The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
gaia
Kameleontti

Re: The DXM topic

Post by gaia »

Joo kuten King Ink jo mainitsi niin veikkaisin että se on ihan tuo itse dxm joka joillain aiheuttaa noita ihoreaktioita. Itse en ole tuota paljon puhuttua robo itchiä vielä kokenut vaikka deksmiä on tullut jo hyvin useasti kitattua.
Vai toimiiko?
SinatraPesonen
Lepakko

Post by SinatraPesonen »

^Eipä oo miullakaa mitää häiritsevää syyhytystä esiintyny...jotai pientä. En tiiä sitte mite hurjimmilla annoksilla. 1200 + 600 itellä suurimmat, enkä ainakaa pannu merkille kummempaa kutinaa..eikä paljo muitakaa järkeviä merkintöjä lokiin jäänyt. :D
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"
HPHP

Post by HPHP »

Eka DXM kokeilu meneillään. Äkkiä heitän arvion, että olisi 4 tuntia nauttimisesta nyt. Olen välillä kirjoitellut vihkoon ylös tuntemuksia. Kerron kokemuksesta sitten kun olen selvä, ei oikein tahdo tämä dataaminen nyt sujua kovin hyvin.
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Kuinka nopee dexmiin kasvaa tolet? :roll: ku oli 2 päivää väliä ja saman annoksen (600mg) otin eikä kolissu läheskään yhtä hyvin.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mie oon tainnu 3 päivää putkeen ottaa ilman et nostelen dosee ja ihan yhtä hyvin on toiminu joka päivä.
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

King Ink wrote:Mie oon tainnu 3 päivää putkeen ottaa ilman et nostelen dosee ja ihan yhtä hyvin on toiminu joka päivä.
Okei, ehkä kusin sit erottelun jossain vaiheessa. :P
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Voi olla, mut kannattaa muistaa myös totkai se et toleranssi kasvaa ihmisillä eri tavalla. Oon toisaalt kyl sitä mielt et ei dexmiin pitäis yhdellä kokeilulla kasvaa niin paljoo toleranssia ettei seuraavana päivänä toimis, eli epäilen jotain muuta syytä kuin sitä.
Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa »

Mulla olis ny kyssäri tosta viemärinavaajasta.

Kävin kaupassa ja sieltä löyty vaa sellasta viemärinavaajaa, joka sisältää Natriumhydroksidia _nestemäisenä_? Eli tietääkö porukka onko välii, et onks se Kaliumhydroksidia vai Natriumhydroksia, itse ajattelen että ei oo välii koska kumpiki o tollasii jotka hajoo OH- ja metalli-ioniks JA et onks noi aina _nestemäisessä_ muodossa vai pitäskö mun löytää jotai rae pakkauksia jostain paremmin varustetusta kaupasta?
Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa »

No ei löytyny viemärinavaajaa ni hoidettii homma taas soodatuhkalla, nyt on soossit pakastimes vähä jäähtymäs ja koht sauhut ja sit lentoo :love:
CU in dextroverse!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tänään otin 600mg jollain 250+350mg suhteella. Ja jäi taas jotenki tosi vajaaks, tosi hyvin toimi jossain vaiheessa mut se kaikki mistä eniten dexmis pidän puuttui.
Ehkä se maaginen 50 tripin raja rikkoutui? No huomenna pitää kokeilla 3. plateaun annoksilla et löytyykö sitä mielenkiintoo enää.
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

yö dxm:n parissa: Itseni kanssa keskustelua ja avaruusseikkailua. Minä ja sohva ollaan yhtä!
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
King Ink
LD50

Post by King Ink »

King Ink wrote:Tänään otin 600mg jollain 250+350mg suhteella. Ja jäi taas jotenki tosi vajaaks, tosi hyvin toimi jossain vaiheessa mut se kaikki mistä eniten dexmis pidän puuttui.
Ehkä se maaginen 50 tripin raja rikkoutui? No huomenna pitää kokeilla 3. plateaun annoksilla et löytyykö sitä mielenkiintoo enää.
Joopa joo, tätä seuraavana iltana otin sit 600mg kertahitil. Se toimi kuin aikoinaan 300mg, todella vahva ja psykedeelinenkin 2. plateau.. Pilasin sen sit heittämäl stellan päälle ja sit juttelinkin kasvien kanssa loppuyön. Aidoimpia hallusinaatioita mitä oon nähnyt. Pitää koklaa uudemmankin kerran joskus tsolpideemi+dxm komboo, veikeet.

