The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
King Ink
LD50

Re: The DXM topic

Post by King Ink »

Dekstrometorfaani aiheuttaa aika yleisesti kutiamista, ja käsittääkseni kodeiinikin aiheuttaa joillekin.
Tanz

Post by Tanz »

Jeps. Josko ensi kerralla ottais antihistamiinia tms? Ei kode ainakaan aikaisemmin ole mulle aiheuttanut kutinaa.
gerhes
Psykonautti

Post by gerhes »

En viitsinyt koko dxm ketjua läpi selata (edes tätä yhtä) mutta kysynpäs nyt tässä silti:
Mua ei innosta alkaa erottelee ressusta, kuinka kannattavaa on hörpätä suoraan pullosta?
Siitä vissiin seuraa ainakin kaikenlaista vatsavaivaa.. mitäs muuta? Vaikuttaako jotenkin laatuun..
Ois kiva jos luettelisitte negatiivisii asioita jota tiiätte :)
Feya
OD

Post by Feya »

gerhes wrote:En viitsinyt koko dxm ketjua läpi selata (edes tätä yhtä) mutta kysynpäs nyt tässä silti:
Mua ei innosta alkaa erottelee ressusta, kuinka kannattavaa on hörpätä suoraan pullosta?
Siitä vissiin seuraa ainakin kaikenlaista vatsavaivaa.. mitäs muuta? Vaikuttaako jotenkin laatuun..
Ois kiva jos luettelisitte negatiivisii asioita jota tiiätte :)
Kannattaa ensin koittaa pieni määrä ja katsoa mitä maha tykkää - vaivojen määrä riippuu ihan ihmisestä.

Itse olen aina ottanut dexmiä eroittelemattomana. Ensimmäisellä kerralla mahaan sattui ja paska lensi ihan kiitettävästi, mutta sen jälkeen ei ole tuntunut missään. Jos ja kun alan koittamaan isompia doseja, aioin kyllä erotella, mutta 600mg ja sitä pienemmät annokset menevät kyllä itselläni ihan raakana.

Laadusta en osaa sanoa. Jotkut ovat sanoneet, että eroteltu DXM toimii paremmin, mutta on mahdollista, että he eivät vain ole pystyneet nauttimaan tripeistä yhtä hyvin mahakipujen vuoksi.

Kukin tyylillään.
Neste
OD

Post by Neste »

2 x 300mg pommi meni 1,5h sitten. 30min pommien välissä tuntui tuovan huomattavasti mukavammat nousut kuin 1 x 500mg viime viikolla.

Minusta nousuissa ajatusten kulku on vähän saman tapaista kuin kuumeisena. Parhaiten tuota voisi kuvaillaa niin että kuntelee jotain nauhoitettua puhetta ja rämpyttää mute nappia. Pätkivää/jumittavaa mutta etenee kuitenkin :>

300mg boosti ~3h ensimmäisen pommin jälkeen.

edit: Boostimisen olisi voinnut jättää väliin tai tehdä vähän aikaisemmin. Klo 7 aikoihin alkoi palata normaalille tasolle ja tuostakin viimeiset pari tuntia oli ihmeellistä mind fuckia ilman varsinaista dissoilua. Hyvänä puolena dexmissä on kyllä se että vaikka ei nukkuisi paljoakaan niin aamulla herää virkeänä. Mistäköhän tuo mahtaa johtua? Tietysti jos nyt vaikka makoilee sängyllä silmät kiinni syvässä dissossa niin ei se taida olla kovin kaukana kunnon unesta.

