The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Re: The DXM topic

Post by SahkoinenVelho »

King Ink wrote:No se riippuu, jos jännittää kovasti todellisuudentajun häviäminen niin sitteri voi olla paikallaan. Mut kyl väitän et kovempiin sfääreihin pääsee ilman, se et pelkäätkö niitä sfäärejä ja tarviitko jonkun tueks riippuu susta itestäs. Ekalle kerralle suosittelisin kaikille sitteriä, kun dexmi voi yllättää aika napsakasti ja jos tuee pupu pöksyyn niin on kiva et joku on rauhoittelemassa. (:
Mul ei oo koskaan ollu mitään sittereitä. Välillä on vaikutukset yllättäneet napsakasti mutta kun muistaa että "ei mitään hätää" niin pääsee jo aika pitkälle :foil:

Dexmillä todellisuuden hämärtyminen ja outos voi tosiaan iskeä aika napsakasti ekoilla kerroilla jos ei ota varovasti. Joka kerralla kunnon dexmi-pärinöissä on mukana se ilmeisesti kaikille dissosiatiiveille ominainen(?) erittäin kummallinen unimainen "outouden" tunne ja todellisuus ja ympäristö alkaa tuntua erittäin epätodelliselta ja kuumehuuruiselta :foil: Että sitteri ei ole kyllä mitenkään huono ajatus.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

SahkoinenVelho wrote:Joka kerralla kunnon dexmi-pärinöissä on mukana se ilmeisesti kaikille dissosiatiiveille ominainen(?) erittäin kummallinen unimainen "outouden" tunne ja todellisuus ja ympäristö alkaa tuntua erittäin epätodelliselta ja kuumehuuruiselta.
Kyl, toi unimaisuus on ollu se piirre mikä on hallinnu vahvasti melkein kaikkia mun dekstrometorfaani- ja ketamiinikokemuksia. Lisäks punakärpässieni sai myös tosi unimaisen tilan aikaan, vaikka ei kovin kovasti toiminutkaan ja oli muutaki alla. Ja se onkin yks niistä piirteistä mistä eniten pidän tässä.

Psykedeelit tuo mun makuun liian selkeän ja kirkkaan olotilan, tykkään tosta sumuisuudesta mikä dissosiatiiveissa on. Ei sillä ettenkö deeleistäkin pitäis..

Ja sitterist. Kyl suosittelisin ekalle kerralle sitteriä vaikka kuinka osais valmistautua ja suhtautua. Tai ehkä vielä parempi olis trippikaveri. Varsinkaan jos sitteri ei ite oo dexmiä kokeillut niin sen voi olla vaikee suhtautua esim. syvään dissosiaatioon kun 'koehenkilöön' ei saa minkäänlaista yhteyttä. Ja muutenkin, ei musta ois mukavaa selvinpäin katsoa vierestä kun kaveri flippaa ihan täpöllä vaikka oiskin tiedossa et ohimenevää on. Jos ottaa ekaa kertaa niin joku 2 plateaun kevyemmästä päästä pärjää kyl ilman seuraakin, mut jos lähtee ekoja 3. plateaulle tähtääviä doseja ottamaan niin ottakaa joku kaveri messiin jota kiinnostaa kokeilla myös (ja siis jos sulle on eka kerta 3p. niin kaverille ei niin paljoo). Ja jos ei semmoista löydy niin sit ihan selväpäinen kaveri.. kunhan sit oikeesti selittää sen tilanteen, ja sen miten kovasti dexmi voi korkeemmil annoksilla toimia, ettei tulis panikointia sitterinkään osalta.

