Pienet uutiset

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
rlsmooth
Apteekki

Re: Pienet uutiset

Post by rlsmooth » Mon 13 Oct 2014, 21:02

Joo, hyvä rapsa oli herran vuonna 2005 8)

Huiko
LD50

Post by Huiko » Mon 13 Oct 2014, 22:43

rlsmooth wrote:Joo, hyvä rapsa oli herran vuonna 2005 8)
:D :D :D Nyt täytyy myöntää etten ollu oikeen hereillä. Mitä v.....? :P :mrgreen: Ehkä ens kerralla katon ennen ku postaan? Mut ei siinä, teksti oli silloin ajankohtainen... Voihan sen lukea nyt jos sillon jäi väliin. :right:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Masis
Psykonautti

Post by Masis » Fri 14 Nov 2014, 03:01

Sub-Zero
Karvakuono

Post by Sub-Zero » Thu 20 Nov 2014, 16:31

Poliisi paljasti laajan nettihuumausainekaupan - yli 200 lähetystä takavarikoitu http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014111 ... 7_uu.shtml
..:: Cold as ice ::..

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 21 Nov 2014, 22:02

http://www.hs.fi/kotimaa/a1416462482208

Eli siis 15 vuotiasta LASTA joka oli polttanut pilvee niin tehty aika hurja operaatio. Pidätetty kesken koulupäivän niin, että kaikki oli nähnyt tämän koulussa. Tyyppi oli ollut pidätettynä pari päivää sellissä ja kyse oli parista grammasta pilveä. Tähän sit käytetään niitä meidän verorahoja, kun poliisilla muutenkin ovat ne tiukilla.

Ja mitäs poliisit sanoi... Ja varsinkin mitä nuo muut ihmiset ovat sanoneet keskustelussa.

Heräiskö keskustelu?

Mua ainakin raivostuttaa todella paljon.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

bom
Lepakko

Post by bom » Wed 26 Nov 2014, 11:36

MTV.fi: Hirviöhuume krokodil rantautunut Suomeen

Onks tullu vastaan?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki

Huiko
LD50

Post by Huiko » Wed 26 Nov 2014, 17:12

Kun kerran noista muistakin lööpeistä on laitettu, niin laitetaan nyt sitten tästäkin. Muuntohuumeet yhä rajumpia - keinotekoiseen kannabikseen yhdistellään nyt psykedeelejä :roll:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 26 Nov 2014, 17:46

Kallio wrote:Kun kerran noista muistakin lööpeistä on laitettu, niin laitetaan nyt sitten tästäkin. Muuntohuumeet yhä rajumpia - keinotekoiseen kannabikseen yhdistellään nyt psykedeelejä :roll:
Pitäiskö lähettää tolle henkilölle joku sähköposti ja oikaista vähän tota tekstiä...

Vittuuuuu mitä paskaaa infoo. Huomaa kyllä, ettei ole kyseisellä kirjoittajalla mitään hajua about mistään... :D
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Huiko
LD50

Post by Huiko » Wed 26 Nov 2014, 17:59

Dexma wrote:Mua ainakin raivostuttaa todella paljon.
Niin minuakin. Surullista tuossa on myös se ettei valta-osa väestöstä näe tarinassa muuta vikaa kuin huonoja valintoja ja huonoja geenejä.

En tiedä mitä pitäisi tapahtua että nuo asenteet muuttuisivat, ja alkaa kyllä usko loppumaan että ikinä muuttuisivatkaan. Maailma on paska paikka ja sivistysvaltion nimeä käytetään jatkuvasti väärin.

Kyllä nuo poliisit varmasti pitävät itseään sankareina ja toimintaa ei tutkita ikinä kunnolla. Eihän ole mahdollista saada kunnollista näyttöä että poliisin toiminta olisi ajanut tilanteen tuohon.

Ei mulla muuta. :(

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 26 Nov 2014, 22:16

Kallio wrote:
Dexma wrote:Mua ainakin raivostuttaa todella paljon.
Niin minuakin. Surullista tuossa on myös se ettei valta-osa väestöstä näe tarinassa muuta vikaa kuin huonoja valintoja ja huonoja geenejä. :(

Mua vituttaa tuossa se, että VITTU MUUTAMASTA GRAMMASTA HATSII 15 VUOTIAAN LAPSEN ELÄMÄ PISTETÄÄN IHAN VITUIKS JA KYTÄT TULEE VITTU KOULUUN HAKEEN SEN JA KOHTELEEN KUIN JOTAIN 100 GEESIN PIRI DIILERIÄ.

Vittu itekkin oon tehnyt pahempaa ja kytät on ihan ok ollut mun kanssa, mut ei 15 vuotiaasta LAPSESTA saa tehä mitään VAROITTAVAA ESIMERKKIÄ. Oikeasti. Miksei vittu ihmiset kelaa, että hei VITTU KAMOON.

Tollaset jutut on enemmän jotain ihmisoikeus rikkomuksii ainakin suomen tasolla... '

Musta tosta pitäis nostaa oikeesti vähän isompi haloo, vaikken yleensä diggaa moisesta toiminnasta, mut ohan toi nyt selvää typeryyttä ollut niin poliisilta ja opettajilta...
tRip wrote:

Huiko
LD50

Post by Huiko » Wed 26 Nov 2014, 23:23

Kyllä mä tajusin miksi oot vihainen. ;)

Poliisi ja muut auktoriteetit pitivät kuitenkin jutun mukaan tämän yhden nuoren elämää pienemässä arvossa kuin peloite arvoa toimistansa. Toimihan se, kuten ilmeisesti tarkoittivat. Lain rikkominen varmaankin noiden ikäryhmässä tuolla alueella varmasti putosi lähes nolliin ja auktoriteettien valta kasvoi ainakin hetkeksi, koska lapsia on helppo peloitella. Peloistahan tuossa mun nähdäkseni oli kyse. ...Ja se on surullista mun mielestä.

Tehtyä ei saa tekemättömäksi ja suomalaiset ei mellakoi. Me kirjotellaan netissä. :|

Mutta hei, mua alkaa masentamaan vaan kun mietin tällaisia. Siinä oon kyllä jutun kanssa samaa mieltä että olisivat voineet samantien laittaa haulikon silmään ja laukasta. Ois ollut ehkäpä jopa vähemmän julmaa ja suoraselkäisempää?

Huiko
LD50

Post by Huiko » Mon 16 Mar 2015, 17:42

:mrgreen: Pakko laittaa tää tänne: Marihuana korvannut hasiksen Helsingissä – "Valistus pitäisi saada uuteen uskoon"

Nää immeiset keskustelee ihan tosissaan suomen kannabismarkkinoista osana järjestäytynyttä rikollisuutta ja vetoaa lapsiin pelastettavana kansanosana. :D :D :D Miten kukaan voi enää vuonna 2015 keskustella näistä asioista värittämällä totuutta noin vahvasti?

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Wed 18 Mar 2015, 18:02

suomi, ainakin, on niin kielteisessä tilassa huumausaineita kohtaan, että sitä voisi jo melkein sanoa psykoottiseksi. Sehän se tästä vielä puuttuu jos propagandakoneelle laitetaan lisää öljyä rattaisiin, ei voi edetä kuin ojasta allikkoon :D

Edit: Lisätääs nyt jotain aiheeseen liittyvää, ILTALEHTI: Poliisi perustaa kyberrikosyksikön KRP:hen
Eihän siinä mitää, hyvä jos saadaan soluttautujaterroristit ja muut sleeper agentit kiinni tollein ja näin etteivät he vaan tilaa netistä biokemiallisia-aseita.

Ei sillä, että foliohattua kiristäisi, mutta voidaanko tuota soveltaa huumausainerikoksien torjumiseen? Ja missä määrin? Persetuntumalta sanoisin, että jollain tasolla juu. Mitäs muut on mieltä?
In the land of the blind, one-eyed man is the king

MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD » Fri 08 May 2015, 12:30

Mistäköhän essoista kyse?
YLE uutisoi:

Kaakkois-Suomen poliisi varoittaa erityisen vaarallisesta huumausaineesta, jota on poliisin mukaan liikkeellä ainakin Etelä-Kymenlaaksossa. Poliisi kertoo Facebook-sivuillaan, että alueella on liikkeellä poikkeuksellisen vahvoja ekstaasitabletteja. Tabletit ovat sinisiä ja normaalia isokokoisempia.

Ekstaasin vaikutus alkaa normaalia pidemmällä viiveellä. Tämän vuoksi on olemassa vaara, että käyttäjä ottaa useamman tabletin ja saattaa itsensä hengenvaaraan.

Kaakkois-Suomen poliisi kertoo, että se ei ole saanut takavarikoitua yhtään pilleriä vielä, joten poliisilla ei ole täyttä varmuutta siitä, ovatko tabletit ekstaasia vai jonkinlaista muuntohuumetta.

Poliisin muistuttaa, että ylipäätään ekstaasin ottamiseen liittyy suuri riski. Tabletin sisällöstä ei ole usein edes myyjällä tietoa. Muuntohuumeiden vaikutukset voivat olla yllättäviä ja vaarallisia.

Linkki: http://yle.fi/uutiset/poliisi_varoittaa ... aa/7979755
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.

Patterson
Lepakko

Post by Patterson » Fri 05 Jun 2015, 17:18

Muuntohuumeet lisääntyvät räjähdysmäisesti – "Psykonautit vetävät jokaisen napin"

Lääkärit pulassa: Muuntohuumeiden yliannostusta ei osata hoitaa

Muuntohuumevihaajat! :twisted:

*EDIT*

"– Jotkut vetävät loppuun asti vauhtiin päästyään. Niin sanotut psykonautit etsivät uusia aineyhdistelmiä ja vetävät Pacmanin tapaan jokaisen eteen tulevan napin, Kotovirta kuvailee." Naurahdin :mrgreen:
Saatana elää ja voi hyvin.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Tue 25 Aug 2015, 11:26

:D Vaikka näitä onkin tänne jo linkkailtu ihan tarpeeksi, laitan yhden vielä: Kiipeilyä ja harhaista pakenemista: Muuntohuumeet työllistävät poliisia

:mrgreen: -"En osaa sanoa mikä muuntohuumeiden vaikutuksen alaisia ihmisiä vetää korkeisiin paikkoihin, mutta kyllä voi sanoa, että se on tyypillistä. Eräs tapaus oli kiivennyt puuhun eikä uskaltanut tulla sieltä alas, rikoskomissaario Läksy kertoo." :mrgreen:

Helia
Psykonautti

Post by Helia » Mon 14 Sep 2015, 15:34

COMPLEX
Psykonautti

Post by COMPLEX » Tue 22 Dec 2015, 23:56

RAY:n rahoitus varmistui: Huumeiden käyttäjille mahdollisuus testauttaa aineensa
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... sa/5622630

Mielipiteitä tästä? Käsitin ainakin et ois samantapanen mitä Hollannissa on jo ollut toi testaus ja ainakin mun mielestä tää olis ihan helkkarin hyvä juttu!
A-klinikkasäätiö on aloittamassa projektin, jossa on tarkoitus antaa huumeiden käyttäjille mahdollisuus testauttaa huumeensa laboratoriossa. Viranomaiset pelkäävät, että ilmaista testausmahdollisuutta saattavat hyödyntää myös huumekauppiaat.

Huumeiden käytön haittoja vähentävän projekti sai aiemmin tässä kuussa 137 000 euron rahoituksen Raha-automaattiyhdistykseltä.

Projektin valmistelu käynnistyy alkavana vuonna ja itse huumetestauksen on tarkoitus alkaa vuonna 2017.

Projektin valmistelussa mukana ollut Juha* A-klinikkasäätiöstä kertoo, että tavoitteena on toisaalta tarjota käyttäjille mahdollisuus tehdä valinta käyttämisestään totuudenmukaisten tietojen perusteella.

Tarkoituksena on myös tarjota viranomaisille ja muille aiheen parissa toimiville ajanmukaista tietoa huumekentän tapahtumista ja käytetyistä aineista. Esimerkiksi erittäin vaarallisten aineiden havaitsemisesta voidaan varoittaa ennalta keskussairaaloita.

Projektin ytimessä on käytännön haittoja vähentävä päihdetyö.

– Kun joka tapauksessa päihteitä tullaan käyttämään, on ihmisille annettava mahdollisuus saada totuudenmukaista tietoa aineista. Yhteiskunnan kustannukset väärinkäytetyistä huumeista ovat massiiviset. Yksi hoitopäivä teholla voi maksaa useita tuhansia euroja, Juha kertoo.

MTV Uutisten tavoittama viranomaislähde kuitenkin pelkää, että palvelun asiakkaaksi päätyy myös huumekaupiaita.

– Tarkoitus on hyvä, mutta vaaroja on myös olemassa. Annetaanko jollekin ihmiselle ilmaiseksi konsultaatiota, jotta huumeiden myyminen eteenpäin olisi helpompaa, lähde pohtii.

Muuntohuumeongelma vaatii toimia
Ajatus testauspisteestä alkoi, kun muuntohuumeet huomattiin ensimmäisiä kertoja terveysneuvontapisteissä. Henkilökunta huomasi, ettei se osannut neuvoa aineiden käytön kanssa, eivätkä sen enempää asiantuntijat kuin käyttäjätkään olleet tietoisia mitä aineita todellisuudessa käytetään.

– Esimerkiksi terveydenhoidossa ei osattu hoitaa yliannostuksia, sillä esimerkiksi MDPV-yliannostusta hoidetaan eri tavalla kuin amfetamiinin aiheuttamaa, hän kertoo.

Uuden palvelun tarkoituksena on mahdollistaa huumeiden käyttäjille anonyymi palvelu, jonka kautta käyttäjät voivat selvittää, mitä huumeita heillä todellisuudessa on.

Palvelu on suunnattu henkilöille, jotka käyttäisivät huumeita joka tapauksessa. Tarkoituksena on tarjota heille tietoa, jonka perusteella he voivat tehdä valinnan käytöstään. Myös internetistä huumeensa tilaavat ovat kohderyhmässä.

Projektin osana järjestetään myös käytön riskejä vähentävän huumetiedon levittämistä sivustoille, joissa huumekauppaa käydään. Tätä ei ole aiemmin tehty.

Käytössä myös muualla Euroopassa
Huumeiden testaaminen ei ole maailmassa ainutlaatuinen innovaatio. Juhan mukaan esimerkiksi Portugalissa, Espanjassa, Ranskassa, Saksassa, Belgiassa on tehty testejä erityisesti ekstaasin kaltaisen "bilehuumeiden" osalta.

Yleisin huoli koskien huumeiden testausta on Juhan mukaan se, että huumekauppiaat alkaisivat käyttää palvelua todisteena siitä, että myyty tavara on puhdasta. Juhan tietojen mukaan näin ei kuitenkaan ole muualla maailmassa juuri käynyt.

– Jos jotkut joka tapauksessa myyvät aineita ja niitä ostavat, niin eikö ole parempi, että he tietävät, mitä kauppaavat, Juha kysyy.

Hän lisäksi muistuttaa, että muuntohuume-erissä saattaa usein olla sekaisin useita aineita. Tämän vuoksi tarkistus ei toimi kovin hyvin muihin kuin yksittäisten käyttöannosten tutkimiseen.

Monet kysymykset vielä auki
Juha painottaa, että hankkeen tarkoituksena ei ole helpottaa huumeiden käyttöä tai sanoa käytön olevan hyväksyttävää tai turvallista.

Projektia tullaan tekemään viranomaisten ohjauksessa, joten tulli ja poliisi seuraavat sen toimintaa. Juha kuitenkin painottaa, että tarkoituksena ei ole saada ketään kiinni tai rangaistavaksi.

Käytännön toteutuksesta moni asia vielä auki. Ei ole esimerkiksi selvää, missä kaikkialla näytteitä otetaan vastaan, missä laboratoriossa ne tutkitaan ja miten ne sille kuljetetaan.

– Eräs ratkaisematon kysymys on se, syyllistyykö työntekijä huumeen hallussapitoon, kun hän ottaa näytteen vastaan, Juha kertoo.

*Juha haluaa käyttää vain etunimeään, sillä myös työskennellessään huumeiden käyttäjien kanssa asiakaspalvelutyössä hänestä käytetään pelkkää etunimellä.
xxxxx.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 15 May 2016, 12:25

Opioi­di­re­sep­ti annetaan nykyään helposti – voi johtaa epidemiaan myös Suomessa
Simojoki pitääkin uhkana, että lääkeopioidiriippuvuus muuttuu epidemiaksi myös Suomessa, niin kuin se on tehnyt Yhdysvalloissa ja Britanniassa.
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 01 Jun 2016, 21:20

http://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/k ... ttaa_kipua

Opiaatit lisäsivät kroonisen kivun kokemista rotilla.
Tutkimusta johtanut professori Linda Watkins Coloradon yliopistosta vertasi tutkimustiedotteessa kipuaistimusta ja sitä seuraavaa morfiinihoitoa iskuiksi vasten kasvoja.

”Voit selvitä ensimmäisestä iskusta, mutta et seuraavasta.”

Tapahtumasarja aktivoi kipua aistivat hermosolut aivoissa ja selkäytimessä. Näin kipu voi kroonistua kuukausien mittaiseksi, kuten kokeen rotilla kävi.

Tutkimusryhmä uskoo, että kokeen tulokset pätevät myös ihmisiin.
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 01 Jun 2016, 21:36

Näin syvä on koiran ja omistajan side - sydämet sykkivät samoin

http://www.iflscience.com/health-and-me ... e-reunited
Australialainen tutkimus paljastaa, että koiran sydän lyö samaan tahtiin tämän omistajan kanssa.
Ai vitsit miten hienoo tiede on.. Nyt voin hyvällä omallatunnolla tähänkin itsestäänselvyyteen lyödä tieteen todisteet kehiin.

(Kissanomistajana tiedän että pätee myös kissan kanssa, jne).

Parhaimmillaan lemmikkiin syntyy symbioottinen suhde.
Toinen tuntee mitä toinen tuntee, ja toisen stressi on toisen stressi. Jne.

Tiedänhän mä sen.

Nyt tietää tiedekin. 8)

Jännä tunne on se kun hengittää synkroniassa.
Ihmisen kanssa mä en o päässyt vielä ihan samaan, mut lähelle.
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 27 Aug 2016, 01:43

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016082 ... uumekaupan
Hah.. höhö..
Tulli kertoo paljastaneensa Tor-verkossa laajasti toimineen nettihuumekauppaorganisaation.

Miljoonien huumekauppabisnes jäi tullin haaviin.
Huumeita myytiin anonyymisti netissä.
Kaupat alkoivat vuonna 2014.
Vähän hämmentävä uutinen.. Joku vendori siis ilmeisesti bustattiin. Mut.. "Paljasti Suomen suurimman nettihuumekaupan".
Noh, nyt se on paljastunut, ja vieläpä suurin ja mahtavin on paljastunut.
. netistä saa huumeita, vitsit, vois ryhtyy taas nistix, gjeh.

Onko tää nyt sit naurun asia. Ehkä ei. Ehkä tää oli aika odotettavissa.

Drugs'r'bad.

Kandee pysytellä niis karamelleissa ja sokereissa.

Laillisissa myrkyissä kiltisti kituen koomassa kohti unholaa.

Huumeita saa aina.

Ja aina joku bustataan.

Oks mikään niinkun muuttunu, kun se et huumeita saa nykysin postiluukusta eikä tarvi edes vaivautua kohtaamaan ihmistä.

Noh, miäpoikakriminaali popsin kiltisti lääkärin hyvää hyvyyttään määräämiä terveellisiä pillereitä.
Täs ois kans iso vyyhti. Mä voisin paljastaa aika valtavan organisaation joka tekee meistä sairaita. Mut lääkärin luvalla.
Samalla luvalla lääkärillä on lupa päättää hengenkin uhalla lääkitys yhtäkkisesti.

Miks täs maass kaikki vaan on niin nurinkurin.

Ton uutisen peruteella vois kuvitella et puolet suomen kansaa ois pidätettynä..
Varmaan joku resurssipula niillä varmaan.

Mut kait se on ihan hyvä et jahdataan niitä oikeita huumeita, ja jätetään ne todelliset rikolliset rauhaan.
Ketä tällä jahdilla oikeen jahdataan?
Huumeita, vai niitä käyttäviä.. vai niitä käytäviä, vai niitä vaihtoehtoisia tapoja päihtyä.

Mitä tällä saavutetaan et savustetaan nistit ahtaalle, ku on jo muutenkin vitun vaikeaa... Ja nistihän keksii huumeensa aina jostain, ja aina on rahaa siihe douppiin.

Jos se saatais kitkettyä ni täällähän kasvais aika kilttejä lampaita.

Mut Veroparatiisijuntit on ihan laillista kamaa, suostun jatkossa veroni maksamaan vain enää niihin paratiiseihin,¨

Ainii.. onhan tää suomi paratiisi. Tääällä on metsää ja puuta.. Talvivaara ja kaikkea.. Saastunutta paskaa ja tärveltyä metsää.

Talous se on joka pyörii bineksen ympärillä.

Bisnes se on joka pyörii jokatapauksessa.

Kauppa se on joka kannattaa.

Oravannahat esiin, tai esinahasta riippumaan ristille.
Nistit maitotölkkeihin.
Xanorit alkoihin.
Tupakasta kuolemantuomio.

On se vähän vaikeeta elää ku en oo murhaaja, tai raiskaaja tai... mut miks mä koen aina vaan kuuluvani jotenkin samaan kastiin.
Koska lääkäri ei mätää määrää, mätä märkii ulos jokatapauksessa tai sit se tulehtuu.
Kiinnostais vaan tietää oonko mä käyttäjänä kriminaali vai rikollinen. Vai onko nistillä ylipäätään statusta ollenkaan.

Barrikaadeilla se viimeistään sit nähdään kuka täällä määrää.
Ja kenen on määrä päättää kenen tää meijän yhteiskunta on. Mulle toi on vieras kulttuuri toi yhteiskunta.
Joku pääättää mun puolesta et mä oon väärinpäin.

Must ois ihan kiva jos ku puhutaan suomesta ja yhteiskunnasta, ni... Otettais kalkyyliin mukaan me.. Meitä on tääl varmaan tuhansia, satoja tuhansia. Enempää uskalla veikatakaan. ja kaikki kriminaaleja.

Hyvähän se on et diilerit joutuu vankilaan, drugs'r'bad.

Mut sillähän selvitetäänkin monta ongelmaa.. Etenkin se yks.. sit syntyy vaan lisää ongelmia kun yhteiskuntarauha järkkyy kun nistit ei saa huumeitaan.

Miks mä tätä edes yritän selittää.. Täs o mitään uuttakaan.

Tahtoisin vaan tietää oks täs valtiossa enää laillista enää edes hengittää.

Pääsisipähän pahasta kun nistit tappas ittensä, vaik must vois vetää jojoon ne ketä tästä päättää mikä täällä on oikeeta ja väärää.

Ei huumeita laillistamaan tulla mun elinaikana.. Dekriminalisointi on se mitä kannatan.

Mut.. tää sota on hävitty jo.. Ja ku ei enää mitää hävittävää, ni... Mitä hävittävää täs sit enää on.. On se kysymys mitä mä huomaan esittäväni itelleni alituiseen.

Tästä selvii ku vaan voittajana tai päätyen mullan alle. Ei o enä vaihtoehtoja. JA mitä ahtaammalle käy vapaus, sen radikaalimmaks käy meininki.

Must on hurjaa tulavaisuuden kelaa, et.. .tää ei tuu päättyyn kovin nätisti. Vaikka kuin hipisti tahtosin tän kaiken nähdä.

Ni haistakaa paska koko suomi oy koodisto ab ja se saatanan byrokratia laitos, pgp-salauskin on selkeempi dekrypta.

Mun keskisormi yhteiskunnalle on tää.. et mä en edes enää vaivaudu yrittämään.

Ei kannata.

Menettäisin toimeentulostani siivun tai kaiken.

Ja ei kait o vaikeeta arvata mitä tästä seuraa..

Tääl ollaan kohta ihan tosissaan polttopullot kourassa. Ei se o ehkä mitä mä tahdon. Mut se näytäis tuntuvan olevan kohta vääjäämätöntä jos meininki on täää.

**

Takas tohon uutiseen. Mun maailmaa nyt tollaset hetkauta, mut kyl se silti pistää kelaan et......

Kyl se montaa asiaa koskettaa.

Oikeestaan koko tätä kansakuntaa.

Tuhotaan vaan tämä kaikki, sopii mulleki. mut miks tuhotaan vaan osa, ja jätetään ne paskimmat sankarit patsaisiin ikäänkuin ikoniks et paskamaisuus kannatti, kunnioitettu olkoon nimesi, anonyymi anonyymi anonyymi. Mut se patsas. Mä rakennan ittestäni patsaan. JA se rakentuu vaan paskasta, koska taiteilijana mä nään sen elementtinä hyvin kiehtovana ja symbolisena.

Kirjaimellisesti. HAistakaa paska suomi-huussi ab.

Haistakkaa..

Mä turrutan. Enkä lupaa siihen kysy mullan altakaan.

Kukitaan yhes, tai pelastetaan tää peli.
'

Tää on menny jo ihan överiks.

Shakki&abstrakti.

Vitullinen paradoksi.

Mä pelaan palapeliä omaa maailmaani.

Järkytyn viel kohta iteki.
Keep it unreal.

Pristine
Psykonautti

Post by Pristine » Wed 05 Oct 2016, 16:25

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016100 ... 8_uu.shtml

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että metsän eläimet varastavat hipeiltä huumeet?
En tee juuri mitään, paitsi vähän kaikkea

bom
Lepakko

Post by bom » Tue 11 Oct 2016, 08:21

Uusi huume rantautui pääkaupunkiseudulla – ”Selkeästi amfetamiinia vaarallisempaa”

"Poliisi epäilee, että metamfetamiinin tyylistä huumausainetta on tuotu Suomeen lähes kahden kilon verran kesän 2015 ja heinäkuun 2016 välisenä aikana."

Mitähän toi on?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Tue 11 Oct 2016, 21:15

TH-PVP oiskohan? Ainaskin samannäköst kristallia..
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

bom
Lepakko

Post by bom » Sun 20 Nov 2016, 11:21

Jossain lehdessä oli kuulemma juttu että noi Romanian/Bulgarian romanit mitä pyörii mm. Helsingissä diilais poliisin mukaan jotain lääkkeitä. En itse nähnyt tai löytänyt uutista. Ihan vaan uteliaisuudesta: mitähän ne kaupittelee? Jotain noita Balkanin maiden geneerisiä lääkkeitä? Mitään hajua?

ferox
OD

Post by ferox » Sun 20 Nov 2016, 15:43

bom wrote:Jossain lehdessä oli kuulemma juttu että noi Romanian/Bulgarian romanit mitä pyörii mm. Helsingissä diilais poliisin mukaan jotain lääkkeitä. En itse nähnyt tai löytänyt uutista. Ihan vaan uteliaisuudesta: mitähän ne kaupittelee? Jotain noita Balkanin maiden geneerisiä lääkkeitä? Mitään hajua?
RivOtrilejä kaupittelevat. Lue Rivatril-ketjusta lisää.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

bom
Lepakko

Post by bom » Mon 21 Nov 2016, 00:36

Ok tänks.