The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Pariah

Re: The DXM topic

Post by Pariah »

Tonnikakssataa tunteella eroteltua nektaria, fiilikset pitkälti samat kuin ekoilla reissuilla. Rakastuin uudelleen! Maailma muuttui kaksiulotteiseksi ja netti kolmiulotteiseksi.. vaikea selittää. Pitänee kirjotella pidempi kuvaus kunhan ehtii.

(600+300+300, Toimii, voin kertoa)
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Tiedän mistä puhut. :D Pistäppä stooria sit kun kerkeet. Buustiminen on Da Way To Go, dexmillä musta. :up:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Usein tulee isommilla annoksilla semmonen tunne ettei oo mitään etäisyyksientajua, joku ihminen on sun vieressä ja se vois yhtä hyvin olla kilometrin päässä etkä nää eroo :) onko tuttua?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Sillä tavalla, että kaukana olevat asiat (kuten pilvet taivaalla) tuntuvat siltä, että ne voisi vaan napata käsin pois sielt.
Ja kauempana olevat ihmiset tuntuu olevan välil ihan naaman edes,
oon kutsunu tota zoomailuks, pystyy aika vapaastikin joskus zoomaamaan kohteisiin,
ilman että kuvanlaatu heikkenee.

Mielenkiintoista toi.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Joo, joskus tosiaan tuntu matka huoneesta a huoneeseen b vaeltamiselta,
ja pienen kynnyksen ylittäminen tuntui valtavalta kurottautumiselta.
Lisäksi muistan kun kaverini oli muuntunut jättiläiseksi joka venyi jaloista pitkin kerrostalon kokoiseksi ja hän näytti olevan kovin kaukana,
kuin uponneena maisemaan, todellisuudessa hän oli seisonut noin metrin päässä minusta jonka myöhemmin sitten tajusin.
Mieleen painuu myös kun parvekkeelta katsoi alas, näytti ja tuntui kuin olisin voinut vain laskeutua siihen höyhenenkevyesti tai kurottautua ja silitellä kättäni nurmikossa mitä pihalla kasvoi, vaikka todellisuudessa matkaa oli reilu 10 metriä maahan.

Muistan myös yhden jännän kokemuksen kun oltiin kavereiden kanssa kävelyllä ja taivaalle oli ilmestynyt halo efekti kuun ympärille enkä ennen ollut tiennyt kyseisestä ilmiöstä, olin tällöin siis juonut ressua ja uskoin vahvasti sen pyöreän levyn olleen läpinäkyvä avaruusalus..
"Se on avaruusalus, nyt ne vihdoin tulee, JES!!" :doh:
Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa »

http://www.youtube.com/watch?v=dvTe1-a6Pdo tämä biisi + video on vuorossa seuraavalla kerralla ku dexmiä otan.

Jos porukoilta löytyy jotain hyviä ambient biisejä ni pistäkää tänne näi. Meikä ainaki kuuntelee!
NeofitaPsichedelico
Karvakuono

Post by NeofitaPsichedelico »

Jahas, jos sitä tänään koittaisi erotella kaksi pulloa ressua. Viimeksi erottelin yhden (200ML) pullon ja vaikutuksina oli hyvin lievää "tyhjäpäisyyttä" (samanlaiset fiilikset tullut liian pienillä Aco ja homet annoksillakin). En tiedä sitten onko itselläni vain korkea luonnollinen toleranssi tähän(kin) substanssiin, esimerkiksi em. aco/homet eivät myöskään juuri toimineet alle 20mg annoksilla (juotuna) edes ekoilla kerroilla.

E: Vois kahtella jos illan mittaan lisäilis musatopicciin suosikkibiisit myös elektronisen (psy)ambientinkin parista.
"Mind flowers / Pretty mind flowers / Take a trip to the center of your mind / To your mind / Letting only your conscience be your guide / Finding out that life is where is edge." - Ultimate Spinach - Mind Flowers
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Pistinpäs tuossa taas soodatuhkat uuniin, olis tarkoitus illalla nauttia ~700mg

Onko porukalla heittää jotain vinkkiä millä tuon litkun sais helposti nautittua? Viimeksi jäi osa juomista juomatta kun ei vaan yksinkertaisesti kyenny juomaan enempää
NeofitaPsichedelico
Karvakuono