Ite en oo koskaan sitterin kanssa ottanut, mut miulla on yleensä ollu aina kaveri mukana kun oon ottanu,
poikkeuksena muutamia kertoja täysin yksin, ja ne on olleet aina paljon intessiivisempiä kokemuksia, sekä pienemmil et isommil doseil.
Feya
OD

Post by Feya »

kansanmurha wrote:Heipä hei kaikille, oon siis kansanmurha ja aika uusi täällä, täällä ja täällä...
Jonkin aikaa tuppisuuna virestestä turinoitanne seuraillut, mutta nyt iski tarve puhua.
Eli asiaan. Jonkin aikaa dexmin kokeilu kiinnostanut ja heräsikin mieleen kysymys: DXM+TRIPPIVAHTI, hyvä vai huono yhdiste, vai onko väliä?
Sen verran moni tuntuu nauttivan tätä yksin (myös ekoilla kerroilla), että mistä johtuu?
Vaikuttaako vahdin/ihmisten paikalla olo jotenkin negatiivisesti matkaan, vai saako siitä yksin vain niin paljon enemmän irti?
Kiitos etukäteen!
Murha kuittaa ja pyörään sukeltaa
Itse olen aina ottanut deksmiä yksin ja hengissä ollaan, mutta kun yrität ensimmäistä kertaa tavoittaa 3. plateauta, sitteri ei ole huono idea. Vaikka tuntisit itsesi kuinka valmiiksi, se osaa silti yllättää (nimim. kokemusta on :D).

Mutta muista, että DXM ei isommilla doseilla ole oikein sosiaalinen päihde, joten valitse kaveri joka jaksaa katsoat kun kieput omissa maailmoissasi.
kurttu
Psykonautti

Post by kurttu »

Tänään mennään :D 825mg valmiina kohta
gerhes
Psykonautti

Post by gerhes »

En jaksa koko topikkia penkoa, ja muutenkin näitä asioita voisi tiivistää tohon topikin ekaan viestiin (tai sinne wikiin).
Monia muitakin varmaan kiinnostaa, kuinka hyvin aine säilyy ja missä/miten kannattaa säilyttää?

Tuli muuten kaverinkanssa vitsillä heitettyä että eikös ne mahdolliset bensajämät saa siitä tökötistä pois sytyttämällä tökötti tuleen vähäksi aikaa? :D Varmaan kärsii ainesosat
Huiko
LD50

Post by Huiko »

kyllä se liedellä lämmittämällä paremmin lähtee, ja joo, se että polttaa bensan, jotkut kuuluu niin tekevän. Mä oon vaan höyrystäny liedellä, tai antanu haihtua omia aikojaan.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
kansanmurha
Karvakuono

Post by kansanmurha »

Kiitos kaikikille neuvoista!
Feya wrote: Mutta muista, että DXM ei isommilla doseilla ole oikein sosiaalinen päihde, joten valitse kaveri joka jaksaa katsoat kun kieput omissa maailmoissasi.
En usko epäsosiaalisuuden olevan ongelma. Olin ekalla happo matkallani todella epäsosiaalinen. en tuntenut tarvetta puhua, koska tunsin telepaattisen yhteyden kaikkiin seuralaisiini :heh: , poikkeuksena selväpäiset ihmiset+tuohon vielä poikkeuksena selvin päin oleva sitterini, joka koijasi minua sillä olin ihan varma että hän on polttanut jotain super-budhaa tai salaa napannut kanssa äcidiä. Oli niin hyvin mukana kaikessa, että on alkanut epäilyttämään, onkohan hän "syntymätripillä" :D

Mutta takaisin asiaan.
Tuli vielä mieleen, että mikä mahtaa olla dexmi-tripin kesto reaaliajassa? En löytänyt vastausta tämän jättitopikin alku sivuilta ja ei ollut mainintaa myöskään trippipediassa.
Kiitos taas etukäteen!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Itse trippi vai ottamisesta siihen kun pääsee nukkumaan? Miulla normaalisti vain yhtä annosta ottaessa siitä kun huomaa ekoja vaikutuksia, siihen kun melkein kaikki vaikutukset on hävinneet (dexmin vaikutukset yleensä häviävät kokonaan vasta kun on nukkunut, se jättää aikamoisen pöhnän, mikä on sinusta riippuen, joko mukava tai epämukava, itse pidän.) kestää yhteensä n. 3-5 tuntia, yleensä n. 3,5 tuntia. Riippuu annoksestakin, isommat doset yleensä kestää tottakai pidempään, samoin jälkiolot.

