The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Pariah

Re: The DXM topic

Post by Pariah »

Ensimmäinen bad trip takana....

1200mg/80kg..

600mg aluksi, tarkoituksena boostia. Normi kuussatanen nousu, niskat jäykkänä mitähän tästä tulee... no ei muutakun jääkaapille hakemaan boostia. Äärirajoilla on mukavaa...

Menen jääkaapille ja.... 600mg KAATUU LATTIALLE! Meinas pistää vituttamaan.

Trippi muuten oli mukava, tuo pieni vahinko vaan teki siitä melko huonon, enemmänkin olisin voinut ottaa. Sain muuten selville mikä olen dextroversessä, Dexma aikoinaan kertoi olevansa kissa, minä olen ihmistykinkuula pukeutuneena mustaan kokovartalo trikooseen, ruutulippukuvioiseen viittaan ja päässä kasipallo-teemainen kypärä. /../
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Pariah wrote:Ensimmäinen bad trip takana....

Menen jääkaapille ja.... 600mg KAATUU LATTIALLE! Meinas pistää vituttamaan.

Trippi muuten oli mukava, tuo pieni vahinko vaan teki siitä melko huonon, enemmänkin olisin voinut ottaa. Sain muuten selville mikä olen dextroversessä, Dexma aikoinaan kertoi olevansa kissa, minä olen ihmistykinkuula pukeutuneena mustaan kokovartalo trikooseen, ruutulippukuvioiseen viittaan ja päässä kasipallo-teemainen kypärä. /../
Bad trip,no,joo.pistäähän se vituttamaan,mut mulla on semmoinen taika että yleensä laitan valmiin dexmin takas pestyyn ressu-pulloon ja annostelen sielta sitten lääkemittaan tarvittavan annoksen.Niissä kun on korkit. :mrgreen: Tämäkään oo sitten täydellinen tapa koska usein saatta mennä arviot vituiksi ja tulee vedettyä aijottua enempi tai vähempi. Mutta ainakaan erottelu vaiheen jälkeen on kohtuu hankalaa löytää loput tuotteesta lattialta. :) Onnea muuten itsesi löytämisestä!(Mä kuvittelen nykyään dexmeissä olevani joku dexmi shamaani. :shock: )
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Pariah

Post by Pariah »

Jotain pitää keksiä kyllä ettei enään pääse käymään tuollaista vahinkoa.

Oli kyllä hienoa olla pimeässä huoneessa missä oli muutama mielikuvituskaveri. Ihan niinkuin ne olis aina siinä mutta dxm saa ne vaan näkyviksi. Toinen ulottuvuus siis. Tuntuu niinku nytkin vois jutella niille. Onkohan tässä flippaamassa...

No anyway, DXM kanssa on aika sinut nykyään, ei se saa niin sekaisin kuin ennen, tulee ennemmin sellainen hyvinkin selvä trippi, kaikki on hallinnassa. Se vaan pelottaa kun silmät auki näyttää samalta kuin silmät kiinni :D
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Dexmin kans oppii pikkuhiljaa hyvin pitämään homman kontrollis,
sinäänsä harmittavaa kun pitää sit kiskoo ihan hirveitä määriä että menettää otteen, jos sitä kaipaa.

Oon tässä mietiskellyt et pitäisin ainakin nyt pari kk taukoa kokonaan dekstrometorfaanista,
varmaan ihan hyvää tekee pitkästä aikaa taukoilla tästä. Psykedeelejä vaan.. ;)
Neste
OD

Post by Neste »

Mahtaakohan olla kuinka hyvä/huono nautiskella tätä jos on kuumeessa?

Onko kukaan tilaillut puhdasta dexmiä? Löytyykö kuinka hyvin ylipäätänsä? Laatu? Hinnat? Tulli?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Kerran kevät flunssassa n.38*kuumeessa vedin 1200mg useessa erässä ja viikonlopun aikana sain sairastettua pois.Tää ei siis ole mikään suositus vaan henk.koht. kokemus.

King Ink
LD50

Post by King Ink »

On tilannut, ei ole kovin harvinaista, muttei yleistäkään, hinta on halvempaa kuin Resilar, laadusta en mitään osaa sanoa kuin että eiköhän se parempi ole kun ottaa huomioon erotteluhukat sun muut. Todennäköisesti lääkeainerikkomus tulee jos tulliin napsahtaa.

[mie en oo]
(joskus meinaan kyllä)
Neste
OD

Post by Neste »

Hmmm.. ei kovin edullisesti löytynyt tai ehkä en vaan osaa. Melkeen samoissa hinnoissa kun ressu jos mukaan ei laske bensoja ja muita.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
miymau
Lepakko

Post by miymau »

Nyt taas pitkästä aikaa aattelin naukkailla deksmiä. Just erottelemassa. Ajattelin nyt näin yli vuoden tauon jälkeen vaan pienen pullon ressua erotella, saa nähä mitä sanoo. Hirvittää kyllä jo ajatuskin ton juomisesta hyi, toivottavasti ei tuu samantien ylös :D

E: Ei se ollukaan tällä kertaa niin kauheen makusta! Ihme, koska yleensä se on kymmenen kertaa pahemman makusta ku koskaa voinu kuvitellakaan. Pahin virhe on kyllä juomisen jälkeen nuolasta huulia! Siinä meinaa viimeistää yökkäys tulla. Hmm mitäköhä tuleman pitää, oon meinaa vähän peloissani, oon mun porukoitten luona, yksin (no koiran kaa) hiton isossa talossa, keskellä mettää, ja ulkona on pelottava kuu (pelkään kuuta hirveesti). Kääk.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
Pariah

Post by Pariah »

eilen 600mg + savuja ja laskuihin 10x Salviaa ämpäristä silmämääräisesti sopivasti.

...ei tässä näppiksessä ole oikeita kirjaimia kertomaan koko juttua, tuntui siltä niinkuin olisin versessä alkanut puhumaan universaalia DXM-kieltä. Pari kaveri oli vahtina ja mitään eivät olleet saaneet selvää, ei kännistä molotusta vaan selkeitä sanoja mutta silti ei mitään selvää.
lahke

Post by lahke »

deksmimenoa katselleena ja siihen itsekin syvästi tutustuneena oon tullut siihen tulokseen, että dekstrometorfaanin vaikutuksen alaiset ihmist muistuttaa kovasti CP-VAMMAISIA.

kelatakaa..

liikkeet ja eleet ja puheen änä-än-änkytys kaikki on just niinku ala-asteen erikoisluokalta :D
Neste
OD

Post by Neste »

Toi on muuten totta ainakin näin omaa kuosailua analysoidessa. Puhe todellakin "invataksi" tasoa. CP-vammaisilla varmaan siis kivaa :)
horna
Kameleontti

Post by horna »

Kellään tietoa siitä, kauanko DMX HBr jauhe säilyy?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
NNEEKA
Tuppisuu

Post by NNEEKA »

hoh, aika lujaa toimii toi 150ml ressua erottelemattomana vuoden tauon jälkeen, eikä mahakaa oo erityisen kipee :o uskaltaskohan sitä lähtee pihalle roboilee 8)
Neste
OD

Post by Neste »

horna wrote:Kellään tietoa siitä, kauanko DMX HBr jauhe säilyy?
Jostain jäänyt sellainen mielikuva että kylmässä ja pimeässä pari vuotta
Mose
Psykonautti

Post by Mose »

Tehtiin just eka kertaa dexmii kaverin kans kahesta ressupullosta. Suositteletteko ottaa ekal kerral ton ihan suoraan 600mg, vai 300+300 boostimalla? Molemmilla annos siis 600mg.
"Ihailin luontoa, poltin karstoja ja mietiskelin.."
Neste
OD

Post by Neste »

Kerralla kaikki taitaa olla suositeltua.

edit: näin ainakin inkki suositteli minulle: viewtopic.php?f=36&t=3211
Pariah

Post by Pariah »

Mose wrote:Tehtiin just eka kertaa dexmii kaverin kans kahesta ressupullosta. Suositteletteko ottaa ekal kerral ton ihan suoraan 600mg, vai 300+300 boostimalla? Molemmilla annos siis 600mg.
Kerralla vaan. Muistakaa chillata, tämä ei ole partyhuume.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kyllä ensimmäisiksi kerroiksi suosittelen ottamaan kerralla, boosti kun voi viedä minne sattuu.
Bebanten
Karvakuono

