The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
NeofitaPsichedelico
Karvakuono

Re: The DXM topic

Post by NeofitaPsichedelico »

Antihistamiinien nauttimisesta DXM:n kanssa on hieman ristiriitaisia juttuja pitkin nettiä ja ainakaan suuremmilla annoksilla ei ilmeisesti suositella juurikaan. Eikä muutenkaan suuria annoksia antihistamiineja ja etenkin greippimehun kanssa ei suositella lukemani perusteella. Itse ainakin omalla kohdalla huomannut että vähän ennen nauttimisen aloittamista heittää yhden histec/zyrtec (Cetirizin 10mg) tabletin huiviin niin kutinaa ei ole ilmennyt ollenkaan.
"Mind flowers / Pretty mind flowers / Take a trip to the center of your mind / To your mind / Letting only your conscience be your guide / Finding out that life is where is edge." - Ultimate Spinach - Mind Flowers
Sotajumala
Karvakuono

Post by Sotajumala »

lappilainen wrote:
Sotajumala wrote:
lappilainen wrote: Onnea matkaan! Olen itse huomannut mm. kodeiinin sekä dekstrometorfaanin kohdalla että kun lopettaa raapimisen niin loppuu myös kutina. Vaatii kyllä itsekuria lopettaa se, kun niin tekee rapsutella. Kannattaa siirtyä "vaiheittain", eli hiljalleen lopettaa raapimisen ja siirtyä hieromiseen ja lopulta lopettaa kokonaan. Voisin kirjoittaa vaikka kokonaisen kirjan tästä aiheesta! ;)
Ite en oo kodeiinin kohalla saanu ikinä kutinoita :o mut joo huomasin kyllä että kun sen maltto lopettaa ni se loppu mutta tuntu aika mahdottomalta ajatukselta siinä vaihees :D Siin vaihees sain lopetettua ku hämmennyin et pään palasia tuntuu leijuvan ilmassa pitkin huonetta ni ei kerinny raapia enää ku piti keräillä niitä :P Mut huomenna ois erottelu operaatio eessä ja sitten katotaa miten käy
Kuinka suuria annoksia olet kokeillut? Itselläni 350mg aiheuttaa enemmän kutinaa kuin 450mg.
no maksimi annos o ollu varmaan 250mg luokkaa kodeiinin kanssa, yleensä ottanu jotain muuta sen kans et ei mitää mahti annoksia oo kokeillukkaa pelkän kodeiinin kans mut tuota Cetiriziniä vois kokeilla ku sitä löytyy. onkos minkälaisia haittavaikutuksia jos deksmin ja sen kanssa rupeaa kikkailemaa?
NeofitaPsichedelico
Karvakuono

Post by NeofitaPsichedelico »

Sotajumala wrote:no maksimi annos o ollu varmaan 250mg luokkaa kodeiinin kanssa, yleensä ottanu jotain muuta sen kans et ei mitää mahti annoksia oo kokeillukkaa pelkän kodeiinin kans mut tuota Cetiriziniä vois kokeilla ku sitä löytyy. onkos minkälaisia haittavaikutuksia jos deksmin ja sen kanssa rupeaa kikkailemaa?
10-20mg cetirizin annoksilla ei täytyisi olla mitään ongelmia, mutta kutinaa täytyisi lievittää (tai voihan olla placeboa, mutta pääasia että auttaa). Mitään kymmenia tabletteja en suosittele syömään kun antihistamiinit vaikuttaa jotenkin samoihin reseptoreihin ja sitä kautta tulee ongelmia suurilla määrillä.

E: Kannattaa huomioida että joillakin antihistamiinit aiheuttaa väsymystä, joten jos on moiseen taipumusta niin voi olla että kannattaa jättä pois tai menee sitten olot nukkuessa "hukkaan".
"Mind flowers / Pretty mind flowers / Take a trip to the center of your mind / To your mind / Letting only your conscience be your guide / Finding out that life is where is edge." - Ultimate Spinach - Mind Flowers
Sotajumala
Karvakuono

Post by Sotajumala »

Nyt ois trippi ohi. Mukavasti tuli käytyä marssissa, violetilla vuoren seinämällä, kaivoksessa, jossai temppelissä (joka ikävä kyllä sortu niskaan), ja sitten vielä tipuin maailman reunalta :up: harvinaisen kovaa meni tällä kertaa :o väänsi ja pyöritteli ihmeen paljon, kävelyki meni sille pyörimällä eteenpäi tai täysin robottina. yhessä vaiheessa hajosin atomeiks ja levisin avaruuteen. lakkasin vain olemasta, mahtava kokemus olla vaa universumin kanssa yhtä. ikävä kyllä huippu ei kestäny kovin kauaa ja tripit väheni yhtäkkisesti. mutta sitten tuli käveltyä ympäri taloa ja tuijoteltua peiliä :D peiliä ei kuitenkaa pystyny kauaa tuijottaa ku peilikuvan naama alko sulamaan :shock: mutta joo, oli hauskaa ja ens kerralla vois ottaa sen 900mg jos tripit pysyis pitempää. unohtu kyllä cetirizinit ottaa ja oli aika "mahtavat" kutinat.
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Siis voi svidu onko meikä ainut kuka ei nää halluja _ollenkaan_ dxm:n vaikutuksessa :/

Silmät kiinni meno nyt on aika helvetin kaoottinen, mutta oon taas melkein ku selvinpäin kun koittaa silmät auki jumittaa
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Vape wrote:Siis voi svidu onko meikä ainut kuka ei nää halluja _ollenkaan_ dxm:n vaikutuksessa :/

Silmät kiinni meno nyt on aika helvetin kaoottinen, mutta oon taas melkein ku selvinpäin kun koittaa silmät auki jumittaa
Annoksilla?
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Vape wrote:Siis voi svidu onko meikä ainut kuka ei nää halluja _ollenkaan_ dxm:n vaikutuksessa :/

Joo, en näe "halluja" _ollenkaan_ dexmeissä, niinkuin ei kukaan tuntemistani henkilöistä. (Isoin annos itsellä 1800mg) Mutta todellakaan ei ole selvinpäin kun silmät avaa, mutta en edes tykkää dexmeissä nousta sägystä ylös, yleensä koko tripin ajan makaan sängyssä älyttömänä ja kuuntelen musiikkia.
Neste
OD

Post by Neste »

Vaatii varmaan plateau sigman jos halluja haluaa...
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mie nään normaalisti 3. plateaullakin halluja,
600mg:n annoksel, siis kertahitillä otettuna.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Eikä vaadi, tai sitten oon monesti jo sillä ollu. :roll: Mä en oo nyt yhtään varma tarkoitetaanko me nyt halluilla samaa, mut se että näkee omiaan ei vaadi mulla ku syventymistä tilaan kun on menny nauttimaan aineksia.

Disso ei tosiaankaan oo sama ku psyket, joten turha oottaa siltä mitään fraktaali-höykytystä. Kuvaisin sitä enempi tilaksi jossa ajalla ja paikalla ei oo enää mitään järkee tai väliä. Pimeessä tulee parhaat näyt ja tilan/ajan muuttumiset. :)

Vittu ku kokeilisitta topiikin läpi luettuanne juttuja mitä on ehdotettu tilan aikaansaamiseksi, niin kait onnistuisitta. Musiikkia, pimee huone ja dexmiä riittävästi ja/tai buustimalla yxin, niin eiköhän lähe. Ihan ilman sigmaaki. Käyttäkää laskuria painonne kanssa niin osaatte plateut laskea. Ihan mielen tilakin vaikuttaa joskus kokemukseen, mut siksi mä itse suosinki buustimista. Kerkee se mielentila muuttuakki siinä samalla.

Jos taas haluutta harhoja jotka on todentuntusia niin vetäkää sitten vaikka riittävästi antihistamiinia. Oma aineensa tuo dexmi. Oon päässy toisiaki dissoja maistamaan, mut toi dexmi on musta kokonaisvaltaisin.

Että siinä. Palopuhe dexmille. :mrgreen:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Neste
OD

Post by Neste »

Huiko wrote:Mä en oo nyt yhtään varma tarkoitetaanko me nyt halluilla samaa
Mietin ihan samaa. Itse ainakin tarkoitin esim. "talo täynnä ihmisiä" tyylisiä juttuja. Kyllä kolmos plateaulla etäisyydet vääristyvät mutta en kuitenkaan hallusinaatioksi kutsuisi, ne on vaan..ööö... vääristymiä :roll:

Mutta parhaimmillaan dexmi on silmät kiinni
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Neste wrote:
Huiko wrote:Mä en oo nyt yhtään varma tarkoitetaanko me nyt halluilla samaa
Mietin ihan samaa. Itse ainakin tarkoitin esim. "talo täynnä ihmisiä" tyylisiä juttuja. Kyllä kolmos plateaulla etäisyydet vääristyvät mutta en kuitenkaan hallusinaatioksi kutsuisi, ne on vaan..ööö... vääristymiä :roll:

Mutta parhaimmillaan dexmi on silmät kiinni
Maku asioita totes mustiki aikonaan... Itsehän oon dexmeissä ollu putken ja sen maalin välissä, ollu erikoisissa kaikesta irrallisissa huoneissa jotka on tehty jauhemaalatusta pellistä ja suihkussa kuunnellu radioo joka soi lattiakaivossa. Paras ehkä kuitenki on ollu, kun mä olin jossain sairaala osastolla ja mua autettiin ylös suihkusta, vaikka koko ajan olin vaan röhnöttäny oman suihkun alla. Kolhinu olin itteeni aika tavalla, mut mä väittäsin noita halluiks. Tulee nuo vaikutukset kyllä yleensä tokan tai kolmannen buusti-hitin jälkeen.

Muilla ainexilla esim. psykeillä oon kans kokenu olemattomia, ja nähny outoja juttuja, mut dexmillä on se vahvuus että se toimii lisäilemällä paremmin. Sitä nuo muut harvemmin tekee. Antihistamiineilla ja kärpässienellä kuulemma saa sen tilan aikaan että kokee halluja joita uskoo todeksi. Juttelee kavereille joita ei oo paikalla ja sellasta.

Ei vaan kuullosta oikeen mun jutulta ainakaan just nyt. Dexmi maistuis kyllä ku jaksas vaan käydä kierroksella. Komboiluki ois kivaa, mut aika moni aine pilaa sen dexmin vaikutusta. Pitäs varmaan testaa dissoilla komboilla. :D

King Ink
LD50

Post by King Ink »

Must tuntuu et disso+disso = disso.
Kaikis on omat häröt piirteensä,
ja tunnun ite tykkäävän erityisest just niistä ominaispiirteistä.

Dekstroverse, u know.

Mä meinasin halluilla just tollasia juttuja, et näkee ihmisiä tai muita olioita,
joihin uskoo ainakin jonkun aikaa itsekin.

Hyi hitto, jos silmät auki ei tapahtuis mitään,
nii emmä sit dexmistä tykkäis. Ei se dissosiointi silmät kii oo must niin kiehtovaa,
sinne on kiva putoo välil, mut kyl must on hauskempaa seikkailla ihan ruumiissani.
Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen »

tunti sitten lähti 600mg naamariin ja toinen mokoma odottaa vielä. viimeksi sain kivat olot jo tästä mutta kannattaako käydä syvemmällä?
Ever seen fire in zero gravity?
redrum
Psykonautti

Post by redrum »

Downfallen wrote:tunti sitten lähti 600mg naamariin ja toinen mokoma odottaa vielä. viimeksi sain kivat olot jo tästä mutta kannattaako käydä syvemmällä?
En nyt jaksa lueskella tätä topikkia mut kuis kauan suunnilleen kestää kun toi dxm rupee potkimaan? Viikonloppuna huitasin ton 600mg naamariin ja polttelin parit tujut savut ennen ja jälkeen oton.. sitten nukahin ja yhtäkkiä heräsin kun ajatukset polkee tuhatta ja sataa eikä paikalla voinut istua, en silloin muistanut katsoa kelloa mutta kun tuota oli pari tuntii mennyt niin nukahin uudestaan ja taas tunnin päästä heräsin kun leuat oli hitsannut erittäin kovasti kiinni. Oli kyllä koko seuraava päivä ihan erikoista, aivan kun hullussa krapulassa henkisesti ja sitten näkökin heitti ihan kivasti.

Kyllä ehdottomasti kokeilen uudestaan, ehkä ei noin väsyneenä ja jättää niitä savuja hieman pienemmälle, ei jotenkin pystynyt keskittymään oloon kunnolla.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Se että kannattako käydä syvemmällä on aika henkilökohtasta. Jos haet kunnon "dexmi-elämystä", niiin joo, mut vaan sä ite tiiät sen.

Noin tunti menee ensimmäisten vaikutusten alkamisesta, ja nousee pari, kolme tuntia. Buustisin ite kahen tunnin jälkeen. Tossa on toi etsi toimintokin jos ei jaksa koko topiikkia läpi kahlaa, mut suosittelisin silti lukemaan. Sillai tutustuu vähän aiheeseen.

King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mulla yleensä alkaa nousta reilun puolen tunnin päästä juomisesta.
tai ainakin ensimmäiset vaikutukset huomaa, josta hiljalleen nousee.

Varsinaisesti ''alkaa toimimaan'' tunnin-puolentoista päästä ottamisesta.

Kannattaa lukee tää koko topic läpi,
ihanniinku ton looppaavuuden ja yleishärön meiningin,
ja nostalgiafiilistelyiden takia.

Ja kylhän sieltä sitä tietookin löytää seasta. :D
Aesma
OD

Post by Aesma »

redrum wrote: En nyt jaksa lueskella tätä topikkia mut kuis kauan suunnilleen kestää kun toi dxm rupee potkimaan?
Riippuu jonkunverran annoksista, otatko tyhjään vatsaan jne.
Tyhjään vatsaan varmaan jotakuinkin tunti kuten muutkin sanoivat jo.
Mulla on joskus mennyt useitakin tunteja (2-3h) että on alkanut nousemaan.
Mutta harvemmin näin. Toisinaan oon vaan maannut pari tuntia horroksessa ja havahtunut dextroverseen.
DXM:än kohdalla vaikutukset tuntuisi muutenkin vaihtelevan aika paljon.
Itse tutustumalla oppii parhaiten sen tuntemaan kuten kaiken muunkin.

Downfallen wrote:tunti sitten lähti 600mg naamariin ja toinen mokoma odottaa vielä. viimeksi sain kivat olot jo tästä mutta kannattaako käydä syvemmällä?
Niin kuten Huiko sano niin sehän on henkilökohtaista että kannattaako mennä syvemmälle vai ei..
Jos kiinnostaa niin miksi ei lähtisi sitä sitten kokeilemaan?
Mutta itse lähtisin aika varovaisesti 600 millistä nostelee ilman aiempia kokemuksia isommista annoksista.
Itselläni ainakin suhteellisen pienetkin annokset vaikuttavat kokemukseen jo tuntuvasti.. Tosin niin myös set & setting.
Jos vaan aikaa on niin voithan esimerkiksi ottaa kolmessa osassa tuon toisen 600mg.
Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen »

edelleen aika reissulla mutta kannatti. kristallimetsät samoiltu.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

^Hienoa! Tulikko buustineex, vai riittikö se yx hitti sulle? 8)

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen »

silmämääräisesti otin aluksi noin 900mg (tai no 600mg eka kerralla ja noin tunnin sisään ensimmäisestä 300mg lisää) ja parin tunnin päästä loput 300mg miinus mitä vähän läträsin erottelussa. erittäin vaikuttavissa kristallisoituneissa metsissä, jotka vähän olivat kuin wowin crystalsong forestista http://www.toomanyannas.com/images/crystalsong-2.jpg, vaeltelin ja taustalla kuului koko ajan rauhoittava humina. mitään sen erityisempiä ja syvällisiä keloja ei ollut mutta erittäin kaunis kokemus. loppu pöhinöissä höpersin tv:n chattitytölle että se näyttää hiireltä.
vaikuttava aine kyllä tämä.

edit. oho, oli mennyt vielä 25mg pameja ja ½ litran suomiviina yön aikana :shock: ei muistikuvia tollasesta.
foghat
Psykonautti

Post by foghat »

En jaksanu kahlata koko ketjua läpi kun noita sivuja on melkoisesti, mutta: Mites tuon buustimisen kanssa. Jos otan esim. 600mg + 300mg (+300mg) niin millaisin väliajoin nuo buustiannokset kannattas ottaa? Kiinnostas kokeilla tälläkin tavalla tän nauttimista.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mitä lähempänä ottaa huippua, niin sitä intenssiivisemmäks menee.
Ite tykkään ottaa hiukan huipun jälkeen, tai siinä huipun paikkeilla,
1,5-2 tuntia ottamisesta itelläni on kovimmat efektit.

Boosti tuntuu tosin pärähtävän aika erikoisesti myös mikäli sen ottaa vaikutusten loppupuolella,
mutta luulen että puolikas annos alkuperäisestä kannattaa ottaa siinä vajaan kahden tunnin kuluttua ekasta, jos mielii kovemmaks saada tripin.

Ota eka ja sit mieti et miten haluut tehdä, ei sitä kannata liikaa suunnitella. :)
Boostit (ainakin itselläni) pärähtää myös melko nopeasti, vartin-30 minuutin päästä ottamisesta.

Tulipas mulle nyt ikävä niitä dexmiaikoja,
300+300+600mg. Pitää kyl nostalgioida tän parissa joku viikonloppu ihan kunnolla.

Edit. Kolmella annoksella ottaessa tuskin väliajoilla on hirveesti väliä, kun eiköhän se aika hurjaks tripiks mene jokatapauksessa,
Joku tunti-tunti-tunti varmaan antaa kovimmat vaikutukset, mut eipä sil niin.. merkitystä taida olla.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Laiskottaa vitusti ja 10s söörtsi ei tuottanut satoa, eli : :mrgreen: :mrgreen:

Miten hyvin alko ja/tai THC boostaa deksmiä?
foghat
Psykonautti

Post by foghat »

Kottonmouth wrote:Laiskottaa vitusti ja 10s söörtsi ei tuottanut satoa, eli : :mrgreen: :mrgreen:

Miten hyvin alko ja/tai THC boostaa deksmiä?
THC tuntus ainaki mun kohdalla boostaavaan erittäin hyvin, vaikutus syvenee jne. Alkoholia en juo ni siitä en sit tiiä.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Yxilöllistä tuo on. Mulla tuntuu savut vievän syvempää vaikutusta pois, ja alko lisää sekavuutta. Varovasti kombottelisin jos kombottelisin. Dexmi dexminä sanon mä. :|

Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Huiko wrote:Yxilöllistä tuo on. Mulla tuntuu savut vievän syvempää vaikutusta pois, ja alko lisää sekavuutta. Varovasti kombottelisin jos kombottelisin. Dexmi dexminä sanon mä. :|
Toinen kerta koskaan deksmailla. Tänään tosin pitäisi vielä harrastaa vähän muitakin aktiviteettejä JOTEN taidampa jättää deksmit viikonloppuun.. Deksmi oli kyllä pelkästäänkin (paitsi se sorbitoli :mrgreen: ) ihan jees, joten turhapa sitä on kombotella. Jos ensikerralla testais vaikka sen 1200mg.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Pilvi ainakin vahvistaa kovasti aistiharhoja itelläni..
snusmumrik
Psykonautti

Post by snusmumrik »

Tekee taas mieli DXM pitkästä aikaa. Mulla itellä vaan tulee kauhee krapula siitä.
Monet puhuu DXM:n hyvästä afterglowsta, mutta mulle se afterglow tuntuu kuin olis juonnu kopan kaljaa ja juossu jonkun puolmaratoonin :)
Onko kellään muuulla paskoja jälkioloja?
Bluelightistä luin että 5HTP voi auttaa DXM jälkioloihin niin koikelen sitä ens kerralla, raportoin sit miten käy.
Neste
OD

Post by Neste »

Olo on uupunut jos on ollut vähänkään kovempi trippi mutta aina todella hyvä fiilis kaikesta huolimatta.