The DXM topic
-
NeofitaPsichedelico
- Karvakuono
Re: The DXM topic
Itselläni ainakin afterglow-olo on kuin alkoholikrapula, mutta ilman pahaa oloa. Itseasiassa voisi kuvailla aika lähelle jotain lätkä-/ruohojumia. Tosin päänsärky saattaa iskeä, joka sitten hieman laskee nautinnon tasoa.
Tuo annostus on kyllä jännä. Itsellä tuntuu olevan todella korkea toleranssi luonnostaan tähän(kin) aineeseen. Ensimmäisellä kerralla kokeilin 600mg, mutta en tuntenut mitään vaikutuksia, kuvittelin erottelun kuitenkin onnistuneen. Myöhemmin selvisi että erottelu oli todellakin todennäköisesti onnistunut, mutta toleranssi on vain korkea. Olen yleensä nauttinut 1200mg annoksen kerralla. Viimeksi sitten kaverille annoin 300-400mg (itselleni sitten jäi 800-900mg luonnollisesti), huomasin että vaikutukset oli todella paljon lievemmät kuin 1200mg nauttimisen jälkeen. Kaverillani taas tuo kolisi sen verran että pystyssä ei pysynyt, tuli aistiharhoja (sätkää ei voinu kääntää kun paperit oli niin lyhyitä), tupakka ei maistunut miltään (teki mieli polttaa monta putkeen) ja katseli musiikkia. Eli suunilleen samat kuin itsellä normaalisti 1200mg nauttimisen jälkeen.
Olenkin ajatellut että voisi kokeilla 1200mg ja boostimiseen sitten 600mg, jos pääsisi syvemmälle mieleen. Aistiharhojakaan ei juuri tuolla 1200mg-annoksella tule tai siis mitään etäisyyksien muuttumista tai muuta en ole huomannut, pintojen "värähtely/laineilu" on toki tuttua.
Tuo annostus on kyllä jännä. Itsellä tuntuu olevan todella korkea toleranssi luonnostaan tähän(kin) aineeseen. Ensimmäisellä kerralla kokeilin 600mg, mutta en tuntenut mitään vaikutuksia, kuvittelin erottelun kuitenkin onnistuneen. Myöhemmin selvisi että erottelu oli todellakin todennäköisesti onnistunut, mutta toleranssi on vain korkea. Olen yleensä nauttinut 1200mg annoksen kerralla. Viimeksi sitten kaverille annoin 300-400mg (itselleni sitten jäi 800-900mg luonnollisesti), huomasin että vaikutukset oli todella paljon lievemmät kuin 1200mg nauttimisen jälkeen. Kaverillani taas tuo kolisi sen verran että pystyssä ei pysynyt, tuli aistiharhoja (sätkää ei voinu kääntää kun paperit oli niin lyhyitä), tupakka ei maistunut miltään (teki mieli polttaa monta putkeen) ja katseli musiikkia. Eli suunilleen samat kuin itsellä normaalisti 1200mg nauttimisen jälkeen.
Olenkin ajatellut että voisi kokeilla 1200mg ja boostimiseen sitten 600mg, jos pääsisi syvemmälle mieleen. Aistiharhojakaan ei juuri tuolla 1200mg-annoksella tule tai siis mitään etäisyyksien muuttumista tai muuta en ole huomannut, pintojen "värähtely/laineilu" on toki tuttua.
"Mind flowers / Pretty mind flowers / Take a trip to the center of your mind / To your mind / Letting only your conscience be your guide / Finding out that life is where is edge." - Ultimate Spinach - Mind Flowers
-
lappilainen
Rentoudu, kuuluu asiaan.Kottonmouth wrote:Toinen kerta koskaan deksmiä. Annos 1200mg. Jännittää.
-
Downfallen
- Psykonautti
meikä poistellut alkujännitystä alkollaKottonmouth wrote:Toinen kerta koskaan deksmiä. Annos 1200mg. Jännittää.
