The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Feya
OD

Re: The DXM topic

Post by Feya »

Nyt ymmärrän mistä tässä dexmissä on oikein kyse.

Mä hörppäsin eilen illalla loput ressupullostani, noin 300mg (painan tosiaaan sen 53-55kg), ja odotin samantyyppistä meininkiä kuin viime kerralla; unimaisuuttta ja hauskaa hämmennystä. Mutta muutaman tunnin nousemisen jälkeen mä tavoitinkin jotain ihan muuta.

Usean tunnin ajan mä vain istuin tietokoneeni edessä silmät kiinni ja annoin musiikin viedä mua eri maailmoihin. Tuntui kuin mä olisin jättänyt oman kehoni ja noussut fyysisen maailman yläpuolelle. Tämä uusi kokemus oli niin hätkähdyttävä, että mun piti aina välillä pakottaa itseni maan pinnalle ja tarkistaa, että kaikki on kunnossa. En osaa sanoin kuvata, mitä koin (olisi varmaan pitänyt kirjoittaa ajatuksia ylös), mutta koko tripin ajan mä tunsin suurta rakkautta elämää kohtaan ja teki vaan mieli halata kaikkia ja kaikkea.

Susumu Hirasawan musiikki tuntui antavan kaikkein parhaimmat tunnelmat, suosittelen sitä muillekin.

Toivottavasti mun rahatilanne parantuu pian, että pääsen koittamaan vähän isompaa dosea. Mä en kyllä taida uskaltaa kokeilla 600mg:aa ihan heti jos näinkin pieni annos on mulla niin voimakas.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Joo, on suositeltavaa nostaa annostusta rauhassa. 300mg vielä, tai imo korkeintaan 450mg.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

onnistu freebase..

Annostus ois jees joku 400-600mg,oikee pähinä tauon jälkee..

Pistänpä lähemmin detailei kun rupeen nautiskelee..

(tajusin et turha posti,anteeks :// )
. . . (--) °
metman
Psykonautti

Post by metman »

Oon ajatellu 10v:n tauon jälkeen ottaa taas DmX:ää mutta kun nyt mulla on 185mg vrk annos Metadonia eli onko kukaan kuullu et olis vaarallinen yhdistelmä? Oon nauttinut parhaillaan 555mg kerralla eikä siitä muuta tullu kun euforia ja väsymys. Ajattelin että kun nautin Dexmin niin otan sinä päivänä n. puolet tosta vrk annoksesta eli reilu 90.Ilman en viitti olla koska refloissa en haluu Dexmailla. Oon kyllä elämäni aikana aika uskomattomia setteja vedelly eikä ainakaan vielä oo mitään käyny,tolet on kumminkin todella korkeet varsinkin opiaatteihin ja bentsoihin.Niin ja onko sen litkun maku parempi jos käyttää erottelussa poretabua sitruunahapon sijasta?

Edit:555mg siis Metadonia.DMX:ää oon nauttinu 600-900mg/kerta.
Last edited by metman on Thu 14 Oct 2010, 20:52, edited 1 time in total.
I love you Mary Jane
King Ink
LD50

Post by King Ink »

C-vitamiinia käyttäessä maku on tosi voimakas, sitruunahappo ei juurikaan maistu miltään.
mutta sitruunahapossa ongelma on sen mahdoton kirpeys + dekstrometorfaanin oma maku.

Kyllä sanoisin että c-vitamiini on ''paremman makuista'' kuin sitruunahappo, tai ainakin helpompi juoda.
Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari »

Viimeviikon matka jäi toteuttamat ku apteekki ei myy viikonloppuisin lipeää.... Nyt viikonloppunaki ois mahollisuus kun kämppä tyhjenee 2-4 tunniks vähintää, mut uskallankoha ottaa ku viimeks oksensin ainaki 10h sen jälkeenkin (ajantaju mahdollisiesti katos koska näin valveunia). Ei siinä olossa mitää mut en halu olla ulostamas oraalisesti kun joku tulee kotiin. Auttaskoha pahoinvointilääkke? Nyt takasi töihi, kahvitauko venyny jo aika pitkäks.. :D
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

metman wrote:Oon ajatellu 10v:n tauon jälkeen ottaa taas DmX:ää mutta kun nyt mulla on 185mg vrk annos Metadonia eli onko kukaan kuullu et olis vaarallinen yhdistelmä? Oon nauttinut parhaillaan 555mg kerralla eikä siitä muuta tullu kun euforia ja väsymys. Ajattelin että kun nautin Dexmin niin otan sinä päivänä n. puolet tosta vrk annoksesta eli reilu 90.Ilman en viitti olla koska refloissa en haluu Dexmailla. Oon kyllä elämäni aikana aika uskomattomia setteja vedelly eikä ainakaan vielä oo mitään käyny,tolet on kumminkin todella korkeet varsinkin opiaatteihin ja bentsoihin.Niin ja onko sen litkun maku parempi jos käyttää erottelussa poretabua sitruunahapon sijasta?

Sitruunahapolla saa ainakin varmemmin kaiken talteen. Niin ja uskaltaisin jopa veikata, että dexmi lievittää varmaan jonkun verran ainakin opiaattirefloja, et kokeilisin ite ainakin reippaasti vähintään tosiaan puolittaa tuon normaalin metadoniannoksen dxm:n ottamisen yhteydessä :)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

SahkoinenVelho wrote:Sitruunahapolla saa ainakin varmemmin kaiken talteen
Mutua vai tietoa?
Mose
Psykonautti

Post by Mose »

Hoi! Tos reilu 3vk sitten erottelin kaks isoo ressuu kerralla, 2x 600mg. Nyt ollu toi toine 600 reilu 3vk muovipullossa. Alkuun jääkaapissa, kunnes siihen alko ilmestymään jäätä(?), jonka jälkeen ihan kaapissa. Lueskelin, et hyvi toiminu montaki viikkoa vanha, mut toi on nyt joteki härskin näköstä http://yfrog.com/nbdxmej (aluks oli sen "normaalin" väristä).
Kertokaahan dexmiproffat, onko tolle tapahtunu jotai merkittävää.
E: Nojoo huitasin sen jo, ei kyl maistunu nii dexmimäisen pahalta, kai tos on joku menny vituiks tai jotai. Odotellessa..
E2: Joo... Lievää huojumista, ei muuta.... vittu
Last edited by Mose on Thu 14 Oct 2010, 17:33, edited 1 time in total.
"Ihailin luontoa, poltin karstoja ja mietiskelin.."
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

King Ink wrote:
SahkoinenVelho wrote:Sitruunahapolla saa ainakin varmemmin kaiken talteen
Mutua vai tietoa?
Nno siis mutua, mut ottaen huomioon, että askorbiinihappo ei taida olla niin vahva happo kuin sitruunahappo ja c-vitamiinitableteissa on kaikenlaista muutakin kuin askorbiinihappoa, niin puhdas sitruunahappo kuulostaa minusta paljon luotettavammalta. Sitruunahappoa tulee myös varmemmin laitettua paljon isompia määriä keitokseen kuin heittämällä jonkun yhden tabun sinne. En tietty kiellä, etteikö c-vitamiinitabuilla saisi kaikkea talteen, mut painotan nyt tuota, että sanoinkin varmemmin. Ja minusta monet on sanonu, että lopputulos sitruunahappoa käytettäessä on vaan jotenkin kolahtanut aina paremmin. Itsehän en ole kyllä kokeillut.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Niin, kyllä itsekin uskon että sitruunahappo on ''varmempi'' keino saada dexmit talteen kuin c-vitamiini.
Mutta en usko että hapolla on niin paljoa merkitystä että sen pitäisi vaikuttaa siihen kumpaa käyttää erottelussa.
Mie oon molemmilla eroteltua nauttinu aika runsaasti enkä voi sanoa huomanneeni minkäänlaista eroa tehokkuudessa tai muussa,

paitsi mulla on sitruunahapon kanssa yleensä alkanut vaikuttaa nopeammin kuin askorbiinihapolla eroteltu, mutta tähän kun vaikuttaa niin moni muukin asia etten vedä mitään johtopäätöksiä.
Feya
OD

Post by Feya »

Eilen oli kyllä taas mielenkiintoinen dexmi trippi. Esineet näyttivät ihmisiltä, joita ennestään tunnen, ja muutenkin kaikki ajatukseni tuntuivat materialisoituvan, vaikken nähnytkään "oikeita" hallunisaatioita.

