The DXM topic
-
Dexma
- Moderator
Re: The DXM topic
Mua tekee tosi usein mieli vain kiskaista dexmiä ja sen jälkeen kuunnella proge musaa, se on oikeasti ihana tapa viettää aikaa..
Toinen hyvä samanlainen on ayahuasca, sekin hoitaa joskus ihan rentoutus tuotteena itsensä...
Toinen hyvä samanlainen on ayahuasca, sekin hoitaa joskus ihan rentoutus tuotteena itsensä...
-
CosmicHentai
- Tuppisuu
Oli ihan kivat dexmitykset tuossa muutama päivä sitten, ensi kerralla tosin varmaan otan 900mg, 600mg antoi painollani sellaisen tukevan 2-plateau -tripin, ehkä peakin aikana kävi jossain kolmosen rajamailla. Keho/mieli valitettavasti muistaa asioita, laatta meinasi lentää joka hiton kulauksen myötä, joten meni siinä aika kauan "nauttia" se litku, yhteensä ehkä 45 minuuttia. Harvinaista kyllä, en oksentanut tällä kertaa ollenkaan, vaikka appelsiinimehuun lantraus teki siitä (IMHO) vielä kamalampaa. Meni sitten alas tyylillä "hörppy happolitkua, perään hörppy juissin mansikkamehujuomaa", peitti aika hyvin maun, mutta oli silti aika tuskaisaa sen kurkusta alas pakottaminen. Siinä sitten n. puolet juotuani päätin keitellä loput satsit vähän vielä pienemmäksi, siksi koko homman nauttimisessa kestikin niin kauan.
Ensi kerralla voisi koittaa c-vitamiiniporetabletteja, sitruunahapon mausta on kaiketi vaan niin kovat traumat ettei se meinaa mennä alas enää millään. Vähän kyllä himottaa ottaa taas pian uudestaan, on tuo jännä aine vaikka onkin "otc yskänlääke" jne. Ei täysin samanlaisia tiloja muusta saa.
Ensi kerralla voisi koittaa c-vitamiiniporetabletteja, sitruunahapon mausta on kaiketi vaan niin kovat traumat ettei se meinaa mennä alas enää millään. Vähän kyllä himottaa ottaa taas pian uudestaan, on tuo jännä aine vaikka onkin "otc yskänlääke" jne. Ei täysin samanlaisia tiloja muusta saa.
-
Damned
- Psykonautti
Juuh toi maku, hirveintä mitä koskaa oon maistanu.
Tuli tossa mielee ku mul täl hetkel aivan törkee yskä, tuntuu välil et keuhkot kurkkii pia suusta. Yhtäkkii mu etee tuodaa 200ml resilar ja rupeen vääntelee naamaani siin ja ihmetellää ku huikkaa en suostu ottaa et yskä helpottuis
pelastin itteni ku sanoin et lähen suihkuu otan myöhemmi 
Ei tarvi ku ton purkin nähä ni meinaa laatta lentää, ku tulee flasbackkejä sitruunahappolitkusta
Tuli tossa mielee ku mul täl hetkel aivan törkee yskä, tuntuu välil et keuhkot kurkkii pia suusta. Yhtäkkii mu etee tuodaa 200ml resilar ja rupeen vääntelee naamaani siin ja ihmetellää ku huikkaa en suostu ottaa et yskä helpottuis
Ei tarvi ku ton purkin nähä ni meinaa laatta lentää, ku tulee flasbackkejä sitruunahappolitkusta
-
metman
- Psykonautti
-
Voima
- Lepakko
Samaa mieltä! Miul ei oo mitää traumoi jääny tosta sitruunahappolitkusta mut raa´an ressun hajusta meinaa tulla oksennus mausta puhumattakaametman wrote:Sitruunahappolitku on kevyttä verrattuna raakaan :jou:
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
-
Tanz
Pakko kysyä, että jos ihminen on allerginen sitruunalle, niin voiko se silti huitasta dexmiä? Koska siinähän kuitenkin sitruunavalmistattetta käytetään. 
-
LD50
- Apteekki
Missä kohtaa resilaaris on sitruunaa ? Vai meinaat vissiin, että sitruunahappoa/askorbiinihappoa (pakko) käyttää erottelussa ? Käytä toista happoa, vaikka bentsoehappoa tai suolahappoa. Silloin saat dekstrometorfaanibentsoaattia tai dekstrometorfaanihydrokloridia. Samapa se mikä suolo. Laita mooleina sama määrä, paitsi että molemmat alkuperäisen ohjeen hapoista kolmiarvoisia muistaakseni, eli jos sitruunahappoa pitää laittaa määrä n niin bentsoehappoa pitää laittaa määrä 3n. Bentsoehappo yksiarvoinen, sitruunahappo kolmearvoinen . n= m/M = cV
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
gerhes
- Psykonautti
Ekaa kertaa kun vilkasin DMX erotteluprosessia kavahdin sitä vaikeutta niin paljon että aattelin viikon ajan vetää suoraan pullosta. Nyt vilkasin huvikseni sitä prosessia ja tajusin että sehän on mahottoman yksinkertanen eikä maksakkaa ku pari euroo..
Perjantaina taidankin päästä kokeilemaan! Ootan innolla
Perjantaina taidankin päästä kokeilemaan! Ootan innolla
-
kurttu
- Psykonautti
Oisko turvallista vetää opamixen päälle n 2 plateaun kuosi ja tässä pikkuhiljaa on mennyt six pack bissee? dexmiä on ennenkin kokeiltu.
-
Dexma
- Moderator
Juu on.kurttu wrote:Oisko turvallista vetää opamixen päälle n 2 plateaun kuosi ja tässä pikkuhiljaa on mennyt six pack bissee? dexmiä on ennenkin kokeiltu.
-
Tanz
Okei, kiitän. En tajunnut juuri vittuakaan, mutta sen että erottelu toimii muullakin kuin sitruunahapolla. Vois joskus happohapolla testata tuota erottelua, vois tulla hyvät litkut.LD50 wrote:Missä kohtaa resilaaris on sitruunaa ? Vai meinaat vissiin, että sitruunahappoa/askorbiinihappoa (pakko) käyttää erottelussa ? Käytä toista happoa, vaikka bentsoehappoa tai suolahappoa. Silloin saat dekstrometorfaanibentsoaattia tai dekstrometorfaanihydrokloridia. Samapa se mikä suolo. Laita mooleina sama määrä, paitsi että molemmat alkuperäisen ohjeen hapoista kolmiarvoisia muistaakseni, eli jos sitruunahappoa pitää laittaa määrä n niin bentsoehappoa pitää laittaa määrä 3n. Bentsoehappo yksiarvoinen, sitruunahappo kolmearvoinen . n= m/M = cV
Mutta niin, vissiin sitä sitruunahappoa jos sitä käyttää niin sitä jääpi tuohon? Ja jos jää niin reagoiko se sitten sitruuna-allergisille?
-
King Ink
- LD50
Joo, sitruunahappoa jää kyllä loppuvalmisteeseen, mikäli sitruunahapolla erottelee. En tiedä mitä sitruunahappo tekee sitruuna-allergisille, mut empä haluisi itse ainakaan olla koekaniini ennenkuin joku viisaampi kertoo.
Voithan erotella myös esim. c-vitamiinitableteilla, jotka sisältää askorbiinihappoa eli c-vitamiinia happona. Ei niiden nyt pitäisi aiheuttaa allergisia reaktioita jos on sitruunalle allerginen, joku saa vielä varmistaa et sisältääkö c-vitamiinitabletit sitruunaa yms kun en voi varma olla.
Mites LD50, jos erottelee esimerkiksi suolahapolla niin eikös se sitten ole aika hallaa keholle, ainakin mulla on vahvasti jostain fukin' ylä-asteen kemian tunneilta jäänyt käsitys et se on aika hazardia. Vai jos haihduttaa niin häviääkö suolahappo samalla?
Voithan erotella myös esim. c-vitamiinitableteilla, jotka sisältää askorbiinihappoa eli c-vitamiinia happona. Ei niiden nyt pitäisi aiheuttaa allergisia reaktioita jos on sitruunalle allerginen, joku saa vielä varmistaa et sisältääkö c-vitamiinitabletit sitruunaa yms kun en voi varma olla.