Mut takas asiaan.. niin..
Ens kerral sit otan 900mg tai 1200mg kerral, tai sit boostailen jotenkin 1200mg.
Se on kyl varma etten enää vittu koskaa ota alle 600mg:tä kerralla, :D :D
oon jo pari kertaa sen virheen tehny ton pidemmän tauon jälkeen..
Ku ei vaan muista et painoo on tullu reilusti lisää eikä 600mg vie enää kolmoseenkaa.

Ääräräärärrärär. Hyvät Ressut hukkaan. Vaik kivaa oli kuitenki, niin ei sitä Thö dexmiä mihin tuli rakastuttua. :down:
Pariah

Post by Pariah »

King Ink wrote: Ehkä se maaginen 50 tripin raja rikkoutui?
Kerro lisää, itelläkin alkaa olla aika vaikee päästä avaruusmatkoille.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Toveri
Karvakuono

Post by Toveri »

Oih, jumalan litkua pitkästä aikaa 600mg! Isolle miehelle aika pieni annos mutta se sosiaalinen vietti minkä se saa aikaan, huh! Tosiaan, vielä plussana kun tekee tuota soodatuhkaa niin saa kämppään mukavan pullan tuoksun. :)

Ps. En ymmärrä ihmisiä jonka mielestä erottelu on haastava prosessi. Maailman yksinkertaisimmat ohjeet löytyy täältä ja niitä noudattamalla tulee aina toimivaa jälkeä!
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Justiin kattelin millon oon viimeksi dexmitelly, niin 4kk menny! Taidan nyt kyllä hörästä menemään nuo ~1200mg muotooni. 8) Vittuku menis sitten oikeen kunnon tripille... Jos ei niin joudun ottamaan varasuunnitelman käyttöön. :mrgreen: Jos näiden jälkeen jaksaisin olla aktiivinen ja kunnollinen kansalainen, mitä se sitten oikeastaan ikinä tarkottaakaan?
e: klo: 19.40 Sinne meni kaikki kerralla. (hyi hitto! Maku sais kyllä parantua aikaa myöten.)

e2: (Seuraavana päivänä) Löysin itteni ihan mukavasta tilasta, jonka menin sitten buustien puutteessa pilaamaan lopuilla 4-ho-meteilla.(~25mg) Vähän aikaa oli näitten yhteisvaikutuksesta muikea olo, Dexmiolo ryyditettynä värikkäillä fraktaaleilla, vaan sitten kumoilivat toinen toisiaan, ja olo muuttui sumuisen selväksi. Tupakalla piti sitten pariin otteeseen käydä. Se hyöty nyt kuitenkin oli tästä että olo on taas valoisampi. :up: Vaan ens kerralla taas täytyy varata kunnolla dexmiä että kestää buustiakkin.
Last edited by Huiko on Sun 13 Feb 2011, 18:30, edited 2 times in total.
Reason: Jatkoa tuli, niin piti laittaa.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
foghat
Psykonautti

Post by foghat »

Mikähän on vialla ku ei erottelu onnistu?

Laitoin pulloon resilarit ja kodin putkimiehet(sisältää NaOH tarpeeksi) ja ravistelin kunnolla. Sitten lisäsin
bensat joukkoon ravistelin, eikä kerrokset erotu ollenkaan?

Voiskohan vielä tehdä jotain että sais tilanteen pelastettuu? :|
Skittlez
Karvakuono

Post by Skittlez »

foghat wrote:Mikähän on vialla ku ei erottelu onnistu?

Laitoin pulloon resilarit ja kodin putkimiehet(sisältää NaOH tarpeeksi) ja ravistelin kunnolla. Sitten lisäsin
bensat joukkoon ravistelin, eikä kerrokset erotu ollenkaan?

Voiskohan vielä tehdä jotain että sais tilanteen pelastettuu? :|
Mitä bensiiniä käytit?

