Kesä ja festarit lähenee! Näyttää siltä että psykeä on tällä sivulla aivan liian vähän, korjaan tilanteen:
Suomisaundia: OCeLoT & Astroschnautzer & Vishnudata - Machine Elf Coffeebreak http://youtu.be/Wnqcgcw8Nio
Mmh.. Oli jujulla aikoinaan ihan hyviä biisejä, mut jotenki menny alaspäin..En digauta. Mut anyway juju vaikutti tosi mukavalt heebolt, oon jutskannu sen kans 30min.
Mmh.. Oli jujulla aikoinaan ihan hyviä biisejä, mut jotenki menny alaspäin..En digauta. Mut anyway juju vaikutti tosi mukavalt heebolt, oon jutskannu sen kans 30min.
Ihan ok biisi. Matkalla kadotukseen on myös hyvä biisi. Tämä uusi "onnelliseksi" on kyllä hirveetä kuraa. Juju vaikuttaa ihan siistiltä tyypiltä, mut tulee nykyään mun makuun vähän överisti tota "rakkautta kaikille" hippeilyä.
Kubea tullut viimeaikoina melko paljon kuunneltua, ja tykkään kokoajan vain enemmän ja enemmän.. Varsinkin tämä uusi levy, ensimmäisellä kuuntelukerralla ajattelin "paskaa" mutta Pyhän Yrtin ja diippien olotilojen jälkeen on alkanut avautumaan, loistavaa lyriikkaa.. Julma-Henrikin tässä feattaa, äijän eurocrack projekti on imo täyttä paskaa, vanhat levyt pärtsii edelleen kovaa, mutta kyllä nämä fiitit on ihan päteviä
"Otetaa pois niilt kel ei oo juuri mitää, et ne kenel on liikaa ni sais viel vähä lisää. Yht ristiriitasta niinku sota rauhan nimee, miten käy huomisen jos kaikki pitää saada heti?"
Muistuttasin et täs topikis ois kiva jos kertositte jotain muutakin ku "linkki+vittuku o hyvä biisi". Musatyyli esim ois ihan kiva mainita, samantyyppisiä bändejä etc.
"Hotline Miami"-pelin soundtrackiltä tuttu Perturbatorvetäsee semmoset cyberpunk-synamätöt tiskii et heikompia hirvittää. Ulverin Perdition City tyyliin tehty levy, eli soundtrack olemattomaan leffaan. Suomalainen lafka laittanu pihalle, ilmaiseksi ladattavissa mut pakko hommaa kakkospainos vinyylistä talteen jo ihan kansitaiteen takia. Härski meno, arvostan!
The Dictators, kevyesti lajinsa parhaimmistoa. Minun kirjoissani helposti top10 bändejä.
https://www.youtube.com/watch?v=xuKd65C6jvU
Search And Destroy, jumalattoman rankka Stooges-coveri. Sanoisin että Dictators olisi parhaimmillaan lyönyt Stoogesin kevyesti laudalta, vaikka Iggy onkin kovin rock-bändin nokkamies heti Jim Morrisonin ja Stiv Batorssin jälkeen.
Juoksubiisi. Nekroikonin likasella suulla puhutaan. Toi Dahmer on kyä jännä jäbähahmo. Olikohan Jeffillä hauskaa vankilassa?
Onko sarjamurhaajalla liian vilkas fantasianmuodostus vai päinvastoin kykenemättömyys fantasioimaan tyydyttävästi eli kaikki pitää toteuttaa
Toiset tykkää vetelämmästä mutta sillon tulis mennä töihin ruumishuoneelle tai jotain.
Tefloneitten paras. Muuten toi levy on aika paska. Itteasias noitte jokasella levyllä on yks hyvä. Getto tän mulle tais joskus soittaa alunperin, mitä mieltä oot biisin sanomasta tänä päivänä jätkä?
Ihan paska, in tolu on kova. Mut sanoma on paska siinäkin. Suurin osa sanomista ja sanonnoista ja mun sanomisista on paskaa paitti Jeesus-jutut. Se levyn vika biisi on kans kova mikä kuulostaa karaoke-vedolta. Uuteen levyyn en varmaan tuu koskeen paitsi ennen pitkää ehkä tarkastan.
Mamman Sanin levy Taaritt. Nimikkobiisi soi tänään Sähkötyynyn viimeisenä. Rauhoittavaa syntetisaattorimusaa Afrikan lännestä, äänitetty vuosien 85-88 välisenä aikana ja julkaistu vasta noin vuosi sitten.
Suosittelen
<frapa> mulle on jääny joku sellanen käsitys takaraivoon et tää tyyppi haluu manata musta saatanan ulos tai jotain
We Are Castor, eri genreillä leikkivä neljän hengen semielektroninen bändi Norjasta. Hehkutan tässä niiden levyä: "Invade & Disco".
Pienemmän kuvan olisin laittanut jos olisi löytynyt..
Tajuttoman letkeetä ja tyylikästä settiä, saattaa vaatia pari kuuntelua ennen kun kolahtaa (ainakin selvinpäin).
---> Jos joku tietää jotain tän kaltaisia artisteja, saa heittää linkkiä.
I couldn't be a royal. It's like living in a supersonic goldfish bowl.
- Ozzy Osbourne
Viimeaikoina huumepäissäni tajunnut tätä musaa. Siis tsiisus. When you wanna go slow do it Baker style... Oikeasti Bakeri tapa soolota on vain kuin musiikillista heroiinia. Oikeastaan Chet Baker on sanonut, että hioi tyylinsä tohon sillä, että konipäissään se menetti kyvyn soittaa nopeasti jotenka... No se meni hitaaks..
Oon kuunnellu tota samaa levyä monesti tässä viime vuoden aikana, on kyllä kova artisti!
Hmm mitäs musaa tähän ite postaisi.. no
Thievery Corporation - Downtempoa, olen näiden levyjä kuunnellut aina silloin tällöin, kivaa leppoista soundia. Olin jotenkin kuvitellut että tekevät tietokoneella suurimman osan biiseistään, mutta yllätyin kun katsoin tämän videon heidän radioesiintymisestään livesoittimilla! Toi mimmilaulaja 12min kohdalta eteenpäin
Viimeaikoina huumepäissäni tajunnut tätä musaa. Siis tsiisus. When you wanna go slow do it Baker style... Oikeasti Bakeri tapa soolota on vain kuin musiikillista heroiinia. Oikeastaan Chet Baker on sanonut, että hioi tyylinsä tohon sillä, että konipäissään se menetti kyvyn soittaa nopeasti jotenka... No se meni hitaaks..
Al Di Meola on kyl kovaa. Enpäs oo hirveesti jazzia kuunnellut, pitänee testata tota Chet Bakeria, kun samassa postauksesa Di Meolan kanssa mainitset.
Jatketaan vähän samalla linjalla https://www.youtube.com/watch?v=bWwe9BslaUQ
Hiromi on aika kovaa, fuusiota ja muutakin jazzia pianolla soittelee, tarkemmist genreist en osa sanoa kun en ole asiantuntija. Samantyyppistä saa suositella.
Psyke Urtsan "Paranormaalia toimintaa" on klassikko. Aiemmin vain digitaalisesti julkaistu dementoitunut 30 raidan albumi on enemmän tai vähemmän erakoituneen mielen luomaa psykedeelistä musiikkia, joka samanaikaisesti sekä ilahduttaa että ahdistaa. "Paranormaalia toimintaa" on pimeään kaleidoskooppiin tuijottelua, intohimorikoksia, ja vaikeaa rimpulointia ilman kuoleman pelkoa. Rajoitettu 32 kappaleen painos. Lähes 1,5 h ääntä.
5 e / kpl + mahdolliset postikulut. Saatavilla kädestä käteen Kalliossa tai artistilta itseltään Kouvolassa, paikalliset pääsevät varmasti jäljille.