The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
idfgho

Re: The DXM topic

Post by idfgho »

Mushruumis wrote: G) Erottelu on saatanan kivaa
Tosi totta tuo pienempien määrien kanssa, mutta sitten kun pitää erotella kerralla joku 4 tai 5 pulloo niin alkaa se vähän tympimään.
vaan tekemättä en kyllä koskaan jättäis! Tuo erottelu on ihan täysin osa koko dexmirituaalia.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Eikä oo.

Tää on oikeastaan maun kanssa isoin syy nykyään miksen dexmitä. Jotenkin, kun kämppä haisee soodatuhkalle ja bensa höyryt yms, koko ajan tuntuu siltä että pitäis pukettaa...

Sitten kun saa dexmin juotua alas, niin pukettaa jo ihan saatanan paljon enemmän heti... bläääärgh.
highhat
Karvakuono

Post by highhat »

Erottelu on kyllä suuri osa trippiä 8)
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Dexma wrote:
Eikä oo.

Tää on oikeastaan maun kanssa isoin syy nykyään miksen dexmitä. Jotenkin, kun kämppä haisee soodatuhkalle ja bensa höyryt yms, koko ajan tuntuu siltä että pitäis pukettaa...

Sitten kun saa dexmin juotua alas, niin pukettaa jo ihan saatanan paljon enemmän heti... bläääärgh.
Mitäää :D Toi maku -juttu on kyl yks syy miks mäkään en dexmitä...
Mä kyl makuun inhostuin nopeesti ja rupesin väsäämään sikana freebasee täst,
sitte tuli mahahaava sen seurauksena.....

Mut toi erottelu on kyl sellanen rituaali että huh huh 8)
ainoo mikä siinä on niin se ressun haju..se saa mut yökkäämään... :x
. . . (--) °
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Noist Anonyymin pointeist kyl toi viimene on ainoa joka oikeesti sopii yleiskäsitykseen dexmin erottelusta.

Ei kaikil laatta lennä, ei kaikki pasko kuraa, miks ei toimis yhtähyvin (kyl mullavaan toimi).
Skeeblew
Psykonautti

Post by Skeeblew »

tämä substanssi ei omalla kohdalla toimi lähes ollenkaan eroteltuna :confused:
vaikka erottelunkin tein 100 % ohjeiden mukaan, tai ei ainakaan niin vahvasti kuin pitäisi, viime trippi kauan olisi pitänyt viedä minut vähintään nelos-plateulle, mutta oli ainostaan todella mietoja efektejä, katse tuli todella jäljessä ja vähän niin kuin valokuvina välillä ja "robot-walkingia myöskin" tuli vähän mieleen fear and loathing in las vegas, kun mr. gonzo ja duke vettää eetteriä "on hauskaa nähdä itsensä kävelevän ja käyttäytymään näin mutta ei voi tehdä asialle mitään" tuommoinen oli aina välillä mietona, helvetti ois hauska saada kokea kerran tämä psychedelic/dissosiatiivinen/delirium tila :D yhdellä kaverilla toiminut vähän liiankin hyvin, välillä liiankin pelottavaa ja outoa, totaalista trippailua ja flippailua vähintään 5 tuntia oli vaan makoillut ja käynyt esim. avaruudessa eri planeetoilla sano ettei enää ikinä testaa dexmiä sen jälkeen ja annos oli pienempi kuin itselläni ja tämä tyyppi painaa vielä enemmän kuin minä ja erotelemattomana pistää mahan kyllä niikuralle että ei rajaa pienelläkin annoksilla :S
antihippi
Karvakuono

Post by antihippi »

Erotteluhan on ihan mukavaa puuhaa. Se o vähä niinku ayahuascan keittely. Oleellinen osa seremoniaa :) Ja ei siihen mee ku puoli tuntia aikaa.Onko kukaan muu huomannu et alkoholi toimii jotenki todella oudosti dexmeissä. Ite juon yleensä pari bisseä dexmin kylkeen, ja viimeksi huomasin et joka kerta ku otti huikan kaljaa niin se tuntu nousevan heti päihin. Vaikutus kesti aina muutaman sekunnin. Oli tosi mukavaa ottaa pikku siemauksia bisseä ja tuntea se jännä olo hetken aikaa. Voi olla että oli vaan kuviteltua tai sitte kaljan hiilihapot vaan tuntu jotenki jännästi suussa? Dexmi on kyl ihanaa. Outoa mutta ihanaa. Jotenki sellanen "pelottava" olo kokoajan ja silti mieletön euforia. Pää on jotenki sekava mutta ajatuksen juoksu kirkasta. Kroppa ei toimi normaalisti. "Häiriötila" kuvaa olotilaa hyvin. Onko muuten paljoa eroa olossa, jos ottaa kerralla 600mg tai eka 400mg ja parin tunnin päästä 200mg? Tottakai yksilöllisiä eroja,mut onko mitää yleispätevää infoa?
"Replace fear of the unknown with curiosity"
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Anonyymi wrote:Koska:

A) erottelemattomasta resilarista lentää laatta
B) erottelemattomasta resilarista lentää vesiripuli monta päivää
C) erottelematon resilar on ihan saatanan pahaa
D) erottelematon resilar toimii huonommin kuin eroteltu
E) resilarin erottelu ei ole vaikeaa

Ihme pelle oot.
Ei mulla lennä laatta.
Ei tarvi vessassa käydä kuin 1-3 kertaa mun ainakaan. Monta päivää ? Mitä vittua ? Ihan ok legendaa vedät. :D
On se pahaa, mutta en oo niin vitun neiti, että siitä alkaisin itkemään
Voin sanoa, että sä et ikinä saa eroteltua sitä 100% siitä ressusta, joten tasan yhtä hyvin toimii. Mä nautin 600mg, sinä eroteltuna ehkä 400-500mg. Nousee vain nopeempaa, jos on eroteltu.
Resilarin erottelu on turhanki helppoa, mutta vielä helpompaa avata korkki ja juoda.

Ihme neiti oot. :((((
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

LD50 wrote:

Voin sanoa, että sä et ikinä saa eroteltua sitä 100% siitä ressusta, joten tasan yhtä hyvin toimii. Mä nautin 600mg, sinä eroteltuna ehkä 400-500mg. Nousee vain nopeempaa, jos on eroteltu.
Minulla ainankaan erottelematon ressu ei futaa ollenkaan niin hyvin kuin eroteltu, aivan eri huumeeksi voisi luulla. Käsittääkseni (mutu) ressun muut aineet vaikeuttavat dxmin imeytymistä tai jotain?
ʘʘ
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Suolen peristaltiikka on niin vauhdeissa sorbitolin takia, että sitä pitää vähä hidastaa vaikka imocurilla. Ei imeydy täysin, jos heti "kusee" pihalle. Samanlainen reissu mun mielestä, mutta vähemmän intensiivinen, kuten sanoin.

Joku joskus sano, että 400mg dxmhbr jauhetta toimi paljon paremmin, kuin ressusta eroteltu 600mg.

edit:korjaus ajatusmokaan
Last edited by LD50 on Thu 08 Jul 2010, 10:14, edited 1 time in total.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Mä oon ainakin niin herkkä sorbitolille että jos putelin erottelemattomana juon,
jotenkin se nappaa sitä vaikutusta pois ja trippi keskittyy paskomiseen vaan.

Ei kyllä mun mielestä voi verrata edes eroteltua ja erottelematonta,
kyllä mä ainakin saan enemmän irti erotellusta kuin samasta määrästä erottelematonta.

Ja ei kai kukaa oo oikeesti niin tyhmä et kiusaa vatsaa ja suolistoo raa'alla ressulla koska on pakko olla sekasin?

huhuu hei.
. . . (--) °
Lautturi
Lepakko

Post by Lautturi »

Mulla ainaskin massu kestää sorbitolia pari pulloa ilman kummempia, juuri tämän johdosta saan kodeiinia käytännössä äärettömästi, laillisesti ja ketun edullisesti....
Raja tulee vastaan ihan siinä että jos kiskon neljä päivää putkeen niin ei vaan anna kodeiini enää mitään palautetta....

DXM:n vaikutuksista en pidä, tulee semmonen kumimainen olo joten se on vähän jäänyt....
Tuskin hirveesti erottelisin jos pitäisin ainehesta :mrgreen:
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Mushruumis wrote:Mä oon ainakin niin herkkä sorbitolille että jos putelin erottelemattomana juon,
jotenkin se nappaa sitä vaikutusta pois ja trippi keskittyy paskomiseen vaan.

Ei kyllä mun mielestä voi verrata edes eroteltua ja erottelematonta,
kyllä mä ainakin saan enemmän irti erotellusta kuin samasta määrästä erottelematonta.

Ja ei kai kukaa oo oikeesti niin tyhmä et kiusaa vatsaa ja suolistoo raa'alla ressulla koska on pakko olla sekasin?

huhuu hei.
Mikä ainesosa kiusaa tässä vatsaa ? Sorbitoliko ? Noh, todella vähäistä kiusaamista jos joutuu pari tuntia ripuloimaan.

Justhan puhuit, että sait mahahaavan sillä erotellulla/ jauheella, eikös se niin mennyt ? Mielestäni se on pahaa mahan kiusaamista :heh:
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

LD50 wrote: Mikä ainesosa kiusaa tässä vatsaa ? Sorbitoliko ? Noh, todella vähäistä kiusaamista jos joutuu pari tuntia ripuloimaan.

Justhan puhuit, että sait mahahaavan sillä erotellulla/ jauheella, eikös se niin mennyt ? Mielestäni se on pahaa mahan kiusaamista :heh:
No sorbitoli. Pari tuntia ripuloimaan? Eli siis omakohtasta. Mä ainakin paskon vielä seuraavana päivänä pelkkää vettä,
ja se sorbitoli oksettaa ihan mukavasti.Eli siis tekee tosi hyvää vatsalle eka oksentaa miljoona 1666 kertaa ja sitten paskoa seuraavat 12 tuntia? + vitunmoinen hedari. Eikä tosiaankaan tee mitään hyvää mahalle tollanen määrä sorbitolia.

No tulihan se mahahaava dxm-jauheella,mutta siihen nyt liittyi moni muukin mun elämäntapa.

Eli siis yhteenvetona näistä vatsalle terveellisin on eroteltu Resilar sitruunahappoon tai mieluiten etikkakonstilla.

Mushga kuittaa.
. . . (--) °
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Naiset nyt on vain semmosia, että ne saa ripulin ja hedarin kaikesta.

Kuittaa kans.

ps. loperamidi, metoklopramidi...
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Mut eihän tytöt kakkaa.. :oops:
ʘʘ
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

siqqe wrote:Mut eihän tytöt kakkaa.. :oops:
Aa oke? sitten pitää tarkastaa genitaalialue uudestaan. no ääh nyt menee vähän ohi aiheesta... :shock: :heh:
. . . (--) °
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mushruumis wrote:Ja ei kai kukaa oo oikeesti niin tyhmä et kiusaa vatsaa ja suolistoo raa'alla ressulla koska on pakko olla sekasin?

huhuu hei.
Ja ei kai kukaan käytä 30-60 minuuttia eri kemiallisten aineiden kans läträämiseen iha vaan koska on pakko olla sekasin? Eimut muistakaan hei ihmiset et sorbitoli toimii kaikkien ihmisten masuis ihan eritavalla, joten on ihan turha kiistellä tämmösestä asiasta.
idfgho

Post by idfgho »

Noonnii joo, vasta hetki sitten kerkesin sanomaan että enpä koskaan jättäis erottelua tekemättä, mutta tuli nyt eilen illalla kokeiltua testimielessä miten maha kestää raakaa ressua.

Join ( lue, pikkuhiljaa nieleskelin ) noin puol pulloo 200millilitran pullosta, ja eipä tuo maha siitä paljoa tykännyt. Joskus vajaan kahden tunnin päästä tuli ylhäältä ulos, ja siitä myöhemmin perä lauloi pariin otteeseen. Varmaan melko mielenkiintoista, mutta voin vannoa että toiste en tuule raakana ottamaan tuotakaan pientä määrää. :mrgreen: Vaikutuksista meni suureks osaks kaikki ilo ku mahaan vaan koski, yyhyy. :(( Ihan järkyttävä se ilman määrä mitä mahaan kerty, muistan jo nousujen jälkeen tökkineeni mahaani ja ihmettelin miten se voi olla niin kova. :D

Opettava kokemus tuokin, tunnen itseä taas aavistuksen enemmän. :heh:
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Mäkin oksensin joskus 6x pöntön täyteen vaikka oisin juonu vaan puol pullollista...
:foil: :foil: +paskonut.
wtf?
. . . (--) °
horna
Kameleontti

Post by horna »

Kuulin eilen huvittavan jutun tutulta, joka oli tehnyt soodatuhkaa kiertoilma uunissa ja laittanut vahindossa täyden kierron päälle. Oli kuulemma ollut melkoista pölinää ja koko uuni oli melkein tiltannut :)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
derp
Karvakuono

Post by derp »

800mg meni, tässä odotellessa kirjottelen

tosiaan ekaa kertaa yli 600mg, jospa tänään saisi kiivettyä sinne 3 tasolle :oops:
Tietoa siitä mitä tapahtuu, ei tällä hetkellä ole.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kerro sitten miten meni!

Kyl sitä kun Huikon kanssa pitkästä aikaa joi tätä niin taas tajus miten hieno aine se loppupeleissä on.
Vaik esim Ayahuascan jälkeen esim. dexmi tuntui pitkään tosi turhalta aineelta.

Kaikki vaan hajoaa niin kauan ettei enää muista että missä oli alunperin.
Uppoo dissoon ja sit herää jostain ihan muualta.

Vittu miten ylistettävä aine.
Vaik voi olla varsinkin mielelle aika raskasta toi flippaavuus, mut kyl se opettaakin. Ja onhan se vaan niiin pirun hauskaa. :razz:
derp
Karvakuono

Post by derp »

olen tällä hetkelä aika pihallam äsken oli todella huonojaHIENOJA ajatuskia päässä jne
nyt on paljon parempi mieli mutta jotenkin on todella poissaoleva

en tiedä mitä tapahtuu sohva on leivänpaahdin ja minä olen leipä ei
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

derp wrote:olen tällä hetkelä aika pihallam äsken oli todella huonojaHIENOJA ajatuskia päässä jne

Kirjotat suhteellisen hyvin!
Mulla dexmeissä teksti oli tasoo
öh tälä o silmmuiä tuijotaa kohti polskon ulös höhöeh

POINTS POINTS !
. . . (--) °
derp
Karvakuono

Post by derp »

hmm kusin vissiin erottelun

yritin rentoutua sohvalla musiikin parissa kun vaikutukset alkoivat jolloin koin jotain pientä kivaa mutta suurimmaksi osaksi en nähnyt edes visuaaleja tai mitään muutakaan hauskaa koko tripin aikana, oli vaan pääkopassa ihan ihmeellinen sekamelska mihin en ole koskaan ennen törmännyt :(

ehkä ensikerralla sitten huolellisemmin
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Harvoin minäkään visuaaleja näen. Ihan oikein erottelu mennyt, jos jotain pääs tapahtui.
derp
Karvakuono

Post by derp »

LD50 wrote:Harvoin minäkään visuaaleja näen. Ihan oikein erottelu mennyt, jos jotain pääs tapahtui.
erottelin aika huolettomasti joten pari teoriaa missä kusi mutten jaksa raapustella
luulleen joutuneeni vahvalle ykköselle, kun en ole koskaan ennen moista kokenut, aikaisemmat kaikki olleet 5,8mg/kg - 8,8mg/kg

mutta enskerralla 600mg+200mg naamaan jos ei toimi niin taika on kadonnut :((
jho
Tuppisuu

Post by jho »

Pitipä tämänkin psykonautin tänne rekisteröityä. Moi vaan kaikille.

Nyt on tälläkin hetkellä elämäni varmaankin neljäs deksmitrippi menossa ja hienointa tähän mennessä

EKa kerta meni viinan kanssa läträtessä, kiva ilta mutta joo. 450mg meni vissiin yhteensä
Toka kerta seuraavana päivänä ~500mg, pari tuntia kestävä pahin koskaan kokemani päänsärky eikä *mitään* muuta
Kolmas kerta, otin vahingossa 1200mg kun tarkoituksena oli ottaa 600mg. Tärisin sängyllä ja kuumottelin henkiin herääviä julisteita ja pahaa oloa. Hienoja visuaaleja näkyi kiyllä.

Nyt tuntuu että kaikki meni nappiin. 600mg takana. Helvetin hieno olo. Ambienttia fiilistelen tässä ja tulin just suihkusta. Oli ehkä hienoin kokemus mitä suihkussa olen koskaan kokenut. Jo paidan pois päältä ottaminen oli jotain helvetin hienoa. Suihkun jälkeen ihastelin kaupunkimaisemaa parvekkeelta ja sitten läsähdin sängylle fiilistelemään paria biisiä. Tuntui että makasin sängyllä ainakin kaksi tuntia. Valo häikäisi hieman silmään, joten nousin sammuttamaan sen ja katoin koneelta että 27min mennyt siitä kun lähdin suihkuun.

Ja tässä sitä nyt kirjoitellaan.

Niin ja "hienoin suihkukokemus" tulee tyypiltä joka on istunut kaksi tuntia kuumassa suihkussa syöden sipsejä kannabismässyissä ja luuli saavuttaneensa silloin nirvanan.

dxm <3

moi kaikille
Koala

Post by Koala »

Mushruumis wrote:
derp wrote:olen tällä hetkelä aika pihallam äsken oli todella huonojaHIENOJA ajatuskia päässä jne

Kirjotat suhteellisen hyvin!
Mulla dexmeissä teksti oli tasoo
öh tälä o silmmuiä tuijotaa kohti polskon ulös höhöeh

POINTS POINTS !
: DDDD: DD:DD haluisin niin nähä tän tilanteen ku yrittäisit kirjottaa
En oo koskaan nähny ketää dexmeissä enkä oo ite ollu :/

Kai sitä joskus pari pulloo resilarii vois hakee, mutta sit taas ei yksinkää jaksais vetää :/