Parin kerran perusteella sanoisin että pommina nautittuna ei ole niin mukavaa kuin eroteltu tavara. Pitää kokeilla ensi kerralla nesteeseen liuotettuna.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Tanz

Post by Tanz »

Erowidista luin että jos on ottanut DXMmää, niin jos ottaa seuraavaan 5 päivään viinaa niin se saattaa tuoda takasin noita dexmiefektejä. Onko kellään kokemusta tästä? Toissapäivänä otin kaks pulloa ressua ja nyt ois tolva kalijaa. Toivotaan parasta. :D
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Tanz wrote:Erowidista luin että jos on ottanut DXMmää, niin jos ottaa seuraavaan 5 päivään viinaa niin se saattaa tuoda takasin noita dexmiefektejä. Onko kellään kokemusta tästä? Toissapäivänä otin kaks pulloa ressua ja nyt ois tolva kalijaa. Toivotaan parasta. :D
:heh: :heh: :heh: En oo kyllä huomannu vaikutuksien jatkuvan edes heti perään ryypätessä. Oli tossa yhdessä vaiheessa tapana juoda likööriä aftergloweissa. Mut toivotaan jos sulla toimis. 8)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tanz

Post by Tanz »

Kyllähän tämä jotakin elonmerkkejä näyttää. Vaikia puhua ja kävely tuntuu höpöltä jo 2 kaljan jäläkeen. Mutta toisaalta eioo tullu ryypätyäkään pitkään aikaan. Jeejee. k
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Huiko wrote: :heh: :heh: :heh: En oo kyllä huomannu vaikutuksien jatkuvan edes heti perään ryypätessä. Oli tossa yhdessä vaiheessa tapana juoda likööriä aftergloweissa. Mut toivotaan jos sulla toimis. 8)
Siitä en tiiä, tuleeko vaikutuksia dexmistä, mutta aika hämäriä kännejä tulee otettua.

Myös kandee kokeilla, ensimmäisenä iltana dexmiä ja viinaa, seuraavana iltana isompi annos dexmiä... Se dexmi dissosisoi mun mielestä aika huikasevan paljon enemmän...

Dexmi ja viina ne yhteensoppii...
vähän niinkuin Dexma ja viina..
Eilen ja tänään ne meni pussauskoppiin...
sieltä kuulu niks naks...
tuloksena oli irvikissa kaks..

sori off topik.
Aksu6
Psykonautti

Post by Aksu6 »

Vasta ensimmäisen kerran otin perjantaina dexmiä ja voisin näin yhden ison pullon jälkeen sanoa, että se hmm.. edesauttaa tai "boostii" meditoimista.
Ainakin alkoi asioita näkymään kun silmät laittoi kiinni, mutta meditoimis mielessä.

Näin kyllä jonkin oudon viidakkomaailman missä oli ihmisen ja apinan sekoitus olioita ja heillä samanaliset pitkät naamat kuin tohtori sykerössä.

Ehdottomasti kokeilen uudestaan, mutta isommalla annoksella ja varmaan mieluummin yksin.

Eroteltuna tietysti.
Et pysty selittämään totuutta, vaan totuuden esteitä.

Otin niitä monta ja osasin tanssii
-Allu
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Miten sie rajaat tässä tapauksessa meditoimisen ja dissosioinnin toisistaan?
Suosittelisin kokeileen vielä samalla annoksella, yksinään. Ennenkuin alkaa nostelemaan.
Aksu6
Psykonautti

Post by Aksu6 »

King Ink wrote:Miten sie rajaat tässä tapauksessa meditoimisen ja dissosioinnin toisistaan?
Suosittelisin kokeileen vielä samalla annoksella, yksinään. Ennenkuin alkaa nostelemaan.

Jotenki olotila tuntui ihan samalta kuin olisi meditoinut, mutta siihen pääsi jotenki syvemmälle.

Joo mietin kyllä tuotakin vaihtoehtoa.
Et pysty selittämään totuutta, vaan totuuden esteitä.

