The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Huiko
LD50

Re: The DXM topic

Post by Huiko »

^Kaikki tyylillään, mut henkilökohtaisesti on vaikea ymmärtää ressun juontia. Ei se erottelu oo niin vaikeeta ja perse ei repee. :shock:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Tykkän monesti ottaa vähän (yleensä 600mg) samalla kun otan psykedeelejä. Jotenkin antaa mukavasti syvyyttä matkaan, jota psykedeelilä ei ole. Ja aiheuttaa minulle myös todella euforisen olon, joten matkasta tullee miellyttävämpi. Talvella on mukava nauttia dxm koska voi matkailla hyvin sisällä vaan maaten sängyllä, mutta psykedeeleistä ei paljon saa irti sisätioloissa. Kesällä taas psykedeelit on se ykkösjuttu kun voi ulos mennä ihailemaan luontoa yms, jolloin lisäksi ei tarvitse ottaa dexmiä :)
Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari »

Ehkä nää mun dxm kokeilut oli tässä.. Vajaa 10mg/kg otin ja loput parisataa heitin menemään, en halunnu sitä makua enää suuhun :D ei menny ku tunti että olin pöntöllä sormet kurkussa, jotenki helpottaa ku saa oksennettua.. Minkään näköstä euforiaa ei tullut, vaan tasapaino ja katse jotenkin jännästi "hidastui". Vessan jälkeen menin sänkyyn ja yritin nukkua olon pois, kuitenkin ~2h aineen juomisen jälkeen olin taas oksentamas.. Tälläkertaa ei tarvinnu edes sormilla avittaa! Aloin jo kuumotella näitä yliherkkyys juttuja mut se meni ohi ku palasin ihanaan sänkyyn . Sängys kiemurrellessa sain ekan miellyttävän kokemuksen dexmillä, eli silmät suljettuani näin tän huoneen vieläkin. kuitenki aika heikosti. Ihmettelin tätä hetkisen ja sitten nukahin. Aamulla olo oli aika normaali. Ehkä joskus tulevaisuudessa saan paremman kokemuksen dexmistä, sen tiiän et vielä tulen kokeilemaan tätä siinä toivossa et sais paremman tripin. Thats it.
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Niin raakana vai eroteltuna?
Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari »

Eroteltuna hörppäsin
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
SeK
Tuppisuu

Post by SeK »

Joo tuli eilen tehtyä erottelu. Pala lensi monta kertaa ja kujalla oli!
ctrl
Karvakuono

Post by ctrl »

Hmmm pari tuntia sitten vetäisin ööm about 300mg ja vielä ei muuta kuin jotenkin vainoharhainen olo ja etäisyyksien taju mennyt vähän sekaisin.. Mieli tekisi vetäistä loput 300 ja katsoa kuinka käy :)

Saattaa olla että kusin erottelun jossain välissä, mutta en kyllä keksi että missä
I love kaleidoscopes
Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari »

ctrl wrote:Hmmm pari tuntia sitten vetäisin ööm about 300mg ja vielä ei muuta kuin jotenkin vainoharhainen olo ja etäisyyksien taju mennyt vähän sekaisin.. Mieli tekisi vetäistä loput 300 ja katsoa kuinka käy :)

Saattaa olla että kusin erottelun jossain välissä, mutta en kyllä keksi että missä
oot vainoharhane :D mistä moine fiilis et oisit kussu erottelu?

otitko loput ja tuliko lisää vaikutukisöö?
ctrl
Karvakuono

Post by ctrl »

Inkkari wrote:
ctrl wrote:Hmmm pari tuntia sitten vetäisin ööm about 300mg ja vielä ei muuta kuin jotenkin vainoharhainen olo ja etäisyyksien taju mennyt vähän sekaisin.. Mieli tekisi vetäistä loput 300 ja katsoa kuinka käy :)

oot vainoharhane :D mistä moine fiilis et oisit kussu erottelu?

otitko loput ja tuliko lisää vaikutukisöö?
Kyllä hieman saatan olla :D luulin koko yön/aamun että ukin haamu seuraa ja tarkkailee mua :// :mrgreen:

Olen katsos myös kärsimätön ja tein erottelun suhteellisen nopeasti niin en osaa sanoa annoinko mömmöjen erottua tarpeeksi kauan ja että ravistelinko tarpeeksi. No mutta joka tapauksessa olisin kuvitellut että 300 olisi pärissyt enemmän alle 50kiloiselle ensikertalaiselle.