Ootko minkälaista annosta ottamas?

On kyllä välillä matkat jäänyt vajaaseen kolmeenkin tuntiin, mut normaalist se kolme ja puoli tai vähän alle. Toi on myös kohtuu hämärää et millon ne on loppuneet kokonaan kun ne hiipuu pikkuhiljaa ja tosiaan harvoin palautuu selvään tilaan nopeasti ellei nuku välissä. Ja siis, jos otat esim. 300mg niin veikkaan että pääset myös takaisin selväksi ilman nukkumistakin, mutta ei oo varma juttu. En tietenkään voi puhua kuin omistani, ja kaverin kokemuksista, mut oon käsittänyt että yleisestikin.
kansanmurha
Karvakuono

Post by kansanmurha »

King Ink wrote:Itse trippi vai ottamisesta siihen kun pääsee nukkumaan? Miulla normaalisti vain yhtä annosta ottaessa siitä kun huomaa ekoja vaikutuksia, siihen kun melkein kaikki vaikutukset on hävinneet (dexmin vaikutukset yleensä häviävät kokonaan vasta kun on nukkunut, se jättää aikamoisen pöhnän, mikä on sinusta riippuen, joko mukava tai epämukava, itse pidän.) kestää yhteensä n. 3-5 tuntia, yleensä n. 3,5 tuntia. Riippuu annoksestakin, isommat doset yleensä kestää tottakai pidempään, samoin jälkiolot.

Kiitos. Tämä vastasi jo oikein hyvin. Ja pöhnä on aina kiva olo, kun kaikki alkaa tuntua niin absurdilta :D
King Ink wrote:Ootko minkälaista annosta ottamas?
En ole kyllä vielä vähän aikaan ottamassa, ei ole mahdollisuuksia :(( . Eli lähinnä yleiskuvaa yritän kasata ihan vain sivistyksen ja pienen suunnitelmallisuuden nimissä. Mutta 300mg ajattelin ja ehkä toiset 300mg jos tuntuu sittenkin tarve päästä syvemmälle, kuten joku täällä suosittelikin (jos tunnistat itsesi,kiitos vinkistä).
Painoa löytyy noin 70kg, eli pitäisi tuon 300mg kyllä ihan hyvin toimia,vai miten on? :shock:
King Ink wrote:On kyllä välillä matkat jäänyt vajaaseen kolmeenkin tuntiin, mut normaalist se kolme ja puoli tai vähän alle. Toi on myös kohtuu hämärää et millon ne on loppuneet kokonaan kun ne hiipuu pikkuhiljaa ja tosiaan harvoin palautuu selvään tilaan nopeasti ellei nuku välissä. Ja siis, jos otat esim. 300mg niin veikkaan että pääset myös takaisin selväksi ilman nukkumistakin, mutta ei oo varma juttu. En tietenkään voi puhua kuin omistani, ja kaverin kokemuksista, mut oon käsittänyt että yleisestikin.
Ei haittaa jos ei kokonaan laske ennen nukkumaan menoa, kun siihen nyt on varautunut.
silloin happoreissulla kyllä alkoi ahdistaa tuo, kun ei tiennyt niin ei osannut varautua ja alkoi tulla tuota hulluksitulemisen pelkoa yms. Mutta nyt on varautunut, joten ei pitäisi häiritä jos vaikka jatkuisikin olot :)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Jep. 300mg on varmast hyvä annos 70kg painavalle, sen ainakin pitäisi ainakin jotain sanoa, mutta en odottais mitään kovin syvää.
Boostaaminenhan on aina vaihtoehto, mut muista myös et boosti ja sen tehokkuus voi olla tosi arvaamatonta. Eli 300mg+300mg ei tarkoita samaa et oisit ottanut 600mg, ei todellakaan, se voi toimia paljon kovempaa, täysin eri (mahdollisesti arvaamattomalla) tavalla, ja niin edelleen. Boostaaminen myös pidentää jälkioloja huomattavasti.

