Reindeerspotting - Pako Joulumaasta

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
_Melba
Kameleontti

Re: Reindeerspotting - Pako Joulumaasta

Post by _Melba » Sun 11 Apr 2010, 20:34

^Ooooooh. Meen ite kyl itekki kattoon heti ku ehtiii! :) Pitää näköjään varata ihan liput!

lonecell

Post by lonecell » Sun 11 Apr 2010, 21:19

_Melba wrote:Pitää näköjään varata ihan liput!
Se muakin eniten ihmetyttää että ketä tällainen kiinnostaa niin paljon että tuollaiset sadan hengen salit täyttyvät vielä keskellä yötä :D

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 » Wed 14 Apr 2010, 02:50

lonecell wrote:
_Melba wrote:Pitää näköjään varata ihan liput!
Se muakin eniten ihmetyttää että ketä tällainen kiinnostaa niin paljon että tuollaiset sadan hengen salit täyttyvät vielä keskellä yötä :D
Itekki ihmettelin ku ensi-illan liputki meni iha hetkessä! :o ite kuitenki ekojen joukossa varaamas :D
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx

SteveHarris
Psykonautti

Post by SteveHarris » Mon 19 Apr 2010, 01:10

Tuli toi tiiseri tsiigailtuu ja oli kyl aikamoista settiä, pakko käydä kattoo leffas toi

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 » Tue 20 Apr 2010, 16:19

SteveHarris wrote:Tuli toi tiiseri tsiigailtuu ja oli kyl aikamoista settiä, pakko käydä kattoo leffas toi
Mene ihmeessä:) teaseri oli vain alkua koko leffalle ;)
— Nikki Sixx

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Tue 20 Apr 2010, 17:20

http://yle.fi/uutiset/viihde/2010/04/re ... 16343.html
Reindeerspotting-elokuvasta on tullut katsotuin kotimainen dokumentti yli kymmeneen vuoteen. Elokuva on kerännyt toisen viikonlopun jälkeen lähes 18 500 katsojaa.

Ei huonommin.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 » Tue 20 Apr 2010, 18:35

sxoxyvg wrote:http://yle.fi/uutiset/viihde/2010/04/re ... 16343.html
Reindeerspotting-elokuvasta on tullut katsotuin kotimainen dokumentti yli kymmeneen vuoteen. Elokuva on kerännyt toisen viikonlopun jälkeen lähes 18 500 katsojaa.

Ei huonommin.
not bad :P kyllä se omasta mielestä kannattaa kaikkien käydä kattoo :)
— Nikki Sixx

_Melba
Kameleontti

Post by _Melba » Tue 20 Apr 2010, 19:13

Meen kyllä varmasti heti ku saan aikaseks ja ku ehtii! Valmiina lippuki. Vittu ehkä repäsis ja menis tohon vartinyli 8 näytöksee. 36 paikkaa vapaana eikä varmaa kaverii ehi saaha es mukaa mut pääasia et leffan näkee. !!!! Sen teen!

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 » Tue 20 Apr 2010, 19:17

_Melba wrote:Meen kyllä varmasti heti ku saan aikaseks ja ku ehtii! Valmiina lippuki. Vittu ehkä repäsis ja menis tohon vartinyli 8 näytöksee. 36 paikkaa vapaana eikä varmaa kaverii ehi saaha es mukaa mut pääasia et leffan näkee. !!!! Sen teen!
Hyvä melba :) oisin lähteny kaveriksi mutta oon jo käyny kattoo ensi-illasa tuon ni ei jaksa uuvestaa maksaa siitä :)
— Nikki Sixx

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 20 Apr 2010, 23:55

ja toi promo-teaser niin ei siinä oo vissiin kaikkia kohtauksii sieltä rovaniemeltäkää. :) ei voi oikee sanoo vielä tuon nähtyä mitää leffasta.. ainut että ei ois pitäny kattoo ja ois oottanu vaan et tulee se kunnoon pätkä torrenttina sitku se dvd tulee tai hommaa dvd:n. mut joo sitä odotellessa 8)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 21 Apr 2010, 14:22

Eiks oo muuten hauskaa, että niinkuin te monet muutkin ootte varmasti miettinyt, että pitäis vain kuvata omaa sekoilua ja huumeiden kiskomista sillai gonzo tyylillä. Ja sitten kun joku tekee sen ja tahkoo RAHAA sillä niin eks oo vitun siistiä?

Oikeasti joku nyt vittu tekeen mun kanssa sarja nimeltä DEX IN THE CITY...

Ei mutta vitsi hatun nostan noille. Tekee tärkeetä juttua.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Uke
LD50

Post by Uke » Wed 21 Apr 2010, 17:06

Dexma wrote:Eiks oo muuten hauskaa, että niinkuin te monet muutkin ootte varmasti miettinyt, että pitäis vain kuvata omaa sekoilua ja huumeiden kiskomista sillai gonzo tyylillä. Ja sitten kun joku tekee sen ja tahkoo RAHAA sillä niin eks oo vitun siistiä?

Oikeasti joku nyt vittu tekeen mun kanssa sarja nimeltä DEX IN THE CITY...

