The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Mushru
Moderator

Re: The DXM topic

Post by Mushru »

Mullakin on tuo visuaalipuoli vähän harvinaisia,
asioiden aaltoilu ja pyöriminen on se mikä yleensä on..
Ja tavaroiden koko muuttuu aika kipeesti,no joo väritkin on sekavat.

Kunnon hallusinaatiot ja tajunnansekoitus on kyl enemmän mulla,
ja se pääkopan sisänen matkailu...
Tosin mulla pikselöituu aika paljon dexmeissä!

Vois ite kokeilla pienellä annoksella ja kattoo mitä se tuo,
sitten oikee tujuva annos...

Tänne tulee sit kipeet stoorit,vissiin lähipäivinä. 8)

Ja salakoulu pistä sitten toki lisää raporttia,toi oli mielenkiintoinen!
. . . (--) °
Huiko
LD50

Post by Huiko »

salakoulu wrote:Noniin, nyt on ensimmäinen "kunnon" DXM trippi takana. Olen ennemminkin ottanut kyseistä päihdettä, silloin kuitenkin jääden ensimmäiselle plateualle. Eli otin tällä viikolla aiemmin n. 330mg erottelemattona, painoni on 65kg. Oletan että päädyin toiselle plateualle tällä kertaa
Painosi mukaan päädyit ala kakkoselle.Ens kerralla vaikka se 450mg,jolla pääset ylä kakkoselle?
Suolihuuhteluhan on ollut muotia jo vähän aikaa,mutta kuuluu mielestäni samoihin juttuihin kuin pillifarkut.=ei tunnu hyvältä ja näyttää pahalta.
Erottele ihmeessä dexmisi.
Dexmi kokemukset saattavat vaihdella kovastikin.Omakohtaisesti en muista kokeneeni yhtäkään samanlaista. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Pariah

Post by Pariah »

Ihmettelen tässä noita annostuksia...

600mg viimeksi, ei oikein mitään vaikutuksia, musiikki kuulosti hyvältä, leijailua silmät kiinni ja hiukan jäykkä olo niskassa, ei sen kummempia vaikutuksia. 600mg ihka ekalla kerralla toimi kyllä paremmin, mentiin avaruusputkissa ja elämä oli musiikkivideota:D

900mg, musiikki vei voimalla mukanaa ja pimeä huone näytti joltain avaruusaluksen kapselilta, silti paikan ja ajantaju ei kadonnut, tiesin olevani kotona omalla sängyllä deksmeissä katselemassa jotain esitystä.

1200mg.... vei mukanaan, dextroverseen. Olin jossain labyrintin tyylisessä harmaassa paikassa joka jossa oli ovia eri ulottuvuuksiin... mietin mielessä vain että vittu mitähän mä olen tehny elämälläni, montakohan vuotta olen ollut kamoissa? eli paikka ja aika katosi mutta ego ei....

Toisella kertaa 1200mg reissulla olin omalla sohvalla silmät auki, luulin olevani joku muu ja katsoin ikkunasta ulos ja näin jonkun ulkomaalaisen kaupungin kadut. Tiesin kenen kämpässä olin, se oli minun mutta minä en ollut minä vaan olin vieraana omassa kodissa. ... sekavat setit. Tiedä sitten olinko edes silmät auki ja käppäilinkö omassa kämpässä mutta siltä se tuntui. Tämän reissun laskuissa olin tietokoneella ja katselin sieni.us flasheja... pää tuntui selvältä muttakun laittoi flashin pyörimään niin olinkin yhtäkkiä merirosvolaivassa tai jossain baarissa. Ympärilläni oli ihmisiä, tuttuja ja tuntemattomia vaikka olin yksin lähtiessäni matkalle.

Jotenkin tuntuu ettei tämä tolejen piikkiin mene kun 600 ei vaan toimi, mutta 1200 toimii kuten aina ennenkin.