Boostatessa myös laskuvaiheessa on aika yleistä kokea melko psykoottisiakin tiloja, siihen esim. plateau-sigmakin vissiin perustuu.

Jos päätät sit ottaa sen toisenkin puolikkaan, niin ekalla kerralla suosittelisin ottaa boostin vasta loppupuolella. Oon ite kerran huipuissa boostannut, ja miulla ei juurikaan oo siitä muistikuvia, mut kovaa mentiin.. Eli vaikka vaikutukset ois hävinneet lähes kokonaan niin boosti kyl toimii kovemmin kuin alkuperäinen annos, oman kokemuksen mukaan.
gerhes
Psykonautti

Post by gerhes »

Kuinkas kauan teillä on kestänyt 300mg vaikutukset? Näyttäisi olevan henk koht eroja
kansanmurha
Karvakuono

Post by kansanmurha »

King Ink wrote:Jep. 300mg on varmast hyvä annos 70kg painavalle, sen ainakin pitäisi ainakin jotain sanoa, mutta en odottais mitään kovin syvää.
Boostaaminenhan on aina vaihtoehto, mut muista myös et boosti ja sen tehokkuus voi olla tosi arvaamatonta. Eli 300mg+300mg ei tarkoita samaa et oisit ottanut 600mg, ei todellakaan, se voi toimia paljon kovempaa, täysin eri (mahdollisesti arvaamattomalla) tavalla, ja niin edelleen. Boostaaminen myös pidentää jälkioloja huomattavasti.

Jos päätät sit ottaa sen toisenkin puolikkaan, niin ekalla kerralla suosittelisin ottaa boostin vasta loppupuolella. Oon ite kerran huipuissa boostannut, ja miulla ei juurikaan oo siitä muistikuvia, mut kovaa mentiin.. Eli vaikka vaikutukset ois hävinneet lähes kokonaan niin boosti kyl toimii kovemmin kuin alkuperäinen annos, oman kokemuksen mukaan.
kiitos taas valistuksesta inkki! ehkä sitten parempi etten buusti ollenkaan tai sitten tosiaan vasta lopussa, jos haluun menon jatkuvan :D
King Ink wrote:Boostatessa myös laskuvaiheessa on aika yleistä kokea melko psykoottisiakin tiloja, siihen esim. plateau-sigmakin vissiin perustuu.
:shock: tää kuulostaa pelottavalta, mutta mielenkiintoiselta :roll:
mitä on plateau-sigma? täysin uusi käsite minulle, kaipaisin valistusta :wink:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq ... ml#toc.5.9

Siinä ''faktatietoa'' sigmasta. Mutta suosittelisin että tutustut aineeseen paremmin esim. lukemalla _tätä_ topicia ja selaamalla erowidin juttuja. ennenkuin meinaat ottaa. Sillä jos et tiedä mikä plateau sigma on niin en voi olettaa että oot hirveesti tutustunut dekstrometorfaaniin muutenkaan.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Sigmalle ei mennä kyllä millää 300 + 300 mikrolla, monesti ottanu näin dexmiä eikä se muutaku nosta vähä lisää sitä oloa. Sigmaa, eli suoraan sanottuna vitun deksmillä indusoitu kooma ( :D ) koettu 900 + 600 + 600 + 300 mikron annoksilla. n. 70kg. Vähä toleranssia, mutta eipä paljoa oikeasti. Otettu 24h aikana. Oli liikaa, ei enää semmosta 2 päivän koomaa. Jälkitilat kyllä sellaset että nyt on alotettu ns. alusta koko elämä, kun aivot rebootattu täysin. d: . Kesti aika kauan myös ja kalliiksi tuli. Mukavempia ne tavalliset platööt 3-4.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
kansanmurha
Karvakuono

Post by kansanmurha »

olet inkki oikeassa, en ole kovin paljoa tutustunut aiheeseen (lähinnä trippistooreja ja näitä topikkeja vilkuillut ja wikipedian suppean artikkelin lukenut) ja se onkin yksi syy, miksen ole jo resilar ostoksilla. aion kyllä syventyä aiheeseen enemmän ennen matkalle lähtöä. kiitos linkistä ja neuvoista!
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Itsehän pidän aineesta sen buuttaavan vaikutuksen ja sen viihteellisyyden takia. Vain pari kertaa olen joutunut pettymään, mutta se onkin ollut omista huonoista mielialoista johtuvaa. Aina on tällä ollu mulle uutta juttuu. :)

Sigmaa en ole tavoittanut jo ajan puutteen takia, enkä usko että olisi minulle niin tarpeenkaan. Oma makuni on tuossa buustimisessa. Olen näköistäni painavampi kaveri ja esim. 400+400+400 on minulle sopivaa. En saa niin paljoa irti jos nakkaan tuon 1200mg kerralla tauluuni. Jotkin muutkin annostelut olen kokeillut, mutta tuo on se mun lemppari, kun tolet on alhaalla.

Ekat kokeiluni oli 1,5dl resilaaria, joka tottumattomalle pisti mahan sekaisin mutta hauskaa oli. Tämän jälkeen opettelin erottelemaan. Ja voin kertoa että se kannattaa. Minulla tulee nauseaa vain siinä 10min. ensimmäisen hitin juomisesta ja sitten loppu onkin ihmettelyä. :D

Jokainen toki tavallaan ja tyylillään. On vain minusta hölmöä istua pöntöllä ja paskantaa nestettä, kun senkin ajan voisi lennellä punkalla. :heh:

Joskus vuosia sitten join myös sellaista kuin lagun(<-en ole varma kirjoitus asusta) jonka piti myös sisältää dexmiä, mut olot oli vain tyyperryttäviä. Erottelematta, koska tuolloin en edes tiennyt mahdollisuudesta ja toimenpiteistä.

Jos ette tarvitse suolihuuhtelua, niin erotelkaa nyt ihmeessä, niin pääsette nauttimaan aineen koko potentiaalista.

(Johan oli jännä aamu mainos aineelle, mut tuli spontaanisti. :mrgreen: )
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Neste
OD

Post by Neste »

kansanmurha wrote:Tuli vielä mieleen, että mikä mahtaa olla dexmi-tripin kesto reaaliajassa? En löytänyt vastausta tämän jättitopikin alku sivuilta ja ei ollut mainintaa myöskään trippipediassa.
Itse tripin kestosta tuossa tulikin jo mutta sen verran sanoisin vielä että ainakin minulla tasapano alkaa palailla kunnolla vasta ~12h vaikutusten alkamisen jälkeen eli esim. auton rattiin en menisi ennen sitä.

edit: ~600mg annoksilla siis
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Tanz

Post by Tanz »

LD50 wrote:Sigmalle ei mennä kyllä millää 300 + 300 mikrolla, monesti ottanu näin dexmiä eikä se muutaku nosta vähä lisää sitä oloa. Sigmaa, eli suoraan sanottuna vitun deksmillä indusoitu kooma ( :D ) koettu 900 + 600 + 600 + 300 mikron annoksilla. n. 70kg. Vähä toleranssia, mutta eipä paljoa oikeasti. Otettu 24h aikana. Oli liikaa, ei enää semmosta 2 päivän koomaa. Jälkitilat kyllä sellaset että nyt on alotettu ns. alusta koko elämä, kun aivot rebootattu täysin. d: . Kesti aika kauan myös ja kalliiksi tuli. Mukavempia ne tavalliset platööt 3-4.
Tuo kuulostaa jo varsin kovalta meiningiltä. Mielenkiintoista olisi kokea moinen olotila. Uskoakseni joskus ole sigmalle menossa itsekkin. Osaatko kuvailla tuota olotilaa mitenkään? Vai menikö muisti? :D
Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari »

Vois taas viikonloppuna ottaa muutamasataa milligrammaa dexmiä, vaikka josks lupasin itelleni, että en enää koita tätä :mrgreen: . Harmittaa vaan kun ei ole sitteriä ja paikka on isän yrityksen keittiö/soffa... -.- Joskus miettisin että vois varata motellin parillakympillä ja turun yöstä mennä sinne parin bissen jälkee-> aamuyöstä dexmit nassuun, mut se voi olla melko kuumottavaa! Tai en tiiä, en oo viel kunnon ripille päässy, pienellä dosella se ainaki olis ok. Kotonakin vois muuten ottaa trippiä mut yleensä oon oksennellu jo 450mg jälkee ja mutsi tod. näk. tulis kyselee vointia ://
Kaverillekin kerran ehdotin dexmiä mut vastaus oli "mee kottiis" :D

e: voisi ottaa sen 150/200ml resilaria sellaisenaan jotta tietäsin miten se 450/600 oikeasti vaikuttaa. Ei se makukaan ole niin paha jos vertaa professorin yskänlääkkeeseen (miksei tääl ole oksennushymiötä). Sorbitolistakaan ei mulle ole niin paljoa haittaa, pistää mahan murisemaan ja pari kertaa täytyy veeseessä käydä, ei se enempää :)
Muistanko vääri vai onko tääl joku maininnu et resilar sellaisenaan ei tuo samanlaista trippiä kuin dxmvitamminisotku? Että onko ressussa jotain ainetta mikä vaimentais tota dxm vaikutuksia? (sinänsä tyhmää kun dxm on se aine joka hellittöö yksää)
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Sitä on jonkun verran spekuloitu, mutta mie en usko et Resilari toimii yhtään huonommin kuin eroteltukaan. Miten varma voit olla siitä ettei sorbitol saa siun mahaas sen huonompaan kuntoon? Ootko esim koskaan 200millilitraa Resilaria juonut, vai onko tää todettu vain pienemmillä määrillä?

Paljon sulla on painoa, on mahdotonta sanoa miten dexmi sul toimii milläkin annoksella ellei voi tehdä mg/kg vertailua.

Jokatapauksessa, erottelua suosittelen, ja suosittelen valitsemaan _huolella_ reissupaikan, varsinkin jos et oo varma et miten mikäkin dose vaikuttaa.
Hotellihan ois ihan oiva vaihtoehto miun mielestä, riippuen tottakai annoksesta.
Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari »

King Ink wrote:Sitä on jonkun verran spekuloitu, mutta mie en usko et Resilari toimii yhtään huonommin kuin eroteltukaan. Miten varma voit olla siitä ettei sorbitol saa siun mahaas sen huonompaan kuntoon? Ootko esim koskaan 200millilitraa Resilaria juonut, vai onko tää todettu vain pienemmillä määrillä?

Paljon sulla on painoa, on mahdotonta sanoa miten dexmi sul toimii milläkin annoksella ellei voi tehdä mg/kg vertailua.

Jokatapauksessa, erottelua suosittelen, ja suosittelen valitsemaan _huolella_ reissupaikan, varsinkin jos et oo varma et miten mikäkin dose vaikuttaa.
Hotellihan ois ihan oiva vaihtoehto miun mielestä, riippuen tottakai annoksesta.
Tosta sorbitolista on ton professorin yskänlääkkeen (tiedän, "halvat on huvit") verraan kokemusta eli 150mg per kerta, eikä siin ollu muuta ärsyttävää kun se pöntöllä istuminen ja perseen hiominen jollain huonolla paperilla xd, itseasias dxm saa mun mahan enemmän sekasin kun toi mainitsemani määrä sorbitolia. Painan pauttiarallaa 73koogee ja on tullu kokeltua 450 ja 600g dexmiä.