Mites LD50, jos erottelee esimerkiksi suolahapolla niin eikös se sitten ole aika hallaa keholle, ainakin mulla on vahvasti jostain fukin' ylä-asteen kemian tunneilta jäänyt käsitys et se on aika hazardia. Vai jos haihduttaa niin häviääkö suolahappo samalla?
-
Tanz
Jeba, kiitoksia vain.
Itsekkin miellän jotenki suolahapon vittumaisena aineena, mutta tierä häntä. 
-
SeK
- Tuppisuu
No hyi helvetti minkä makusta. Tekee tuo 200ml jo tiukkaa saada alas.
-
LD50
- Apteekki
Mahahappo on suolahappoa ja massussa pH 1:n tietämillä(jep, joku osaa varmasti googlettaa tarkemman arvon ja siitäki voi taas alottaa tappelun
), eli suolahappo kaikista luonnollisin olis käyttää tietenki täs erottelujutus, mutta kun alunperin laitettu sellanen ohje, että tulee sitraattia niin se nyt on vakiintunu.
Ja joo, olen erotellut suolahapolla jos jotakuta kiinnostaa, ettei nyt ihan teoriaa vain ole. Pyöreästi sanottuna mikä tahansa happo käy, kuten joskus maininnut. Samoin mikä tahansa emäs. Kunhan eivät ole heikkoja, vahvat käyvät tietenkin paremmin.
Ja joo, olen erotellut suolahapolla jos jotakuta kiinnostaa, ettei nyt ihan teoriaa vain ole. Pyöreästi sanottuna mikä tahansa happo käy, kuten joskus maininnut. Samoin mikä tahansa emäs. Kunhan eivät ole heikkoja, vahvat käyvät tietenkin paremmin.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
King Ink
- LD50
Eli suolahappo käy ihan samalla tavalla kuin sitruunahappo, erotellaan vaan ja naamariin? Vai pitääkö siinä haihduttaa se niin että suolahappokin haihtuu veden mukana, kuten jos vaikka etikkaa käyttää. Mites suolahapon saatavuus ja mistä?
-
Neste
- OD
Apteekista. Sano vaikka että tarvitset piirilevyjen syövytykseen.King Ink wrote:Mites suolahapon saatavuus ja mistä?
edit: Nappasin nyt 600mg pulveria mehun seassa. Paljon mukavammat nousut kuin pommina. Meni suht helposti alas 1dl mehun kanssa. Kutittaa vaan AIVAN SAATANASTI...
edit: Olipas melko karmivaa. Nyt näin jälkeenpäin kuitenkin erittäin hyvä fiilis. Mutta asiaan..
Tunsin olevani joku piirroshahmo ja päässäni ei tuntunut olevan mitään aivotoimintaa. En tiennyt kuka, missä tai milloin olin. Lopulta sain avattua silmät ja se auttoi pääsemään pois tuosta piirroshahmosta. Kuitenkin heti sen jälkeen rupesin pelkäämään että olisin vetänyt överit ja että kuolisin siihen. Alkoi oksettaa, menin vessaan oksentamaan ja näkö muuttuu kokonaan valkoisiksi, lentäviksi kuutioiksi. Tätä kestää ehkä pari minuuttia kunnes pääsen takaisin sängylle. Ei mitään muistikuvia tämän jälkeen.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Feya
- OD
Ohhoh. Olikohan tuo nyt sitten se kolmas plateau?
Otin eilen n. 500mg eroteltuna tyhjään vatsaan ja poltin samalla paljon kukkaa. Nousut olivat voimakkaat ja ihanat. Tunsin deksmin vetävän minua pinnan alle, omaan maailmaansa. Toisin kuin aikaisemmin, silmien avaaminen ei enää palauttanut minua kokonaan todellisuuteen - tuo toinen maailma oli alati läsnä, houkutellen minua lämmöllään. Antauduin sille ja tunsin itseni niin onnelliseksi.