DXM<3

Edit: minua on 80kg
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Ootko varma että oot saanu erottelut tehtyä täydellisesti noilla pienemmilläki annoksilla? No, toisaalta, joillain DXM toimii enemmän kuin toisilla, niin se vain menee...
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Pariah. Imho pitää ottaa dexmiä ainakin se 5 kertaa samalla annoksella ennenkuin pystyy puhumaan toleransseista sun muista itsensä/annoksen suhteen. Eli ota 600mg seuraaval kerral, ja viel sitä seuraavallakin jos haluut kokeilla viel saatko sil mitään suurempaa.

Toleranssi on heh.. kiero käsitys dekstrometorfaanin kans.

Mun mielest ''henkinen kokemus'' on paljon suuremmassa osassa kokemusta kuin ''kehon toleranssi ainetta kohtaan'' dexmin kans.

Ja tosiaan, kuten SähköinenVelho sanoi, tässä on vielä sekin seikka että aina ei voi onnistua erottelussa täydellisesti ja joskus voi. :D

[Sieni.us dexmeissä, koettu, rakkaus]
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

:foil: Meijän apteekeissa Resilar 200ml maksaa 8,43 :oo:

Mit vittuu,menikö mulla sekin ohi että hinnat nousi?
Onks näin kaikkial?
MILLOIN TÄÄ TAPAHTU,OLENKO OLLUT PIHALLA ?
. . . (--) °
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tänä kesänä oon ostanu ehkä 10 eri apteekista, ja aina ollut 8,45€. Eli, eiköhän oo noussut ihan kaikkial. :confused:
BrokenFinger
Lepakko

Post by BrokenFinger »

Arvelluttavan kiinnostava aine tämä.. Vielä en ainakaan ole kokeilemassa mutta saa nähdä mitä tulevaisuus tuo.. viestiä kirjottaessa ainakin heräsi vahva tunne ettei oo mun juttu. :D tykkään selvästä sekavuudesta ja psykedeliasta mihin DXM ei ehkä ole täysin sopiva. Se selvyys siis puuttuu. :roll:
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

BrokenFinger wrote:Arvelluttavan kiinnostava aine tämä.. Vielä en ainakaan ole kokeilemassa mutta saa nähdä mitä tulevaisuus tuo.. viestiä kirjottaessa ainakin heräsi vahva tunne ettei oo mun juttu. :D tykkään selvästä sekavuudesta ja psykedeliasta mihin DXM ei ehkä ole täysin sopiva. Se selvyys siis puuttuu. :roll:
Tämä on kyllä paha. Muistin pätkintä ja yleinen usvaisuus pilaa itsellä nykyisin joka kerta fiilikset. Mut..

dängdängdängdängdängdäng
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
peltsi
OD

Post by peltsi »

Mut DXM on dissosiatiivi eikä psykedeeli..kaikkiin dissoihin kuuluu jonki sortin sekavuus joka tekee itse dissovaikutuksen ja psykedeeleissä "tajunnan laajeneminen" selkeään suuntaan tekee niistä psykedeelejä. Mut mut mun mielestä esimerkiks ketamiinii turhaan kutsutaan psykedeelejen kuninkaaks tai jotain ku se ei itsessään oo kovinkaan psykedeelistä..tai mitä itse pidän psykedeliana.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Pariah

Post by Pariah »

Jep..

Kyllähän tuota on tullut kokeiltua 600mg:llä useasti... jotenkin tuntuu siltä että ne kuussataset on jo nähty, 1200mg ottaa niin ei ikinä tiedä mitä tulee tapahtumaan!

Erottelut olen tehnyt aikapitkälti samalla kaavalla aina, eka 600mg raakana, ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tuota luumunmakuistajumaltennektaria raakana juon 25ml enempää...

Greippiboosti saattoi toimia, en vaan enään muista millä kerralla sitä kokeilin. Menee sekavaksi. Greippiä vois testailla uudemman kerran joskus.

Sieni.us oli kyllä ihan uskomaton!

Pink Floyd:n The Wall movie toimii kanssa mutta silti, dark side of the moon pimeässä huoneessa on se juttu.