Ehtikö rakeet ns "sulaa" ressun joukkoon ennen kuin lisäsit bensiinin?
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Lämmitettiin pari viikkoo sitten ruokasoodaa uunissa mutta jäi sitten käyttämättä. Noitten pitäis olla ihan käyttökelpoista vielä?
pirun hyvä nuolla kuorena
Neste
OD

Post by Neste »

Muistaakseni joku neuvoi että pitäisi käyttäää uunissa uudelleen mutta viikon vanhalla soodalla olen erotellut ihan onnistuneesti.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Joo, no sitä on kuultu että se muuttuu takaisin ruokasoodaksi..
ja itelläni on mennyt erottelut vituilleen jo yhden päivän odottamisen jälkeen (vaikkei varmuutta syystä ole, niin epäilen tätä).

Uudestaan vaan uuniin jos pelataan varmanpäälle ja mahdollisuus on.
Neste
OD

Post by Neste »

Riippuu varmasti ihan siitä miten säilöö
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Skittlez
Karvakuono

Post by Skittlez »

Onkos ihmiset buustinu dexmiä greipillä?

Kuuma huhu siitä on, että buustaisi kovastikkin mutta jonku verran ristiriitaita tietoa tästä tuntuu löytyvän....
Eli paljonko olette greippi mehua ryystäneet ja minkälaiset vaikutukset tästä buustista sitten tuli?
Jos tuli.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

En itse ole kokeillut.

Kuulemma greippi kyl boostaa vähän, mut se vie myös tripistä kaiken ''terän'' pois,
poistaa psykedeelisiä efektejä ja sekoittaa yleisesti ottaen meininkiä, lisää sitä ''humallusta'' siinä.

Pitänee muistaa tottakai se yksilöllisyys, mene ja kokeile. Ja sit kerro meille.

On kyl ollut aikeissa testaa jossain vaiheessa, mut en oo saanu aikaseks.
Enkä nyt tiedä et otanko sen riskin että hyvät ressut menee hukkaan, ehkä jollain alemmilla tasoilla voisi kokeilla,
muttei jos kunnolla dexmitellään.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Sillon muinoin tuli greippimehuakin kokeiltua ja tuntu se tekevän tripistä enemmän intensiivisemmän jja lyhyt kestoisemman.
Jossain lukee varmasti aiheesta lisää, hakua vaan. Ja kute aiemmin todettu; kokeilemalla selviää.
Vesseli
Karvakuono

Post by Vesseli »

Johtuuko kutina sorbitolista vai itse dxm:stä? Vai molemmista? Onko erottelu mennyt pieleen, kun kutisee ihan vitusti??
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kyllä dexmi normaalistikin kutittaa.
Neste
OD

Post by Neste »

Tuli otettua tarkoituksella vain 2 plateun dose jota en ole tehnyt aikaisemmin. Väsytti kuitenkin niin paljon että jo 1,5 tuntia gelatiini kapselin nauttimisen jälkeen oli pakko mennä nukkumaan. Nukuin suunnilleen 5 tuntia, näin todella ahdistavan painajaisen ja heräsin, nukuin tunnin lisää ja näin äärimmäisen miellyttävän unen (ei kuitenkaan mitään seksuaalista). En muista että olisi koskaan heittelehtinyt noin laidasta laitaan saman yön aikana. Jäin todella positiiviset vibat tuosta toisesta unesta :)

Afterglow melko mieto mutta silti niin ihana :love:

edit: ja olivat siis tosiaan unia eikä dissoa... tai ainakin niin luulen :foil:
Skittlez
Karvakuono

Post by Skittlez »

Nyt sitten lauantain kunniaks kahden frenun kanssa 600mg per naama!
Settingsit katottu kuntoon ja musiikkia varattu koko yöksi....
Oon kyllä niin rakastunut tähän :love:
IommiSG
Psykonautti

Post by IommiSG »

Tuli mieleen, kestäisikö maha paremmin erottelemattoman ressun vaikutukset jos ison ressun jakaa vaikka 4 osaan ja ottais esim. 1-1.5 h välein? Vai huutaisko maha silti yhtä pahasti leipää ku ottais kerralla?
Oma maha kestää juoda 1 proffan ihan ok mutta siinä onki puolet vähemmän myrkkyjä.
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath