The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
lahke

Re: The DXM topic

Post by lahke »

nyt on tullu juotua alkjoa kyllä aika hyvin viimepäivinä... tänään ilmassa leijuu merkit dxm:n nauttimiseen 8)

suosittelen dxm:ää krapulaan ja alkoholin jälkisekavuuteen! tulee upee trippi :D

pitääpä kysyä muuten.. onko muilla ollut vastaavia kokemuksia: jos ottaa vaikka 1200mg (painoa löytyy vajaat 60kg) niin lähes poikkeuksetta pääsen joka tripillä jossain vaiheessa sellaiseen tosi outoon tilaan.. leijun ruumiittomana aineettomana jossain tummanvioletin sametin värisessä paikassa, joka tuntuu olevan "elossa" :D vastaan liukuu neliöitä ja kuutioita.. jos on joku castanedaa lukenut, niin siinä kuvataan vähän samanlainen paikka..

joskus on tullut pienemmilläkin annoksilla toi tila.. se tuntuu olevan jotenkin ihan irrallaan kaikista plateau-luokituksista, eikä kestä kuin ihan muutaman sekunnin. "RESET" tulee mieleen :D

niin ja tosiaan päivän tapahtumat vaikuttaa deksmitrippiin kyl aika hyvin.. esim. kun tässä yksi päivä etsin monta tuntia nelilehtisiä apiloita ennen trippiä, niin kyl siinä tripin aikana sit vilisi apilapeltoa :D ja apila-pelikoneita, joista voitti apiloita... ja talo, jonka seinät oli vuorattu apiloilla.. ^__^
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

lahke wrote: pitääpä kysyä muuten.. onko muilla ollut vastaavia kokemuksia: jos ottaa vaikka 1200mg (painoa löytyy vajaat 60kg) niin lähes poikkeuksetta pääsen joka tripillä jossain vaiheessa sellaiseen tosi outoon tilaan.. leijun ruumiittomana aineettomana jossain tummanvioletin sametin värisessä paikassa, joka tuntuu olevan "elossa" :D vastaan liukuu neliöitä ja kuutioita.. jos on joku castanedaa lukenut, niin siinä kuvataan vähän samanlainen paikka..
Yleensä lennän tyhjiön tyyppiseen huoneeseen, jossa on neljät seinät eikä mitään ainetta tai mitään.

Castaneda sopii dexmin kanssa paremmin yhteen kuin meskaliini ja castaneda :D
lahke

Post by lahke »

Dexma wrote: Castaneda sopii dexmin kanssa paremmin yhteen kuin meskaliini ja castaneda :D
niin sopiikin :D joskus harrastin sitä, että luin aina don juanista niin kauan kuin silmät pystyy tarkentamaan tekstiin.. tämä siis ennen dxm.trippiä. meinas tulla kuset housuun välillä kun rupes niin pelottamaan :oops: :foil: :heh: :heh: :mrgreen: :razz: 8) :razz: :confused:

nyt kapselit suuhun, deksmitahnasta tuli coolin mustaa kun unohtui vähän liedelle.. mutta kai se toimii vaikka vähän paloikin.?..
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

lahke wrote: nyt kapselit suuhun, deksmitahnasta tuli coolin mustaa kun unohtui vähän liedelle.. mutta kai se toimii vaikka vähän paloikin.?..
nu kerro toimiko ?? :heh:
Mullei ainakaan kauheen hyvin joskus wörkkiny ku tahna palo... ://
. . . (--) °
idfgho

Post by idfgho »

1. Milloin ensi kertaa kokeilit dxm:ää?
-Viime vuonna, loppukesällä tai alkusyksyllä. Jokatapauksessa lumista ei vielä ollut tietoakaan.

2.Mikä on suurin annos jonka olet ottanut 24h sisällä?
-Mm... 900mg, kahdessa erässä.

3.Mitä erottelutekniikkaa käytät(lähinnä aineita)?
-Zippo, lipeä jos soodatuhkaan ei mahdollisuutta, sitruunahappoa tullut nyt käytettyä, mutta c-porekkin käy.

4.Kuinka usein tulee dexmiteltyä?
-Mieluiten pidän vähintään kuukauden tauon kertojen välillä. ( "yksi kerta" on yleensä kahtena päivänä peräkkäin )

5.Plateau Sigma saavutettu?
-En usko, flipattu kylläkin, monesti.