Toleihin palatakseni niin öh tosiaan, ehkä pää on vaan tottunu siihen että se välillä laitetaan sekaisin eikä se ole enään niin mullistavaa?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Niin, no monestiko olet juonut 600mg siis?
Pariah wrote:Toleihin palatakseni niin öh tosiaan, ehkä pää on vaan tottunu siihen että se välillä laitetaan sekaisin eikä se ole enään niin mullistavaa?
Kyllä, ehdottomasti näin. Tauot tosin auttaa asiaan, eli kyllä tässä varmasti voidaan ihan toleranssistakin puhua. Mut, ootko miten lyhyillä aikavälillä ottanut?
Pariah

Post by Pariah »

King Ink wrote:Niin, no monestiko olet juonut 600mg siis?
Pariah wrote:Toleihin palatakseni niin öh tosiaan, ehkä pää on vaan tottunu siihen että se välillä laitetaan sekaisin eikä se ole enään niin mullistavaa?
Kyllä, ehdottomasti näin. Tauot tosin auttaa asiaan, eli kyllä tässä varmasti voidaan ihan toleranssistakin puhua. Mut, ootko miten lyhyillä aikavälillä ottanut?
noh tuota välillä ollut viikko tai pari ja joskus sitten kuukausi, mistään putkesta ei siis voi puhua =)

Tuota plateau / viikko taktiikkaa olen koittanut pitää yllä.

Plateausta puheenollen 1,2,3 on aika selkeitä mutta mihin kategoriaan laittais tuon mun "ulkomaanreissun" jossa kämpän ikkunasta näkyvät maisemat olivat ihan muutakuin ne oikeesti on?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Pariah wrote:Plateausta puheenollen 1,2,3 on aika selkeitä mutta mihin kategoriaan laittais tuon mun "ulkomaanreissun" jossa kämpän ikkunasta näkyvät maisemat olivat ihan muutakuin ne oikeesti on?
Oliko annos 1200mg? Silloin todennäköisesti 4 plateau. Tai sitten yläpäähän kolmosta, mut uskon et nelonen.

Oon itse huomannut että n. 2 kuukauden tauon jälkeen annokset toimii melkein yhtä hyvin kuin silloin kun ensimmäisiä kertoja otti. Kuukaudessakaan ei ehdi 'toleranssi' takaisin peruslukemiin ainakaan itselläni. Vaikka no, ei sitä koskaan pääse dexmillä yhtä koville matkoille kuin ekoilla kerroilla, mutta melkein.
Pariah

Post by Pariah »

jooh taisi olla yläkolmonen koska tuon jälkeen pääsin johonkin hauskaan paikkaan/aikaan =) ja tonnikakssataa oli, 300+600+300
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ai otit boostaillen? Oon itse sitä mieltä ettei boostaamalla saavuta normaaleja plateauita, joten tripin kovuutta ei voi edes mitata niiden avulla ellei ota yhdellä annoksella dosea. En oo koskaan itse ainakaan saavuttanu mitään samanlaista kerta hitillä kuin useammassa erässä ottamisella. Itse tykkään enemmän boostata, mutta se voi olla aika arvaamatonta tripin kovuuden kannalta.

600mg:llä saavutan suht.koht tukevan 3. plateaun, lievät hallusinaatiot ja mieto dissosiaatio + yleinen häröily ja vitun seko olo.

Mutta 300mg+300mg ottaessa siirryn ihmeellisiin todellisuuslooppeihin jossa kohtaan jotain erilaisia olioita joihin saatan uskoa tilanteesta riippuen, dissosiaatiota ei ole mutta hallusinaatiot ovat huipussa noin pienellä annoksellakin, vaikka olo on aika selvä verrattuna kolmos plateauhun.

1200mg:llä sain melkein 2 tuntia kestävän dissosiaation ja menetin muistini aika totaalisesti.