Parin tunnin päästä trippi muuttui todella intensiiviseksi. Tunsin selvästi "kadottaneeni itseni" enkä uskonut, että mitä itse olin oikeasti paikalla. Yhdessä vaiheessa näin kuvan minusta ja kihlatustani pöydälläni ja aloin itkemään, koska tajusin, että "minä" olen vielä joku, vaikka käsitys tuntuikin kaukaiselta.
Raavin samalla itseäni maanisesti, vaikken huomannut kutisevani, ja hengitin kuin viimeistä päivää. Näin vahvoja visuaaleja ja hallunisaatioita silmät auki ja tunsin koko ajan, etten ollut yksin huoneessani.
Minun olisi selvästi pitänyt vain maata rauhassa sängylläni eikä yrittää taistella vastaan, mutta olin täysin varma että olin kuolemassa tai vaipumassa psykoosiin. Paniikista huolimatta, se ei jonkun takia kuitenkaan tuntunut "huonolta tripiltä", ja odotan innolla seuraavaa kertaa.
Kirjoitan tästä myöhemmin trippistoori-osastolle, mutta oli pakko saada vähän ajatuksia kasaan, olen vieläkin vähän sekaisin.
Otin eilen n. 500mg eroteltuna tyhjään vatsaan ja poltin samalla paljon kukkaa. Nousut olivat voimakkaat ja ihanat. Tunsin deksmin vetävän minua pinnan alle, omaan maailmaansa. Toisin kuin aikaisemmin, silmien avaaminen ei enää palauttanut minua kokonaan todellisuuteen - tuo toinen maailma oli alati läsnä, houkutellen minua lämmöllään. Antauduin sille ja tunsin itseni niin onnelliseksi.
Parin tunnin päästä trippi muuttui todella intensiiviseksi. Tunsin selvästi "kadottaneeni itseni" enkä uskonut, että mitä itse olin oikeasti paikalla. Yhdessä vaiheessa näin kuvan minusta ja kihlatustani pöydälläni ja aloin itkemään, koska tajusin, että "minä" olen vielä joku, vaikka käsitys tuntuikin kaukaiselta.
Raavin samalla itseäni maanisesti, vaikken huomannut kutisevani, ja hengitin kuin viimeistä päivää. Näin vahvoja visuaaleja ja hallunisaatioita silmät auki ja tunsin koko ajan, etten ollut yksin huoneessani.
Minun olisi selvästi pitänyt vain maata rauhassa sängylläni eikä yrittää taistella vastaan, mutta olin täysin varma että olin kuolemassa tai vaipumassa psykoosiin. Paniikista huolimatta, se ei jonkun takia kuitenkaan tuntunut "huonolta tripiltä", ja odotan innolla seuraavaa kertaa.
Kirjoitan tästä myöhemmin trippistoori-osastolle, mutta oli pakko saada vähän ajatuksia kasaan, olen vieläkin vähän sekaisin.
-
King Ink
- LD50
Joo Feya, kolmoselle tais napsahtaa.
Kolmosplateau on ainakin ekoilla kerroilla aika psykoottistakin menoa, muistan hyvin kun ite otin ekaa kertaa 600mg. Kyllä pelotti ja ahdisti, mut oli se myös euforiaa.
Kolmosplateau on ainakin ekoilla kerroilla aika psykoottistakin menoa, muistan hyvin kun ite otin ekaa kertaa 600mg. Kyllä pelotti ja ahdisti, mut oli se myös euforiaa.
