The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
hurja
Lepakko

Re: The DXM topic

Post by hurja »

Koala wrote:
Mushruumis wrote:
derp wrote:olen tällä hetkelä aika pihallam äsken oli todella huonojaHIENOJA ajatuskia päässä jne
nyt on paljon parempi mieli mutta jotenkin on todella poissaoleva

en tiedä mitä tapahtuu sohva on leivänpaahdin ja minä olen leipä ei
Kirjotat suhteellisen hyvin!
Mulla dexmeissä teksti oli tasoo
öh tälä o silmmuiä tuijotaa kohti polskon ulös höhöeh

POINTS POINTS !
: DDDD: DD:DD haluisin niin nähä tän tilanteen ku yrittäisit kirjottaa
En oo koskaan nähny ketää dexmeissä enkä oo ite ollu :/

Kai sitä joskus pari pulloo resilarii vois hakee, mutta sit taas ei yksinkää jaksais vetää :/
Mäkään en ole ikinä dxm:issä ollut, mut haluisin kyl kokeilla joskus.

Näin kerran kaverin kaverin ihan vitun dxm:eissä kun oltiin yhellä ostarilla. Noh, ei siinä voinu ku nauraa. :heh:
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Koala wrote:: DDDD: DD:DD haluisin niin nähä tän tilanteen ku yrittäisit kirjottaa

Kai sitä joskus pari pulloo resilarii vois hakee, mutta sit taas ei yksinkää jaksais vetää :/
Kantsisko hakeeee? ;D ;D

Miten muutes muut onks järkevää ekalla dexmitripillä olla yksin?
Taino ehkä jos vähän ottaa..

Mää en ainakaan ollut,kuitenkin meni ekalla kerralla vissiin 600mg
. . . (--) °
Koala

Post by Koala »

Mushruumis wrote:
Koala wrote:: DDDD: DD:DD haluisin niin nähä tän tilanteen ku yrittäisit kirjottaa

Kantsisko hakeeee? ;D ;D

Taino ehkä jos vähän ottaa..

Mää en ainakaan ollut,kuitenkin meni ekalla kerralla vissiin 600mg
No löytyyks Vaultista ketää kiinnostunutta lähtee messii pääkaupunkiseudulta? :D
idfgho

Post by idfgho »

Mushruumis wrote:
Ite koin ensimmäisen dexmi kokeilun yksin, ja hyvä niin. Siihen sai keskityttyy kunnolla. Mutta otinki sillon vaan 300mg, jos oisin 600mg ottanu niin ehkä sitten seura oisi ollu hyvä. Tai en tiedä.. Jos se ei edes oisi toiminu, niin ei sitten oisi kaveria tarvinnut mutta eipä sitä oisi voinut tietää.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kyl mun mielestä ehdottomasti kannattaa yksin, pääsee paljon syvemmälle.
seiken
Karvakuono

Post by seiken »

Oma dexmi kokeilu oli kans muutaman tyypin seurassa. Näin jälkeenpäin ku miettii, aika yks ja sama onko ne tyypit siinä vierellä vai ei kun ite jossain dexmi syövereissä. Mut ihan hyvä että olivat. Yks niistä muuten kuvas puhelimella videoo musta sillon, oli jännä kattoo itteä siinä tilassa =D
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

King Ink wrote:Kyl mun mielestä ehdottomasti kannattaa yksin, pääsee paljon syvemmälle.
Ppprrtt
No emmä ihan ekalla kerralla tiiä kantsiiks yksin olla,
nimimerkillä kaveri yksin nappas ekaa kertaa ja kiipes kerrostalon katolle,
hortoili yksin ulkona.
Kyllä sitä mun mielestä kantsii olla joku muu siinä ekalla kerralla,
niin saa vähän tuntumaa miten dexmi käyttäytyy itessään ja on sitten turvallistakin.

Sitten voi napsia yksin sitä ja syventyy sitten.
. . . (--) °
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Niin, ehkä just ekalla kerralla ois ihan kiva että ois selvä sitteri messissä.

Mie otin ekallakin kerralla yksinään ja olihan se aika menoa, mm. kuvittelin kämpän täyteen porukkaa ja muuta hauskaa. Onneks en kyl saanut mitään tyhmiä päähänpistoja kesken tripin.
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Huomenna vois taas :razz:
Ongelma vaan siinä, että kun en viiti alkaa erottelemaa nii ei tota saa alas kun yhen pullon, ja sitte se laatta melkee lentääkin siinä 45 minsan päästä ottamisesta. Nousee se päähän sen mitä nousee, ulos ku menee nii tuntuu paremmin. Sitte sänkyy makoilee ja musiikilla pääsee sille tripille mille ny sattuu pääsemää. Jos aine pysyis siällä nii se olis niiiiin hyvä, se nostais heti tripin tasoa. Tietty jos ostas 2 pulloo ja ottas eka puolikkaan ja alkas juomaa loppuja nii vois päässä kauas, ongelma vaan siinä että en usein (kiitos hirvittävän maun) kykene enää juomaan sitä.
Kattoo ny mitä keksii :mrgreen:

Niin,ja greippibuustii ei saa unohtaa, auttaa aika paljonkin
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

jermus wrote:Niin,ja greippibuustii ei saa unohtaa, auttaa aika paljonkin
Saa mun mielestä unohtaa,tekee maksalle aika paskaa,ja lyhentää trippiä...

Täs topikis on varmaan 80% hörhöilyä/paskaa/offii/asioiden jauhamista?
paska topic.

Jos tarttee oikeesti tietoo niin huhuuh saa siivilöidä aika hyvin. :razz:
pitäis olla joku kokoonpano...tai...jotain...
. . . (--) °
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Nyt silti laitan "paska-topiikin" jatkoksi:
Nää pikku kylien apteekkarit on kyllä parhaita!Tänään marssin kylä apteekkiin ja otin hyllystä perus satsin. (sis.2kpl ressu pulloa.)Siitä sitten kassalle ja myyjä rupee:-Yksi pullo vain kiitos! :x Siitä sitten minä kyselemään että:-saanko mä sitten ottaa jonkun muun pullon tilalle?-joo, minkä vaan missä ei oo kolmioo.hän minulle toivotti iloisemmin.Otin sitten hyllystä ratiopharmin pullon ja näitten kanssa sitten ulos apteekista.Outoa oli ettei paljon edes kiinnostanut mitä mamma miettii. :D Tänään siis dexmiä,mutta vaan 1000mg.Toivottavasti tunsi se mamma ittensä tarpeelliseksi osaksi yhteiskunta järjestystä. :heh: :heh:
e:Unohtu toiminta suunnitelma!
Siis meinasin 200mg+800mg lähtee,jos vaikka sais tuosta toisesta sitten jotain irti.Välillä kun tuo 1000mg on vain tehny sen essumaisen olon.Jälki oloihin oon varannu sitä likööriä,vaikka viimeksi tulikin aloteltua vähän aikaseen tuon lipitys.Sopii minusta hyvin siihen kun olo on jo vähän laskenu ja tulee se fiilis että tässäkö tää nyt oli?No,saa siis nähdä keikkuuko tänään perse vai sänky. :shock: :)
e2:Siistii oli.Sitä mä vaan ihmettelen kun aina sijoitan itteni jonnekkin kiiltävien peltien keskelle.Nytkin oli pakko pimeessä suihkussa muka olla pesukoneen ja kuivurin välissä.No,tossa loppu puolella olin jo melkein metallin ja maalin välissä. :) Jokin fiksaatio mulla on näköjään väliin.Pintoja vaan pitää tarkkailla.Sitten tuosta telkkarista tausta ääninä sain kyllä kovasti irti.silmät kiinni ja maisema muuttuu. :D Kannatti kipasta apteekkiin.
Last edited by Huiko on Fri 23 Jul 2010, 23:37, edited 1 time in total.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Lautturi
Lepakko

Post by Lautturi »

Huiko wrote:Nyt silti laitan "paska-topiikin" jatkoksi:
Nää pikku kylien apteekkarit on kyllä parhaita!
Mie kans :D

Itse joudun travelleeraamaan duunien puolesta Hesan keskustaan ja siitä Päärautatieasemalta kun pyöräyttää ympyrän kommandoheittimellä (a.k.a. kivenheittämän päässä) niin säteeseen mahtuu viisi apteekkia.