300mg+300mg+600mg vei avaruuspyörteeseen jossa looppasin ja hajoitin todellisuuksia kunnes löysin sen ''oikean'', ja silmät auki. Dissosiaatiota ilmeni vähän, tai en muista sitä, mutta suurimman osan ajasta seikkailin silmät auki patjalla istuen jossain eri ulottuvuuksissa miettien mikä on oikea.

En voi puhuu muitten puolest, mut ite en löydä erityisemmin yhtäläisyyksiä boostaamisen ja kerta hitillä ottamisen väliltä.
Pariah

Post by Pariah »

kyllä se boostaillen toimii paremmin, joku viisaampi voisi kertoa miksi.

Todellisuusloopit ja muiden ihmisten muistot on tuttuja matkoilta, mutta se että näkee tulevaisuutensa onkin jo aika .... :)
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Todellista syytähän en tiedä mutta toimii siis kertoutuen buustimalla.Ja mikäs sen parempaa?Asiasta seuraavaan:näin nopeesti viime kerrasta tullut säikähdys meni jo ohi ja tuossa valmistelen dexmiä. :) No, tällä kertaa vois etsiä jotain muuta kuin peltotöitä.(ja taas seuraavaan...)Mäkin oon muuten mielestäni kurkistanut tulevaisuuteeni dexmillä ja lapsuuteeni.Ja sitten ne vielä väittää että aikamatkustus ei onnistu kun on niin paradoksaalista! :heh: :heh: :heh:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Pariah

Post by Pariah »

meikäki on käynyt kattelemasssa aikaa, hienoa kun sen voi tehdä niin helpozti.
Pariah

Post by Pariah »

Huoh...

Eilen 600mg eroteltuna.. potki ehkä tunnin. Pettymys, vitutus. Onneksi oli savut niin sai tuonkin drawbackin nollattua.

Jotenkin tuntuu että tuon yhden 200ml pullon erottelu ei onnistu koskaan kunnolla?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Paljon Pariah painat?
BrokenFinger
Lepakko

Post by BrokenFinger »

Pariah wrote:Pink Floyd:n The Wall movie toimii kanssa mutta silti, dark side of the moon pimeässä huoneessa on se juttu.
Pink floyd ja dope.. . 8)
opiumwarlord
Tuppisuu

Post by opiumwarlord »

pitää iteki kyl kokeilla tolla buusti tekniikalla oon aina ottanu dosen suoraan ja on jääny noi visuaalit ja hallusionaatiot pois dissoisiatiivinen vaikutus on kyllä toiminut aina ja lujaa. mulla tulee vaan melkeen joka kerta jossain vaiheessa matkaa hirveet pelkotilat ja oon ihan ku psykoosissa se on kumma että mulle ei ikinä tuu mitään psykoottisia oireita muusta kamasta joista muille kavereille tulee ja samoille jätkille ei taas tuu dxm:stä mitään sellasta.. nautin kuitenkin jokaisesta dexmi tripistä :) siinä vaan on sitä jotain. ja kyllähän toi kuoleman pelko kuuluu dexmiin :heh:
avantGarde
Lepakko

Post by avantGarde »

Pitihän se sitte kokeilla raakanakin tota ressua juoda.
200ml pullo, eli 600mg livahti raakana sisuksiin. Eipä mitään suuria vaikutuksia tullut. Varmaan plateau 1.
Olin kyllä syöny tässä päivän mittaan ennen tuota ressua ihan hyvin ja viimeksi n.tunti ennen dexmin ottamista.
olen 182cm/94kg.
olo oli kuin pienessä kännissä eipä juur muuta.

Ennenkin olen dxm:mää ottanut mutta eroteltuna mutta ei tuo 600mg ole koskaan hurjia vaikutuksia antanut.
Tosin viikko sitten otin 300mg joka potkikin jo aika hyvin mutta olikin jo ryyppäystä takana jonkun verran nii varmasti vaikutti asiaan.
Huomenna ois varmaan tarkotus vielä dexmailla ja eroteltuna joko 600 tai sit vaan 900mg?
En tiedä pitää miettiä huomenissa.