Ever seen fire in zero gravity?
-
gerhes
- Psykonautti
Meni muutama viikko sitten eka pieni kokeilu. Erottelemattomana tietenkin
150ml pullosta join n. puolet, noin tunnin sisään.
Tuli perus känni olo, vaikkei niin puhelias kuitenkaan. Loppupuolella alkoi pistämään vatsasta hieman, ja loppuillasta piereskelinkin sitten sellaisin 10min pituisia pommeja
DD
Ei se piereskely epämiellyttävää oo kuhan omassa rauhassa haisee itsekseen. Ei nimittäin tullut tullut häiritsevää kipua tai oksennusta eikä ripulia.
Ens kerralla sitte eroteltuna ja buustimisen kanssa
150ml pullosta join n. puolet, noin tunnin sisään.
Tuli perus känni olo, vaikkei niin puhelias kuitenkaan. Loppupuolella alkoi pistämään vatsasta hieman, ja loppuillasta piereskelinkin sitten sellaisin 10min pituisia pommeja
Ei se piereskely epämiellyttävää oo kuhan omassa rauhassa haisee itsekseen. Ei nimittäin tullut tullut häiritsevää kipua tai oksennusta eikä ripulia.
Ens kerralla sitte eroteltuna ja buustimisen kanssa
-
redrum
- Psykonautti
Itelläkin toi "krapula" on aika vittumainen. Kun käy vaikka kaupassa niin tuntuu että on jotenkin liikaa tietoa tulossa ja pää ei pysty suodattamaan kaikkea vaan näkyy jotenkin sumeena sivut, autolla ajo oli aika varovaista viime lauantaina.
Maatessa sitten normiolo mutta heti kun nousee ylös niin avot. Mutta onneks vapaapäivät voikin maata vaan 
-
Downfallen
- Psykonautti
meikä ei ole kokenut vastaavaa. aina mennyt mukavasti seuraava päivä. mukavan pehmeä ja leppoinen olo.redrum wrote:Itelläkin toi "krapula" on aika vittumainen. Kun käy vaikka kaupassa niin tuntuu että on jotenkin liikaa tietoa tulossa ja pää ei pysty suodattamaan kaikkea vaan näkyy jotenkin sumeena sivut, autolla ajo oli aika varovaista viime lauantaina.Maatessa sitten normiolo mutta heti kun nousee ylös niin avot. Mutta onneks vapaapäivät voikin maata vaan
jos huomenna taas
-
niiskuneiti
- Psykonautti
alla snri-lääkitys (venlafaxin 150mg / pv) + savut + dxm
Viikonloppuna takana itsellä ensimmäinen dexmikokeilu, seuranani kokeneempi trippailija joka ohjasi miten erottelu tapahtuu ja nautimme yhdessä molemmat omat annokset. Päätin tyhmänrohkeana kokeilla vaikka tiesin mahdolliset riskit kun olen snri-lääkityksellä. Aamulääkkeet oli kuitenkin jäänyt ottamatta. Hengissä kuitenkin selvittiin, dxm annostus n. ~600mg, 3. plateau - tason vaikutukset.
Kokemus oli erittäin mielenkiintoinen vaikka aikamoiset kuumotukset välillä ja huipun kohdalla iskivät "pienet" kuolemanpelot joista sain psyykattua itseni kuitenkin pois. Tuntikausiin ei kyennyt kauheasti liikkumaan tai itseasiassa ollenkaan
(pahoinvointi iski ja laatta lensi jos yritin liikkua). Olotilat vaihtuivat aaltoillen ihanasta euforiantunteesta järkyttävään kuumotukseen ja pelästyneisyyteen.
Huipun kohdalla tuntui että tukehdun / unohdan hengittää. Pelkäsin ylikuumenevani ja lopulta kuolevani serotoniinisyndroomaan, mietin itsekseni että jos tästä selviän lupaan etten koskaan ota pienintäkään riskiä moiseen. Hyvä muistutus kyllä ottajalleen kunnioittaa päihteitä ja niiden voimaa.