Muuten erottelisinki mut tuntuu, et se aina kusee ja jos alan ottaa isompaa dosea ja sitten se toimiikin, niin sit se on kovaa kyytiä. Halun ensi olla varma, et oonko oikeesti kussu noinki helpon erottelun vai onko se vaan liian pieni annnnnnos.
En kuitenkaa keksi yh-tään syytä miks toi ois kussu
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kuinkas paljon toi Professorin yskänlääke sisältää sitä sorbitolia? Käsittääkseni toi 150mg sitä ei sisällä sitä läheskään yhtä paljon kuin Resilarputeli, mut kaipaisin varmistusta.
Mikäli oot varma ettet oo kussut erottelua, ja oot kokeillut sitä useammankin kerran (ja aina saanut ainakin jonkinlaista vaikutusta?) niin en usko että oot kussut, vaan että tarviit vaan isompaa dosea.
Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari »

King Ink wrote:Kuinkas paljon toi Professorin yskänlääke sisältää sitä sorbitolia? Käsittääkseni toi 150mg sitä ei sisällä sitä läheskään yhtä paljon kuin Resilarputeli, mut kaipaisin varmistusta.
Mikäli oot varma ettet oo kussut erottelua, ja oot kokeillut sitä useammankin kerran (ja aina saanut ainakin jonkinlaista vaikutusta?) niin en usko että oot kussut, vaan että tarviit vaan isompaa dosea.
Taitaa sisältää 500mg/ml eli saman kun ressu.
Jeps, oon koittani useemman kerran ja noilla "isommilla" doseilla saanu jonkinnäkösiä vaikutuksia, kuitenki aika vaisuja. Jos kuitenki kokeilis sen >900mg ennenku juon raakana. Ei siihen voi kuolla vaikka yksin kovasti trippailenkin :heh:
Last edited by Inkkari on Tue 07 Dec 2010, 18:27, edited 2 times in total.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ei vo kuolla, ota vaan se 900 ja sano sit uudestaan et ootko kussut erottelun. Jos sekään ei toimi niin sitten siussa on jotain vikaa, tai oot vaan paska erottelija. :D
Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari »

King Ink wrote:Ei vo kuolla, ota vaan se 900 ja sano sit uudestaan et ootko kussut erottelun. Jos sekään ei toimi niin sitten siussa on jotain vikaa, tai oot vaan paska erottelija. :D
jooh!" toivottavast on odottanu liikoja noista doseist tai oon kussu erottelun, sillä eihä mussa mitään vikaa ole O_o :D postailen kun tiiän asiasta tarkemmin :)
mouru
Karvakuono

Post by mouru »

Uuh alko tässä yks päivä tekeen hulluna mieli ottaa deksmii. Viime deksmit oli alkusyksystä 1200mg, ja oli kyllä maukasta, aika diippii oli kun ilman toleja ja 60kg painan.. 8) Nyt vois vaikka 600mg ja jotain kylkiäistä..

Hei, mitä porukka muuten tykkää combottaa tän kaa? (siis muutakun ganjaa)
Trapped
Psykonautti

Post by Trapped »

Kellää tietoo et kuin kauan toi toleranssin laskeminen kestää?
Jostaa luin et jopa 12kk :shock:
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Joo, toleranssi ei oo ihan niin yksinkertainen juttu. Veikkaisin et *totaalinen* toleranssin häviäminen vie ton vuodenkin helposti, aika vaikea sanoa.
Komboilusta, psykedeelit on todettu hyväksi (4-ho-met, LSD, sienet) ja kodeiinia on kehuttu. Ite en oo tainnut muuta kuin deelejä ja punakärpässieniä. Kylkyl, Amanitat on kivoja kans.
Alkoholi myös tuo oman lisänsä.
Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari »

Jooh taitaa tänää mennä joko 450-600mg raakana tai eroteltuna. Pääsen veljelle yöks ku hän o yötöis jote siellä on mukava trippailla yksinäisen koirankin kannsa. :)
Trapped
Psykonautti

Post by Trapped »

Aika nopeesti kyl nousee tolet tohon ku ennen otti sen 150mlressua raakana ja oli aivan tööt-
ja tänään 200mlraakaressu ja sellanen häilyvä 2plateau vierailu :mad:
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.