Otin niitä monta ja osasin tanssii
-Allu
Neste
OD

Post by Neste »

Tanz wrote:Erowidista luin että jos on ottanut DXMmää, niin jos ottaa seuraavaan 5 päivään viinaa niin se saattaa tuoda takasin noita dexmiefektejä. Onko kellään kokemusta tästä? Toissapäivänä otin kaks pulloa ressua ja nyt ois tolva kalijaa. Toivotaan parasta. :D
Saattaa tuossa jotain perää olla. Viime aikoina ihan muutamasta oluesta tullut "normaalia" oudompi olo.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
onepilllarger
Karvakuono

Post by onepilllarger »

Olen tullut tässä huomanneeksi, että vaikka joku aine ei ole fyysisesti koukuttava niin voi se silti olla lähes fyysisen pakottava tarve saada jos on itsensä koukkuun saanut. Joskus kun olen opiaattien vierotuksesta kärsinyt niin se onnistui suht hyvin kun vaan ei halunnut ottaa, mutta tämä perkeleen DXM huutaa perääni aina ollessani selvänä ja kun sitä nautin niin se halaa kiitokseksi. Ei tämä harrastus/elämäntapa ole elämäni muita osa-alueita haitannut, se on vain ottanut ne valtaansa. rahaa kuluu aivan yhtä paljon kun ei muita päihteitä tule ostettua. Joskus vaan tuntuu että muiden ihmisten todellisuus ehtii unohtua kokonaan, mutta kuka sitä tarviikaan kun DXM silittää päätä ja kutsuu omaan todellisuuteensa.

Tuli vain tälläinen pakottava tarve avautua laskuissa.
"I fly a starship across the Universe divide
And when I reach the other side
I'll find a place to rest my spirit if I can"
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

onepilllarger wrote:Olen tullut tässä huomanneeksi, että vaikka joku aine ei ole fyysisesti koukuttava niin voi se silti olla lähes fyysisen pakottava tarve saada jos on itsensä koukkuun saanut. Joskus kun olen opiaattien vierotuksesta kärsinyt niin se onnistui suht hyvin kun vaan ei halunnut ottaa, mutta tämä perkeleen DXM huutaa perääni aina ollessani selvänä ja kun sitä nautin niin se halaa kiitokseksi. Ei tämä harrastus/elämäntapa ole elämäni muita osa-alueita haitannut, se on vain ottanut ne valtaansa. rahaa kuluu aivan yhtä paljon kun ei muita päihteitä tule ostettua. Joskus vaan tuntuu että muiden ihmisten todellisuus ehtii unohtua kokonaan, mutta kuka sitä tarviikaan kun DXM silittää päätä ja kutsuu omaan todellisuuteensa.

Tuli vain tälläinen pakottava tarve avautua laskuissa.
Musta kannattais ihan tosissaan miettiä vakavasti, kannattasko vaikka lopettaa käyttö kokonaan jos on noin hankala pysyä siitä erossa, ja jos ei hyvin satunnainen käyttö oikeasti onnistu(itsehän sen tietää parhaiten onnistuuko). DXM on kuitenkin semmoinen aine, että jos sitä alkaa jatkuvasti litkiä, voi kaikki normaalissa elämässä jäädä aika pahasti retuperälleen. Kannattaako antaa elämän mennä piloille ehkäpä lopullisesti ja sukeltaa syvemmälle addiktioon, vai oikeasti ottaa itseä niskasta kiinni ja tehdä asialle jotain? Voi kuulostaa ehkä ihan perus moralisoinnilta minkä kaikki tietää, mut musta jonkun DXM:n tapaisen aineen kanssa tuommoisten asioiden painottaminen on tärkeää, koska moni unohtaa sen, että silläkin voi pilata elämänsä ihan yhtä lailla mitä vaikka viinalla, bentsoilla, pirillä tai opiaateilla. Sillä vain ei ole ihan samanlaista mainetta ja monilla ihmisillä se ei sitä tee, joten siksi minusta monet deksmiä jatkuvasti ottavat unohtavat sem tosiseikan, että siinäkin voi ennenpitkää käydä huonosti.
Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari »

toivottavast nyt aine futais, oli ainaki nii hirveen makust et kai se jotenki toimiiii :) ootteko nautit syöny 2p dexmeissä jotai vai jättäny sen seuraaval päiväl?