Kaulaa ja suuta poltti ja kutitti ja tuntui että päätä jomottava paine saa pääni räjähtämään. Välillä tunsin leijuvani kevyenä ja olo oli mahtava, välillä taas tuntui että huuhtoudun veden mukana lasin pohjalle. Ystäväni asunto tuntui vaihtavan muotoa jatkuvasti, välillä tuntui kuin olisin ahtaassa ahdistavassa sillipurkissa, välillä tila näytti suurelta, avaralta ja valoisalta ja kuvittelin olevani jossaki kartanossa. Seinällä oleva suuri viuhka muistutti miehen sivuprofiilia. Pienet etäisyydet huoneesta eteiseen (1-2m) tuntui loputtoman pitkältä tunnelilta ja mahdottomalta 'vaeltaa' tai ylittää. Sänky oli taivaallinen turvapaikka, yritin mönkiä petivaatteiden välissä mutta en hahmottanut että mikä mikäkin on, miten asettaa peitto ja tyynyt, mitä niillä tehdä?
Katselin kun ystäväni kasvot vaihtuivat alati aina koomisesta karikatyyrisestä naamasta pelottavaan psykopaattiin jonka ammottavat silmät porautuivat syvälle sisimpääni. Yhdessä vaiheessa ystäväni kasvot näyttivät todella suloisilta ja hellyyttävältä ja huolettoman pörröinen kiharainen tukka oli kuin enkelillä, mieleni teki kovasti käydä halaamassa ja suutelemassa kaveriani, en kuitenkaan käynyt. Unohdin ajoittain kuka olen ja missä olen, luulin hetken olevani trippikaverini tyttöystävä ja asunnon olevan omani.
Sekaisin olin kuin seinäkello, ajantaju aivan kadoksissa. Pitkään matkasin omissa ajatuksissani, välillä kaveri pelästyneen oloisena käski minua palaamaan takaisin ja kysyi onko kaikki ok. Enimmäkseen olimme aivan hiljaa, musiikin laittamisesta ei oikein tullut mitään ja kuumottelimme toisiamme ajoittain. Illan aikana ehkä noin muutama biisiä kerkesi soida.
Jossain vaiheessa luulin että on jo seuraava päivä ja ulkona paistaa aurinko, kuumottelin että voi ei enhän minä pysty lähtemään ulos ja kotiin vielä - jos liikun tästä senttiäkään oksennan sisuskaluni ulos! Oikeasti kello oli varmaan 1 yöllä
kokemus oli jokseenkin raju kokemattomalle trippaajalle mutta olen avoimin mielin. Jos tulee paskat olot niin sitten tulee, aikalailla annoin vaan mennä ja koittaa asioiden mennä omalla painollaan turhia ressaamatta.
Nyt olen senverta paukuissa että hankala kirjoittaa kovin loogisesti tätä viestiä
ensikosketus dxm:ään = pelottava mutta kiehtova aine. aion kokeilla vielä toistekkin ja todella pitää huolen siitä ettei tarvitse omasta kotoaan lähteä karkuun ylimääräisiä vieraita ja meteliä. Onneksi kaverini tajusi raahata minut ajoissa mukaansa hänen kämpilleen meiltä kun kämppikselleni alkoi virrata paljon vieraita ryypiskelemään. Jos olisin kotiin jäänyt kun pahimmat pärinät iski, veikkaisin että kuolemanpelko ja ahdistus olisi ollut aikamoinen
Viikonloppuna takana itsellä ensimmäinen dexmikokeilu, seuranani kokeneempi trippailija joka ohjasi miten erottelu tapahtuu ja nautimme yhdessä molemmat omat annokset. Päätin tyhmänrohkeana kokeilla vaikka tiesin mahdolliset riskit kun olen snri-lääkityksellä. Aamulääkkeet oli kuitenkin jäänyt ottamatta. Hengissä kuitenkin selvittiin, dxm annostus n. ~600mg, 3. plateau - tason vaikutukset.
