Aloitin Vlogin

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
gerhes
Psykonautti

Aloitin Vlogin

Post by gerhes » Tue 28 Feb 2017, 01:01

Moikka!
Aloitin tälläisen videoblogiprojektin kaverin kanssa.
Päivittelen tähän lankaan videoita sitä mukaa kun niitä tulee.
Kommentit, risut ja ruusut, varsinkin kehittämisehdotukset ovat hyvin suotavia!
Ajatuksena olisi tehdä videoita kaikesta tähänastisesta sekoilusta.
Huumeita, elämämkoulua, kyttäjuttuja, kantapään kautta oppimista ja yleistä pohdiskelua elämästä.

1. video: Tarina ensimmäisestä kannabiskokeilusta
https://www.youtube.com/watch?v=ZEvU3SSnlEE
2. Pilalle mennyt huumekauppa ja heiluva puukko
https://www.youtube.com/watch?v=9U0TndGqKgA
3. Pieni lipsahdus tramadoliaddiktioon
https://www.youtube.com/watch?v=-tLUXfD ... e=youtu.be
Last edited by gerhes on Fri 03 Mar 2017, 13:12, edited 2 times in total.

Dexma
Moderator

Re: Aloitin Vlogin

Post by Dexma » Tue 28 Feb 2017, 12:11

Hitsi

Miksi jengi saa niin helposti kuosaamisen kuulostaan ihan vitun säälittävältä, sen sijaan, että se on kivaa puuhaa? Sit jos se on vitun perseestä niin miksi sitä pitää aina jatkaa sit. Tostakin sais jotain sisältöö josta kertoa. Toisaalta ite kyl mielummin kattelisin jotain missä kerrottais kuinka siistiä douppaaminen oikeasti on (jos se edes sitä on?) ja kerrottais niistä legendaarisista seikkailuista kaiken kuohunnan keskellä tai sit vaik puhuttais huumeista ja siitä kulttuurista jotenkin edes kiehtovasti.

Tää ei ollut siis vittuilua henkilökohtaisesti. Mua vain alkoi vituttaan, kun katoin näitä videoita ja mietin douppauskulttuuria yleensä. Ehkä mua ärsyttää se, että doupista aina kerrotaan näistä "kovan elämän sankareista" ylen tyylillä eikä ikinä puhuta niistä positiivisista asioista. Ehkä mua vituttaa se, että mä nään douppauksen ja douppikulttuurin nykyään itse paljon säälittävämpänä kuin miltä se mulle tuntui 5-10 vuotta sitten jolloin se oli mystistä ja coolia. Silloin, kun douppi ja douppauskulttuuri mulle tarkoitti sellaista UG-skenee jossa kehittyi psykedeelien droppailun keskellä paljon yliopistoihin meneviä kunnianhimoisia nuoria jotka koki huumeiden kehittävän ihmistä itseään eikä douppauskulttuuri näyttänyt mun silmiin vain yhteiskunnallisen syrjäytymisen muotona.

Toisaalta. Olihan se mullekkin sitä, vitusti urpoilua ja juntteilua bentsoissa ja kännissä, opiaattikoukkua jota selätetään vieläkin ja melkein muusta osaa puhua kuin siitä, miten mulla menee? Ennen joku kysyi miten menee se tarkoitti: Mikä kuosi...? Nykyään miten menee tarkoittaa "Onko hyvä aamu, onko ollut raskas olo kropassa."... Mut oikeasti ois kiva kuunnella hippien "mukamas intelektuelleja keskusteluja" itämaisista filosofioista ja psykedeelien vaikutuksesta omaan hyvinvointiin. Huumeiden pitäisi olla sitä, että se tekee meistä käyttäjistä parempia ja huume kulttuurin pitäisi tähdätä siihen, että me kuosipäät valitsemme paremman tavan elää, kuin ne jotka... no urpoilee ja juntteilee. Se ei kaipaa paskasta kertovaa suomi-räppiä eikä se kaipaa persoonattomia wannabee bilettäjiä eikä ainakaan enään yhtään xanoreita ja piriä (jeah todellakin kaipaa 8) :mrgreen: ) Huume skene kaipais Jim Morrisoneja, Keith Mooneja ja Jack Kerouaceja ja elitististä proge musaa. Hillittömiä happo doseja ja stoner leffoja.

Ehkä video-blogeissa on tarkoitus jossain jota en ymmärrä. Kait niissä on tarkoitus olla vain rehellisiä omasta päivästä ja arkielämästä, mutta kuka oikeesti haluaa oman kulttuurinsa olevan tasaisen harmaata, kuka haluaa sitä tuijottaa ja mennä siihen mukaan? Jos itse tekisin doupista blogia niin kysyisin ensimmäisenä itseltäni: Minkälaisen blogin tekisi Asidyyli?

Ehkä musta on vain tullut vanha ja mun minäkuva on liian elitistinen ja mun kyynisyys tappaa mua sisältäni ihan liiallista vauhtia.

Sori muuten, että tulin sun topikkiin keskusteleen tästä asiasta, mutta yritänpä samalla herättää jotain vapaata keskustelua yleensä mitä mieleeni juolahti mulle sun blogista.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Wed 01 Mar 2017, 02:04

Hyviä pointteja Dexma, ja saa tässäkin ketjussa keskustella :P
Huonoista kokemuksista on ehkä omasta mielestäni helpompi kertoa tarinan muodossa, tai ne ovat ainakin paljon tapahtumarikkaampia. Positiiviset huumestoorit (lukuunottamatta psykedeelejä) itsellä tuntuis olevan luokkaa: "otin x huumetta ja löhösin pari tuntia hyviksissä" tai "mahtavat bileet, tanssin 5 tuntia ja tutustuin uusiin ihmisiin".

Koitan ehdottomasti tehdä lähiaikoina videon jostain superparhaasta sekoilukerrasta

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Fri 03 Mar 2017, 13:11

Päivittelyä:
Iltasatu pienestä lipsahduksesta addiktioon tramadolin kanssa.
https://www.youtube.com/watch?v=-tLUXfD ... e=youtu.be

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Wed 15 Mar 2017, 13:35

Osa 4: Yläaste & muskottipähkinä :doh:
https://www.youtube.com/watch?v=slVpOfn7reA

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 16 Mar 2017, 00:06

Mä en kestä. Ei. Ei näin.