Otin yhteensä 600mg, mutta niin isolla aikaerolla ettei sitä boostamiseksi voi kutsua. Ensimmäisestä 300mg dosesta tuli vain kuumeinen olo, mutta kun myöhemmin join loput ressupullosta, pääsin trippailemaan oikein kunnolla. Eikä mahaan sattunut yhtään, vaikken erotellutkaan. :)
Neste
OD

Post by Neste »

Pulveri saapui! :) Varmaan parempi nauttia nesteen seassa kuin pommina?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Huiko
LD50

Post by Huiko »

^Jos maun kestät, mä luulen. Jos mä oisin sä, niin laittaisin kapseliin ja vettä nielemällä vattan pohjalle. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Neste
OD

Post by Neste »

Mjoo.. eroteltuna ainakin kestän. Huomenna/ylihuomenna raporttia.
edit: hyh! aivan kamalaa :)
Last edited by Neste on Sat 16 Oct 2010, 03:15, edited 1 time in total.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Ei ainakaan sitruunahapon kanssa eroteltuna itselleni ole mikään ongelma tuon juominen.. Juuri otin 1200mg ja nousuja odotellessa kuuntelen atom heart mother levyä. Pitkästä aikaa näissä tunnelmissa, ihan jees etten sanois :mrgreen:
Pariah

Post by Pariah »

Se on menoa nyt... raportoin myöhemmin.

Sen verran sanon että en enää käytä soodatuhkaa erottelussa, hitusen helpompaa tuolla viemärinavaajalla.
Pariah

Post by Pariah »

Tänään pitkästä aikaa toimiva 600 setti.

Oli ihan mukavan lepposat dissot, kokoajan pysyi kuitenkin kontrolli.

Tapasin itseni vanhana pappana versessä :)
Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari »

Nonii nyt on 350-400mg otettu aamupalaks. Onkohan mitää järkee ottaa tätä näin aamul, et oonko koko loppupäivä iha kujal?

e: Fuk, joko erottelu on taas kerra kussu, tai dose oli nii pieni (5.1mg/kg) etten päässy kunnon kakkosel edes, TAI odotin vaan liikoja..
Katseen tarkentaminen ei oo vaikeet mut tuntuu jotenki erillaiselt. Ja säängys ollessani huomasin et mieles pyöri välist tosi outoi juttui O_o yhes vaihees en edes itte tienny miks olin ajtellu sanaa "huhlapöhlö" :> hyvinki mahollist et olisin nukahtanu ja nähny unta -.-
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi »

sitä kysyisin et onko järkeä alkaa sekoittelee DXM:ää ja zolpidemia keskenään.. mietin vaan et voisin napsasta molemmat..
voisi olla aika mielen kiintoinen trippi.. :razz: vai onko jollain jo kokemusta..
zolpidemiä syönyt/heittänyt räpylään tripppi takrkotukseen 60-300mg.. dxm tarkotus ottaa 600 milliä..
Aesma
OD

Post by Aesma »

kokasmurffi wrote:sitä kysyisin et onko järkeä alkaa sekoittelee DXM:ää ja zolpidemia keskenään.. mietin vaan et voisin napsasta molemmat..
voisi olla aika mielen kiintoinen trippi.. :razz: vai onko jollain jo kokemusta..
zolpidemiä syönyt/heittänyt räpylään tripppi takrkotukseen 60-300mg.. dxm tarkotus ottaa 600 milliä..
Ei oo tsolpideemi+dxm kombosta kokemusta mut tsopiklonia söin joskus dxm:n kanssa suhkot pieniä annoksia ~7-22mg ja dxm 300-600mg ja esineistä muodostu kyllä aika vahvasti kaikenmaailman nukkeja ja eläimiä ja robootteja ja tracerit oli aika nättehjä.
Se dxm:n henki ei ollut niin vahvasti sillon mukana, mut välil vierailtiin kyl aika ihmeellisis maailmoissa ja siinä vaipu aika äkkiä vahvaan unenkaltaseen tilaan kun piti silmii kiinni.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

mä tein jotain about 900mg dexmii mtu kaatu maahan ainaki 100 tai 200mg mut nyt oin ihan esso-oolot päääl :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari »

Vähän on offtopic tämä. Kuuntelen ylex ja studioon tais tulla jotain hassunhauskaa kommenttia, kun juontaja sanos: "Olis kiva saada samaa yskänlääkettä kun te muut. Unohtaa maailman meno ja antaa asioiden mennä omalla painollaa" :heh: Ei ehkä sanasta sanaan mut jotain tollasta
Neste
OD

Post by Neste »

Neste wrote:Huomenna/ylihuomenna raporttia.
Sekoitin turhan isoon nestemäärään (~2dl) ja en pystynyt juomaan kuin puolet joten kovinkaan korkealla ei menty. ~0,5dl pitäisi olla riittävä määrä tuollaiselle ~600mg haitarille kun jälkeen päin googlettelin. Maha tuli kipeämmäksi kuin eroteltuna mutta johtui mahdollisesti siitä että otin todella tyhjään mahaan. Tänään sitten pommina.

Onko kokemuksia esim. jugurtin tai mustikkakeiton seassa nautittuna? Saattaisi peittää makua paremmin kuin mehu?
horna
Kameleontti

Post by horna »

Liputanpa tässä hetken deksmi pulverin puolesta. Aivan loistavaa tavaraa, liukenee hyvin pieneen nestemäärään, ei tule vatsavaivoja/närästystä ja tietää tarkkaan paljonko ottaa.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Neste
OD

Post by Neste »

Neste wrote:Tänään sitten pommina.
Jännät nousut. Tunti odottelua ja ihan out of nowhere nousi todella ripeästi. Ihan piti käydä kakomassa vessassa kun tuli niin yllätyksenä

Afterglow <3
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Kylläpä alko taas pitkästä aikaa tekee mieli dexmiä.. onha siitä varmaan yli vuos ku viimeksi sitä maistellu.. jospa sitä lähiaikoina semmonen kevyt kuussatanen :P
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
horna
Kameleontti

Post by horna »

Tuli äsken lenneltyä useampi tunti dexoversessa 750mg voimin. Pimeä huone, tempura patja ja hyvä ambient = <3. Oli kyllä uskomattoman kauniit CEVt.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
metman
Psykonautti

Post by metman »

Se on kova vauhti välillä päänsisällä kun vetää 185mg metadon+450mg DXM
Huh

Edit:"Methadone is a P450-2D6 inhibitor, and it is
likely that many alkaloids, especially of plant origin, may be mild to moderate
P450-2D6 inhibitors." Dextroversessä oli jotain juttua metadonin ja DXMn kombosta mutta meni yli etten tajunnu täysin.Pitää tarkastaa sanakirjasta pari juttua ym ym.
I love you Mary Jane
Tanz

Post by Tanz »

Eilen nautin 900mg aluksi ja sitten 300mg buustina 3 tunnin jälkeen. Ensimmäistä kertaa dexmin kanssa olin tekemisissä. Disso-olot tuntui ihan jännältä ja noihin olisi mukava tutustua paremminkin. Aika mystistä tavarata.

Mietin vain, että olikohan vika minussa vai kombossa (dxm+3xpanacod+alkoholi) kun hirveä kutina iski joka paikaan ja silmät turposivat tms. melkein umpeen. Tai en pystynyt kai liikuttamaan silmäalueen lihaksia. Mietin että olenkohan jollakin asteella allerginen vai oliko vika kombossa? Pahinta kutina oli dexmin nousuissa ja se alkoi jo 15min nauttimisen jälkeen.