Alkuun pyrin viemään kaikki lasinkeräykseen ( korkit tottakai lajiteltuna metalleihinMushruumis wrote: Ihan mielenkiinnost, kuinka moni kierrättää ressupullot?
The DXM topic
-
idfgho
Re: The DXM topic
-
Pariah
Lasketaanko se että niissä säilyttää bensat?idfgho wrote:Mushruumis wrote: Ihan mielenkiinnost, kuinka moni kierrättää ressupullot?
-
Mushru
- Moderator
eiköhän :>Pariah wrote:Lasketaanko se että niissä säilyttää bensat?idfgho wrote:Mushruumis wrote: Ihan mielenkiinnost, kuinka moni kierrättää ressupullot?
mää kierrätän yleensä mutta myönnän että verse joskus esti pahasti
lasinkierrätyspisteeseen lähestymisen.
söi mun käden..
Mut rupesin säilöö niit kaappiin ja kaikkial hais ressulle ja sit ku oli tarpeeks tajuissaan
ni jätesäkkiin ja roudaus kierrätyspisteeseen..
"...26,27...34,35.. ..Huomenta naapuri! ..36... Hei tää on täys!whee!"
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Huiko
- LD50
Mulla on menny hetken säilömisen jälkeen kyllä aina ihan harmaaseen laatikkoon.Mushruumis wrote:Ihan mielenkiinnost, kuinka moni kierrättää ressupullot?
Pokka ois pettäny kun tuttu mummo ois juttelemaan tullu pulloja puottellessa molokkiin. En kehannu postilaatikoilta hakea edes n.10 kpl. kärppäreitäkään kun aina tykkäsivät vahata mitä touhuun. kasvoivat sinä nokan alla.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
zrrl
- Apteekki
Mulla toimi kyllä heti ekalla kerralla oikein mainiosti (annos oli vajaa "pikku-ressu"). Afterglow erityisesti oli paras kokemistani, olin siihen saakka syönyt rauhoittavia n. vuoden ajan päivittäin mutta tämän kokeilun jälkeen pystyin olemaan pari päivää ilman kun oli niin hyvä fiilis. Ihana DXM!
+ vähän silmien pyörittelyä tuohon "oikeita huumeita" koskevaan kommenttiin edellisellä sivulla vai missäköhän se oli
+ vähän silmien pyörittelyä tuohon "oikeita huumeita" koskevaan kommenttiin edellisellä sivulla vai missäköhän se oli
-
Morgan
- Karvakuono
Mun kommenttiako meinaat? Se nyt vaan on mun mielipide, ostan paljon mielummin vaikka savuja tai porsketta sillä rahalla mitä dexmiannokseen menis. En minäkään ymmärrä niitä jotka trippailee jatkuvasti yskänlääkkeellä, mutta meneehän se hyvänä vaihtoehtopäihteenä joskus harvoin, ainakin erilaista meininkiä. Mutta toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, vai miten se oli.zrrl wrote:Mulla toimi kyllä heti ekalla kerralla oikein mainiosti (annos oli vajaa "pikku-ressu"). Afterglow erityisesti oli paras kokemistani, olin siihen saakka syönyt rauhoittavia n. vuoden ajan päivittäin mutta tämän kokeilun jälkeen pystyin olemaan pari päivää ilman kun oli niin hyvä fiilis. Ihana DXM!
-
Pariah
verse on minulle ainakin melkein toinen koti. Mahtavan synkkä oman sielun maisema . Muutama viikko ilman, johan tässä voisi versessä käväistä kun pihallakin syksy on hienon synkeää.
-
Kasvoton
- Psykonautti
Mun mielestä, jos dxm kokeilee; sitä joko alkaa käyttää useasti tai sitten ei koske enään koskaan.
mitävittua?
sitä paitsi, koskaan ei saisi sanoa koskaan.
kertokaa teidän dxm-riippuvuuksistanne!
mitävittua?
sitä paitsi, koskaan ei saisi sanoa koskaan.
kertokaa teidän dxm-riippuvuuksistanne!
©kasvot-on-!
-
Mushru
- Moderator
Tuota... ekan kerran kun kokeilin,oli taukoja välissä ja sitte rupes se melkein jokapäiväinen kittaaminen joka kesti niin kauan kun kesti,Kasvoton wrote:kertokaa teidän dxm-riippuvuuksistanne!
sitten napsahti ja sen jälkeen muutaman kerran vetänyt.
Tällä hetkellä,ei mitään mielenkiintoa enää tätä ainetta kohtaan.
Rakastuminen on ikuista mutta se ei ole aina päällä... Tää on vähän niinkuin masennus.
Kun tulee se fiilis ni se on vittu päällä,ja jossain vaihteessa se naksahtaa kiinni..
Nih. Sellasta.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Neste
- OD
Pätee aikalailla kaikkiin päihteisiin. Jos pitää niin todennäköisesti jatkaa käyttöä.Kasvoton wrote:sitä joko alkaa käyttää useasti tai sitten ei koske enään koskaan.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
horna
- Kameleontti
Ei dexmi kallista ole, jos hommaa suoraan jauheena. Kyllä siihen saa sitten rahaa palamaan ihan mukavasti, jos on kovempi toleranssi ja erottelee ressustaMorgan wrote:Mun kommenttiako meinaat? Se nyt vaan on mun mielipide, ostan paljon mielummin vaikka savuja tai porsketta sillä rahalla mitä dexmiannokseen menis. En minäkään ymmärrä niitä jotka trippailee jatkuvasti yskänlääkkeellä, mutta meneehän se hyvänä vaihtoehtopäihteenä joskus harvoin, ainakin erilaista meininkiä. Mutta toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, vai miten se oli.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
hir
- Psykonautti
Mun käyttö on kausittaista, nykyään ei järin jaksa kiinnostaa kun tuntuu että muisti lähtee jo 600mg:sta ja pari kertaa johtanu psykoottisiin jälkitiloihin.Neste wrote:Pätee aikalailla kaikkiin päihteisiin. Jos pitää niin todennäköisesti jatkaa käyttöä.Kasvoton wrote:sitä joko alkaa käyttää useasti tai sitten ei koske enään koskaan.
“I slept with faith and found a corpse in my arms on awakening; I drank and danced all night with doubt and found her a virgin in the morning.”
-
King Ink
- LD50
Tässä vaiheessa, n. 2 kuukautta ottamatta,
rupeaa jo oikeasti tekemään kokoajan mieli vetää.
Keskustassa pyöriessä jää kokoajan himoitsevasti katselemaan apteekkien ovia ja miettii että kehtaisiko sitä hakea putelin tai pari.
Taisin n. vuoden olla ilman yli n. 1,5kk:n taukoja dexmin käytöstä.
Kyllähän tähän riippuvuus syntyy, ainakin jollain tasolla.
No, koitetaan vielä jaksaa kuukausi ainakin, ja sitten oikein antaumuksella dexmitellä ainakin muutama päivä putkeen,
jos vielä mieli tekee. Vaikka tuntuu et tyypit jotka on lopettaneet pidemmäksi aikaa niin tauko onkin jäänyt paljon pidemmäksi kuin muutama kuukausi, tai loppunut kokonaan.
En kehtaa edes ketamiinia ottaa kun muistuttaa liikaa.
rupeaa jo oikeasti tekemään kokoajan mieli vetää.
Keskustassa pyöriessä jää kokoajan himoitsevasti katselemaan apteekkien ovia ja miettii että kehtaisiko sitä hakea putelin tai pari.
Taisin n. vuoden olla ilman yli n. 1,5kk:n taukoja dexmin käytöstä.
Kyllähän tähän riippuvuus syntyy, ainakin jollain tasolla.
No, koitetaan vielä jaksaa kuukausi ainakin, ja sitten oikein antaumuksella dexmitellä ainakin muutama päivä putkeen,
jos vielä mieli tekee. Vaikka tuntuu et tyypit jotka on lopettaneet pidemmäksi aikaa niin tauko onkin jäänyt paljon pidemmäksi kuin muutama kuukausi, tai loppunut kokonaan.
En kehtaa edes ketamiinia ottaa kun muistuttaa liikaa.
-
Feya
- OD
Nonni, eilen sitten nautin ekat dexmini. Mietin pitkään, että viitsinkö ottaa vaikka syön masennuslääkkeitä (100mg Sertralinia päivässä), mutta päätin lopulta ottaa sen riskin.
Dose oli 300mg, erittelemättömänä. Painan noin 53kg.
Ensin oli hauska fiilis ja tanssitti hirveästi. Vajaan tunnin päästä tuli vähän vaisu olo ja pelkäsin, että se jäisi siihen, mutta kun menin sänkyyn makailemaan ja kuuntelin Pink Floydia, silmissä alkoi yhtäkkiä välkkymään ja kaikki tuntui epärealistiselta. Visio sumeni ja ajatuksia oli vaikea pitää kasassa. Mä hiippailin pitkin asuntoa ja keinun musiikin tahdissa. Yritin katsoa telkkaria useamman tunnin ajan, mutta ihmettelin vain koko ajan että mitä vittua siinä oikein tapahtuu.
Tätä unimaista oloa jatkuikin sitten pitkään, ja se tuntui melkein vahvistuvan tunti tunnilta. Yli viiden tunnin päästä oli vieläkin pää ihan sekaisin.
Maha ei kyllä yhtään tykännyt. Alussa se tuntui vain oudolta, mutta myöhemmin sattui niin paljon että tuskin pystyin nousemaan ylös sohvalta. Onneksi ei sentään paskottanut koko ajan. Tahtoisin kovasti erotella Ressun ensi kerralla, mutta kun ei mulla taida tällä hetkellä oikein riittää raha niihin välineisiin. :<
Että sellainen trippi, ihan hauskaa oli. Pitäisi kokeilla 600mg:aa, että tietäisi dexmin oikean potentiaalin.
Dose oli 300mg, erittelemättömänä. Painan noin 53kg.
Ensin oli hauska fiilis ja tanssitti hirveästi. Vajaan tunnin päästä tuli vähän vaisu olo ja pelkäsin, että se jäisi siihen, mutta kun menin sänkyyn makailemaan ja kuuntelin Pink Floydia, silmissä alkoi yhtäkkiä välkkymään ja kaikki tuntui epärealistiselta. Visio sumeni ja ajatuksia oli vaikea pitää kasassa. Mä hiippailin pitkin asuntoa ja keinun musiikin tahdissa. Yritin katsoa telkkaria useamman tunnin ajan, mutta ihmettelin vain koko ajan että mitä vittua siinä oikein tapahtuu.
Tätä unimaista oloa jatkuikin sitten pitkään, ja se tuntui melkein vahvistuvan tunti tunnilta. Yli viiden tunnin päästä oli vieläkin pää ihan sekaisin.
Maha ei kyllä yhtään tykännyt. Alussa se tuntui vain oudolta, mutta myöhemmin sattui niin paljon että tuskin pystyin nousemaan ylös sohvalta. Onneksi ei sentään paskottanut koko ajan. Tahtoisin kovasti erotella Ressun ensi kerralla, mutta kun ei mulla taida tällä hetkellä oikein riittää raha niihin välineisiin. :<
Että sellainen trippi, ihan hauskaa oli. Pitäisi kokeilla 600mg:aa, että tietäisi dexmin oikean potentiaalin.
Last edited by Feya on Sun 03 Oct 2010, 19:03, edited 1 time in total.
-
Huiko
- LD50
^Kuulosti ihan kivalta ekalta testiltä.
Mut tietämättä sun taloudellisesta tilanteestas sen enempää, sanoisin että eihän nuo erottelu välineetkään nyt ihmeitä maksa.
Ruokasooda on halpaa. Zippo-bensa on alle vitosen. Sitruunahappokaan ei maksa juuri mitään. Minigripit (1/2l) on kans vähän yli euron.
Ja näitähän ei tarvitse aina uusiksi ostaa, kun riittää useampaan erottelu kertaan.
Erottelu kannattaa jo siksi että ei vatsa sekoile omiaan. Pystyt sitten paremmin keskittymään havannoimiseen.
Mut tietämättä sun taloudellisesta tilanteestas sen enempää, sanoisin että eihän nuo erottelu välineetkään nyt ihmeitä maksa.
Ruokasooda on halpaa. Zippo-bensa on alle vitosen. Sitruunahappokaan ei maksa juuri mitään. Minigripit (1/2l) on kans vähän yli euron.
Ja näitähän ei tarvitse aina uusiksi ostaa, kun riittää useampaan erottelu kertaan.
Erottelu kannattaa jo siksi että ei vatsa sekoile omiaan. Pystyt sitten paremmin keskittymään havannoimiseen.
-
Feya
- OD
Jaa, ei se sen enempää maksa.Huiko wrote:^Kuulosti ihan kivalta ekalta testiltä. :)
Erottelu kannattaa jo siksi että ei vatsa sekoile omiaan. Pystyt sitten paremmin keskittymään havannoimiseen. :wink:
Tällä hetkellä rahatilanne on kyllä todella tiukassa, mutta mä saan ensi viikolla rahaa, pitää katsoa jos siitä jäis vähän ekstraa. :)
-
horna
- Kameleontti
Jep. Ei erottelu vehkeet paljoa maksa. Alle yhden ison ressun hinalla saat tavarat useampaan erotteluun. Sitruuna happo n. 2€, sooda alle 1 €, minigripit n. 1€, putsi bensa apteekista reilu 3€. Kuten tässäkin ketjussa on useasti mainittu: ole vatsasi ystävä ja erottele.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Pariah
DXM, ticket to the dark side of the moon...King Ink wrote: En kehtaa edes ketamiinia ottaa kun muistuttaa liikaa.
Isoilla doseilla päässyt avaruuskapteeniksi mihin ei muut aineet vaan pysty. Kämppä näyttää avaruusalukselta, äänet kuulostavat siltä kuin olisi jossain tyhjyydessä, leijaileva olo.
Riippuvuus tulee siinä vaiheessa kun versen kanssa on sinut. Tosin siinä vaiheessa verseen pääsy vaikeutuu huomattavasti...
-
RcKokki
- Apteekki
Perjantaina oli kyllä paras ja intensiivisin trippi dexmillä ikinä, otin vaan 600mg dexmua ja n.50 silokkia siihen päälle :jou: Jossain vaiheessa iltaa kun katselin Fast and furious elokuvaa telkkarista, niin tunsin että olen siellä elokuvassa mukana, kunnes havahduin takaisin tähän maailmaan kun palava sikari tipui suusta takin päälle
Tänä iltana olisi suunnitelmissa ottaa 1200mg pitkästä aikaa yhdellä hitillä. Minulla dxm on aina toimut paremmin kun ottaa kaiken kerralla, koska monesti kun olen jakanut annoksen niin ; ensmmäinen annos toimii varmasti, toinen toimii joskus, mutta kun kolmatta kertaa otan saman illan aikani niin enää ei nouse enää ollenkaan.
-
Pariah
Kusin sitten erottelun eilen täysin. Päässy taito ruostumaan kun jonkinaikaa oli ihan ilman... samantien kun tätä nektaria nautin eikä irvistyttänyt kuten yleensä tiesin ettei erottelu ollut onnistunut ja fiilikset muuttui sekunnissa... "JEE pitkästä aikaa omassa rauhassa verseen JEE" -> "Turhaa koko touhu, miksi mä läträän tän litkun kanssa..."
Ottais vaikka huomenna revanssin.
Ottais vaikka huomenna revanssin.
-
Huiko
- LD50
Unohditko jonkun työvaiheen vai miten kusi? Kun eihän tämä ole kuitenkaan mitenkään vaikeaa minusta.Pariah wrote:Kusin sitten erottelun eilen täysin. Päässy taito ruostumaan kun jonkinaikaa oli ihan ilman...
-
Pariah
Kyllä kaikki tein niinkuin kymmeniä kertoja ennenkin... voi olla että tuli soodatuhkaa liikaa tai sitten zippobensa oli liian montakertaa käytettyä kun oli jo aika ruskehtavan väristä.... en tiedä, en oo kemisti, oon dexmisti.Huiko wrote:Unohditko jonkun työvaiheen vai miten kusi? Kun eihän tämä ole kuitenkaan mitenkään vaikeaa minusta.Pariah wrote:Kusin sitten erottelun eilen täysin. Päässy taito ruostumaan kun jonkinaikaa oli ihan ilman...Mulla tulee kenties viikonloppuna erottelut eteen. (saas nähä miten onnistuu kun mullakin on ollu välissä aikaa...)
-
Aesma
- OD
Onko moni jäänyt dextroverseen pidemmäksi aikaa?
Ite oon tääl säännöllisesti puolet ajasta hereillä ollessani.
Enkä oo dxm:ää nauttinu varmaa moneen kuukauteen.
Moro pörhöt.
Moro pörhöt.
-
Pariah
Kuulostaa mukavalta.... mutta ei ole korkeintaan kuin päiväksi jäänyt verseen 1200mg tripin jälkeen.Aesma wrote:Onko moni jäänyt dextroverseen pidemmäksi aikaa?
Moro pörhöt.
-
SadPanda
- LD50
mua harmittaa jos tänäsyksynä jäi kokematta dxm sienikombo... sieniä meniki se pari tuhattta. kyllästymiseen asti. sori offi
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Inkkari
- Psykonautti
Tänää ois tarkotus nauttia dommone pikkuputelli mikä tuli jo eile ostettuu. 
Mitä mitä mites immeiset erottelee noi ressut siitä veks? Ite oon 3tai4 kertaa erotellu kaupan tarvikkeil ja ikinä ei ole toiminu... -.- Kerran sitte erottelin kunnollisil apoteekin tarvikkeil ja se toimi, ainaki luulen nii ku oksensin ja muutenki heikko olo oli. Harmi vaan et menin heittämään ne heti seuraavana päivänä pois, ku en halunu enää käyttää tätä sen paskan olon takia.... :S Ja se oli PASKA olo, oksetti, ei pystyny liikkuu ymym. ehkä johtuu siitä ku join ~litran kokista tyhjään mahaan dexmin kaveriks 8D ei ollu tekemistä ni join pois
Nooh, ehkä tänää kävis paremmi! Täytyy viel hakee natriumit ja hapot, sit alkaa erottelu hih
Mitä mitä mites immeiset erottelee noi ressut siitä veks? Ite oon 3tai4 kertaa erotellu kaupan tarvikkeil ja ikinä ei ole toiminu... -.- Kerran sitte erottelin kunnollisil apoteekin tarvikkeil ja se toimi, ainaki luulen nii ku oksensin ja muutenki heikko olo oli. Harmi vaan et menin heittämään ne heti seuraavana päivänä pois, ku en halunu enää käyttää tätä sen paskan olon takia.... :S Ja se oli PASKA olo, oksetti, ei pystyny liikkuu ymym. ehkä johtuu siitä ku join ~litran kokista tyhjään mahaan dexmin kaveriks 8D ei ollu tekemistä ni join pois
Nooh, ehkä tänää kävis paremmi! Täytyy viel hakee natriumit ja hapot, sit alkaa erottelu hih
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
-
Huiko
- LD50
Mulla on aina ollu lipeä, bensiini, sitruunahappo. Jos kyse taas oli prosessista niin: viewtopic.php?f=46&t=3123 Aina on toiminu ja oottelen tässä että taas alkais. Kiskasin juuri 1200mg alas pitkän välin jälkeen.
Dexmiland, here I come...
ps. Ravistelehan kunnolla.
ps. Ravistelehan kunnolla.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Dexmin erottelun onnistumisessa auttaa kun tietää mitä jokaisessa erottelun vaiheessa tapahtuu kemiallisesti. Tuntuu et ne joilla erottelu epäonnistuu, seuraa vain pelkästään ohjeita, eikä ajattele prosessia sen enempää. Toisaalta jos ohjeita OIKEASTI seuraa niin tarkasti kuin voi, on erottelussa aika hankala epäonnistua. Jos ymmärtää esim. juuri sen, että ravistelut pitää suorittaa perusteellisesti ja kerrosten pitää antaa perusteellisesti erottua toisistaan, on prosessissa oikeesti aika vaikea kusta. Ja jos muutenkin ymmärtää varmasti ohjeet täydellisesti ja tekee kaiken muuten niinkuin pitää.
-
tattimatti
- Psykonautti
Seuraavan kerran kun rahaa jostain ilmaan tuu niin pitää kyllä poistaa ressupullo
"Peace, it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart" - Unknown