Kotiin palaan aina läppärireppu pullollaan kodeiinia ja ties mitä muita OTC deliriantteja..

http://www.youtube.com/watch?v=TLVIICWRbjM
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Ruokasoodaa paistelin tuossa, miten siitä tuli tuollaisia ruskeita palluroita? haiseekin suht paskalle. Onko se ylikäytetty, muutamaan otteeseen aikaisemminkin paistettu tuota? Vai mikä ihme kusee?
ʘʘ
King Ink
LD50

Post by King Ink »

siqqe wrote:Ruokasoodaa paistelin tuossa, miten siitä tuli tuollaisia ruskeita palluroita? haiseekin suht paskalle. Onko se ylikäytetty, muutamaan otteeseen aikaisemminkin paistettu tuota? Vai mikä ihme kusee?
Jos on mahdollisuus niin suosittelen käymään kaupassa uutta. En itse ottaisi riskiä.
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

King Ink wrote:
siqqe wrote:Ruokasoodaa paistelin tuossa, miten siitä tuli tuollaisia ruskeita palluroita? haiseekin suht paskalle. Onko se ylikäytetty, muutamaan otteeseen aikaisemminkin paistettu tuota? Vai mikä ihme kusee?
Jos on mahdollisuus niin suosittelen käymään kaupassa uutta. En itse ottaisi riskiä.
Kello on sen verran että lauantai-kaupat on kiinni :/ mut pikanen pyörähdys kioskissa kattomassa onko siellä!
ʘʘ
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Mushruumis wrote:
jermus wrote:Niin,ja greippibuustii ei saa unohtaa, auttaa aika paljonkin
Saa mun mielestä unohtaa,tekee maksalle aika paskaa,ja lyhentää trippiä...

Täs topikis on varmaan 80% hörhöilyä/paskaa/offii/asioiden jauhamista?
paska topic.

Jos tarttee oikeesti tietoo niin huhuuh saa siivilöidä aika hyvin. :razz:
pitäis olla joku kokoonpano...tai...jotain...
Enpä ny tiedä lyhentääkö, ainakin tekee siitä helkkarin paljon intensiivisemmän ja paremman :mrgreen:
En tiedä viittasikko minuu tolla Off-Topicilla mutta en kyl harrasta sellasta
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

jermus wrote:En tiedä viittasikko minuu tolla Off-Topicilla mutta en kyl harrasta sellasta
No se on hyvä jos et harrasta..

En mää tiijä,mää ainakin oottelin jotain trippiraporttii tai jotain tosta sun viestistä,
kun kerroit mitä aijot tehä ja nii,kyllä se musta sitten on off-topikkia,
ehkä tuhkiksee ne viestit mitä aikoo vetää ja tällälailla.
kun emmä löytänyt sun viestistä mitään informaationkyselyy tai muuta iskostettavaa.

Mut ei mitää,mä ainakin oon jauhanut shittii tähän topikkii,
ni ei kai sit siin mittää.. :mrgreen:
. . . (--) °
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Mushruumis wrote:
jermus wrote:En tiedä viittasikko minuu tolla Off-Topicilla mutta en kyl harrasta sellasta
No se on hyvä jos et harrasta..

En mää tiijä,mää ainakin oottelin jotain trippiraporttii tai jotain tosta sun viestistä,
kun kerroit mitä aijot tehä ja nii,kyllä se musta sitten on off-topikkia,
ehkä tuhkiksee ne viestit mitä aikoo vetää ja tällälailla.
kun emmä löytänyt sun viestistä mitään informaationkyselyy tai muuta iskostettavaa.