Huikkasin sitten suurimman osan lopuista naamaa, kaikkea en saanut juotua koska olin käyttäny liikaa sitruunahappoa :heh: Sen jälkeen oli ihan mukavaa vaikkakin välillä ahdisti aivan tajuttomasti kun oli jotenkin päätellyt että saunassa elää kutistettuja kannibaali pikku-ihmisiä :confused: Kädet eivät tuntuneet omilta ja silmissä vilkkui. Menin nukkumaan ja herätessä oli varsin... ..jännä olo :)

Testaan toistekkin ja koitan sitten olla erottelussa k ä r s i vä l l i n e n
I love kaleidoscopes
Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari »

Onko muille DXM vaikuttanu niinku mulle, eli hirveä pahoinvointi melkeen koko "tripin" ajan ja jossain kohtia oksentelua, eikä todellakaan minkäännäköstä euforiaa tai pumpulimaisuutta? Oksentelun jälkeen (2-3h juomisesta) maatessa tuntus ku joku olis ravistellu mua ylösalas ja silmät kiinni näin sen huoneen missä olin, aika heikosti silti.
Pientä pahoinvointia taitaa aika monelle tulla, mut toi ei enää ollu mitään pientä. Annoskin oli lähemmäs 10mg/mg.

Vai voiko olla et mun maha on tosi herkkä korkeelle ph:lle ja pahoinvointi johtus siitä?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

En muista et kertaakaan ois tullut pahoinvointia joka kestäis läpi tripin,
normaalisti hieman ennen nousuja, nousuissa, ja ehkä alkutripistä on paha olo, ja mahaan koskee. Mut se menee oli kyllä myös nopeesti, oikeestaan heti kunhan toimii kunnolla. Niin pienillä kuin isoillakin annoksilla. Ja jos oksennus tulee niin sen jälkeen tulee nopeesti parempi olo.

En ehkä välttämät kuvailis dexmiä niin ''pumpulimaiseksi'', ainakaan isommilla doseilla. Vaikka se unimaista onkin niin silti jotenkin.. kovan tuntuista, rankkaa, semmosta säälimätöntä kolinaa eikä niinkään pumpulieuforiaa. Pienemmil doseilla kyllä on euforiakin mukana normaalisti.
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

oon vetänyt tätä taas 300 mg. oon riiippuvainen tästä aineesta. haen joka viikonloppu 2 pulloa jotka juon eroteltuna pe ja la öinä. joskus haen myös viikolla pari pulloa. :oo:
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
Feya
OD

Post by Feya »

Kyllä deksmi vaan jaksaa yllättää. Viimeiset pari trippiäni eivät olleet kovin vahvoja ja luulin jo, että yksi pullo ei ole enää tarpeeksi, mutta sain tänään onnekseni huomata, että olinkin vain erottelussa lätrännyt sitä pöydälle enemmän kuin luulin.

Erottelin eilen illalla 600mg (liki 11mg/kg) oikein varovasti ja tunnollisesti - siinä kesti vähän normaalia kauemmin, mutta kärsivällisyyteni kannatti. En ollut syönyt mitään yli 7 tuntiin, joten nousut olivat nopeat ja rajut. Suurin osa tripistä on unholassa - muistan vain, kuinka elävästi koin olevani eri ihmisiä ja matkustin tilanteesta toiseen. Mieleeni ryöppyi paljon vahvoja ja epämiellyttäviä tunteita, mutta se ei tuntunut pelottavalta, vaan pikemminkin terapeuttiselta. Vietin suurimman osan ajasta halvaantuneena sängylläni enkä osannut erottaa "todellisuutta" kaikesta muusta kokemastani.