Itse ainakin viimeksi otin hörpyn ja sitten väkevätä mehua perään, n. 10min meni litkumäärän nauttimisessa. Ei se nyt loppuunsa ollut edes pahanmakuista, mitä nyt enemmän pelkäsin kurkun ja vatsan puolesta kun ei nuo elimet ole ihan parhaassa kunnossa :P

Maito(kaakaot)a ovat monet suositelleet ja kuulemma peittää maun hyvin, myös jotain pastilleja (turkinpippurit) ym. voi nautiskella maun peittämiseksi...
"Mind flowers / Pretty mind flowers / Take a trip to the center of your mind / To your mind / Letting only your conscience be your guide / Finding out that life is where is edge." - Ultimate Spinach - Mind Flowers
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Paljo NeofitaPsichedelico painat?

Nauttimisesta on aika paljon neuvoja joka paikassa,
haihduta turhia vesiä pois liedellä, sitten yhdellä hörpyllä kaikki, jonka jälkeen MAITOA perään.
Väkevät mehut kyl peittää maun, mut tuntuu et maito hävittää sen kokonaan yhdellä hörpyllä.

Ja sit vaik yskänpastillia perään. Röyhtäistes aika yleisesti tuntuu tulevan maku takas suuhun, eli jotain mehua/muut kannattaa varata jälkemmäksikin.
NeofitaPsichedelico
Karvakuono

Painoa varmaan abouttiarallaa 90 ja rapiat päälle ehkä, ei kyl mitään hajua kun en puntarilla ole vuosiin käynyt :P

80-100kg välillä nyt kuitenkin -.-'
NeofitaPsichedelico
Karvakuono

hehe, teinpä sitten itse kardinaalivirheen ja unohdin ostaa juomista tän seuraks -.-'

No on tossa pönikkä punkkua ja kaapista löyty energiajuomaakin :E
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

Itse pistin esim. eilen extractin mehun sekaan, joka oli tehty enemmän mehutiivistettä käyttäen kuin normaali mehu, eli oli aika voimakkaan makuista. Hyvin peitti deksmin maun.

Tuli nukahdettua vähän liian pian (joskus 4h nauttimisen jälkeen), eipä tota ollutkaan kuin 600mg... Jännä juttu oli se, että nukuinkin sitten jonkun 13 tuntia, ja melkoisen monta erikoista unta tuli nähtyä, yksi valeherääminen mukaanlukien (luulisin).
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
lappilainen

Post by lappilainen »

Suosittelen nauttimaan kaakaon kera! Itse laitoin ensikertalaisena varmuuden vuoksi varmaan viisi ruokalusikallista sitruunahappoa ja voin kertoa että kitkerää oli! :)

Meni kyllä hyvin alas kaakaon kanssa. Ensin hörppy dexmiä, sitten kulaus kaakaota, toista väh. 5 krt.
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Tuli todettua kans toi kaakao toimivaksi metodiks, ei ollut mitään ongelmia saada tuota litkua alas :up:

Sitä vois kyllä taukoa pitää. maistunut ehkä vähän liian usein, meinaa maku lähteä tripeistä
Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen »

jotenkin jäi vajaaksi fiilis ton yhden erotellun ressun jälkeen. täytyy varmaan koittaa vähän isompaa annosta ensi kerrallla.
maku oli jopa ihan miellyttävä eikä minkäälaisia oksu fiiliksiä ilmennyt ( ensimmäistä kertaa erottelin)
itse "trippi" meni musaa kuunnellen ja aikamoisia tunteita kokien. jotenkin vaan odotin enemmän. syvemmälle olisin halunnut.
mielessä pyöri koko ajan assassins creed 2 tapahtumat kun olen sitä tässä aktiivisesti hakannut muutaman päivän. koin itseni liikkuvan kuten päähenkilö kyseisessä pelissä ( en tosin katoilla hyppinyt ) ja jossain vaiheessa jopa tunsin viitan olevan harteillani vaellessani ympäri asuntoa ja koin omaavani rannetuet joista pystyisi napsauttamaan tikarit esiin :P
viimeksi dxm:ää ottanut joskus 7 vuotta takaperin ilman erottelua ja se vessassa ravaaminen kyllä vie ns. ilon koko touhusta.
taidan ottaa revanssin tässä ihan lähipäivinä. kyseinen aine kuitenkin kiehtoo kovasti ja uskon sillä olevan minulle vielä enemmän annettavaa.
Ever seen fire in zero gravity?
mielenvikainen

Post by mielenvikainen »

Kertokaa joku millä taikasanoilla epäilyttävän-näköinen alaikäinen saisi sen pullon ostettua.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Ei täällä neuvota kait alaikäsiä ostelemaan mitään, ja kait kysymyskin oli täysin hypoteettinen? :roll:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Mose
Psykonautti

Post by Mose »

mielenvikainen wrote:Kertokaa joku millä taikasanoilla epäilyttävän-näköinen alaikäinen saisi sen pullon ostettua.
Senku ostat, kyl ne yhen pullon myy kai suht pakollakin. Valita vaik viel ärsytysyskää jos ei muuten.
"Ihailin luontoa, poltin karstoja ja mietiskelin.."
mouru
Karvakuono

Post by mouru »

mielenvikainen wrote:Kertokaa joku millä taikasanoilla epäilyttävän-näköinen alaikäinen saisi sen pullon ostettua.
Ei tartte välttämättä sano sanakaan. Nappaat hyllystä ja maksat kassalla. :up:
mielenvikainen

Post by mielenvikainen »

Huiko wrote:Ei täällä neuvota kait alaikäsiä ostelemaan mitään, ja kait kysymyskin oli täysin hypoteettinen? :roll:
Kysymys oli täysin teoreettinen ja sen tarkoitus oli korjata yhteiskunnassamme vallitsevia "epäilyttäviin nuoriin" kohdistuvia vääryyksiä ja ennakkoluuloja.
mouru
Karvakuono

Post by mouru »

mielenvikainen wrote:
Huiko wrote:Ei täällä neuvota kait alaikäsiä ostelemaan mitään, ja kait kysymyskin oli täysin hypoteettinen? :roll:
Kysymys oli täysin teoreettinen ja sen tarkoitus oli korjata yhteiskunnassamme vallitsevia "epäilyttäviin nuoriin" kohdistuvia vääryyksiä ja ennakkoluuloja.
Miten onnistui?
Sotajumala
Karvakuono

Post by Sotajumala »

Nyt ois pari putelia ressua ja viikonloppuna olis tarkotus huitasta tuo 600mg huivii. Toivottavasti ei oo yhtä paha kutina ku ensimmäisellä kerralla (tuli raavittua päästä palasia irti ja etittyä niitä ympäri huonetta :D ) Toivottavasti saa ilon irti tuosta hienosta nektarista. Pistelen raporttia ku palaan pään sisältä maan päälle.
lappilainen

Post by lappilainen »

Sotajumala wrote:Nyt ois pari putelia ressua ja viikonloppuna olis tarkotus huitasta tuo 600mg huivii. Toivottavasti ei oo yhtä paha kutina ku ensimmäisellä kerralla (tuli raavittua päästä palasia irti ja etittyä niitä ympäri huonetta :D ) Toivottavasti saa ilon irti tuosta hienosta nektarista. Pistelen raporttia ku palaan pään sisältä maan päälle.
Onnea matkaan! Olen itse huomannut mm. kodeiinin sekä dekstrometorfaanin kohdalla että kun lopettaa raapimisen niin loppuu myös kutina. Vaatii kyllä itsekuria lopettaa se, kun niin tekee rapsutella. Kannattaa siirtyä "vaiheittain", eli hiljalleen lopettaa raapimisen ja siirtyä hieromiseen ja lopulta lopettaa kokonaan. Voisin kirjoittaa vaikka kokonaisen kirjan tästä aiheesta! ;)
sEnsIsAmuRAi
Psykonautti

Post by sEnsIsAmuRAi »

lappilainen wrote: Onnea matkaan! Olen itse huomannut mm. kodeiinin sekä dekstrometorfaanin kohdalla että kun lopettaa raapimisen niin loppuu myös kutina. Vaatii kyllä itsekuria lopettaa se, kun niin tekee rapsutella. Kannattaa siirtyä "vaiheittain", eli hiljalleen lopettaa raapimisen ja siirtyä hieromiseen ja lopulta lopettaa kokonaan. Voisin kirjoittaa vaikka kokonaisen kirjan tästä aiheesta! ;)
Vähän offtopic: No mikset kirjottaisi vaikka vaulttiin jonkun novellin sille soveltuvalle foorumin osalle?

Olis kiva lukea muiden "hengenheimolaisten" rustauksia just vaikka novellimuodossa.

SS
We are pioneers in an age where everything it not yet known.
FlippinDouble
Psykonautti

Post by FlippinDouble »

Mä en ymmärrä miten porukka jaksaa valittaa tosta mausta?sitä nyt tuskin sulle tulee yhtä desiä enempää,nii eikö ton verran nyt saa yhdellä suullisella kulautettua ja mehua päälle?
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng
Vape
Lepakko

Post by Vape »

FlippinDouble wrote:Mä en ymmärrä miten porukka jaksaa valittaa tosta mausta?sitä nyt tuskin sulle tulee yhtä desiä enempää,nii eikö ton verran nyt saa yhdellä suullisella kulautettua ja mehua päälle?

En tiedä miten muilla tuo maistuu, mutta itellä ainakin tulee välittömästi oksennusrefleksi jos koitan raakana juoda

Ihmettelin tuossa viime viikonloppuna kun vedin ressua, että 600mg nousi ihan helvetisti paremmin mitä viime kerralla. Olin varannut illaksi kaksi pulloa, mutta jäi toinen juomatta kun ei enää kyennyt nauttimaan, hyvä kun pystyi kroppaa liikuttamaan. Tätä edeltävänä viikonloppuna nautin hiukan yli pullon (arviolta 700mg) eikä tullut lähestulkoon mitään, pientä piristystä vain.

Jollain jotain selitystä moiselle?
Sotajumala
Karvakuono

Post by Sotajumala »

lappilainen wrote:
Sotajumala wrote:Nyt ois pari putelia ressua ja viikonloppuna olis tarkotus huitasta tuo 600mg huivii. Toivottavasti ei oo yhtä paha kutina ku ensimmäisellä kerralla (tuli raavittua päästä palasia irti ja etittyä niitä ympäri huonetta :D ) Toivottavasti saa ilon irti tuosta hienosta nektarista. Pistelen raporttia ku palaan pään sisältä maan päälle.
Onnea matkaan! Olen itse huomannut mm. kodeiinin sekä dekstrometorfaanin kohdalla että kun lopettaa raapimisen niin loppuu myös kutina. Vaatii kyllä itsekuria lopettaa se, kun niin tekee rapsutella. Kannattaa siirtyä "vaiheittain", eli hiljalleen lopettaa raapimisen ja siirtyä hieromiseen ja lopulta lopettaa kokonaan. Voisin kirjoittaa vaikka kokonaisen kirjan tästä aiheesta! ;)
Ite en oo kodeiinin kohalla saanu ikinä kutinoita :o mut joo huomasin kyllä että kun sen maltto lopettaa ni se loppu mutta tuntu aika mahdottomalta ajatukselta siinä vaihees :D Siin vaihees sain lopetettua ku hämmennyin et pään palasia tuntuu leijuvan ilmassa pitkin huonetta ni ei kerinny raapia enää ku piti keräillä niitä :P Mut huomenna ois erottelu operaatio eessä ja sitten katotaa miten käy
Neste
OD

Post by Neste »

Vape wrote:Jollain jotain selitystä moiselle?
Tämä kuitenkin toimii boostimalla paremmin niin voisikohan olla mahdollista että täydehköön mahaan toimisi paremmin?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
lappilainen

Post by lappilainen »

Sotajumala wrote:
lappilainen wrote:
Ite en oo kodeiinin kohalla saanu ikinä kutinoita :o mut joo huomasin kyllä että kun sen maltto lopettaa ni se loppu mutta tuntu aika mahdottomalta ajatukselta siinä vaihees :D Siin vaihees sain lopetettua ku hämmennyin et pään palasia tuntuu leijuvan ilmassa pitkin huonetta ni ei kerinny raapia enää ku piti keräillä niitä :P Mut huomenna ois erottelu operaatio eessä ja sitten katotaa miten käy
Kuinka suuria annoksia olet kokeillut? Itselläni 350mg aiheuttaa enemmän kutinaa kuin 450mg.