Mut ei mitää,mä ainakin oon jauhanut shittii tähän topikkii,
ni ei kai sit siin mittää.. :mrgreen:
Kunhan ajattelin ja pohdin, oikee ymmärrä mitä tääl saa kertoo ja mitä ei jos ei omista suunnitelmasta edes :roll:
En juuri tartte infoo enää, aine on mulle hyvinkin tuttu, kymmeniä kertoja käyttäneenä
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

^ No kaipa sitä saa,emmää oo mikään mode tai muu enkä laadi sääntöjä,
mut onhan se kiva tietää lisää kuin pelkästään suunnitelmista.

hjuu eiköhän tässäkin oo jo tarpeeks offtopikkii.
. . . (--) °
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Paistoitko sen paistinpannulla? :wot:
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

zrrl wrote:
Paistoitko sen paistinpannulla? :wot:
Eikös se nyt paistinpannulla ja vähän öljyä sekaan ? :oo:

Pellille ja uuniin ofkoos! Mutta varmaan johtui siitä että oli muutamaan otteeseen aikaisemminkin uunitettu setti.
ʘʘ
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

siqqe wrote: Pellille ja uuniin ofkoos! Mutta varmaan johtui siitä että oli muutamaan otteeseen aikaisemminkin uunitettu setti.
Ei mun mielestä kannata kun uunittaa kerran se ruokasooda,aina sen verran kun käyttää,
ei ylimääräistä koska se ei säily kauhean kauan.
. . . (--) °
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Soodatuhkan säilyvyydestä,

mä oon huomannut että n. 2-3 kertaa pystyy samat lämmittämään, 2 kertaa oon epäonnistunut erottelussa kun ruokasooda on lämmitetty neljännen kerran, vaikken voi tietenkään olla varma että se johtui juuri siitä. Mutta luulisin.

Pari kertaa on ihan safe. e: Mun käsityksen ja kokemuksen mukaan siis.

Mut on tottakai järkevintä laittaa vain sen verran kuin mitä käyttää, kuten Mushruumis mainitsi jo.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

King Ink wrote:Pari kertaa on ihan safe.
En mä nyt kuitenkaan perustais tohon sitä että niin voi tehdä,
itse en ainakaan ole ikinä onnistunut käyttämään pari kertaa uunissa ilman että on menny vituiks koko tuhka.

Niin ja näin hihhei,en tiedä jos vaikka kaikki muut on siinä onnistunut.

Ja vissiin tässäkin topikissa puhuttiin muunnoin (en jaksa kahlata) ettei kannata kahta kertaa lämmittää.

HOBABBANLAA oooaarrh

Jotenkin ne pHt menee siinä sillee ja tällee en oikeen oo asiantuntija,
mutta löinpäs toisenkin vaihtoehdon.
. . . (--) °
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Äh jotkut nistit taas koittanut monta pulloa hakea ressua (YA:sta poistettu hyllystä) joten toi rometor ratiopharm lähti messiin. Nyt nopeeta faktaa pystyykö sen kokkaamaan kuten repsukan?
ʘʘ
ferox
OD

Post by ferox »

siqqe wrote:Äh jotkut nistit taas koittanut monta pulloa hakea ressua (YA:sta poistettu hyllystä) joten toi rometor ratiopharm lähti messiin. Nyt nopeeta faktaa pystyykö sen kokkaamaan kuten repsukan?
Pystyy.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

arvon dexmiylipäälliköt,

voiko zippoo ja apteekibensaa kumpaakin käyttää sekaisin
ilman komplikaation pelkoa ?
Mietityttää vaikka mikäpäs siinä.. :roll:
. . . (--) °
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Kyllä voi.Vaikken nyt ylipäällikön arvonimeä kanna. :mrgreen:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
salakoulu
Tuppisuu

Post by salakoulu »

Noniin, nyt on ensimmäinen "kunnon" DXM trippi takana. Olen ennemminkin ottanut kyseistä päihdettä, silloin kuitenkin jääden ensimmäiselle plateualle. Eli otin tällä viikolla aiemmin n. 330mg erottelemattona, painoni on 65kg. Oletan että päädyin toiselle plateualle tällä kertaa, tässä hieman vaikutuksia mitä muistan:

- Tripin alkupuolella oli ns supermies fiilistä kunnes vajosin syvemmälle avaruuteen.
- lilliputti efekti, esim katsoessa lattiaan jalkani vaikuttivat pidemmiltä mitä ne ovat ja lattiaan oli pitkä matka. Samoin käteni tuntuivat tietyssä vaiheessa todella pieniltä.
- musiikissa muutoksia, nopea psytrance melodia saattui hidastua ja tuntua kuin olisi doom metallia kuunnellut.
- visuaalejakin oli vaikkakin tuntui että ehkäpä suhteellisen lievästi. Pimeässä huoneessa näkyi kuinka seinällä oleva seinäkangas vääntyili ja kiemurteli suuntaan jos toiseenkiin. Lisäksi silmät kiinni pidettäessä näkyi kuin olisi matkaillut avaruudessa tähtien ja pilvien seassa. Yhdessä vaiheessa näyt olivat samanlaiset riippumatta siitä olivatko silmät kiinni vai auki. Myöskin harmaata massaa näkyi, minkä olen lukenut olevan yksi DXM:n perus visuaaleista. Musiikki tuntui vahvasti vaikuttavan visuaalien muodostumiseen.
- kroppani vääntyili ja kääntyili ties minkälaiselle mutkalle ja yhdessä vaiheessa tunsin nousevani kattoon.
- hyvin vahvoja kristallin kirkkaita muistoja menneisyydestä ja aiemmista tapahtumista ja kohtauksista ihmisten kanssa, mitkä olivat jo unohtuneet ns normaalitajunnasta.

Eniten kuvaava tunne tämän kokemuksen suhteen on kuin olisin leijaillut avaruussukkulassa läpi avaruuden.

En tiedä kiinnostaako näitten kokemuksien lukeminen ketään, mutta ajattelinpa kuitenkin kirjoitella näitä tänne. Lähinnä jäi mietityttämään että olinko kenties ns. alemmalla kakkos plateualla ja pitäisikö yrittää seuraavaksi hieman korkeammalla samaisella plateaulla ennenkuin hyppää suoraan kolmoselle. Olen lukenut että silloin kokemus muuttuu aivan uudelle tasolle, että voi nähdä henkilöitä huoneessa mitä ei ole olemassakaan jne. Tästä huolimatta kiinnostaisi ns syvemmän tripin mahdollisuus annosta nostettaessa. Lisäksi haluaisin kysyä kokeneemmilta ressupäiltä että ovatko visuaalit dexmeissä aina hyvin synkän oloisia? Listan omainen kertomukseni johtuu siitä että en saanut tästä kokemuksesta henkisesti hirveästi irti henkisellä tasolla, joten mitään sen syvempää on mahdoton ilmaista. Seuraavalla kerralla on tarkoitus jokatapauksessa nostaa annostusta joten erottelu tulee tarpeeseen. Nyt ei tarvinnut koko iltaa istua pöntöllä, mutta annoksen kasvaessa en riskiä enää ota.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Salakoulu, kiitos kun kerroit kokemuksestasi!

Visuaalit on ainakin mul henkilökohtaisesti tosi harvinaisia dexmin kans, värivaihdoksia, mustavalkoisuutta ja muita tämänsuuntaisia kyllä ilmenee, mutta psykedeeleihin tottuneille käsitys ''visuaalit'' on todennäköisesti täysin eri, kuin mitä dexmistä saa.

Uskosin et kakkos plateaulle menit, en tarkemmin osaa arvioida plateaun kovuutta, mutta sanon 2.

Ota enemmän, ota samanverran, miltä itsestäsi tuntuu. Kerro tänne kunhan oot kokeillut uudemman kerran.