Ei mutta vitsi hatun nostan noille. Tekee tärkeetä juttua.
Jeauh. Mä en kyllä haluais 'loppuelämäkseni' noinkin kyseenalaista mainetta ja sen verran välitän vanhemmistani, että en halua heille mitään häpeää myöskään aiheuttaa. Ajatusleikkinä tää kyl olis helvetin hauska juttu.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 21 Apr 2010, 19:13

Uke wrote:Ajatusleikkinä tää kyl olis helvetin hauska juttu.
Sä tiiät, kyllä minkälainen elokuva me tullaan sun kanssa kuvaan..

siis sehän vois olla kokki elokuva...

Ei mut joo. KUKA HALUAA TEHÄ MUN DEXMA ELÄMÄSTÄ DOKUMENTIN?

Mä voin kiskoo ihan aidosti ressua siinä dokkarissa.

Ei mut joku super dex me... ois aika vitun jees.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Uke
LD50

Post by Uke » Fri 23 Apr 2010, 16:43

Dexma wrote:
Uke wrote:Ajatusleikkinä tää kyl olis helvetin hauska juttu.
Sä tiiät, kyllä minkälainen elokuva me tullaan sun kanssa kuvaan..

siis sehän vois olla kokki elokuva...

Ei mut joo. KUKA HALUAA TEHÄ MUN DEXMA ELÄMÄSTÄ DOKUMENTIN?

Mä voin kiskoo ihan aidosti ressua siinä dokkarissa.

Ei mut joku super dex me... ois aika vitun jees.
mwahaha :D 30 päivää ilman resilaria - 30 päivää RESILAARIN KANSSA.. vois olla aika stoned.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 23 Apr 2010, 17:35

Uke wrote: mwahaha :D 30 päivää ilman resilaria - 30 päivää RESILAARIN KANSSA.. vois olla aika stoned.
Onko sulla paskaa videokameraa HERE WE COME: BLAIR DEX PROJECT!

mä jos joku ihminen kykenen kiskoon 30 päivää ressua, ja toimiin vielä sen jälkeen normaalisti.
tRip wrote:

Uke
LD50

Post by Uke » Sat 24 Apr 2010, 18:58

Dexma wrote:
Uke wrote: mwahaha :D 30 päivää ilman resilaria - 30 päivää RESILAARIN KANSSA.. vois olla aika stoned.
Onko sulla paskaa videokameraa HERE WE COME: BLAIR DEX PROJECT!

mä jos joku ihminen kykenen kiskoon 30 päivää ressua, ja toimiin vielä sen jälkeen normaalisti.
:D Pitää ostaa joku kamera..Tällä kameramiehellä tulee olemaan vielä TODELLA hauskaa..
Image

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 » Sat 24 Apr 2010, 20:26

No ei mitää ressu dokkarileffaa vaan suoraa 30 päivää piriä putkeen ni katotaa mitä käy :D

SRY OFFTOPIC
— Nikki Sixx

peltsi
OD

Post by peltsi » Mon 21 Jun 2010, 20:20

Onko jengi jo löytäny tätä kokoversioo netistä? Promopätkä on jo nähty mut kokonaisen haluun viel nähdä.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

naponen
OD

Post by naponen » Tue 22 Jun 2010, 06:31

Kävin katsomassa kyseisen pätkän elokuvissa. Hauskaa oli mutta pisti puhuttamaan, eli aika onnistunut elokuva näin suomalaiseksi kotivideo-tyyliksi. Otti pisteet kotiin joo :)

Itselläkin on tullut kavereiden kanssa kuvattua paljon matskua, mistä saisi useammankin täyspitkän leffan. Ajatuksena helkkarin kiinnostava, mutta en halua että olisin lopun elämääni "se narkkarimuija siitä leffasta".

LD50
Apteekki

Post by LD50 » Fri 02 Jul 2010, 18:41

Menin teatteriin, olin ottanut lyricaa yli 1g + 5x tenox + 4x pami + 4mg sirdaludia aiemmin. Nukahdin melkein heti ja välillä heräilin ja näin kohdan (yhteensä ehkä 30sek elokuvasta). En oikein muista koko hommasta mitää, muutaku että kalliiksi tuli ku eukonki lipun ostin. BYÄÄÄH. :(( . Pitäis mennä uusista kattomaan. Kuka tulee mukaan ?!
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Sat 03 Jul 2010, 21:15

Onko tarkkaa aikaa tiedossa milloin tästä tulee DVD kauppoihin? Itse en elokuvia osta ikinä, mut tän kyl vois poistella iha kaupasta. Himottaa niin paljon nähä se oikea leffaversio tästä, toi promo teaser on nähty parikin kertaa, aivan mahtavaa et Suomes tämmönen tehtiin.