e:no ei se kyllä hirveesti potkinu tälläkää kertaa, eli ensviikol isompi dose :) sitä mietin et otanko 600g vai pitäskö suoraa ottaa 900mg? pari kertaa jo >450mg ottanu ja se on jääny todella vaisuks
Last edited by Inkkari on Sun 07 Nov 2010, 21:26, edited 1 time in total.
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Syöminen on mulla haitannu vaikutuksia, mutta ei se millään lailla ole kiellettyä. Yleensä oon sitten aftergloweissa syöny. Nälkä katoaa yleensä aika pian vaikutusten alettua. Turvallista matkaa. :)

junky
Psykonautti

Post by junky »

Eilen tuli pitkästä aikaa otettua deksmit, 600 mg vaan eli yksi pullo molemmille kaverin kanssa.
Yllätti kyllä miten noin pienellä annoksella saa ihan erilaiset ja jopa himo sosisaaliset olot päälle.

Yleensä oon ottanu aina puoltoista tai pari pulloa ja sillon kyllä kieputtanut ihan omassa maailmassaan. Nyt oli tosi jees! Käytiin bileissäkin robotanssimassa ja iskin sieltä deksmipäissäni naisen. Ehkä ne oli ne hämärät jutut.. :twisted:
i know a girl who cries when she practices violin
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Dude what the fuck? Outoa menoa kun moni ei saa täällä yhdestä kokonaisesta erotellusta pullollisesta sen kummempia vaikutuksia. Itse en 600mg erotellun resilarin vaikutuksen peakin aikana varmaan pystyisi edes kävelemään. En sitten tiedä tekeekö ihmiset tuon erottelun jotenkin aivan huolimattomasti ja ei saa yleensä hirveästi talteen, mutta mulla joku 600mg pärähtää oikeesti ihan VITUN KOVAA aina eikä vois kuvitellakkaan lähtevänsä vaikka baariin... :shock:
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Voi olla sitä tai sitten kokoa riittää ja toleranssia. Luontaista tolea enemmänkin. Seurassa sitä tulee lähettyä kummiin mestoihin. (Itsehän olen lähteny kaverin kanssa baariin kun olin syöny 70.kpl silokkeja.) Mulla itselläni tuota eroteltua tulee vedettyä buustien kun on aina jättäny vähän haikeen tilan se kerralla hörästy. Ressua en sitten ekojen kokeilujen jälkeen haluakkaan juoda. :mrgreen: Vois olla baarissa aika hauskaa kun ois jo paskat housussa huussi jonossa. Sellasta omaa kivaa. No, aiheeseen taas... Sen ekan (n.600mg) hitin jälkeen voisi lähteä muuten mutta oon tykänny jatkaa samalla linjalla sitten sinne seuraavaankin. Joskus vedin 1000mg ja olo oli kuin essuissa. En vaa voinu pysyä aloillaan. Tämä on monipuolinen aine, ja toimii eri asioista johtuen yleensä vähän eritavalla kuin viimeksi. :)
Ja mä kyllä taidan erotteluni. :mrgreen:

Tanz

Post by Tanz »

Huiko wrote:Syöminen on mulla haitannu vaikutuksia, mutta ei se millään lailla ole kiellettyä. Yleensä oon sitten aftergloweissa syöny. Nälkä katoaa yleensä aika pian vaikutusten alettua. Turvallista matkaa. :)

Minulta vei nälän tosi lahjakkaasti. En seuraavanakaan päivänä syöny murun murua, eikä ollu nälkäkään. Kummaa.
onepilllarger
Karvakuono

Post by onepilllarger »

Kiitoksia huolista SahkoinenVelho :) Olin ihan unohtanu et olin kirjottanutkin tänne tollasta settii!

Ja kyllä mullakin aina 600mg potkii ihan kunnolla, varsinkin kun ottaa tosi rennosti ja keskittyy oikeen siihen vaikutukseen.
"I fly a starship across the Universe divide
And when I reach the other side
I'll find a place to rest my spirit if I can"
junky
Psykonautti

Post by junky »

Kyllähän se 600mg potkii, ei siinä mitään. Mutta tommoset perusasiat pystyy kyllä hoitamaan semi jees. Mun mielestä oli tosi lähellä esso -oloja.. Toimii joka kerta ihan erilailla tämä aine, ehkä se just siksi onkin niin mielenkiintoinen.
Ja kai sitä luontaista toleakin sitten löytyy.. :)

Ylihuomisen vapaapäivän kunniaksi vois kipasta pari pulloa apteekista huomenna.
i know a girl who cries when she practices violin
Lehti
Karvakuono

Post by Lehti »

http://www.youtube.com/watch?v=99lzqXSXwuM

Vähän toisenlaista DXM:n käyttöä :D
I'm not smoking any more, but I ain't smokin' any less
Normander
Psykonautti

Post by Normander »

Lehti wrote:http://www.youtube.com/watch?v=99lzqXSXwuM

huhhuh :roll:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Lehti wrote:http://www.youtube.com/watch?v=99lzqXSXwuM

höhööö

french friees... ooooho... :D

Joo dxm pistää välillä vähän sellaisille tasoille ettei järki enään leikkaa... Se on ihan kivaa kylläkin...

Mutta kyllä aika överiksi pitää vetää oma dxm käyttö tuolla tavalla. Miltäköhän tuntuis olla päivästä toiseen vain dexmeissä taas? Vois kokeilla..
CosmicHentai
Tuppisuu

Post by CosmicHentai »

Ahh, taas on pitkästä aikaa dexmit erottumassa. Käytän nyt ensimmäistä kertaa zippobensaa apteekkibensan sijaan (kun ei jaksanut apteekeissa ravata.) Perus 600mg doset tulossa, sitten vaan hyvää musaa kuulokkeista ja sohvalle tutkimaan mielen syövereitä.

Kauhean vähältä näyttää tuo kirkas kerros minigrip-pussissa vielä, mutta kaipa se siitä vähän kasvaa kun kärsivällisesti odottaa, ohjeiden mukaan on kaikki kuitenkin tehty. Täytyy saada kaikki ilo irti, sen verran harvoin alan dexmeilemään, että maku säilyy. Tosin kyllä jo kauhulla odotan sen happaman litkun juomista. Yleensä lähtee nauseatkin sitten nousuissa, mutta laattaamisen jälkeen kaikki on aina paljon paremmin. Saa nähdä jos selviäisi ilman nauseaa, vaikka henkisesti olenkin jo varautunut siihen. :)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Vitsi et nousuissa on kiva oksentaa kun sen jälkeen pärähtää oikein kunnolla. Toisaalta sen happopaskan oksentaminen ei oo nautinnollista, mut kyl sen pari minuuttia kestää ennenkuin unohtuu.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

:confused: En oo oksentanu dexmistä ku kankkusessa, ja sillonkin vaan sen takia kun yritin juoda sen mustaherukka-mehun kanssa. Sillon ei kyllä vaikuttanu mitenkään kun pysy sisällä jotain 5.min. Pöntöllä piti tosin usein istuu ennenku vatsa tottu. Nykyään ei aiheuta mitään poistoreaktioita. :)

Feya
OD

Post by Feya »

Nostelen täällä annosta ihan hissukseen. Eilen meni 400mg + paukut, seuraavana olisi tiedossa 500mg. Mä lupasin itselleni, että otan dexmiä vain pari kertaa kuussa, mutta eilen oli niin kaunis trippi että tekee mieli heti lisää.

Makasin koko eilisillan sängyllä, raajat tunnottomina, leijuen meressä, ja jokainen korvissani pauhaava biisi oli yhtä visuaalinen kuin auditiivinenkin. Olkoot vain "jotain vitun yskänlääkettä", mutta DXM on käyttämistäni päihteistä suonut mulle ylivoimaisesti parhaimman euforian ja rakkauden tunteen. Teki vaan mieli itkeä ja nauraa ja halata koko maailmaa.