Oppiiko tuota kolmatta plateauta koskaan säätelemään? Haluaisin tietoisesti suunnata mieleni tiettyihin menneisyyden tapahtumiin, mutta tuossa tilassa tuntuu, että deksmi vie enkä voi muuta kuin nauttia matkasta.
Pariah

Post by Pariah »

Feya wrote:
Oppiiko tuota kolmatta plateauta koskaan säätelemään? Haluaisin tietoisesti suunnata mieleni tiettyihin menneisyyden tapahtumiin, mutta tuossa tilassa tuntuu, että deksmi vie enkä voi muuta kuin nauttia matkasta.
Kyllä sitä voi, laita jotain lapsuuden aikaista musiikkia soimaan :) Tai sitten ota valokuvia kaveriksi, se saa ajatukset rullaamaan.

Itsehän olen alkanut tulevaisuuden tutkijaksi kun itseni tapasin versessä vanhana ukkona :P Pelättiin paradoksaalisia aikavääristymiä ja mitä nyt kun tiedän että "minä" olen yhtäaikaa monessa eri todellisuudessa. Tähän päälle vielä sallyt niin johan oli pää pyörällä ja todellisuus tuntui hyvinkin keinotekoiselta, minä olen vankina jossain koneessa. Matrix meininkiä.
Pariah

Post by Pariah »

2plauteu, 600mg

Makoilen sohvalla pimeässä, valkoisen peiton alla jossa mustia kuvioita. Peitto sopivalla mutkalla ja peitosta muodostuu n. 30cm korkea astronautti joka vilkuttelee minulle ja pyytää lähteen käymään kuun pimeällä puolella... Astronautti sanoi että tuli 600mg:llä kertomaan minulle terveiset ja nyt tarvisi toiset 600 että pääsisin hänen mukaan... Sanon ääneen (ääni kuulosti oudolta, oli vaikea puhua) että nyt ei ole DXMiä tarpeeksi ja astronautti oli pettynyt ja katosi silmistäni, hukkui peittoon...

Harvemmin sitä halluja näkee 2 plateulla :D
Tanz

Post by Tanz »

Kuulostaa oikealta meiningiltä. Minkä painoinen olet jos saa kysyä?
Neste
OD

Post by Neste »

Inkkari wrote:Vai voiko olla et mun maha on tosi herkkä korkeelle ph:lle ja pahoinvointi johtus siitä?
En pitäisi mitenkään mahdottomana.

Ensi viikolla voisi taas kiskoa vähäsen :heh:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Pariah

Post by Pariah »

Tanz wrote:Kuulostaa oikealta meiningiltä. Minkä painoinen olet jos saa kysyä?
80kilon tienoilla, kokemusta dexmeilystä jo liikaakin enkä ennen 2plateulla ole moiseen törmännyt :D
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

Haluaisin jutella jonkun tytön kanssa DXM vaikutuksista! laittakaa privaa
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
ferox
OD

Post by ferox »

Madmike wrote:Haluaisin jutella jonkun tytön kanssa DXM vaikutuksista! laittakaa privaa
Eikö asiasta voi jutella julkisella puolella? Sitä varten foorumi on olemassa...
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Madmike wrote:Haluaisin jutella jonkun tytön kanssa DXM vaikutuksista! laittakaa privaa
miks just tytön kaa... ja mitääh... ööää..

O.O
. . . (--) °
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

Mushru wrote:

O.O
siksi koska dxm aiheuttaa jotain seksuaalistakin kipinöintiä minussa
metman
Psykonautti

Post by metman »

Madmike wrote:
Mushru wrote:

O.O
Etteks te ny tajuu?
I love you Mary Jane
swimbasami
Psykonautti

Post by swimbasami »

