Varmaan kaikki jotka vähän enemmän suomiräbää tietää/on kuunnellut on varmaan kuullut.
Kova kipale. Jos ei ole kuullut, kyse on siis keskitempoisesta räbäyksessä, jossa on kuitenkin oma lungi hitaus. Hyvä flow ja biitissäkään ei valittamista. Annan itse biisille 9/10.
Kovasti olen pohtinut, että mikä on minun mielestä kovin suomiräppibiisi, mutta en kyllä pysty sanomaan..
Mutta jos olis pakko joku heittää nopeasti, niin valintani olis..
Perusjätkät - Motivoivaa : https://www.youtube.com/watch?v=Esbb5TACRGU (Tosin riippuu täysin tilanteesta ja mielentilasta onko tämä kova, jossain mdpv täpinöissä tuskin

Samat äijät siis kyseessä kuin melko tunnetussa "Karjaa karsinaan biisissä".
Tämä taas on sellainen kappale, joka vaatii tarkan keskittymisen sanoihin, niin silloin tämä vasta oikeasti avautuu. Tosin mulle käyny vähä se ilmiö et kuullu liian monta kertaa ja ei enään natsaa niin hyvin kun ekoilla kerroilla.
Erittäin lungi biitti, erittäin diipit sanat, omalaatuista, miellyttävä ääni jokaisessa versessä. Rauhoittava kappale, pidän tästä kyllä edelleen.
"Media mustamaalaa sulle maailmasta kuvaa, telkkari kotona kuin pyhänä alttarina, Luo kuvitteellisen uhan, jolla vedättää, pelko ja viha meissä elää tääl, palvotaa antikristuksia, joten syyttävä sormi osottaa lähi-ittää, ei.. Ei kyseenalaisteta mittään kun pelätään muutosta kuin taivaan issää"