Tuli kyllä nyt vähän paskaa tekstiä. Postaampa silti.
opiumwarlord
Tuppisuu

Post by opiumwarlord »

^mulla yleensä iso pullo on sellanen hyvä annos mut kerran päätin vetää pienet ja ostin pikku pullon menin siitä kirjaimellisesti ihan vitun sekasin ehkä yks parhaista dexmi tripeistä ikinä yleensä se pikkupullo ei toimi juuri yhtään.. tossa on kyl joku kumma juttu että välillä joku annos toimii tosi hyvin, välillä ei melkeen yhtään.
dazerc

Post by dazerc »

Tuli joskus aikoinaan feidattua tää aine sen takia kun ei kolissut kunnolla ja tuli vaan semmonen lievästi humalainen olo joka kerta. Nyt vähän aika sitten testasin 600mg + joku random buusti ja tykkäsin kyllä tosi paljon. Visuaaleja ei tullut ees yhtään vaikka olin ihan tripillä... Tulee varmasti jatkossakin otettua 8)
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

http://www.youtube.com/watch?v=HnyAYW07 ... r_embedded#!
Ei helvettttti! Hyvin nuorena nautittu voi aiheuttaa reikiä aivokuoreen! nyt se on todistettu :D

Youtuben profiilin mukaan ikää on jo huikeat 14vee
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
mussunaattori
Psykonautti

Post by mussunaattori »

Timp3 wrote:http://www.youtube.com/watch?v=HnyAYW07 ... r_embedded#!
Ei helvettttti! Hyvin nuorena nautittu voi aiheuttaa reikiä aivokuoreen! nyt se on todistettu :D

Youtuben profiilin mukaan ikää on jo huikeat 14vee
huhhuh
http://www.youtube.com/watch?v=bgtgJaAAWvQ
http://www.youtube.com/watch?v=BfBa_eWP4GQ
Pariah

Post by Pariah »

King Ink wrote:Paljon Pariah painat?
'bout 80kg
amsterdan
Tuppisuu

Post by amsterdan »

Ensimmäinen ja tähän mennessä ainoa kokeiluni oli tuossa juhannuksen aikoihin. Silloin eroteltiin kaverini kanssa pullollinen Resilaria ja juotiin tuotos puoliksi. Otin siis noin 300mg ja painan noin 80 kiloa, eli taulukon mukaan käytiin siinä kakkos-plateaun alkupuolella.

Yhtenä shottina oman annokseni vedin, ja ei se mitenkään kauhean makuista ollut. Puolen tunnin jälkeen jo huomasi, että jotain on tulossa, ja tunnin jälkeen oli jo huomattavan sekava olo. Paikallaan istuessa tuntui jumittavalta ja oudolta, esim. musiikki kuulosti hyvältä ja oma ääni jotenkin etäiseltä, ja kun nousi ylös tuolilta ja lähti kävelemään, tasapaino heitteli aivan kuin olisi humalassa, vaikka ajatus olikin aivan kirkas. Olin myös huomaavani, että pupillini olisivat laajentuneet, mutta aivan varma tästä en ole.

Kahden kolmen tunnin jälkeen kun laskut selvästi alkoivat, poltimme jointin puoliksi. Jointti löi jumituksen vielä kovemmaksi. Musiikki kuulosti ihan taivaalliselta ja jonkinlaisia visuaalejakin näkyi seinillä. Tämä jatkui vielä todella pitkään. Istuin koneella kuunnellen musiikkia varmaan vielä neljä tuntia ja aamullakin herätessä oli vielä jonkinlaista sekavuutta havaittavissa. Aamusekavuuden hälvettyä tuli euforinen tunne: Auringon lämpö tuntui ihanalta, suihku tuntui uudelleensyntymiseltä ja lasillinen vettä oli niin hyvää, että muuta ei voinut toivoa. Darrasta ei ollut tietoakaan.

Pitää kyllä myöntää, että DXM vaikuttaa ihan pätevältä aineelta. Jo noinkin pienellä annoksella oli ihan mukavaa. Ensi kertaa ja isompaa annosta odotellessa :)