-
deckard
- Psykonautti
Tuli tässä nyt itsekin eilen ensimmäistä kertaa kokeiltua dexmiiiä!? . Vedin sitten suoraan 600mg eroteltuna, ja kokemus tosiaan oli jotain uskomatonta. Mutta aluksi kun join nesteen pois (lantraamattomana), niin huomasin että sehän maistui oikein hyvälle, tai siis ihan perus c-vitamiinivedelle (käytin siis c-vitamiinitabletteja). Siinä sitten luulin heti että jaahas nyt on erottelut mennyt ihan päin persettä jos se noin hyvälle maistuu, vaikka olin tehnyt ne aivan tarkkaan ohjeiden mukaan, joten kirosin hetken ja sitten vain rupesin pelaamaan jotain peliä ja unohdin koko asian. No vähän ajan kuluttua sitten huomasin että peli alkoi näyttämään vähän oudolta, jotenkin pätkivältä. Seuraavaksi alkoi päässä kutiamaan ja siellä tuntui olevan myös ihan helvetisti painetta, tässä kohtaa sitten tajusin että kai se litku nyt kuitenkin onnistus. Menin sitten sängylle istumaan ihan innoissani ja rupesin analysoimaan tilannetta. En nyt tähän jaksa kirjoittaa ihan kaikka mitä tapahtui mutta loppujen lopuksi olin sitten keskellä huonetta varjonyrkkeilemässä, koska näin kaikki asiat slowmotion-tyylillä joten luulin että olen matrix-leffasta neo ja tappelin mr. smithiä vastaan... Myös kovasti moonwalkkia harrastin jossain kohtaa (siis tahattomasti, kun yritin kävellä eteenpäin niin liikuinkin taaksepäin jostain syystä..).
Yksi asia kuitenkin jäi häiritsemään aika paljonkin, meinaan yhdessä kohtaa kun en ollut edes vielä kauhean sekaisin, niin kuulin korvakuulokkeistani jotka olivat pöydällä että joku nainen puhui siellä. Sitten otin ne korvilleni ja kuulin kun joku mies sanoi kaksi kertaa saman lauseen peräkkäin, mutta se oli ranskaa joten en ymmärtänyt sitä. Olin vaan että jaahas, mutta sitten huomasin että kuulokkeiden johto ei ollut kytketty mihinkään ja menin melkein paniikkiin. Se mikä asiassa eniten häiritsee on se että kuulin sen puheen niin päivänselvästi kuin vain voi olla mahdollista, enkä edes osaa ranskaa joten miten pääni osaisi luoda niin oikealta kuulostavan lauseen. Onko tämä nyt siis ihan normaalia vai olenko muuten vain sekoamassa?
Edit: ainiin ja ton makuhomman lisäksi ei myöskään tullut missään kohtaa mitään vatsakipuja, puhumattakaan laattaamisesta tai ripulista , ja join vaan olutta siinä ihan normaalisti koko illan mittaan. Joko mussa on jotain vialla tai mun erottelussa..
Yksi asia kuitenkin jäi häiritsemään aika paljonkin, meinaan yhdessä kohtaa kun en ollut edes vielä kauhean sekaisin, niin kuulin korvakuulokkeistani jotka olivat pöydällä että joku nainen puhui siellä. Sitten otin ne korvilleni ja kuulin kun joku mies sanoi kaksi kertaa saman lauseen peräkkäin, mutta se oli ranskaa joten en ymmärtänyt sitä. Olin vaan että jaahas, mutta sitten huomasin että kuulokkeiden johto ei ollut kytketty mihinkään ja menin melkein paniikkiin. Se mikä asiassa eniten häiritsee on se että kuulin sen puheen niin päivänselvästi kuin vain voi olla mahdollista, enkä edes osaa ranskaa joten miten pääni osaisi luoda niin oikealta kuulostavan lauseen. Onko tämä nyt siis ihan normaalia vai olenko muuten vain sekoamassa?
Edit: ainiin ja ton makuhomman lisäksi ei myöskään tullut missään kohtaa mitään vatsakipuja, puhumattakaan laattaamisesta tai ripulista , ja join vaan olutta siinä ihan normaalisti koko illan mittaan. Joko mussa on jotain vialla tai mun erottelussa..
Last edited by deckard on Mon 29 Nov 2010, 10:44, edited 2 times in total.
-
metman
- Psykonautti
Olet sekoamassadeckard wrote:Onko tämä nyt siis ihan normaalia vai olenko muuten vain sekoamassa?
I love you Mary Jane
-
Varjo
Mun DXM kokemukset rajottuu siihen, etten jaksanu erotella, vaan vedin puolikkaan ressupullon, hieman outo ja huono olo sekä vitullinen paskahätä oli ainoot vaikutukset. Paska maku siis jäi tästä, mutta pitäs vissii erotella ja vetää enemmän... 
-
Dexma
- Moderator
deckard wrote:Tuli tässä nyt itsekin eilen ensimmäistä kertaa kokeiltua dexmaa.
oisit nyt tullut ees takaapäin.deckard wrote: Vedin sitten suoraan
Ei olisi ensimmäinen kerta, kun dexmeilyn ohessa jälkitripeillä kuulis ääniä... Mutta kyllä olet myöskin sekoamassa, olet sekoamassa huumeisiin, toivottovasti tykkäät siitä, minä ainakin tykkään seota...deckard wrote: Yksi asia kuitenkin jäi häiritsemään aika paljonkin, meinaan yhdessä kohtaa kun en ollut edes vielä kauhean sekaisin,
flipata ja flopata
ruuvata ja säädellä.
-
Huiko
- LD50
Nää on aina jänniä kun dexmaa vedellään dexmin sijaan. :heh: Onnex dexma ei laita pahakseen, Mut kuuloharhat on vissiin yleisimpä halluja? et sä hullux tuu jos sä sitä kelaat. Korkeintaan dexmiin tai dexmaan, kumpaa nyt sitten vetelitkään. 
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
deckard
- Psykonautti
No voi prkl, oon lukenu liikaa dexman juttuja ni ei mulla pyöri päässä muuta ku toi sana aina ku mietin dexmiä.. 
-
King Ink
- LD50
Älä sie sitä hämmentele, jos siltä tuntuu et haluut kutsua dekstrometorfaania dexmaks niin kutsu vaan, meil vaan on täällä ollu tapana puhua dexmistä kuten varmaan huomasitkin. 
Ja miekkii välillä mielelläni vetelisin vähän dexmaa. :hmh:
Ja miekkii välillä mielelläni vetelisin vähän dexmaa. :hmh:
-
kansanmurha
- Karvakuono
Heipä hei kaikille, oon siis kansanmurha ja aika uusi täällä, täällä ja täällä...
Jonkin aikaa tuppisuuna virestestä turinoitanne seuraillut, mutta nyt iski tarve puhua.
Eli asiaan. Jonkin aikaa dexmin kokeilu kiinnostanut ja heräsikin mieleen kysymys: DXM+TRIPPIVAHTI, hyvä vai huono yhdiste, vai onko väliä?
Sen verran moni tuntuu nauttivan tätä yksin (myös ekoilla kerroilla), että mistä johtuu?
Vaikuttaako vahdin/ihmisten paikalla olo jotenkin negatiivisesti matkaan, vai saako siitä yksin vain niin paljon enemmän irti?
Kiitos etukäteen!
Murha kuittaa ja pyörään sukeltaa
Jonkin aikaa tuppisuuna virestestä turinoitanne seuraillut, mutta nyt iski tarve puhua.
Eli asiaan. Jonkin aikaa dexmin kokeilu kiinnostanut ja heräsikin mieleen kysymys: DXM+TRIPPIVAHTI, hyvä vai huono yhdiste, vai onko väliä?
Sen verran moni tuntuu nauttivan tätä yksin (myös ekoilla kerroilla), että mistä johtuu?
Vaikuttaako vahdin/ihmisten paikalla olo jotenkin negatiivisesti matkaan, vai saako siitä yksin vain niin paljon enemmän irti?
Kiitos etukäteen!
Murha kuittaa ja pyörään sukeltaa
-
metman
- Psykonautti
Mun mielestä ei tarvi ja vaikuttaa negatiivisesti jos joku on vahtaamassa.kansanmurha wrote: Jonkin aikaa dexmin kokeilu kiinnostanut ja heräsikin mieleen kysymys: DXM+TRIPPIVAHTI, hyvä vai huono yhdiste, vai onko väliä?
I love you Mary Jane
-
King Ink
- LD50
No se riippuu, jos jännittää kovasti todellisuudentajun häviäminen niin sitteri voi olla paikallaan. Mut kyl väitän et kovempiin sfääreihin pääsee ilman, se et pelkäätkö niitä sfäärejä ja tarviitko jonkun tueks riippuu susta itestäs. Ekalle kerralle suosittelisin kaikille sitteriä, kun dexmi voi yllättää aika napsakasti ja jos tuee pupu pöksyyn niin on kiva et joku on rauhoittelemassa. (: