Oon täs kehitellyt pokeripeliä mis katsotaan Puolen Metrin Metsää ja poltetaan hittiä samaan aikaan. Idea on yksinkertainen, imaiset keuhkoihisi mahdollisimman kermaiset kaasut, ja tuijotat vaan liikkuvaa kuvaa, jos naurat - yskit, jos yskit - putoat. Muutaman rundin jälkeen alkaa tekemään jo tiukkaa
<frapa> mulle on jääny joku sellanen käsitys takaraivoon et tää tyyppi haluu manata musta saatanan ulos tai jotain
Mitä tuohon sanoisi...erittäin hämmentävä animaatio josta voi lukea maailman merkityksiä loputtomiin. Viittauksia 'murican hallinnon epäkohtiin ja kaikennäköistä. Tuota katsellessa aivot saa raksuttamaan ja pohtimaan, erittäin hyvä mietiskely-dose video!
getto wrote:Oon täs kehitellyt pokeripeliä mis katsotaan Puolen Metrin Metsää ja poltetaan hittiä samaan aikaan. Idea on yksinkertainen, imaiset keuhkoihisi mahdollisimman kermaiset kaasut, ja tuijotat vaan liikkuvaa kuvaa, jos naurat - yskit, jos yskit - putoat. Muutaman rundin jälkeen alkaa tekemään jo tiukkaa
Edelleen rupes paikat vähän nykiin. Ei kannata kattoo mämmeis tai tramaleis taikka jos muuten on epilepsiaan taipuvainennennainen taikka jäbä.
Eikä nuo varmaan aivoillekkaan hyväksi ole
<frapa> mulle on jääny joku sellanen käsitys takaraivoon et tää tyyppi haluu manata musta saatanan ulos tai jotain
Löysinpä vihdoin tän topicin.
Tässä on erään nettikriitikon/koomikon video Pound Puppies-leffasta: *click*
Tässä on saman äijän video Tom and Jerry - The Moviesta: *click*
Ihan perkeleen hauskoja jos multa kysytään
zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
Mitä mieltä olette nykyisestä youtubesta? Mielestäni paljon lisää sensuuria tullut lisää jne. Onko tuleivaisuudessa näkyvissä jotain muuta vastaavaa kanavaa joka olisi vapaampi?