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 » Sun 04 Jul 2010, 02:52

mentalhell wrote:Onko tarkkaa aikaa tiedossa milloin tästä tulee DVD kauppoihin? Itse en elokuvia osta ikinä, mut tän kyl vois poistella iha kaupasta. Himottaa niin paljon nähä se oikea leffaversio tästä, toi promo teaser on nähty parikin kertaa, aivan mahtavaa et Suomes tämmönen tehtiin.
ei mutta syksyllä pitäs tulla ulos
— Nikki Sixx

avantGarde
Lepakko

Post by avantGarde » Tue 06 Jul 2010, 18:52

Teaserin katoin ja paskahan se oli. Perus nipa meininkiä vaan kuvattu, ei mitään uutta.
Mutta aijon toki väijyä sen koko leffan jahka se tulee DVD:lle

peltsi
OD

Post by peltsi » Fri 09 Jul 2010, 03:10

avantGarde wrote:Teaserin katoin ja paskahan se oli. Perus nipa meininkiä vaan kuvattu, ei mitään uutta.
Mutta aijon toki väijyä sen koko leffan jahka se tulee DVD:lle
Yritä katsoa sitä valtaosan suomalaisten silmistä. Onhan toi suurimmalle osalle varmasti järkyttävää ja siks tehokas leffa kerää huomioo mikä tos aiheessa on mun mielestä hieno juttu.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

Usoda
LD50

Post by Usoda » Fri 09 Jul 2010, 03:25

Kävin tos alkukuus kaverin kans katsomassa ton.. oli kyllä teatteriversio aivan toista laatua tohon netissä liikkuvaan piraatti"traileriin". Näyettään enemmän noiden maailmanmatkailua ja sitten sitä paluutakin sieltä..

Moneu well spent.
Hitto tää kirjoituslaatikko näyttää liitutaululta..
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava

antihippi
Karvakuono

Post by antihippi » Sat 10 Jul 2010, 20:19

Oli hyvä pätkä. Suosittelen niille jotka ei oo kattonu. Jostain luin et olis hyvä valistusleffa. Mun mielestä sai aika ruusuisen kuvan tosta touhusta. Tonku näyttää jolleki 16v teinille nii sehän innostuu heti. Oli lähinnä hauskoja niiden sekoilut, yleisö nauroi. Oltais näytetty mitä kaikkea paskaa tohon touhuun kuluu. Kunnon reflat, isot pojat tulee hakeen velkoja yms yms.
"Replace fear of the unknown with curiosity"

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 » Sat 10 Jul 2010, 21:34

LD50 wrote:Menin teatteriin, olin ottanut lyricaa yli 1g + 5x tenox + 4x pami + 4mg sirdaludia aiemmin. Nukahdin melkein heti ja välillä heräilin ja näin kohdan (yhteensä ehkä 30sek elokuvasta). En oikein muista koko hommasta mitää, muutaku että kalliiksi tuli ku eukonki lipun ostin. BYÄÄÄH. :(( . Pitäis mennä uusista kattomaan. Kuka tulee mukaan ?!
itellä oli 1200mg lyricaa + 1mg xanor + 20mg diapam + 0.4mg teemu :D mutta hereillä pysyin ! :)
— Nikki Sixx

lonecell

Post by lonecell » Sun 11 Jul 2010, 21:13

Kisa pystyyn reindeerspotting-kuoseista? Itselläni oli vain 2C-C:tä ja diatsepaamia, sit jahkauduin yksinäni ryyppäämään ja johonkin lähistölle polttelemaan melko huonoa pilveä. Olin mielestäni ihan selvänä mutta joku kommentoi että "vittu sun silmät on pelottavan näköiset" :shock:

Oli se ihan viihdyttävä elokuvakin, ei siinä mitään.

horna
Kameleontti

Post by horna » Sun 11 Jul 2010, 21:50

antihippi wrote:Oli hyvä pätkä. Suosittelen niille jotka ei oo kattonu. Jostain luin et olis hyvä valistusleffa. Mun mielestä sai aika ruusuisen kuvan tosta touhusta. Tonku näyttää jolleki 16v teinille nii sehän innostuu heti. Oli lähinnä hauskoja niiden sekoilut, yleisö nauroi. Oltais näytetty mitä kaikkea paskaa tohon touhuun kuluu. Kunnon reflat, isot pojat tulee hakeen velkoja yms yms.
Hyvä pätkä kyllä kyseessä, mutta tosiaan aika kaukana valistusleffasta. Kaikilla jampoilla löytyi kämpät, sterkat, pelikoneet yms. Ne pojat ei todellisia nistejä oo nähnytkään :)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sun 11 Jul 2010, 22:10

horna wrote:
antihippi wrote:Oli hyvä pätkä. Suosittelen niille jotka ei oo kattonu. Jostain luin et olis hyvä valistusleffa. Mun mielestä sai aika ruusuisen kuvan tosta touhusta. Tonku näyttää jolleki 16v teinille nii sehän innostuu heti. Oli lähinnä hauskoja niiden sekoilut, yleisö nauroi. Oltais näytetty mitä kaikkea paskaa tohon touhuun kuluu. Kunnon reflat, isot pojat tulee hakeen velkoja yms yms.
Hyvä pätkä kyllä kyseessä, mutta tosiaan aika kaukana valistusleffasta. Kaikilla jampoilla löytyi kämpät, sterkat, pelikoneet yms. Ne pojat ei todellisia nistejä oo nähnytkään :)
Ja matot lattialla.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO