King Ink wrote:Itse trippi vai ottamisesta siihen kun pääsee nukkumaan? Miulla normaalisti vain yhtä annosta ottaessa siitä kun huomaa ekoja vaikutuksia, siihen kun melkein kaikki vaikutukset on hävinneet (dexmin vaikutukset yleensä häviävät kokonaan vasta kun on nukkunut, se jättää aikamoisen pöhnän, mikä on sinusta riippuen, joko mukava tai epämukava, itse pidän.) kestää yhteensä n. 3-5 tuntia, yleensä n. 3,5 tuntia. Riippuu annoksestakin, isommat doset yleensä kestää tottakai pidempään, samoin jälkiolot.
Kiitos. Tämä vastasi jo oikein hyvin. Ja pöhnä on aina kiva olo, kun kaikki alkaa tuntua niin absurdilta
King Ink wrote:Ootko minkälaista annosta ottamas?
En ole kyllä vielä vähän aikaan ottamassa, ei ole mahdollisuuksia

( . Eli lähinnä yleiskuvaa yritän kasata ihan vain sivistyksen ja pienen suunnitelmallisuuden nimissä. Mutta 300mg ajattelin ja ehkä toiset 300mg jos tuntuu sittenkin tarve päästä syvemmälle, kuten joku täällä suosittelikin (jos tunnistat itsesi,kiitos vinkistä).
Painoa löytyy noin 70kg, eli pitäisi tuon 300mg kyllä ihan hyvin toimia,vai miten on?
King Ink wrote:On kyllä välillä matkat jäänyt vajaaseen kolmeenkin tuntiin, mut normaalist se kolme ja puoli tai vähän alle. Toi on myös kohtuu hämärää et millon ne on loppuneet kokonaan kun ne hiipuu pikkuhiljaa ja tosiaan harvoin palautuu selvään tilaan nopeasti ellei nuku välissä. Ja siis, jos otat esim. 300mg niin veikkaan että pääset myös takaisin selväksi ilman nukkumistakin, mutta ei oo varma juttu. En tietenkään voi puhua kuin omistani, ja kaverin kokemuksista, mut oon käsittänyt että yleisestikin.
Ei haittaa jos ei kokonaan laske ennen nukkumaan menoa, kun siihen nyt on varautunut.
silloin happoreissulla kyllä alkoi ahdistaa tuo, kun ei tiennyt niin ei osannut varautua ja alkoi tulla tuota hulluksitulemisen pelkoa yms. Mutta nyt on varautunut, joten ei pitäisi häiritä jos vaikka jatkuisikin olot