korolli wrote:Kaverilla tuli juuri tuollaisia trippejä missä oli hyvä ja paha maailma kun oli impannu. Trippi loppui aina siihen että kaveri tajuaa että voi vittu meitsi on nyt joutunu pahaan mailmaan ja en pääse täältä enää pois. Aivan sairaat kuulo ja olotila-paikka-aika harhat on tuttuja itsellekkin.
Samaa alko tapahtumaan mullaki, sydän hakkas tuhatta ja sataa ja ei tienny että pääseekö sieltä enää pois.
korolli wrote:Edit. Unohdin mainita vahvasta deja vu - fiiliksestä mikä oli suht yleinen vaikutus bensoissa. Sillä hetkellä kun sitä koin olin aivan 100% varma että olen nähnyt tämän joskus unessa ja kaikki mitä ympärillä olevat puhuivat ja tekivät oli kuin käsikirjotettua... huhhuh
Jep, tuo tapahtu mullaki melkein joka kerta.
2kk ilman bensiinii, mutta sitten taas eilen päätinkin kokeilla ja siinähän tuo meni. Tällä kertaa täysin valaistuun varastoon.
Aluks alko varaston ovet puhumaan, se oli ihan hauskaa. Sit tuli kummituksia varastosta, jotka oli onneks ihan hauskoja, eivät pahoja. Juteltiin siinä muutama tovi ja hauskaa oli.
Kaiken hauskan jälkeen huomasin että demonit alkaa taas tekemään mulle jtn. Sormesta rupes olevinaan itestään tulemaan verta, jota ei tietenkään oikeasti edes tullut.
Sitten varastossa oli työntekijöitä, jotka soitti ambulanssin sen miun sormen takia. Sen jälkeen tuli ambulanssi paikalle ja sanoin niille "ei tähän nyt mitn tarvii" ja ambulanssi hävis pois.
Sen jälkeen demoni heitti miun lippiksen varaston seinälle, heitti kirveen lippiksestä läpi.. Sanoin jtn et "oho, aika vitun tarkka" ni sen jälkeen demoni ampui puhallusputkella nastan vielä lippiksen nuppiin kiinni ja sano "siinä sulle tarkka, nyt on meidän asiat sovittu". Olin kyllä aika helpottunu.
Tämä trippi oli kyllä yks sekavimmista. 5 litraa bensaa ja muistan koko illasta n. 10-15%. Esim. Kotiin menosta en muista mitään. Ensimmäinen muistikuva on se ku heräsin aamulla vaatteet päällä sängystä.
Kysyin kaverilta että monelta lähdin sen luota, se sanoi että puol 10. Sit kysyin iskältä et monelta olin kotona, se vastas et puol 11. (ja matka kaverilta meille on 200metriä, että on saattanu muutama ohikulkija pahasti minuu kattoo..)
---
Tuli tässä mieleen että en ollut edes kuullut sanaa "ektoplasma" vasta kuin tripissä. Mutta sitten tv:ssä parin vkon päästä kuulin sanan ektoplasma, joka liittyy kummituksiin.
Välillä sitä oikeasti rupeaa ajattelemaan että onko tämä oikeasti totta vai pelkkää mielikuvitusta. (kerran olimme kaverin kanssa metsässä, kesken tripin; puuhun oli ilmestynyt katiska jossa oli muikkurasia sisällä. Kävimme katsomassa seuraavana päivänä samaista paikkaa ja katiska oli vieläkin siellä, muikkurasian kera.)
WEIRD.
EDIT: Sitten aina ku katoin kaverin silmiä, pupillit oli ihan saatanan isot ja sen takia alkoi mielikuvitus laukkaamaan, koska ku ne pupillit oli niin isot, kaveri näytti ihan pirulta. Ja aina kun katsoin kaveria, huomasin kuinka hän tuijotti tyhjyyteen, ei huomannut ympäröivää maailmaa.