Kokemus oli erittäin mielenkiintoinen vaikka aikamoiset kuumotukset välillä ja huipun kohdalla iskivät "pienet" kuolemanpelot joista sain psyykattua itseni kuitenkin pois. Tuntikausiin ei kyennyt kauheasti liikkumaan tai itseasiassa ollenkaan
Huipun kohdalla tuntui että tukehdun / unohdan hengittää. Pelkäsin ylikuumenevani ja lopulta kuolevani serotoniinisyndroomaan, mietin itsekseni että jos tästä selviän lupaan etten koskaan ota pienintäkään riskiä moiseen. Hyvä muistutus kyllä ottajalleen kunnioittaa päihteitä ja niiden voimaa.
Kaulaa ja suuta poltti ja kutitti ja tuntui että päätä jomottava paine saa pääni räjähtämään. Välillä tunsin leijuvani kevyenä ja olo oli mahtava, välillä taas tuntui että huuhtoudun veden mukana lasin pohjalle. Ystäväni asunto tuntui vaihtavan muotoa jatkuvasti, välillä tuntui kuin olisin ahtaassa ahdistavassa sillipurkissa, välillä tila näytti suurelta, avaralta ja valoisalta ja kuvittelin olevani jossaki kartanossa. Seinällä oleva suuri viuhka muistutti miehen sivuprofiilia. Pienet etäisyydet huoneesta eteiseen (1-2m) tuntui loputtoman pitkältä tunnelilta ja mahdottomalta 'vaeltaa' tai ylittää. Sänky oli taivaallinen turvapaikka, yritin mönkiä petivaatteiden välissä mutta en hahmottanut että mikä mikäkin on, miten asettaa peitto ja tyynyt, mitä niillä tehdä?
Katselin kun ystäväni kasvot vaihtuivat alati aina koomisesta karikatyyrisestä naamasta pelottavaan psykopaattiin jonka ammottavat silmät porautuivat syvälle sisimpääni. Yhdessä vaiheessa ystäväni kasvot näyttivät todella suloisilta ja hellyyttävältä ja huolettoman pörröinen kiharainen tukka oli kuin enkelillä, mieleni teki kovasti käydä halaamassa ja suutelemassa kaveriani, en kuitenkaan käynyt. Unohdin ajoittain kuka olen ja missä olen, luulin hetken olevani trippikaverini tyttöystävä ja asunnon olevan omani.
Sekaisin olin kuin seinäkello, ajantaju aivan kadoksissa. Pitkään matkasin omissa ajatuksissani, välillä kaveri pelästyneen oloisena käski minua palaamaan takaisin ja kysyi onko kaikki ok. Enimmäkseen olimme aivan hiljaa, musiikin laittamisesta ei oikein tullut mitään ja kuumottelimme toisiamme ajoittain. Illan aikana ehkä noin muutama biisiä kerkesi soida.
Jossain vaiheessa luulin että on jo seuraava päivä ja ulkona paistaa aurinko, kuumottelin että voi ei enhän minä pysty lähtemään ulos ja kotiin vielä - jos liikun tästä senttiäkään oksennan sisuskaluni ulos! Oikeasti kello oli varmaan 1 yöllä
Nyt olen senverta paukuissa että hankala kirjoittaa kovin loogisesti tätä viestiä
ensikosketus dxm:ään = pelottava mutta kiehtova aine. aion kokeilla vielä toistekkin ja todella pitää huolen siitä ettei tarvitse omasta kotoaan lähteä karkuun ylimääräisiä vieraita ja meteliä. Onneksi kaverini tajusi raahata minut ajoissa mukaansa hänen kämpilleen meiltä kun kämppikselleni alkoi virrata paljon vieraita ryypiskelemään. Jos olisin kotiin jäänyt kun pahimmat pärinät iski, veikkaisin että kuolemanpelko ja ahdistus olisi ollut aikamoinen
"Elämä on sitä että opettelee ymmärtämään, millainen olen, ja erottamaan sen, millaisia muut on, sekä ymmärtämään ettei muut koskaan tuu ymmärtämään mua. ja sitä pitää ymmärtää loputtomiin"
-
Downfallen
- Psykonautti
kuulostaa kivalta
seuraavaa kertaa odotellessa
huomenna
seuraavaa kertaa odotellessa
huomenna
-
Aesma
- OD
Päihteet opettaa.. Elämä opettaa.. Ihmistä..niiskuneiti wrote: Hyvä muistutus kyllä ottajalleen kunnioittaa päihteitä ja niiden voimaa.
--
Pienet etäisyydet huoneesta eteiseen (1-2m) tuntui loputtoman pitkältä tunnelilta ja mahdottomalta 'vaeltaa' tai ylittää.
--
mieleni teki kovasti käydä halaamassa ja suutelemassa kaveriani, en kuitenkaan käynyt.
--
Nyt olen senverta paukuissa että hankala kirjoittaa kovin loogisesti tätä viestiä![]()
Etäisyyksistä on ollut aikasemminkin täällä puhetta, mutta tuli vaan omat retkeni mieleen, se oli kyllä hassua kun tosissaan joutui lähtemään retkelle kun aikoi mennä huoneesta toiseen, ja semmosen pienen kynnyksen (~15cm korkea) ylittäminen wc:seen oli tosiaankin kapuamista.. Jalka piti venyttää aivan pään yläpuolelle että siitä yltää menemään, tai siltä se tuntui
Minullakin oli ensimmäisillä kokemuksilla valtavaa veljeyden tunnetta trippitoverini kanssa ja en muista menikö se joskus jopa halailuksi,
mutta se oli kyllä.. suurta rakkautta.. välittämistä.
Hyvin sinä kirjoitit
-
niiskuneiti
- Psykonautti
Semmonen muistu vielä mieleen että kaverini saattoi minut laskujen aikaan kotiin. Liikkuminen oli edelleen hyvin vaikeaa kun päässä pyöri niin mahottomasti, välttääkseni pahoinvointia yritin liikkua kotona lattiaa pitkin liukumalla.
Sohvatyyny pään tueksi, olin siis selälläni lattialla ja työnsin itseäni vain jaloilla eteen päin. Matelin broidini oven taa ja raotin ovea, työnsin pääni huoneeseen ja änkytin jotain ilmeisen tärkeää asiaa. Broidini ja hänen kaveriensa ilmeet olivat kyllä unohtumattomat "O_________o " ja tilannetta seurasi totaalinen repeäminen, kunnes broidi häpeissään hääti minut nukkumaan.
Sohvatyyny pään tueksi, olin siis selälläni lattialla ja työnsin itseäni vain jaloilla eteen päin. Matelin broidini oven taa ja raotin ovea, työnsin pääni huoneeseen ja änkytin jotain ilmeisen tärkeää asiaa. Broidini ja hänen kaveriensa ilmeet olivat kyllä unohtumattomat "O_________o " ja tilannetta seurasi totaalinen repeäminen, kunnes broidi häpeissään hääti minut nukkumaan.
"Elämä on sitä että opettelee ymmärtämään, millainen olen, ja erottamaan sen, millaisia muut on, sekä ymmärtämään ettei muut koskaan tuu ymmärtämään mua. ja sitä pitää ymmärtää loputtomiin"
-
Aesma
- OD
Haha! 
Itekki muistan ryömineeni ja kontanneeni usein dexmeissä ihan vaan koska se tuntu niin luontevalta ja käytännölliseltä siinä tilassa
:D
Perus dexmeilyy.. Aijai.. Vanhat kullanhohtoiset muistot palaavat..
Itekki muistan ryömineeni ja kontanneeni usein dexmeissä ihan vaan koska se tuntu niin luontevalta ja käytännölliseltä siinä tilassa
-
Kottonmouth
Miksei uudelleenherätellä noita muistoja?Aesma wrote:Haha!
Itekki muistan ryömineeni ja kontanneeni usein dexmeissä ihan vaan koska se tuntu niin luontevalta ja käytännölliseltä siinä tilassa:D
-
niiskuneiti
- Psykonautti
luontevalta se todellakin tuntuiAesma wrote:Haha!
Itekki muistan ryömineeni ja kontanneeni usein dexmeissä ihan vaan koska se tuntu niin luontevalta ja käytännölliseltä siinä tilassa:D
-
redrum
- Psykonautti
Itsestä tuntu viime kerralla että robottikävely näyttää liian tyhmältä joten konttailin ympäri kämppää kun halusi liikkua. En tiedä kumpi sitten lopulta olisi ollut hölmömmän näköistä.niiskuneiti wrote:luontevalta se todellakin tuntuiAesma wrote:Haha!
-
Cosmologist
- Karvakuono
Syön seronillia (fluoksetiini) 40mg päivässä niin mites toi dxm:n annostelu? Katoin jotain että ei yli 1p:n annoksia fluoksetiinin kanssa? 
Just a perfect day, you made me forget myself. I thought I was someone else, someone good.
-
gerhes
- Psykonautti
Joku pultsari väitti lauantaina että pärisee jos keittää ressua ja nuuhkii
tainnu kyllä nuukhia ihan jotain muuta kuin resilaria.
tainnu kyllä nuukhia ihan jotain muuta kuin resilaria.
-
Huiko
- LD50
En nyt tiiä mikä on dexmin höyrystymis tai tuhoutumis lämpötila, mut en oikeen jaksa uskoo että tuo ainakaan mikään kustannustaloudellinen tapa nauttia on.
Jos jotakuta huvittaa kokeilla, niin en estele, mut sitten pitää kyllä saada raporttia tänne. Tiiä vaikka ois tässä aina nauttinu dexminsä ihan väärin...

Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Neste
- OD
Polttamisesta taisi ainakin joskus olla juttua. Taisi olla niin että palaessa muodostuu jotain epäterveellistä ihan "normaalin" savun lisäksi. Tiedä sitten miten vapotuksen laita. En viitsi kokeilla vaikka vähän kiinnostaisikin
Wikipedian mukaan sulamispiste 111 °C joten voisi tuossa keittelyssä jotain perää olla vaikkakin epäilen vahvasti...
Wikipedian mukaan sulamispiste 111 °C joten voisi tuossa keittelyssä jotain perää olla vaikkakin epäilen vahvasti...
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
FlippinDouble
- Psykonautti
Omakohtaisesti tuo robottikävely on lähinnä näkökentän häröilyn ansiota. Tuntuu et kävelee helvetin korkeella,ja se tunne on vaan päässä,ei mene jalkoihin edes yli 600mg annoksilla..Aesma wrote:Haha!
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng
-
K19
- Tuppisuu
Pahoitteluni jos tämä linkki on esiintynyt ketjussa aiemmin. Nyt ei oikein tällä luurilla jaksa läpi lukea ja aikaa haulle ei juuri nyt ole:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17573115
Kyseessä vuoden 2007 rotta tutkimus jossa ei havaittu dekstrometorfaanin aiheuttaneen vaurioita aivokuoressa isoilla kerta annoksilla eikä 30 päivän jatkuvan altistumisen seurauksena.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17573115
Kyseessä vuoden 2007 rotta tutkimus jossa ei havaittu dekstrometorfaanin aiheuttaneen vaurioita aivokuoressa isoilla kerta annoksilla eikä 30 päivän jatkuvan altistumisen seurauksena.
tRip wrote: Ja sitkun on sekasin sekä päihteistä että päihteettömyydestä, onkin jo helvetin SEKAISIN
-
kurttu
- Psykonautti
tässä 2päivää sluibailua takana ja löydettyy jostain metsänhengen kätköstä dexmiä mitenkähä terveyshaittoja / parempi trippi? pitkästä aikaa kunnon amfetamiiniä mut se ilo loppu. jotain hienoo vielä iltaan ois tämä dexmi. dosena ois n 3 plateun kuosi. ollu kyl pirtee mieli ja hyvällä asenteleella liikenteessä siihe trippii :p piti vielä tulla varmistelemaan.
-
ResDeeli
- Tuppisuu
Jos oikein muistan niin dexmin ja vauhdin samanaikainen käyttö voi olla tappavaa. En sitten tiedä jos vauhti on jo laskenut niin onko silloin kuolemanvaara, mutta en lähtisi lentäjää leikkimään.kurttu wrote:tässä 2päivää sluibailua takana ja löydettyy jostain metsänhengen kätköstä dexmiä mitenkähä terveyshaittoja / parempi trippi? pitkästä aikaa kunnon amfetamiiniä mut se ilo loppu. jotain hienoo vielä iltaan ois tämä dexmi. dosena ois n 3 plateun kuosi. ollu kyl pirtee mieli ja hyvällä asenteleella liikenteessä siihe trippii :p piti vielä tulla varmistelemaan.
Joku muu osaa varmaan sanoa tarkemmin?
Last edited by ResDeeli on Tue 26 Apr 2011, 16:01, edited 1 time in total.
"To understand the forever expanding space, now theres a challenge."
-
kurttu
- Psykonautti
joskus 3 mais tais vikat mennä ja chillmodella savui poltellu ja muutama bentso. on tosiaa laskemaa päin nyt meni dexmit naamarii. jospa sitä löytäs ittesä jostai avaruudesta
-
ResDeeli
- Tuppisuu
Hauskaa matkaakurttu wrote:joskus 3 mais tais vikat mennä ja chillmodella savui poltellu ja muutama bentso. on tosiaa laskemaa päin nyt meni dexmit naamarii. jospa sitä löytäs ittesä jostai avaruudesta
"To understand the forever expanding space, now theres a challenge."
-
zrrl
- Apteekki
Onko kellään Resilar-kyniä tai muita oheistuotteita 
-
niiskuneiti
- Psykonautti
repesin totaalisestizrrl wrote:Onko kellään Resilar-kyniä tai muita oheistuotteita
..oota mä painatan resilar fanipaidan!
-
foghat
- Psykonautti
Viime tai toissa vuonna näin puntala-rockissa jollain tyypillä punavalkoisen (hihat punaiset, muuten valkoinen) pitkähihaisen t-paidan jossa oli resilar-teksti rinnassa. Hieno oli, kelpais miullekki.niiskuneiti wrote:repesin totaalisestizrrl wrote:Onko kellään Resilar-kyniä tai muita oheistuotteita![]()
..oota mä painatan resilar fanipaidan!
-
Downfallen
- Psykonautti
soodat uunista puolen tunnin päästä ja sit hölskyttelemään 
-
magiclymagical
- Apteekki
Tota deksmin makua ei varmaankaan saa häviämään millään?
Meinaan vaa että ite alan jännittään jo ennenku otan koko ainetta että ku se maistuu nii pahalle yhyy yms (nössö)
Joskus tehny sellasen virheen että menin cokikseen sekottaa ja maku ei menny mihinkää oli vaa 1l juotavaa
Meinaan vaa että ite alan jännittään jo ennenku otan koko ainetta että ku se maistuu nii pahalle yhyy yms (nössö)
Joskus tehny sellasen virheen että menin cokikseen sekottaa ja maku ei menny mihinkää oli vaa 1l juotavaa
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.