6.Paras tilanne nauttia ? (yksin,porukassa...)
-En osaa määritellä parasta, mutta mukavinta se on kahdestaan kun kumpikin on dexmeissä, yksin ottaessa siitä saa syvemmän ja
enemmän irti.

7.Waz was ur best trip? ^__^ dah 600mg?982375mg?
-Varmaankin joku 300mg+300mg tripeistä. Se, kun ulkopuolisena katselijana katselin itseäni istumassa suuressa tummanharmaassa tilassa,
jonka "seinässä" kasvoi pieniä vihreitä kukkia ja tilassa satoi jo kellastuneita ihmisten luita.

8.Dooo u like nousuista or not? Ja paskat sivuvaikutukset?
-Ehdottomasti pidän nousuista. Negatiivista on tietysti huono olo, mutta siihen on tottunut ja se kuuluu asiaan. Joskus on ollut pientä
kutinaa, mikä on ihan kiva, mutta viimeisimmällä kerralla kutina oli käydä sietämättömäksi.

Saanko dexmiltä mitä haen?
Kerran halusin ja hain erästä asiaa, mutten tunne saavuttaneeni/löytäneeni sitä.
Muuten annan yleensä dexmin näyttää mitä sillä on näytettävänä.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

idfgho wrote:Muuten annan yleensä dexmin näyttää mitä sillä on näytettävänä.
That's the way to go,bro. 8) 8)
. . . (--) °
Kulu
Karvakuono

Post by Kulu »

Ei jumalauta eilen ku kävin ostaan ressua, niin apteekkari ku kysy "haluutko pussin?" vastasin vaa "emmä niitä nyt tossa ulkona vedä nii anna vaa". Hetken mietittyäni pistin ressupullon taskuun ja lähin lätkimään.
Jumalauta jos pitää vakioapteekista nykyään kytätä että onko sama myyjä vai ei. :S
Aivoissani on oltermannia.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kulu wrote:Ei jumalauta eilen ku kävin ostaan ressua, niin apteekkari ku kysy "haluutko pussin?" vastasin vaa "emmä niitä nyt tossa ulkona vedä nii anna vaa". Hetken mietittyäni pistin ressupullon taskuun ja lähin lätkimään.
Jumalauta jos pitää vakioapteekista nykyään kytätä että onko sama myyjä vai ei. :S
Onko tää sun mielestä ihan DXM topikissa ilmoituksen arvoinen asia?
seiken
Karvakuono

Post by seiken »

Eka dexmi kokeilu takana, 1200mg kerralla kurkusta alas eroteltuna. Vähän aikaa olin vapaana ruumiista. Lievää kuumotusta tuli kun ois tehnyt mieli kommunikoida seurassa olleitten ihmisten kanssa mutta eipä vaan onnistunut kun ei aistit pelannut niin että niistä ois apua ollut. Jossain aika syvällä tuli käytyä, pimeessä.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

seiken wrote:Eka dexmi kokeilu takana, 1200mg kerralla
:shock: :shock: huh aika paljo ekalla kerralla.
mut kukin tavallaan. Ehkä enemmän saisi irti eka pienemmillä annoksilla,aina pikkuhiljaa korottaen annostusta.

Mut naah,mitä mä oon pätemää..
. . . (--) °
idfgho

Post by idfgho »

Mushruumis wrote:
seiken wrote:Eka dexmi kokeilu takana, 1200mg kerralla
:shock: :shock: huh aika paljo ekalla kerralla.
mut kukin tavallaan. Ehkä enemmän saisi irti eka pienemmillä annoksilla,aina pikkuhiljaa korottaen annostusta.

Mut naah,mitä mä oon pätemää..
Mushruumiksen sanomassa on kyllä ideaa, kun omia kokemuksia ajattelen. Itselläni ei muinoin potkinut 600mg ollenkaan kun parin/muutaman 300mg kerran jälkeen otin 600mg. Täytyi tuo 600mg juoda pariin kertaan "turhaan" ennen kun se sitten alkoi antaa itsestään irti.

Joko se ei toiminut jostain kehon vastustusmekanismistä tai sitten olin niin sekaisin että luulin olevani selvä. : F
myssy
Karvakuono

Post by myssy »

Kokeilu nro. 1
~250mg dxm ja pajaa. Olin jumala tai ainakin yhteydessa suuren kaikkeuteen tässä maailmassa, ihmisyyden jäädessä jonnekkin kauas alapuolelleni, huonekasvit hyppi silmille ja VALO oli niin vitun kaunista.

Kokeilu nro. 2
Otin ~400mg dxm, muutaman postafenin, mustapippuria, appelsiinimehua ja pari hatsia jointista. Päädyin laattakierroksen kautta sohvalle viltin alle sikiöasentoon. En voinut pitää silmiä auki tai liikkua. Olin 'huoneessa' ja jossain tilattomassa tilassa, jossa pyöri jotain erivärsiä suuria juttuja. Mitä nyt muistan... : D

Pari kertaa vielä näiden jälkeen kokeillut mutta pienemmillä annoksilla tissutellen.

Kysymys kuuluukin; voiko mulla olla näin paska tole dexmiin?? :shock: Kun muut joutuvat ottamaan tyylin kolminkertaisia annoksia minuun verrattuna?? Muilla tämmöstä? Hyvä vaan kun ei tarvi ees erotella. :heh:
Image
Aesma
OD

Post by Aesma »

Kyllä 400mg yksinäänkin voi potkia jo aika lujaa, ainakin minulla.
Onhan se tietenkin eri juttu ottaa 1200mg ja 400mg mut kyllä 400mg ainakin pistää vähän pihalle jos ei muuta.
Ite pidän just jotain 400-600mg annoksia miellyttävimpinä.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Aah tuo dexmi,on niin henkilökohtaista kuinka se toimii.
Joillain potkii pienet annokset,muilla taas ei.
Joko inhoaa tai rakastaa.

Tää on niin valikoiva aine en voi muuta sanoo :wink:
Pienillä annoksilla kuitenkin kannattaa aina alottaa,ja ottaa vähän näppituntumaa siitä..
Sitten vasta korottelemaan ja etsimään sitä ''oikeaa''(heh heh).
. . . (--) °
myssy
Karvakuono

Post by myssy »

Mushruumis wrote: Joko inhoaa tai rakastaa.
Mitä jos inhoaa ja rakastaa? Maku ällöttää ja ajatuskin oksettaa mut silti on hirveä kutina et pakko vetää lisää, mitä voi viel saada tästä? :razz: :mrgreen:

Paitti ehkä se on sitä rakastamista just... ://
Image
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

ehkäpä sen on just sitä rakastamista... :D

Mun yks frendi kokeiltuaan sano ettei tykännyt yhtään,ja samalla mää rakastuin..
. . . (--) °
seiken
Karvakuono

Post by seiken »

Joo ehkä mä oisin tosiaan voinut pienemmilläkin seteillä alotella mut oon ihan tyytyväinen tohonkin. Mä lueskelin erowidista niitä plateau kuvauksia ja oli tarkotuskin johonkin kolmoselle asti päästä. Kunnon disso efektejä mä aikalailla tolta hainkin ja niitähän mä sitten sain =D Jännä kun mulla ei tullu nousuissa mitään pahoinvointia tai kutinaa, olin ihan varma et mulle puskee kaikki negatiiviset jutut nousuissa. Olihan se rankkaa kyytiä hetkittäin mutta ihan uudenlaisia tiloja tuli siinä koettua samalla ja siitä oon ilonen. Sanosin että oli positiivinen kokemus. :)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kyllä 400mg mullakin toimii ihan kohtuu hyvin,
uskosin enemmän dexmin kanssa olevan siitä kysymys että mitä enemmän ottaa ja isompia doseja niin pienemmät alkaa tuntumaan vajaalta sekä toleranssin että kokemuksen takia, vaikka ne vielä toimisivatkin kelvosti.
derp
Karvakuono

Post by derp »

Erottelut menossa, vain 200ml eroteltavana tällä kertaa joten se ~600mg lopputuotteena. Jospa sinne 3plateaulle tyhjänvatsan+savujen kanssa pääsisin tällä kertaa :(.
Tietoa siitä mitä tapahtuu, ei tällä hetkellä ole.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Oiskohan inkivääristä apua tuohon deksmistä aluksi tulevalle pahoinvoinnille/yrjötykselle? Hbwr-siementen kanssa tuntui ainakin toimivan, tosin en ole niitä koskaan ilman inkivääriä syönyt joten en tiedä miten suuri vaikutus sillä loppujen lopuksi oli :foil:
Aesma
OD

Post by Aesma »

Muistan jonkun höpisseen jotain sellasta et vois jeesata jotenkin..
En muista.. jotain ihan mutua vain.

Kokeile!
Uke
LD50

Post by Uke »

Inkivääri vie yleisesti ottaen nauseaa pois oli aiheuttaja mikä tahaa, mut tuskin se kovin pahoja kipuja ihan kokonaan vie.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Hhei vittu,oon miettiny tätä tässä lähipäivinä aina iltaisin enkä saa unta (... :> ),
mitkä on hyviä komboja DXMän kanssa? ja huonoja?
siis teijän kokemuksista.
Ite en ole lätrännyt ku alkoholia ja kodeiinia tän kans.

Vois joskus rupee testaileen erilaisii HC-komboja 8)
. . . (--) °
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mushruumis wrote: Ite en ole lätrännyt ku alkoholia ja kodeiinia tän kans.

Vois joskus rupee testaileen erilaisii HC-komboja 8)
No nuohan on ne parhaat.

Tosiaan tänään kokeilin 4-ho-metiä dexmin kera. Nousut olivat erikoiset. Mikään ei pysynyt sisällä, oikeastaan ensimmäinen oksennus tuli jo puolentunnin sisään dexmin nauttimisesta. Eli ei ehkä kaikki olleet edes vielä latautunut päähän dexmistä. No anyway, kokemuksesta tuli erittäin ERITTÄIN erilainen kuin mitä normaalisti. Kokemus muistutti enemmän 4-methoxy-pcpeetä kuin dexmiä taikka mitään psykedeeliä. Sellainen, mä olen VITUN SEKAISIN, mutta mä osaan vielä kävellä ja häärätä. Sellainen. Varmasti olen vaarallinen itselleni ja ympäristölleni olotila :D ainoastaan kokeilemalla selviää. Aika hurjaa menoa oli itselläni.

Oon ite kokeillut nyt daturaa dexmin kera. (ei suositeltavaa terveydellisistä syistä) punakärpässienten kera, paljon viinan, kodeiiini bentso komboja. Dexma recomendation, jos haluaa OLLA KUOSIT niin kodeiini, bentsot, dexmi alkoholi kombo on erittäin erittäin vaarallisen miellyttävä.

Mun ymmärrykseni mukaan dxm on "turvallista" nauttia tryptamiinien ja fenetyliamiinien kanssa, mutta fenyistä en ole täysin varma, muistelen vain näin jostain lukeneeni.

Olkaa varovaisia. Ja muistakaa kodeiini ennen dexmin nauttimista nauttia. Se ei oikein futaa jos on kiskonut dexmiä ensin.

dexmi on aika härööö.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Onko putsi dexmi pulveri kannattava tavaraa korvaamaan resilar tavaraa? Tai siis onko kellään kokemuksia noista mitä saa esim. tilailtua?
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

SamaNisti wrote:Onko putsi dexmi pulveri kannattava tavaraa korvaamaan resilar tavaraa?
on.
paljon
parempaa

en suosittele, muutakuin kunnon dexmeilyyn. (en suosittele, kun se on vähän ei niin hyvä tapa. muutenj kyllä)

Toisaalta tätäkin voi tehä itse, niin miksi riskeerata tilauksilla. TAI toisaalta voihan sitä perus ekstraktia juoda, kyllä sen kestää.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Miksi erotella, kun on valmiiksi maukkaana nesteenä ?
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Kolme päivää valvomista litkun ja pirin merkeissä, viimesenä yönä sitten 600mg DXM ja raveihin. Voi herranjumala miten PIMEETÄ SETTIÄ O_O Pari tuntia ajan ja paikantaju epäloogisena mössönä, koko porukalla (4 ihmistä). Psyyke ihan pirstaleina.... oikeesti tää ei oo mitään lastentavaraa vaikka sitä saakin apteekista kaikki.

Miettikää oikeesti kahdesti ennen ku lähdette deksmeissä heilumaan minnekkään, varsinkaan ilman että kukaan kattoo perään. Ei tossa setissä ollu enää mitään logiikkaa. Bentsotkin menin lahjottamaan pois kaverille kun sillä oli lääkkeet loppu..... saatanan saatana miten masentaa.

Edit: vaan ei enää BD
Last edited by Anonyymi on Sun 04 Jul 2010, 15:18, edited 2 times in total.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

LD50 wrote:Miksi erotella, kun on valmiiksi maukkaana nesteenä ?
Koska:

A) erottelemattomasta resilarista lentää laatta
B) erottelemattomasta resilarista lentää vesiripuli monta päivää
C) erottelematon resilar on ihan saatanan pahaa
D) erottelematon resilar toimii huonommin kuin eroteltu
E) resilarin erottelu ei ole vaikeaa

Ihme pelle oot.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Anonyymi wrote:A) erottelemattomasta resilarista lentää laatta