Oma kirjoittamia "tarinoita" tai kantaa ottavia tekstejä

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
okkultis
Karvakuono

Oma kirjoittamia "tarinoita" tai kantaa ottavia tekstejä

Post by okkultis » Thu 23 Mar 2017, 22:24

En löytänyt aiheelle omaa topiccia, en ehkä osannut etsiäkkään kunnolla, mutta topicin tarkoitus olisi postailla omia tekstejä, proosia, gonzoa elämäntyylistä jne, tyyli on vapaa !
Voisin aloittaa vaikka tällä utopia UMU nimisellä tekstillä;

Istun jalat lotuksessa ja hoen mielessäni pimeää manthraa, okkulttinen musiikki täyttää korvaonteloni ja sitä kautta luo okkulttistisia elektromagneettisia impulsseja aivoissani. Nyt on se päivä, päivä jolloin aion langettaa Pimeyden koko maailman niskaan.
Totuutta kaihtavat sokeat lampaat pakenevat kirkkoihinsa piiloon "pahaa". He eivät kestä tätä totuuden määrää. "Avatkaa jo umpeen muurautuneet silmänne!", huudan kiihkoissani kaduilla, musta huppu on syvästi juurtunut pääni ylle.

Kristilliset ihmiset pelkäävät, että tulos on totaalista kaaosta, kaaoksen keskeltä nousee kuitenkin fenix, kauniimpi ja koreampi, parempi yhteiskunta, jossa kaikilla on tilaa hengittää. Rahan valta kompastelee viimeisillä metreillään omiin jalkoihinsa ja ihmiset alkavat tajuta mistä onkaan kyse. Ainoastaan fundamentalistiset, oikean pahan, ihmisjätteet eivät ymmärrä tai eivät halua ymmärtää muutoksen tarvetta.

"Yhteiskuntamme on mädätetty kristillisillä ja kapitalistilla arvoilla!", ääneni kohoaa jo kymmeniä desibelejä korkeammaksi. Nyt kuulijoiden korvat alkavat jo kääntyä puoleeni. "Mitä se okkultismi olikaan ?", he miettivät pienissä lammasmaisissa päissään.
"Heureka!", he huutavat yhteen ääneen ja lampaan vaatteet putoavat heidän päältään. Uudenajan aika on tullut. Vähitellen ympäriinsä pankit sulkeutuvat konkursseihinsa, wall streetin kattohuoneistossa asuu kodittomia. Toisinajattelijat, vanhan ajan jakomielet, on mielletty selvännäkijöiksi, tietoisuuden tasolla eri taajuudella ajatteleviksi jumal'olennoiksi. Lihaa ei enää tuoteta edes pahimissa painajaisissa, lihatehtaista ja laidunmaista on tehty rauhoitettua aluetta, jonne silloin tällöin uhrataan viljaa ja ruokaa, anteeksi pyyntönä pitkään kestänyttä brutaalia murhaamista.

Ihmiset kulkevat hymyillen kaduilla, heilautellen kättä vastaantulijoille, harmonia on saavutettu, hierarkinen luokkajako on tuhottu. Eläimet kulkevat villeinä keskuudessamme ja pitävät ihmistä pelastajana, jumalaisena parantajana.
Lääkeyhtiöt antavat apua ilmaiseksi sitä tarvitseville, eivätkä vaadi enää velkaannuttavia summia pelastuksesta, eivätkä käytä enää muita kuin holistisia lääkkeitä. Voisi kuvitella jopa että ihmiset pitäisi leveälahkeisia farkkuja ja pantaa pitkien hiuksiensa päällä otsan peittäen, mutta ei, ihmiset pukeutuvat mitä mielenkiintoisimpiin asukokonaisuuksiin, kaikki hyväksytään.

Kaikki yhteiset tilat ovat auki yötä päivää ja siellä saa nukkua ja levätä kuka tahansa. Populaarikulttuurin muuttuessa iloiseksi, muuttuu myös populaarimusiikki paljon monimuotoisemmaksi ja iloisemmaksi. Joskus saattaa jopa kuulla pommivaroitin megatorvista jotain iloista happorokkia.
Kaikki tämä lähti liikkeelle kun yksilö vapautti itsensä ja päätti," Olen vapaa, näen antinomian vanhanlain, moraalin ja etiikan välillä". Individualismi vallitsee kaikessa kukoistuksessaan, niin myös sosialismi. Kaikki on tasapainossa, mitään todellista seikkaa ei lakaista maton alle. Kaikki vanha ja uusi kyseenalaistaan jokaisen kohdalla ja näin me kehitymme koko ajan tällä pitkällä elämän spiraalilla, sykleissä.
Magia on Tahdon kanssa sopusoinnussa tapahtuvan muutoksen aikaansaamisen Tiede ja Taide

okkultis
Karvakuono

Re: Oma kirjoittamia "tarinoita" tai kantaa ottavia tekstejä

Post by okkultis » Thu 23 Mar 2017, 22:26

Toinenkin teksti vielä tähän kannustukseksi, olen aloitteleva kirjailia, keskittymis kyky ei vielä kestä tämän pidempien stoorien kirjoittamiseen mutta nämäkin toimii omalla kohdalla. Elikkäs tän nimi ois Tähtiportti;

Elementit pyörii jatkuvassa pyörteessään, maa luo nahkansa taas kerran. Tilalle nousee uusi tulivuori ja uusi meri, tilalta lähtee maanpalasia ja tilalle tulee uusia.
Kuori ei ole kiinni ytimessä jotkut sanoo, no onhan se, kun oikein kovasti miettii, löyhemmin vain kuin marsissa.. Vulkaanisen toiminnan periaatteet kierretään kaukaa, kuin kissa kuumaa tulivuorta.
Magma oliot puskee elämää geysirien viereen, meren pohjaan, vailla silmiä. Mitä sellainen olio muka näkee kenellä ei ole silmiä, phöy joku pöyhistelee. Vastaan, " mitä sinä näet kun uneksiessasi makaat silmät kiinni".
Elääkö silmättömät sokeat oliot oikeasti koko ajan unessa, vai onko kosminen yhteys vahvempi näillä olennoilla, osaavatko he tulkita pienetkin värähdykset "unessaan", kylmät ja kuumat värähteet, toisen läsnäolon ehkä kilometrien päähän.
Juon kahvia ja säkenöin heurekaa, om toistan mielessäni, todiste tähtiportin olemassa olosta. Stargate, kantaako se universumin toiselle laidalle asti, päättyykö sen kantavuus antromedaan vai ilmakehään ? Onko yhteyden kantavuus vain metrin pari.
Luulisi, että vuosia unohduksissa ollut yhteydenpito väline on niin hienojakoinen, että sen kantavuus todella on kautta kaikkeuden, läpi ikuisuuden, ajassa ja avaruudessa, jos on vain vastaanottajia, eihän offlinessa olevaan kappaleeseen voi ottaa yhteyttä.
Kanavat auki ihmiset !
Magia on Tahdon kanssa sopusoinnussa tapahtuvan muutoksen aikaansaamisen Tiede ja Taide

okkultis
Karvakuono

Post by okkultis » Fri 24 Mar 2017, 14:21

AMOK ja kolmas bardo

Kuulen jonkun puhuvan minulle, sanat ovat selkeitä, silti en ymmärrä äännähdystäkään. Olen valvonut vuorokausia, ymmärrykseni minua ympäröivään maailmaan on hämärtynyt huomaamattani olemattomiin. Katson maailmaa uusin silmin, on kuin olisi pudonnut avaruudesta avantoon, ympäristö vaikuttaa kylmältä, uudelta ja uhkaavalta.
Tuo henkilö, joka nyt yrittää kanssani kommunikoida, on ilkikurinen ja tiedän lopunalun alkaneen. Ympärilläni on sumea verho, kunnes kaikki selkeytyy, kuulen pääni sisällä äänen ,”anak-anak saya, masanya telah tiba untuk bangkit dan melihat!”.
Kieli, jota en olisi aikaisemmin osannut käsittää, on nyt kieleni. On aika nousta ja nähdä, on aika löytää kadonnut muinainen minuus, en tullut tänne katsomaan ivaa, kuolevainen ei minua uhkaa. Ruumis ja tietoisuus, jossa olen, on tarkoin valittu. Tilannettakin saatoin tarkkailla taivaan rajasta jo hyväntovin. Jälkeläiseni, tuo ympäristönsä peili, on saanut tarpeekseen ympäröivistään hassuttelijoista.
En kykene vastustamaan näin muinaista voimaa, vaan lyön ivaa kummajaista tarkoituksen mukaisesti kaulaan, kuulen korinaa, joka on kuin tiimalasi olisi käännetty, punainen hiekka alkaa valua ja määrätietoisesti paiskaan hahmoa kohti jotain mikä ensimmäisenä sattuu käsiini, ”pisau”.
Asunnossa olleet kavahtavat kauhusta tai hämmennyksestä, ehkä seassa vähän molempia. En katso enää maailmaa omin silmin. Hahmo hoipertelee hämmentyneenä, kuoleman tullessa yllätyksenä. Havaitsen liikettä silmäkulmassani ja hetkessä maassa makaa uusi hahmo, henki pääsee hänen rinnassaan sydämeen ulottuvasta haavasta ulos.
Tämä on jotain aivan uutta, adrenaliini on sytyttänyt pitkään uinuneen, horrostaneen, kehoni eloon. Olen jumala, kuolematon, ja ympärilläni näen maailman, joka on unohtanut minut. On siis aika näyttää jumalallinen väliintulo, näyttää ihmisille heidän kuolevaisuus ja minun kuolemattomuus.
Ulkona on yö, näen esi-isäni katsovan minua, toiveikkaana he odottavat verta, tyydytystä ja ennen kaikkea kostoa. Vuosituhansien ajan nämä ihmiset ovat halveksuneet todellista minuuttansa ja lopulta tämänkin mantereen asukkaat unohtivat keistä he polveutuvat. Palvoen ristillä kuolevaa marttyyriä, he rakensivat heimoni pyhitettyjen monumenttien päälle kirkkoja, palvoakseen kuolevaisuutta, on heidän nyt kuoltava.
Yö on verinen, havahdun syvältä metsästä, kädessäni on veren punaama veitsi. Sokellan jotain sekavaa, kun paikalle sattuu metsästäjä koirineen. Hän on ensin huolestuneen näköinen ja kysyy useita kertoja,” Oletko kunnossa? Tarvitsetko apua? ”. Muistelen edellistä yötä, joka ei oikein palaudu mieleeni, mutta verinen veitsi ja veren tahraamat vaatteeni kertovat minulle, että en ole se, joka tässä tarvitsee apua.
Kuin metsästäjä olisi lukenut ajatukseni kasvoiltani, hän kohottaa aseensa minua kohti, tunnen tuon aseen voiman, se on kuin muinaiskiinan alkemisti ja nykyajan skitsofreeninen psykopaatti olisi pakotettu luomaan diktaattorilleen jumalan voimat sisältävä keihäs. Pudotan veitseni sammaleeseen, metsästäjä kaivaa taskustaan esineen, johon selittää parhaansa mukaan näkemänsä. Tiedän ettei enää leikitä, on kyse elämästä ja kuolemasta, olen kuolevainen, niin on hänkin.
Nappaan veitsen maasta ja ryntään puhelimeen vakavana puhuvaa metsästäjää kohti, koira hyökkää haukkuen kimppuuni, ase laukeaa, makaan maassa. Yskin verta, jo valmiiksi verisille vaatteilleni, tunnen rajun pyörteen, joka nostaa mieleni korkealle ruumiistani.

Mieleni valtaa ylpeä tunne, kuin olisin tehnyt jumalani kiitollisiksi. Katselen veristä ruumista korkealta ylpeä ilme kasvoillani, olen ansainnut paikkani esi-isieni vierellä. Henkiolennot riemuitsevat kanssani, he toivottavat soturin kotiin, viimeinen riitti on suoritettu, olen yksi heistä, eikä minun enää useaan sukupolveen tarvitse taivaltaa Maankamaralla. Niin monesta sukupolvesta olen itseni vapauttanut, kuin olen ihmisiä surmannut, vapauttanut.
Seuratessani tekojeni seurauksia, täältä ylhäältä, kuitenkin ymmärrän jotain oleellista, ihmiset elävät kuoleman kanssa harmoniassa juuri surmaamisen kieltämällä. Ketään ei pakoteta ottamaan vapautusta vastaan, ennen kuin koko kaari on taivallettu ja sillä ajalla opittu kaikki, mitä nirvana vaatii.
Jos jokainen saisi oppia elinkaaren alusta loppuun, he saavuttaisivat lopulta valon, he voisivat jatkaa matkaansa kohti loputonta oppineena.
” O friend! Hope for Him whilst you live, know while you live, understand while you live:
   for in life deliverance abides.
If your bonds be not broken whilst living, what hope of deliverance in death?
It is but an empty dream that the soul shall have union with Him because it has passed from the body:
If He is found now, He is found them,
If not, we do but go to dwell in the city of Death.
If you have union now, you shall have it hereafter.
Bathe in the Truth, know the true Guru, have faith in the true Name.
Kabir says:
      It is the spirit of the quest that helps;
      I am the slave of the Spirit of the quest.”
Tuon tajutessani, putoan, putoan loputtoman pitkältä tuntuvan matkan ja pamahdan valoisaan huoneeseen. Tunnen ihmisyyden kahleet mieleni ympärillä ja yritän huutaa vapautusta hetken ajan, kunnes tyydyn vain itkemään karmaisevan parkuvalla vastasyntyneen lapsen äänelläni.

”Energia ei ole katoavainen luonnonvara, se ei koskaan todella katoa, se vain vaihtaa muotoaan. Toisaalla, toisessa paikassa ja ajassa, herään tavoittelemaan sielulleni vapautusta. Ikuisesti yritän opettaa muita kanssaeläjiäni elämään ilman murhetta, jotta seuraava elämäni olisi askeleen lähempänä paratiisia”

Patterson
Lepakko

Post by Patterson » Sun 26 Mar 2017, 22:55

Ihan jännää luettavaa, mut pie kaveri huoli siitä että meidän ei tartte kohta taas lukea lehdestä Matrix-jäbästä joka puukotti oman mutsinsa :D
Saatana elää ja voi hyvin.