kitkeryyden muistan silti. Ongelma ei ole ehkä edes kitkeryydessä vaan siinä että juodessa tapahtuu joku automaattinen oksennusrefleksi jota vastaan pitää oikeasti taistella :shock:
Sotajumala
Karvakuono

Post by Sotajumala »

SahkoinenVelho wrote:
Kottonmouth wrote:
Monta kertaa oot juonu? Itselläkin meni helposti alas ekalla kerralla, sitten kun niitä kertoja alkaa olla useampia ja on tullut oksennettua myös tota tavaraa ulos niin sen tavaran juominen ei vaan yksinkertaisesti ole helppoa kun joutuu oikeasti taistelemaan jokaisella nielaisulla ettei tavara lennä isossa kaaressa ulos, vaikka on kovat psyykkaukset ym. tehty. Viime deksmin juonnista on itselläkin varmaan yli 8kk mutta sen maun ja kitkeryyden muistan silti. Ongelma ei ole ehkä edes kitkeryydessä vaan siinä että juodessa tapahtuu joku automaattinen oksennusrefleksi jota vastaan pitää oikeasti taistella :shock:
Ekalla kerralle itsekkin muistan napanneeni alas helposti samalla kun hieman kokeneempi kaveri taistelee oksennusta vastaan vieressä. Ei se maku siinä olekkaan se ongelma, mutta keho tuntuu tappelevan ainetta vastaan. Nyt kun on muutaman kerran ottanu ekan kerra jälkeen, niin erotellessa jo se haju alkaa etomaan. :roll: Tiedä sitten, johtuuko se jostakin aivojen puolustusmekanismista vai mikä siinä on. Mutta on kyllä sen verran hienoa ainetta, että mielellään sitä hieman nielee oksennusta ja kakoo, että saa sen alas ja pääsee nauttimaan :cheers:
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

SahkoinenVelho wrote:
Kottonmouth wrote:
Kerran olen juonut, mutta eipä ole ikinä ollut ongelma mitään nestettä saada kurkusta alas. Ei lennä laatta vaikka killittäisi viinaa suoraan pullostakin :right: Maultaan mitään niin etovaa en ole maistanut (punaviinietikka, suolavesi, lämmin piimä yms yms testattu) että laatta lentäisi. Kait sen ihmisestä kiinni :mrgreen:
mouru
Karvakuono

Post by mouru »

Kottonmouth wrote: Kait sen ihmisestä kiinni :mrgreen:
Suattaapi olla. ;) Inhottaa kyllä kattoa ku kavereille tän juominen on hirveää irvistelyä, mulla taas menee helposti huikalla kaikki. :roll: Nokasta kiinni ja tärpätti naamariin on mun neuvo :!
lappilainen

Post by lappilainen »

Jos kitkeryys vaivaa, niin eikö tuohon voi laittaa vaikka ruokasoodaa liuoksen ph:n neutraloimiseksi? Silloin vaivana olisi enää itse dekstrometorfaanin maku.
Neste
OD

Post by Neste »

Mehuun liuotettu pulveri maistuu kyllä aivan yhtä kamalalta kuin sitruunahappoerottelulla tehty :/
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

SahkoinenVelho wrote:
Kottonmouth wrote:
Oon velhon kanssa täysin samoilla linjoilla. Mulla ihan sama homma ton maun kanssa, oksennusrefleksi tulee vain väkisin ja sen takia täytyy ottaa pieniä huikkia kerrallaan. Eikä auta vaikka minkä kanssa joisit sen. Sit mulla on se, että kun se on mahassa niin se kokoajan alkaa enemmän ja enmmän närästämään siellä kunnes yleensä aina tulee ylös jossakin vaiheessa. Vaik oon kokenu käyttäjä nii en oo silti ihan varma että lähteekö deksmi mahasta ulos yli puoli tuntia nauttimisesta jälkeen Voi olla et se on jo suurilt osin kerken imeytyy tos ajas vaik varsinaiset vaikutukset alkaa yli tunnin päästä.
lappilainen

Post by lappilainen »

Vois olla toimiva, jos latais johonkin isoon ruiskuun (niitä 60-100ml) ensiksi maitoa, ja siihen alkuun ton dxm-litkun. Sitten löis kurkkuun ja mäntä pohjaan. DXM kulahtais alas, ja maito peittäis happaman maun. Jos ne ei sitten sekottuisi. Jos ei ruisku mee tarpeeksi syvälle, niin ruiskun päähän letku.

Aivan järjetön viesti, kunhan mietiskelen juttuja... En ole aivan selvässä mielentilassa.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Kottonmouth wrote:Kerran olen juonut, mutta eipä ole ikinä ollut ongelma mitään nestettä saada kurkusta alas. Kait sen ihmisestä kiinni :mrgreen:
Ekat kerrat iha helposti mut ku on sen 20+ kertaa ottanu ni voi poijat sitä ydinjätteen makua. + Järkyttävä kuumotus tämän tiedostamisesta.
Paras konsti on ollut tuo tiivistettä toisee kätee ja toisee litku. Kyselinki tos aikasemmi lähinnä jos ois jotai oikotietä asiaa, että sais ton maun täysin poistettuu mut taitaapi olla mahdottomuus. :|

E: Kuullut ei-niin-kivoja kokemuksia ku on koitettu ruutata sitä soosia suoraa nieluu.. voitte kuvitella ku se neste läiskähtää suoraa kurkkuu ja sieltähä se ei lähe pitkii aikoihi mihinkää :x
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
peksi
Tuppisuu

Post by peksi »

Onko kukaan kokeillut käyttää erottelussa bensiiniä, jota on käytetty aiemmin päivänsinen kanssa? Olisi kaapissa bensiinit, joita käytetty 2 kertaa päivänsini ekstraktin tekemisessä, toimiiko dxm:n kanssa vai tarvitseeko hakea uusi puteli?
Oddment
Karvakuono

Post by Oddment »

Tuolla sitä venais noin 1000mg eroteltua tavaraa. Kohta vois heittää huivii ja sit näkee miten käy.
Ensimmäistä kertaa 1000mg annoksella testaan ja mielenkiinnolla trippiä odotan :D
Käsittämätöntä
deckard
Psykonautti

Post by deckard »

se on kyllä hassua miten itsekin ekalla kerralla ihmettelin että mitäs ihmiset oikeen valittaa hyvältähän tää maistuu, mut sitten muutaman kerran jälkeen siitä mausta on sun päähän muodostunu jotain ihme ennakkoluuloja ja oletuksia ja sitten kun se koskee sun kieleen niin jokasen aikasemman kerran maku tulee flashbäkkinä siihen kertoimeksi, ja sitte ihmettellään ku meinaa tulla yrjö kylään. :oops:
Oddment wrote:Tuolla sitä venais noin 1000mg eroteltua tavaraa. Kohta vois heittää huivii ja sit näkee miten käy.
Ensimmäistä kertaa 1000mg annoksella testaan ja mielenkiinnolla trippiä odotan :D
no miten kävi?
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Joo aika monen päihteen kanssa käyny noin :D nykyään pelkästään kun haistaa dxm litkuu nii meinaa tulla purjot suuhun. Väkisin vaan yhellä huikalla, paljon ilkeempää ryystää monella pienellä huikalla :)
Voima
Lepakko

Post by Voima »

Mie join vaik kui paljo tota litkua,mut sit oiskoha joskus 20-30 tripin jälkeen oksensin ekaa kertaa nousuissa ni tuli pien inho eroteltuu dexmii,tai siis sen makuu. Mut ei se nyt nii kauheen makusta oo,joku pastilli/maitoo naamaa ku on huitassu ne litkut alas. Menee kyllä ilmankin.
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
Sleeveless
Psykonautti

Post by Sleeveless »

Ostin 200ml pullon ja vedin siitä puolet. Eli 300mg. Reporttailen jos tulee mitään
Skittlez
Karvakuono

Post by Skittlez »

Sleeveless wrote:Ostin 200ml pullon ja vedin siitä puolet. Eli 300mg. Reporttailen jos tulee mitään
ribulia ainaski jos ei muuta :mrgreen:
Sleeveless
Psykonautti

Post by Sleeveless »

Skittlez wrote: ribulia ainaski jos ei muuta :mrgreen:
Kyllä sitä paska aika kaaressa lens, pakko sanoa.
Taisin osua tujon ekaan plateuhun. Ainakin siltä tuntui. Euforiaa, yleistä mukavuutta ja muutenkin oli hyvä kokemus. Uudestaan taas joskus.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Erotteleppa seuraavalla kerralla, vaikkapa tämän laskurin mukaan itelles semmone 3 plateun annos niin tuut huomaamaan DXM:n pimeän puolen =D

Itelleni se on aina ollut ihan eri homma eroteltuna ja erottelemattomana vaikka ois samat annokset ottanu.
Siinä resilarissa on jotain mikä tuntuisi blokkaavan noita DXM:n vaikutuksia, eikös se niin mennyt että etanoli muuttaisi tuon DXM:n DXO:ksi ja sitähän tuossa resilarissa taitanee olla?

Sillon kun lähtee tota 3.p annosta kokeilee kannattaa varautuu siihen silleen et on yksin tai hyvän tutun kanssa kotona, ehkä mieluiten hyvän tutun kanssa nii ei käy mitää hassusti sitten... Ja matkaan voi sisältyä liikuntakyvyttömyyttä ja roboottimaisuutta..

Mitä enemmän DXM:ää nauttii sitä syvemmälle dextroverseen sukeltaa. Sitä pimeämpää siellä d-verse meressä tulee