Post by Bebanten »

Ajattelinpa pitkästä aikaa kokeilla dexmiä. Kaksi pulloa erottelin erikseen ja kuiva-aineeksi suoraan bensasta. Tässä huomaa hyvin kuinka paljon erottelun onnistuminen vaihtelee, ensimmäisestä pullosta jonka viimeinen sekoittelu jäi pussin vuotamisen vuoksi jäi pariin minuuttiin, tuli kristallia ehkä 300mg. Toisen sekoitin pullossa tuli noin tuplasti enemmän..

Onko siitä nyt varmaa tietoa muuttuuko dxm kuumentaessa dxo:ksi ja onko sillä merkitystä? Haihduttaminen kestää tuntikausia, mutta kerran kokeilleena 850mg(vaakalla mitattu) jysähti kyllä käsittättömän lujaa verrattuna sitruunahapossa juotuna. Luulen että ainakin omalla kohdalla trippien suuret erot on johtuneet tuosta lopputuotteen todellisesta määrästä jota ei ilman haihdutusta voi koskaan varmaksi tietää..

Pitäisiköhän kokeilla ottaa 600 ja boostata 300 sadalla? Toisaalta tykkään deksmissä juuri dissosiaatiosta eli kannattanee ottaa kerralla..
Huiko
LD50

Post by Huiko »

:heh: Sä et sitten oo tota buustimista kokeillu? Sillä sitä pihalle mennään, mun kokemuksilla. Jos mä vetäisin nuo niin, se ois 300+600. Ei sen pitäis kuumentaessa miksikään muuttua. Mulla ole ainakaan.

Bebanten
Karvakuono

Post by Bebanten »

En ole tosiaan boostaamista koskaan kokeillu, mitä olen nyt noita boostaus stooreja lukenut niin 300+300 tuntuu toimivan lujaa, tuo 300+600 voi olla aika hurjaa, liiankin?
Miksi muuten 300+600, 600+300 jotenkin tuntuisi paremmalta? Millainen ero noilla luultavasti on?

Tarkoitus oli käydä keräämässä ja testailla myös semejä mutta taidan jättää ne toiselle illalle.

Omalla kohdalla hamputtelu pilaa deksmit täysin, liian sekavaa eikä mieli irtoa millään kun pyörii liikaa "juttuja" päässä..
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Bebanten wrote:En ole tosiaan boostaamista koskaan kokeillu, mitä olen nyt noita boostaus stooreja lukenut niin 300+300 tuntuu toimivan lujaa, tuo 300+600 voi olla aika hurjaa, liiankin?
Miksi muuten 300+600, 600+300 jotenkin tuntuisi paremmalta? Millainen ero noilla luultavasti on?
Se että toimiiko se liian lujaa on mielipide kysymys. Kuitenkin se että otat alle sen 300, perustu muistaakseni tuohon dxm:n muutumiseen dxo:ksi. Alku satsista muuntuu siis ymmärtääkseni osa dxo:ksi. Seuraavalla hitillä ei sitten muuttuisikaan. Tai sitä seuraavallakaan. :mrgreen: (Korjaa jos oon väärässä.)

Bebanten
Karvakuono

Post by Bebanten »

Huiko wrote: Se että toimiiko se liian lujaa on mielipide kysymys. Kuitenkin se että otat alle sen 300, perustu muistaakseni tuohon dxm:n muutumiseen dxo:ksi. Alku satsista muuntuu siis ymmärtääkseni osa dxo:ksi. Seuraavalla hitillä ei sitten muuttuisikaan. Tai sitä seuraavallakaan. :mrgreen: (Korjaa jos oon väärässä.)
Makuasioista ei toki voi muuta kuin kiistellä, mutta ainakin tuo 850mg kuivana kerrasta ei jäänyt 20min nousun jälkeen muuta muistikuvaa kuin 10 sekunnin pätkä kaverin kylppärin lattialla, suihkun alla maaten ja oksentaen. Tripistä ei jäänyt yhtään mitään käteen, joten se ainakin oli liikaa. Taidan jakaa nuo kolmeen osaan ja boostailla tuntemuksien mukaan.

Noissa joissakin erottelu ohjeissa varoitellaan liiasta kuumentamisesta, että dxm muuttuu dxo:ksi, yritin etsiä netistä tietoa, mutta kaikki tuntuu olevan lähinnä "mutu" tasoa. Ainakaan yhtään artikkelia missä kerrottaisiin millaisessa prosessissa ja miksi dxm muuttuu dxo:ksi, en löytänyt?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tuo kuumentaminen,
kellään ainakaan miun tuntemalla kuumentaminen ei ole vaikuttanut trippiin millään tavalla.
En tutkimuksista tiedä, mutta itseänikin kiinnostaisi jos jollain linkkiä jakaa.
Mose
Psykonautti

Post by Mose »

Pariah wrote:
Mose wrote:Tehtiin just eka kertaa dexmii kaverin kans kahesta ressupullosta. Suositteletteko ottaa ekal kerral ton ihan suoraan 600mg, vai 300+300 boostimalla? Molemmilla annos siis 600mg.
Kerralla vaan. Muistakaa chillata, tämä ei ole partyhuume.
Jep otettii molemmat tuo 600 suoraan. Savuja poltettiin alkuun ja välissä, pitäsköhän ens kerran koittaa ilman ganjaa? Polteletteko yleensä dexmin kanssa?
Kuiteki, alkuu oltii kaveril yksiössä mis oli meit sit yhteensä viis äijää, myö kaks vaa otettii dexmii. Siin ei tullu hirveen positiivista kuvaa tosta, kutis ja punotti ja horjuili. No horjumine oli iha hupaisaa kyl.
Sit lähettii yöl kävelemää siit kahestaa toiselle kaverille, joka tuli vastaan. Se kävelytti kaks zombia ulos ja käveltii koulun pihalle rappusille jossa sit rentouduttii. Oli muute aika kivaa vaa olla oman kroppansa kyydissä siinä ku pimeellä käveltiin, senku kurkisteli eri suuntiin ja nautti kyydistä. Niin siin koulun pihal pistin eka kertaa kunnol silmät kiinni ja tuli aika siistii. Valahdin alas istuma-asennosta ja sulauduin niihi yöllisii kivirappusiin. Näin pimeän menevän valon päälle, nyt just tajusin et se oliki auringonpimennys! Mut vaa pään sisäl. Oli helvetin kivaa vaa tajuta et kroppa valuu alas ja samal aurinko pimenty. Tiedostin kuitekin kokoajan, et oon siin rappusilla. Kaveri käviki sit kuumottaa ni siit sit sille oppaalle taloon sisälle.
Huoneeseen, ovi kiinni, lattiasta vitun hyvä ote ja asento ja musat täysille. Kaveri oli dj ja taas kivasti sulautu mattoo ja näki kaikkee. Mm. kutsuin kaverin toisesta huoneesta siihen telepaattisesti :D.
jepjep
Last edited by Mose on Tue 14 Sep 2010, 22:43, edited 1 time in total.
"Ihailin luontoa, poltin karstoja ja mietiskelin.."
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Hienolta kuulosti Mose! :)
Pariah

Post by Pariah »

Mose wrote: Mm. kutsuin kaverin toisesta huoneesta siihen telepaattisesti :D.
jepjep
Tämä onkin jännä juttu dxmn kanssa... :) pari kertaa lähtenyt vastamaan puhelimeen mutta se alkaa soimaan vastakun otan sen käteen. :roll:
ukkeli
Tuppisuu

Post by ukkeli »

Hmmm... mielenkiintoista telepatiaa 8). Täytyypä tutkia sitä kun ensikerran testailen
Pariah

Post by Pariah »

Joku on joskus sanonut että dexmeissä mieli tulee puoliminuuttia oikeeta aikaa myöhässä, eli kaikki mitä näet/koet on tapahtunut puoli minuuttia sitten. Tiiä sitten.... Pitäiskö alkaa tutkimaan... ... dr dxm :P