The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Mushru
Moderator

Re: The DXM topic

Post by Mushru »

mulla ainakin asiat tapahtuu niin että tajuan ne puolen minuutin päästä.

Esim. Tartun vesilasiin ennenkuin ajattelen edes tarttuvani siihen,
tai silleen et kroppa toimii ennenkuin aivot käskee..

Hirviöhuume.
. . . (--) °
Mose
Psykonautti

Post by Mose »

Eli kaveri ois "oikeasti" jo käynyt siinä huoneessa, ennen kuin mieli kerennyt rekisteröimään koko asiaa. hmm. miksipä ei. Aika hemmetin mielenkiintosta =D.
"Ihailin luontoa, poltin karstoja ja mietiskelin.."
Bebanten
Karvakuono

Post by Bebanten »

Jaoin 2 ressupullon kuiva-ainekset 3-osaan ja aloitin yhdellä (300-400mg). Puolituntia- tunti, pientä nousun tuntua ja hyvin lievää pahoinvointia, joten tunti ensimmäisestä otin toisen.

Puoli tuntiä siitä, olikin sitten menoa.. 3 tunnin dissotrippi oli mieltön ja ehdottomasti yksi parhaista dxm matkoistani! Tiesin tilanteeni, mutta olin totaalisen irti ruumiista ja annoin vain biisien kuljettaa. Mikä parasta, pystyin myös liikkumaan ajatuksen voimalla, yritin päästä tähtien ja galaksien väliseen avaruuteen, mutta minulle annettiin ymmärtää etten ole sillä tasolla vaan siihen vaaditaan se kolmas annos. Otin ensimmäisen kymmeneltä ja heräsin tripiltäni kahden aikoihin ja mietin kauan uskallanko ottaa sen toisen boostin. Näin sen oven joka avautuisi jos seuraavalle tasolle haluaisin, tunsin että jokin viesti minulle että avaa ovi VAIN jos olet 100-/- varma että haluat siitä kulkea, muussa tapauksessa ole tyytyväinen että olet saanut juuri sen mitä olet tullut hakemaan. Uskoin ja annoin olla, poltin sitä vastoin pienet savut ja sain luvan kurkistaa lyhyesti siitä ovesta.. Se oli jotain mitä en voi mitenkään selittää tai edes itse käsittää, mutta olen nyt varma että seuraavan kerran olen valmis..

Olen entistä varmempi siitä että sanonta "dxm on kuin toinen ulottuvuus" on vähättelyä, dxm ON portti toisiin ulottuvuuksiin..

Löysin tänään mukavasti silokkeja ja täytyykin maistella tänään niitä, en kyllä usko että mikään voi vetää vertoja dxm-ulottuvuudelle, mutta mielenkiinnolla odotan kuitenkin =)
Neste
OD

Post by Neste »

Noniin! Tällä kertaa erottelu onnistui. Mukaan lirahti vähän sitä ruskeaa mössöä ja varmaankin sen takia vähän huono olo mutta eiköhän tämä tästä.
edit: Kovin korkealle ei mennyt ja kesti melko vähän aikaa mutta oli kyllä aivan loistava matka. Sai taas selviteltyä paljon asioita jotka ovat vaivanneet mieltä. Tällä kertaa pupillit ihan normaalit which was nice. Kroppakaan ei kutissut pahemmin.
Last edited by Neste on Sun 19 Sep 2010, 12:39, edited 1 time in total.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
idfgho

Post by idfgho »

Neste wrote:lirahti vähän sitä ruskeaa mössöä ja varmaankin sen takia vähän huono olo
Kyllä tuo dexmi taitaa puhtaasti eroteltunakin tehdä huonon olon, vaikkei sorbitolimössöä lirahdakaan sekaan.
Neste
OD

Post by Neste »

Viimeksi ei ollut tuolla tavalla mutta saattaa tietysti johtua eri annoksesta. Olisi kyllä kiva tietää miten tehokkaasti tuo erottelu sattuu aina onnistumaan.
Mushruumis wrote:mulla ainakin asiat tapahtuu niin että tajuan ne puolen minuutin päästä.
Piirtäessä tämä tuli huomattua mutta vain lyhyellä viiveellä. Vähän niin kuin joku muu liikuttaisi kättä :)
Wikipedia wrote:Plateau Sigma: 2.5-7.5 mg/kg every three hours for 9–12 hours; There are some reports that suggest this fifth plateau occurs by prolonging dosage, rather than increasing it, ingesting small to moderate doses over time. What characterizes Plateau Sigma from the other plateaus is the presence of psychosis with visual delirium (open-eye visuals) and auditory hallucinations. For example, users have reported encounters with aliens and gods. Users have also reported a disconnection from emotion, such that inclinations manifest as auditory hallucinations of vocal commands to which the user is entirely obedient--rather than simply feeling tired and sitting down, a user would hear a voice saying, "sit down now, you're tired," and feel inclined to obey. White says that of all the reports of Plateau Sigma experiences he received, over half were described as unpleasant, and users said they were unwilling to repeat the experience. It has been suggested that exhaustion rather than dosage and timing may play a role in why this plateau is held in its own category.
No jopas.. onko kokemuksia?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Mose
Psykonautti

Post by Mose »

Jäi viimekerrast tota soodatuhkaa jonku verra yli ni pistin takas purkkiin. Säilyykö toi iha normaalisti tossa, eli voinko käyttää tota pari viikko sit valmistettua tuhkaa nyt ihan hyvin mielin?
idfgho

Post by idfgho »

Mose wrote:Jäi viimekerrast tota soodatuhkaa jonku verra yli ni pistin takas purkkiin. Säilyykö toi iha normaalisti tossa, eli voinko käyttää tota pari viikko sit valmistettua tuhkaa nyt ihan hyvin mielin?
Ei säily soodatuhkana, täytyy paistella uudestaan. 2-3 kertaa oon samaa soodaa käyttäny, sitten heittäny menemään enkä enää paistanu neljättä kertaa.
Morgan
Karvakuono

Post by Morgan »

Bebanten wrote:Ajattelinpa pitkästä aikaa kokeilla dexmiä. Kaksi pulloa erottelin erikseen ja kuiva-aineeksi suoraan bensasta. Tässä huomaa hyvin kuinka paljon erottelun onnistuminen vaihtelee, ensimmäisestä pullosta jonka viimeinen sekoittelu jäi pussin vuotamisen vuoksi jäi pariin minuuttiin, tuli kristallia ehkä 300mg. Toisen sekoitin pullossa tuli noin tuplasti enemmän..

Onko siitä nyt varmaa tietoa muuttuuko dxm kuumentaessa dxo:ksi ja onko sillä merkitystä? Haihduttaminen kestää tuntikausia, mutta kerran kokeilleena 850mg(vaakalla mitattu) jysähti kyllä käsittättömän lujaa verrattuna sitruunahapossa juotuna. Luulen että ainakin omalla kohdalla trippien suuret erot on johtuneet tuosta lopputuotteen todellisesta määrästä jota ei ilman haihdutusta voi koskaan varmaksi tietää..

Pitäisiköhän kokeilla ottaa 600 ja boostata 300 sadalla? Toisaalta tykkään deksmissä juuri dissosiaatiosta eli kannattanee ottaa kerralla..
Mites tuo jauheeksi erotteleminen käytännössä tapahtuu? En pysty sitä sitruunahappolitkua juomaan tippaakaan, hampaat sulaa, oksettaa ja närästää helvetillisesti. Harvemmin tulee muutenkaan dexmiä otettua, jotain 2v sitten viimeks.. Kuitenkin kallista tavaraa kun samalla hinnalla saa ihan oikeitakin huumeita. Kuitenkin tekis vähän mieli kokeilla pitkästä aikaa, kunhan ei sitä happolitkua tartte juoda...
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Morgan wrote:
Bebanten wrote:Ajattelinpa pitkästä aikaa kokeilla dexmiä. Kaksi pulloa erottelin erikseen ja kuiva-aineeksi suoraan bensasta. Tässä huomaa hyvin kuinka paljon erottelun onnistuminen vaihtelee, ensimmäisestä pullosta jonka viimeinen sekoittelu jäi pussin vuotamisen vuoksi jäi pariin minuuttiin, tuli kristallia ehkä 300mg. Toisen sekoitin pullossa tuli noin tuplasti enemmän..

Onko siitä nyt varmaa tietoa muuttuuko dxm kuumentaessa dxo:ksi ja onko sillä merkitystä? Haihduttaminen kestää tuntikausia, mutta kerran kokeilleena 850mg(vaakalla mitattu) jysähti kyllä käsittättömän lujaa verrattuna sitruunahapossa juotuna. Luulen että ainakin omalla kohdalla trippien suuret erot on johtuneet tuosta lopputuotteen todellisesta määrästä jota ei ilman haihdutusta voi koskaan varmaksi tietää..

Pitäisiköhän kokeilla ottaa 600 ja boostata 300 sadalla? Toisaalta tykkään deksmissä juuri dissosiaatiosta eli kannattanee ottaa kerralla..
Mites tuo jauheeksi erotteleminen käytännössä tapahtuu? En pysty sitä sitruunahappolitkua juomaan tippaakaan, hampaat sulaa, oksettaa ja närästää helvetillisesti. Harvemmin tulee muutenkaan dexmiä otettua, jotain 2v sitten viimeks.. Kuitenkin kallista tavaraa kun samalla hinnalla saa ihan oikeitakin huumeita. Kuitenkin tekis vähän mieli kokeilla pitkästä aikaa, kunhan ei sitä happolitkua tartte juoda...
viewtopic.php?f=46&t=3123&start=0 Siieltä varmasti saat vastauksen
. . . (--) °
idfgho

Post by idfgho »

Morgan wrote:Mites tuo jauheeksi erotteleminen käytännössä tapahtuu? .
viewtopic.php?f=46&t=3123 Löytyy dexmin erottelu freebaseksi ja nesteeksi.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

pppst idfgho heheh ei yhtää kumpikin oltu ovelia ja nopeita ;-----))
. . . (--) °
Morgan
Karvakuono

Post by Morgan »

Jees, tänks. Tuon peruserottelun kyllä osaan vieläkin ulkoa kun sen joskus opettelin, mutta täytyy kokeilla haihdutella se jauheeksi ja laittaa vaikkapa gelatiinikapseleihin.
idfgho

Post by idfgho »

Mushruumis wrote:pppst idfgho heheh ei yhtää kumpikin oltu ovelia ja nopeita ;-----))
offtopic

Joo, ovelia oltiin vaan olit sekunteja nopeempi. ( ;
Mose
Psykonautti

Post by Mose »

idfgho wrote:
Mose wrote:Jäi viimekerrast tota soodatuhkaa jonku verra yli ni pistin takas purkkiin. Säilyykö toi iha normaalisti tossa, eli voinko käyttää tota pari viikko sit valmistettua tuhkaa nyt ihan hyvin mielin?
Ei säily soodatuhkana, täytyy paistella uudestaan. 2-3 kertaa oon samaa soodaa käyttäny, sitten heittäny menemään enkä enää paistanu neljättä kertaa.
Kiitti tiedosta.

Koht ois tarkotus testailla tota yksinään, vissiin voi mennä aika paljon intensiivisemmäks?Vaan kerran siis aikasemmin dexmii koittanu ja ton 600 otan kerralla. Eiku soittolistaa kasaamaan->
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ai intenssiivisemmäksi yksin ottaessa tarkoitit vai mitä?

Tottakai, kun ei oo toista henkilöä välillä palauttamassa pinnalle niin ehtii kyllä upota kovinkin syvälle. Tää pätee (ainakin imo) muidenkin aineiden kohdalla, yksinäisyys lisää intenssiivisyyttä.
Ja itsehän suosin esim. dexmiä yksin otettaen. Ajattelin hetken et oon pitänyt kauankin taukoa dekstrometorfaanin kittaamisesta, mut eihän siitä oo kuin hikiseen 1,5kk. D:

No, 3kk on tavoitteena vähintään, mixei pidempääki.
Mose
Psykonautti

Post by Mose »

Jep koha lämpimikseni kyselin. Vois tostakin jonkun näköstä raporttia kirjotella, miten eroaa yksin ottaessa vs muiden seurassa. Noist kokemuksist kirjottamine/kertominen on miusta hauskaa :D. Koht alkaa erottelu.
Skittlez
Karvakuono

Post by Skittlez »

Noni ekat resilarit eroteltu mutta vaikutukset jäivät vähäisiksi ;o
Vaikutuksen huomasi lähinnä siinä, että kun katsoi kauas ja nopeasti siirsi katseen nyrkkiin niin tarkentuminen kesti normaalia kauemmin...
Kaiken tein ohjeiden mukaan mutta ehkä jossain meni vikaan?
sitruunahappoa laitoin 1,5 tee lusikallista eli enemmän kuin tarttis.
Ravistelin seoksia aina sen 10min molemmissa sekoitus vaiheissa....
Mahdollisesti vika oli siinä, että annoin aineiden erottua melko vähän aikaa?
Kauanko erottuminen suurinpiirtein kestää minigrip pussissa?

Joimme kaverin kanssa yhden 200ml pullon puoliksi ja itse painan noin 70kg~
kaverini jotain 67kg~
Annos liian pieni?
Toleja ei ole ollenkaan.

Kertokaa mielipiteenne...
Mose
Psykonautti

Post by Mose »

Otin ton 600 17.45 ja äsken oksensin. Vaikuttaako?
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Mä olen ravistellu ajasta riippumatta pullossa siihen pisteeseen että vaahtoutuu. Jos ei oo alkanut vaahtoutumaan oon avannu hetkeksi korkkia ja sitten ravistellu lisää. sitten kaatanu minigrippiin ja antanu vähintään ½-tuntia kerrostua. Noi on hyvät ohjeet mitä täällä on. 300mg yleensä riittää kyllä vaikutusten huomaamiseen. sitruunahappoa ei tarvii noin paljoa pulloa kohden, tai sitten saa olla pieni lusikka.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Skittlez
Karvakuono

Post by Skittlez »

Huiko wrote:Mä olen ravistellu ajasta riippumatta pullossa siihen pisteeseen että vaahtoutuu. Jos ei oo alkanut vaahtoutumaan oon avannu hetkeksi korkkia ja sitten ravistellu lisää. sitten kaatanu minigrippiin ja antanu vähintään ½-tuntia kerrostua. Noi on hyvät ohjeet mitä täällä on. 300mg yleensä riittää kyllä vaikutusten huomaamiseen. sitruunahappoa ei tarvii noin paljoa pulloa kohden, tai sitten saa olla pieni lusikka.
Kiitti vinkist!
Mitä toi korkin avaaminen siihe vaikuttaa ? :shock:
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Kaiketi saa ilmaa, jotta vaahtoutuu. Se toimii mutta jos tarkempaa tietoa tarvitset niin toivottavasti joku fiksumpi selittää tieteellisemmin. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Morgan
Karvakuono

Post by Morgan »

Mose wrote:Otin ton 600 17.45 ja äsken oksensin. Vaikuttaako?
No vaikuttaako? Tod. näk. ei koska kerkesit laattaamaan kaikki pihalle ennen ku kerkes imeytymään..
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Morgan wrote:
Mose wrote:Otin ton 600 17.45 ja äsken oksensin. Vaikuttaako?
No vaikuttaako? Tod. näk. ei koska kerkesit laattaamaan kaikki pihalle ennen ku kerkes imeytymään..
uskon että kerkes imeytyy tossa ajassa jo suurimmaks osaks.
Jos oon puolen tunnin päästä oksentanut nauttimisen jälkeen ni kyllä se on silti vaikuttanut.

Kerroppa vaikuttiko :)

Ja kyllähän sekin vaikuttaa siihen kerkeskö imeytyy,dexmin muodosta ja siitä onko vetänyt tyhjään mahaan.
. . . (--) °
Mose
Psykonautti

Post by Mose »

Kyllähän toi oksentaminen näköjään VAIKUTTI, ainakin luullakseni. Aika tyhjään mahaan meni, edellisen ruuan söin joskus 11.30 päivällä. Samanlaiset nousut tuli kun viimeeks, mutta siihen se oikeastaan jäikin. Ei mitään kummosempia tapahtumia musiikin kanssa sohvalla..
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Muistakaahan ekaa kertaa dexmiä juovat että on tosi yleistä ettei tämä toimi kunnolla ekoilla kerroilla jostain mystisestä syystä.

15 minuuttia ei mun mielestä/käsityksen mukaan ole riittävä aika jotta ehtii imeytyä kunnolla,
puolisen tuntia on varmaan se aika turvallinen raja minkä jälkeen voi oksentaa rauhassa.
Tai ei miul oo ainakaan huonontunut trippi jos oon n. puolen tunnin jälkeen ottamisesta käynyt oksentamassa.
Mose
Psykonautti

Post by Mose »

Oksensin yli tunti nauttimisen jälkeen. Kai se on sit tuo, et ei ekoilla kerroilla toimi niin hyvin tai jotai.. Mut ekal kerral kuiteki toimi ihan kivasti, mut nyt ei. Joo... Ens kertaa odotellessa :)
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Mose wrote:Oksensin yli tunti nauttimisen jälkeen. Kai se on sit tuo, et ei ekoilla kerroilla toimi niin hyvin tai jotai.. Mut ekal kerral kuiteki toimi ihan kivasti, mut nyt ei. Joo... Ens kertaa odotellessa :)
Joo ei mullakaan ekalla kerralla toiminu juuri ollenkaan.. Mukava 1p. ei muuta... Tokalla kerralla toimikin jo vähän paremmin..

Mutta. Nyt vissii pitäis ottaa kolmas kerta. Edelleen maltillisella 600mg annoksella.
Tulikin semmonen mieleen, että jos toi ei sittenkään toimi odotetusti, tai dexmien afterglowssa (jos intoa vielä riittää) ottaa vielä 2c-e?

Vai kannattaako vaan suosiolla hakea toinen leka ressua? :roll:
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Miulla sitten varmaan kusee vaan noi aikaleimat viesteissä,
kun näyttää et kirjotit tuon viestin 15 minuuttia mainitsemas ajan jälkeen.

Edit. Joo, niinhän se on tunnin jäles.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Minkki Inkki on jumiutunu dexmiaikapyörteeseen.

Ihan mielenkiinnost, kuinka moni kierrättää ressupullot?
. . . (--) °