Olin valvonu jotai 3 vuorokautta ja vetänyt aika kohtuullista bk, affe, bentso yms kuuria ja sen päälle jostain syystä päätin ottaa kaverin kanssa ihan kohtuu dexmit ja ei perkele ku oli hienoa aluksi.. mutta mutta yhtäkkiä kaikki oli yhtä isoa deja vu:ta. Tiesin tasan tarkkaan mitä kukakin sanoo seuraavaksi tai tekee ja oli kokoaika sellanen tunne että pian tapahtuu jotain vitun pahaa. Ja olin oikeassa kokoaika "aistimuksieni" kanssa.. oli niin rankka trippi vai mikä vittu sitten ikinä olikaan ettei ole pystynyt vieläkään sekaantumaan kyseiseen aineeseen... Mutta vois yrittää tässä joskus ottaa vaikka 3. tason dexmin vähän eri lähtökohdilla niin ehkä osaan suhtautua paremmin siihen sen jälkeen.
lol
Darw
Psykonautti

Post by Darw »

swimbasami wrote: mutta mutta yhtäkkiä kaikki oli yhtä isoa deja vu:ta. Tiesin tasan tarkkaan mitä kukakin sanoo seuraavaksi tai tekee ja oli kokoaika sellanen tunne että pian tapahtuu jotain vitun pahaa. Ja olin oikeassa kokoaika "aistimuksieni" kanssa...
Miulla tuppaa käymään kaikkien muitten huumehien kanssa noin paitsi deksmin.. on se kiero aine.. Tekis kyllä taas mieli, johan tässä on varmaan vuos ollukkin taukoa.
Askel viimeinen pudottaa
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

metman wrote:
Madmike wrote:
Mushru wrote: miks just tytön kaa... ja mitääh... ööää..

O.O
Etteks te ny tajuu?
Meikällä taasen dxm muuttaa kaiken seksuaalisen kipinöinnin täysin olemattomaksi, yhdentekeväksi ja tarpeettomaksi.

DXM <3
flake
Tuppisuu

Post by flake »

Erottelin tässä Sir. Ephedrin nimisestä resepti yskänlääkkeestä.
Oudosti meni silleen että Bensat ja dexmit jäi yskänlääkepaskan yläpuolella ja litku vaahtosi aika lailla myös.
Tosin pärisi kyllä niin saatanasti. Varmasti johtuen ephedriinistä mitä siinä litkussa myöskin on.
flake
Tuppisuu

Post by flake »

Uuden vuoden trippi.

Lueskeltuani paljon DXM'n ja muiden aineiden sekoittamisesta päätin kuitenki tehä näin...

Uudenvuoden aatto.

Ilta alkoi 600mg DXMllä, eli yks pullo eroteltua resilaria. Todellisuudessa varmaan 400-500mg.

tunti puoltoist myöhemmin 20-30mg piriä.

Pari tuntia myöhemmin hasista ja kukkaa aika reippaasti.

Ja taas piriä samaa annosta.

Join myöskin kaljaa samalla ehkä 12packin verran.

Siinä 1-2 aikaan yöllä oli oikeasti yllättävän selvä olo.

Yhdessä välissä tuli päähän aivan tajuton kipu ja olin iha varma että nyt OD ja kuolen mut se meni aika äkkiä ohi.

Sellane uusvuos mul :D
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ootko miten paljon dexmiä harrastanu,
et osaatko sanoo millä tavalla piri muutti dexmitrippiä?
flake
Tuppisuu

Post by flake »

Joku 10kertaa dexmiä vetäny ja saanu hyvät tripit siitä.

Nyt tosin ku veti piriä ja muuta päälle niin en oikeastaan ollu tripillä. Ei tullut samaa trippaavaa oloa eikä ajatukset lentäny ja näin.
Sanoisin et melkein piri vähens dxm trippiä.

Kun olen tripannu dxmillä niin annos ollut esim 1resilar eroteltuna + 20cl sir. ephderin huikkana eli reippaasti lisää.

Tos ephedrinissä taitaa olla jotain mikä vahvistaa dxmiä aika hyvin.

Silloin kun veti bongista maria tos dxmin alla niin tuntu et se vahvisti dxmin effektiä. Mutta hyvin lyhyeks ajaks.